Echt te gek , heb in het begin toch wat kleine probleempjes gehad , ik werd er even ziek van , maar dat was waarschijnlijk omdat je lichaam het af wil stoten omdat het natuurlijk niet daar hoort te zitten.
Met biotex schoon moeten houden van de dokter en na 2 dagen was de koorts over.
Verder al behoorlijk mee geexperimenteerd en het klaarkomen is te gek!
Ik heb niet van die ervaringen zoals trap lopen en fietsen blijven erg leuk.
Op die momenten voel ik hem dus echt niet.
Wel een vraagje , ik had ergens gelezen over vibrerende staafje , heeft iemand die ook al? En wat is daar de ervaring van? Wat kosten die en welke maten hebben ze?
Inmiddels zijn er voor de tongpiercings al wat meerdere varianten op gekomen,
maar zijn ze helaas nog niet verkrijgbaar voor klitpiercings.
Ik ben alleen bang dat het nogal een lastig iets gaat worden, klitpiercings
zijn voor jezelf namelijk niet zo makkelijk te verwisselen en tenzij je bij de shop
al vibrerend weg wilt lopen is het toch leuker om dit zelf te kunnen doen ![]()
Ten tweede zit je volgens mij met het volledig waterproof moeten zijn van het vibrerende
mechanisme, wat m.i. nogal noodzakelijk is als er een vibrerend staafje op je klit rust ![]()
Ik hou iig mijn ogen open en zodra ik iets hoor dat ze er zijn zal ik het posten.
Toevallig eergisteren nog een gesprekje met haar over deze piercing gehad, het deed wel pijn bij het zetten zei ze, maar dat duurde maar heel even, daarna was het vrij snel weg. De eerste dagen voelde het een beetje aan alsof er een soort schaafwondje was, maar dat was ook al vrij snel weg. Ze mocht hem trouwens niet met biotex oid bewerken, we kregen van de piercingshop een potje met een wittig goedje. Desinfecterend en smerend zeiden ze, het hielp in ieder geval wel prima! (Overigens bij SkinArt in Utrecht laten zetten, erg vriendelijke mensen)
Ze is nog aan het twijfelen over een tonfpiercing, maar we krijgen niet echt een duidelijk beeld over hoelang het helingsproces nu is. (Hoe lang heb je er 'last van', hoe lang is de tong dik en dat soort dingen) Dus daar zoeken we nog wel wat ervaringsdeskundigen in
Ow de tong piercing , die heeft mijn vriendin die ook een klithood piercing had laten zetten afgelopen vrijdag net laten zetten.
Zal haar eens vragen.
Ik vind hem zelf ook wel gaaf , maar ben bang dat ik mijn tanden er mee stuk sla en dat ik niet meer lekker slapen kan , want ik zuig nog steeds op mijn duim
Alles dus goed gekomen!
Door de klit zou ik ook niet durven hoor, wil dat niet stuk hebbenquote:Op woensdag 25 februari 2004 10:51 schreef dafjedaf het volgende:
Ik vind het wel supergaaf en tongpiercing durfde ik ook, dus zou het wel durven denk ik... Dóór je klit dan weer echt NIET, stel dat ie stuk gaat, aaargh... Maar de hele dag stimulatie daar, weet niet of ik dat wel trek, heb nu al de hele tijd zo'n last van behoefte aan seks.... Ben ik dan helemaal niet meer te houden.... Doen ze het eigenlijk ook gewoon met een tang net als andere piercings?
Ik heb wel een plaatje, het is uit een foto gesneden zodat het toegestaan blijft binnen de faq en vrij erg uitvergroot, dus het is niet het mooiste plaatjequote:Op donderdag 26 februari 2004 20:22 schreef Knorknor het volgende:
Heb je er een plaatje van Erodome? Het lijkt mij nl ook wel wat als ik dit allemaal zo lees. Op internet zijn wel plaatjes te vinden, maar niet echt duidelijk. Is het een recht staafje met 2 bolletjes eraan?
En waar (door wie) heb je m laten zetten?
Nee, daar heb ik nog niets van gemerkt dat het minder gevoelig word....quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:12 schreef Moonah het volgende:
Wordt je clit na een poos niet ongevoeliger? Dat je meer stimulering nodig hebt?
Ik heb een ex en die was besneden. Zijn eikel was daardoor ongevoeliger geworden zei hij. Omdat hij vrijwel continu werd gestimuleerd door de wrijving zonder bescherming van een voorhuid. Maar wellicht is dat niet vergelijkbaar.
Overigens lijkt het me bijzonder geil, vooral een ringetje met bolletje, maar ik zou niet zo goed durven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |