Ik heb zelf geen piercings bij de geslachtsdelen dus daar kan ik niet over mee praten, maar de vraag is eigenlijk: denken jullie dat een piercing een uitbreiding van je sexleven kan zijn?
Ik heb zelf niet de intentie om bijvoorbeeld een piercing door mijn eikel te laten zetten, omdat het mij voor een vrouw helemaal niet gemakkelijk lijkt en dat zaken zoals een condoom het ook niet lang overleven. Hoe denk jullie daar over?
quote:lichamelijk magnetisme...
Op dinsdag 23 juli 2002 14:47 schreef chown het volgende:
Vriendinnetje had een clitpiercing. Was niet helemaal 100% fun. Lijkt me trouwens ERG vervelend als je een beugel hebt en je vast komt te zitten
Ik moet er zlef niet aan denken, het hele idee van iets laten piercen staat me bijzonder tegen. Al heb ik er geen problemen mee als de andere partij ze heeft.
Maar met piercings bij de geslachtsdelen..... gewoon niets voor mij.
P.
persoonlijk vindt ik piercings (en tatoeages trouwens ook) echt enorm triest.. gewoon de overtreffende trap van het "ik wil anders zijn, net als al mijn vrienden" gevoel.
quote:Hmmm.....Ben benieuwd hoe je over Whigga's denkt dan
Op dinsdag 23 juli 2002 14:57 schreef punchdrunk het volgende:
hallo he, we hebben het hier over een stuk metaal door je leuter meppen!!... jesus zeg, wij slaan voor de lol, omdat het er leuk uitziet stukken metaal door gevoellige lichaamsdelen, en dan vinden we onszelf de kroon op de evolutie..persoonlijk vindt ik piercings (en tatoeages trouwens ook) echt enorm triest.. gewoon de overtreffende trap van het "ik wil anders zijn, net als al mijn vrienden" gevoel.
Sterker nog, als mijn vriendin zou besluiten een piercing door haar geslachtsdelen te laten zetten zou het voor mij de laatste keer zijn dat ik met haar naar bed ga.
quote:geen idee wat dat zijn, maar als het te maken heeft met het beschadigen van je lichaam om estetische redenen moet ik er waarschijnlijk niets van hebben
Op dinsdag 23 juli 2002 14:59 schreef chown het volgende:[..]
Hmmm.....Ben benieuwd hoe je over Whigga's denkt dan
![]()
weet je wat het is?.. ik vindt dat iedereen het zelf moet weten natuurlijk, maar ik vindt 2 dingen echt heel sneu:
dat kinderen van 16 rondlopen met allerlei gepunnikte kleurplaten op hun rug, enkel, arm, etc. terwijl je gewoon aan ze ziet dat ze over 2 jaar voor de spiegel staan te janken omdat ze er zo'n spijt van hebben. iedereen tatoeert er maar op los tegenwoordig. dit punt geld voor piercings in mindere mate, maar goed, je kunt er toich een lelijk litteken aan over houden. en een knoepert van een etterende ontstekking natuurlijk.
punt 2 vindt ik het zo ontzettend sneu dat iedereen ook nog doet of het zo tegendraads en apart is om een tatoeage of piercing te nemen, terwijl je dat de laatste jaren zo ongeveer op de libelle-ontmoetingsdag kunt laten doen ( marjolein bastin tattoo??). als je tegenwoordig je ouders wil shockeren moet je tot je achtiende GEEN tatoeage of piercing nemen!
nogmaals: iedereen zijn keuze, maar ik wordt een beetje ziek van het popie-jopie, wannabee alternatief sfeertje at eromheen hangt.
quote:Het gaat puur over het onderwerp Hoe denk jullie over de combinatie van piercings en sex. Niet over piercings in het algemeen . Als je daar een discussie over wilt dan kan je het best een topic openen in lifestyle denk ik
Op dinsdag 23 juli 2002 15:07 schreef punchdrunk het volgende:[..]
geen idee wat dat zijn, maar als het te maken heeft met het beschadigen van je lichaam om estetische redenen moet ik er waarschijnlijk niets van hebben
nogmaals: iedereen zijn keuze, maar ik wordt een beetje ziek van het popie-jopie, wannabee alternatief sfeertje at eromheen hangt.
quote:Marjolein Bastin maakt best aardige tekeningen hoor
Op dinsdag 23 juli 2002 15:07 schreef punchdrunk het volgende:[..]
geen idee wat dat zijn, maar als het te maken heeft met het beschadigen van je lichaam om estetische redenen moet ik er waarschijnlijk niets van hebben
weet je wat het is?.. ik vindt dat iedereen het zelf moet weten natuurlijk, maar ik vindt 2 dingen echt heel sneu:
dat kinderen van 16 rondlopen met allerlei gepunnikte kleurplaten op hun rug, enkel, arm, etc. terwijl je gewoon aan ze ziet dat ze over 2 jaar voor de spiegel staan te janken omdat ze er zo'n spijt van hebben. iedereen tatoeert er maar op los tegenwoordig. dit punt geld voor piercings in mindere mate, maar goed, je kunt er toich een lelijk litteken aan over houden. en een knoepert van een etterende ontstekking natuurlijk.
punt 2 vindt ik het zo ontzettend sneu dat iedereen ook nog doet of het zo tegendraads en apart is om een tatoeage of piercing te nemen, terwijl je dat de laatste jaren zo ongeveer op de libelle-ontmoetingsdag kunt laten doen ( marjolein bastin tattoo??). als je tegenwoordig je ouders wil shockeren moet je tot je achtiende GEEN tatoeage of piercing nemen!
(off topic btw)
maar over sex met piercings: ik heb toch liever sex met een vrouw denk ik..
quote:off topic en te lange onodige quotes..
Op dinsdag 23 juli 2002 15:14 schreef chown het volgende:[..]
Marjolein Bastin maakt best aardige tekeningen hoor
(off topic btw)
oeps sorrie liet me ff gaan.
quote:LOL.
Op dinsdag 23 juli 2002 15:15 schreef punchdrunk het volgende:
ok, got a lil' carried away i guess....maar over sex met piercings: ik heb toch liever sex met een vrouw denk ik..
Piercings vind ik ook niet echt wat, een tattoo darentegen vind ik mits goed gelukt best mooi bij zowel man als vrouw.
quote:ehmm .. het gaat over sex & piercings niet over algemenen tatoo's cq piercings .. dank u
Op dinsdag 23 juli 2002 15:42 schreef slashme het volgende:[..]
Moet zeggen dat ik navelpiercings altijd wel leuk vind
Vooral op van die mooie buikjes natuurlijk
En een clitoris piercing bij mijn vriendin ofzo.. tsjah moet ze zelf weten. Denk niet dat ik er zelf veel van zou voelen.
Alleen bij beffen ofzo misschien. En als zij er makkelijker door klaarkomt ofzo moet ze vooral 1 nemen. Echt een eigen keus.
Maar ik zou zelf niks door mijn eikel willen ofzo. Lijkt me weinig toe te voegen aan het genot bij sex.
quote:Zoals een man met een ampalang op zijn site schreef
Op dinsdag 23 juli 2002 16:29 schreef DarkIce het volgende:Maar ik zou zelf niks door mijn eikel willen ofzo. Lijkt me weinig toe te voegen aan het genot bij sex.
ff doorbijten dus.
P.
Ik heb een tongpiercing en ik vind het geweldig. Je kan er heerlijk mee spelen met pijpen en ook met beffen. Ik denk erover om een piercing door het "kapje" over mijn klit te nemen, maar daar ben ik nog niet over uit. Tongzoenen is ook veel lekkerder met een tongpiercing, zeker als je er allebij een hebt.
quote:[centraal topic] Piercings!
Op dinsdag 23 juli 2002 15:12 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Het gaat puur over het onderwerp Hoe denk jullie over de combinatie van piercings en sex. Niet over piercings in het algemeen . Als je daar een discussie over wilt dan kan je het best een topic openen in lifestyle denk ik
Dat anderen het niet mooi vinden: prima. Ik vind een oerwoud daar heel vies, maar laat iedereen in zijn waarde die dat graag wil laten staan.
Combi met sex: heerlijk, want "visuele stimulatio" helpt zeker: fysiek doet het niet veel.
quote:<<offtopic>>
Op woensdag 24 juli 2002 11:00 schreef Dutchshaver het volgende:
Ik heb sinds 4 jaar een piercing door mijn linker schaamlip, en ik moet zeggen dat me dat prima bevalt. Foto is op onze site aanwezig.
<<ontopic>>
IK heb zelf geen piercings en hoef er ook geen, me vriendin moet het zelf weten, navelpiercing geen moeite mee, door de clit nog niet meegemaakt, denk ook geen moeite mee, alleen door de tepel vind ik niks hebben!
Verder ook in het gezicht ofzo vind ik het niks!
Verder geen ervaring met piercings behalve degene in de navel van m'n ex.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |