abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 juli 2002 @ 14:45:36 #1
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_5121925
Hoe denk jullie over de combinatie van piercings en sex. Zelf heb ik een tepelpiercing (als man zijnde) en ik moet zeggen dat het een ontzettend lekker gevoel geeft als mijn vriendin daar mee speelt .

Ik heb zelf geen piercings bij de geslachtsdelen dus daar kan ik niet over mee praten, maar de vraag is eigenlijk: denken jullie dat een piercing een uitbreiding van je sexleven kan zijn?

Ik heb zelf niet de intentie om bijvoorbeeld een piercing door mijn eikel te laten zetten, omdat het mij voor een vrouw helemaal niet gemakkelijk lijkt en dat zaken zoals een condoom het ook niet lang overleven. Hoe denk jullie daar over?

Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  dinsdag 23 juli 2002 @ 14:47:29 #2
31885 chown
Nemo me impune lacessit
pi_5121949
Vriendinnetje had een clitpiercing. Was niet helemaal 100% fun. Lijkt me trouwens ERG vervelend als je een beugel hebt en je vast komt te zitten
Common sense must be the most universal of all commodities, because every man is convinced that he is possessed with an abundance of it.
  dinsdag 23 juli 2002 @ 14:49:53 #3
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_5121984
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 14:47 schreef chown het volgende:
Vriendinnetje had een clitpiercing. Was niet helemaal 100% fun. Lijkt me trouwens ERG vervelend als je een beugel hebt en je vast komt te zitten
lichamelijk magnetisme...

Ik moet er zlef niet aan denken, het hele idee van iets laten piercen staat me bijzonder tegen. Al heb ik er geen problemen mee als de andere partij ze heeft.
Maar met piercings bij de geslachtsdelen..... gewoon niets voor mij.

O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
  dinsdag 23 juli 2002 @ 14:49:59 #4
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_5121987
Na lang nadenken, andermans ervaringen navragen etc. heb ik besloten dit najeer twee dydoe's te laten plaatsen, staafjes door de rand van mijn eikel dus. Ik wil mijn tepelpiercings nooit meer kwijt, heel erg fijn.

P.

Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  dinsdag 23 juli 2002 @ 14:50:12 #5
22389 boku
Oppermoppermidget
pi_5121991
Ik vond het inderdaad ook erg lekker als mijn (ex)vriendin met mijn tepelpiercing speelde. Zelf had ze een tongpiercing en dat wel heel erg lekker bij het pijpen.
“Do nothing which is of no use.” - Miyamoto Musashi
  dinsdag 23 juli 2002 @ 14:57:55 #6
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_5122068
hallo he, we hebben het hier over een stuk metaal door je leuter meppen!!... jesus zeg, wij slaan voor de lol, omdat het er leuk uitziet stukken metaal door gevoellige lichaamsdelen, en dan vinden we onszelf de kroon op de evolutie..

persoonlijk vindt ik piercings (en tatoeages trouwens ook) echt enorm triest.. gewoon de overtreffende trap van het "ik wil anders zijn, net als al mijn vrienden" gevoel.

If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
  dinsdag 23 juli 2002 @ 14:59:22 #7
31885 chown
Nemo me impune lacessit
pi_5122086
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 14:57 schreef punchdrunk het volgende:
hallo he, we hebben het hier over een stuk metaal door je leuter meppen!!... jesus zeg, wij slaan voor de lol, omdat het er leuk uitziet stukken metaal door gevoellige lichaamsdelen, en dan vinden we onszelf de kroon op de evolutie..

persoonlijk vindt ik piercings (en tatoeages trouwens ook) echt enorm triest.. gewoon de overtreffende trap van het "ik wil anders zijn, net als al mijn vrienden" gevoel.

Hmmm.....Ben benieuwd hoe je over Whigga's denkt dan
Common sense must be the most universal of all commodities, because every man is convinced that he is possessed with an abundance of it.
  dinsdag 23 juli 2002 @ 15:01:15 #8
8389 astra
...met peugeot 307SW!
pi_5122105
Van mij hoeft het ook niet zo. Liever puur natuur, zie ook het nut er niet van in om overal maar sieraden aan/in te gaan hangen.

Sterker nog, als mijn vriendin zou besluiten een piercing door haar geslachtsdelen te laten zetten zou het voor mij de laatste keer zijn dat ik met haar naar bed ga.

Astra is papa! van Lars
  dinsdag 23 juli 2002 @ 15:07:38 #9
7091 punchdrunk
pi_5122175
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 14:59 schreef chown het volgende:

[..]

Hmmm.....Ben benieuwd hoe je over Whigga's denkt dan

geen idee wat dat zijn, maar als het te maken heeft met het beschadigen van je lichaam om estetische redenen moet ik er waarschijnlijk niets van hebben

weet je wat het is?.. ik vindt dat iedereen het zelf moet weten natuurlijk, maar ik vindt 2 dingen echt heel sneu:

dat kinderen van 16 rondlopen met allerlei gepunnikte kleurplaten op hun rug, enkel, arm, etc. terwijl je gewoon aan ze ziet dat ze over 2 jaar voor de spiegel staan te janken omdat ze er zo'n spijt van hebben. iedereen tatoeert er maar op los tegenwoordig. dit punt geld voor piercings in mindere mate, maar goed, je kunt er toich een lelijk litteken aan over houden. en een knoepert van een etterende ontstekking natuurlijk.

punt 2 vindt ik het zo ontzettend sneu dat iedereen ook nog doet of het zo tegendraads en apart is om een tatoeage of piercing te nemen, terwijl je dat de laatste jaren zo ongeveer op de libelle-ontmoetingsdag kunt laten doen ( marjolein bastin tattoo??). als je tegenwoordig je ouders wil shockeren moet je tot je achtiende GEEN tatoeage of piercing nemen!

nogmaals: iedereen zijn keuze, maar ik wordt een beetje ziek van het popie-jopie, wannabee alternatief sfeertje at eromheen hangt.

dinsdag 23 juli 2002 @ 15:12:32 #10
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_5122213
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 15:07 schreef punchdrunk het volgende:

[..]

geen idee wat dat zijn, maar als het te maken heeft met het beschadigen van je lichaam om estetische redenen moet ik er waarschijnlijk niets van hebben

nogmaals: iedereen zijn keuze, maar ik wordt een beetje ziek van het popie-jopie, wannabee alternatief sfeertje at eromheen hangt.

Het gaat puur over het onderwerp Hoe denk jullie over de combinatie van piercings en sex. Niet over piercings in het algemeen . Als je daar een discussie over wilt dan kan je het best een topic openen in lifestyle denk ik
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  dinsdag 23 juli 2002 @ 15:14:02 #11
31885 chown
Nemo me impune lacessit
pi_5122224
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 15:07 schreef punchdrunk het volgende:

[..]

weet je wat het is?.. ik vindt dat iedereen het zelf moet weten natuurlijk, maar ik vindt 2 dingen echt heel sneu:

dat kinderen van 16 rondlopen met allerlei gepunnikte kleurplaten op hun rug, enkel, arm, etc. terwijl je gewoon aan ze ziet dat ze over 2 jaar voor de spiegel staan te janken omdat ze er zo'n spijt van hebben. iedereen tatoeert er maar op los tegenwoordig. dit punt geld voor piercings in mindere mate, maar goed, je kunt er toich een lelijk litteken aan over houden. en een knoepert van een etterende ontstekking natuurlijk.

punt 2 vindt ik het zo ontzettend sneu dat iedereen ook nog doet of het zo tegendraads en apart is om een tatoeage of piercing te nemen, terwijl je dat de laatste jaren zo ongeveer op de libelle-ontmoetingsdag kunt laten doen ( marjolein bastin tattoo??). als je tegenwoordig je ouders wil shockeren moet je tot je achtiende GEEN tatoeage of piercing nemen!

Marjolein Bastin maakt best aardige tekeningen hoor

(off topic btw)

dinsdag 23 juli 2002 @ 15:15:04 #12
7091 punchdrunk
pi_5122234
ok, got a lil' carried away i guess....

maar over sex met piercings: ik heb toch liever sex met een vrouw denk ik..

dinsdag 23 juli 2002 @ 15:18:30 #13
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_5122264
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 15:14 schreef chown het volgende:

[..]

Marjolein Bastin maakt best aardige tekeningen hoor

(off topic btw)

off topic en te lange onodige quotes.. .. damn sjoe oh ik moest erbij zeggen read the FAQ

oeps sorrie liet me ff gaan.

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
pi_5122528
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 15:15 schreef punchdrunk het volgende:
ok, got a lil' carried away i guess....

maar over sex met piercings: ik heb toch liever sex met een vrouw denk ik..

LOL.

Piercings vind ik ook niet echt wat, een tattoo darentegen vind ik mits goed gelukt best mooi bij zowel man als vrouw.

[ Bericht 99% gewijzigd door Tjabbo op 1-1-2005 0:01 ]
  dinsdag 23 juli 2002 @ 15:43:29 #15
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_5122547
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 15:42 schreef slashme het volgende:

[..]

ehmm .. het gaat over sex & piercings niet over algemenen tatoo's cq piercings .. dank u
pi_5122813
Mezelf heb geen piercings noch tattoo's , mijn ex had een piercing door de lip, is leuk bij voorspel enz maar verder moet ik er ook niets van hebben.
[..::..] I'm Tomorrow and Tomorrow will die [..::..]
pi_5122908
Ik heb zelf een Tepelpiercing en moet zeggen dat het toch wel erg lekker is tijdens sex als daar mee gespeeld wordt.
  dinsdag 23 juli 2002 @ 16:29:45 #18
5612 DarkIce
ik fok, jij fokt, wij fokken
pi_5123090
Heb zelf geen piercingen ofzo en heb nog nooit een vriendin gehad die zeg maar daar wat piercingen had.

Moet zeggen dat ik navelpiercings altijd wel leuk vind
Vooral op van die mooie buikjes natuurlijk

En een clitoris piercing bij mijn vriendin ofzo.. tsjah moet ze zelf weten. Denk niet dat ik er zelf veel van zou voelen.

Alleen bij beffen ofzo misschien. En als zij er makkelijker door klaarkomt ofzo moet ze vooral 1 nemen. Echt een eigen keus.

Maar ik zou zelf niks door mijn eikel willen ofzo. Lijkt me weinig toe te voegen aan het genot bij sex.

kill nothing but time
  dinsdag 23 juli 2002 @ 16:47:30 #19
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_5123340
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 16:29 schreef DarkIce het volgende:

Maar ik zou zelf niks door mijn eikel willen ofzo. Lijkt me weinig toe te voegen aan het genot bij sex.

Zoals een man met een ampalang op zijn site schreef
Zou je hem ooit kwijt willen; "No, never"
Zou je het weer laten doen als dat moest "Hell, no!!"

ff doorbijten dus.

P.

Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  dinsdag 23 juli 2002 @ 17:25:06 #20
21167 nrg
=meisje
pi_5123891
Ok, wat een hoop offtopic gelul hier...

Ik heb een tongpiercing en ik vind het geweldig. Je kan er heerlijk mee spelen met pijpen en ook met beffen. Ik denk erover om een piercing door het "kapje" over mijn klit te nemen, maar daar ben ik nog niet over uit. Tongzoenen is ook veel lekkerder met een tongpiercing, zeker als je er allebij een hebt.

Scary but true!
pi_5125490
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 15:12 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Het gaat puur over het onderwerp Hoe denk jullie over de combinatie van piercings en sex. Niet over piercings in het algemeen . Als je daar een discussie over wilt dan kan je het best een topic openen in lifestyle denk ik

[centraal topic] Piercings!

Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
  dinsdag 23 juli 2002 @ 20:23:58 #22
24846 nietje83
Bad Ass Bitch Smut
pi_5126024
Ik heb mn tong gepierced en je kunt er leuke dingen mee doen
Maar zonder is ook wel es leuk
Respect my fucking authority!!
pi_5131446
Ik heb sinds 4 jaar een piercing door mijn linker schaamlip, en ik moet zeggen dat me dat prima bevalt. Foto is op onze site aanwezig. Ik vind het mooi, mijn vriend vind het SUPER mooi. Het is versiering, esthetiek. Zeker in combinatie met kaalscheren heeft het iets "kwetsbaars" (de helft begrijpt dit, de andere helft denk ik niet).

Dat anderen het niet mooi vinden: prima. Ik vind een oerwoud daar heel vies, maar laat iedereen in zijn waarde die dat graag wil laten staan.

Combi met sex: heerlijk, want "visuele stimulatio" helpt zeker: fysiek doet het niet veel.

Kapster Kapsalon BOLD rotterdam
pi_5131539
quote:
Op woensdag 24 juli 2002 11:00 schreef Dutchshaver het volgende:
Ik heb sinds 4 jaar een piercing door mijn linker schaamlip, en ik moet zeggen dat me dat prima bevalt. Foto is op onze site aanwezig.
<<offtopic>>
Heb je site gezien, maaruh kan het iets minder?? Vind het leuk dat je het laat zien, maar sommige foto's!
Had zoiets, van das gewoon ffkes een foto, of een paar shots over hoe dat eruit ziet, maaruh er staan behoorlijk pittig fotootjes op! (ik heb er verder geen problemen mee overigens)

<<ontopic>>
IK heb zelf geen piercings en hoef er ook geen, me vriendin moet het zelf weten, navelpiercing geen moeite mee, door de clit nog niet meegemaakt, denk ook geen moeite mee, alleen door de tepel vind ik niks hebben!
Verder ook in het gezicht ofzo vind ik het niks!

pi_5131833
Gepijpt worden door een vrouwtje met een tongpiercing lijkt me wel eens wat...

Verder geen ervaring met piercings behalve degene in de navel van m'n ex.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')