abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10665202
Ik heb hem ondertussen alweer een paar weekjes en kan oprecht zeggen ; WAUW!!!!!

Echt te gek , heb in het begin toch wat kleine probleempjes gehad , ik werd er even ziek van , maar dat was waarschijnlijk omdat je lichaam het af wil stoten omdat het natuurlijk niet daar hoort te zitten.
Met biotex schoon moeten houden van de dokter en na 2 dagen was de koorts over.
Verder al behoorlijk mee geexperimenteerd en het klaarkomen is te gek!

Ik heb niet van die ervaringen zoals trap lopen en fietsen blijven erg leuk.
Op die momenten voel ik hem dus echt niet.

Wel een vraagje , ik had ergens gelezen over vibrerende staafje , heeft iemand die ook al? En wat is daar de ervaring van? Wat kosten die en welke maten hebben ze?

zondag 25 mei 2003 @ 14:59:55 #177
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_10666864
Die vibrerende staafjes zijn geen klitpiercings maar tongpiercings. Staafje gaat
door de tong, batterijtje draai je eronder vast en zodra die klikt begint het te vibreren

Inmiddels zijn er voor de tongpiercings al wat meerdere varianten op gekomen,
maar zijn ze helaas nog niet verkrijgbaar voor klitpiercings.

Ik ben alleen bang dat het nogal een lastig iets gaat worden, klitpiercings
zijn voor jezelf namelijk niet zo makkelijk te verwisselen en tenzij je bij de shop
al vibrerend weg wilt lopen is het toch leuker om dit zelf te kunnen doen

Ten tweede zit je volgens mij met het volledig waterproof moeten zijn van het vibrerende
mechanisme, wat m.i. nogal noodzakelijk is als er een vibrerend staafje op je klit rust

Ik hou iig mijn ogen open en zodra ik iets hoor dat ze er zijn zal ik het posten.

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_10667929
Mijn vriendin heeft er ook eentje, wel de eerste dagen een beetje last gehad, klein beetje bloed ook gezien (paar druppels hoogstens), de piercing ziet er niet alleen echt te uit, maar is ook echt een aanvulling moet ik zeggen.

Toevallig eergisteren nog een gesprekje met haar over deze piercing gehad, het deed wel pijn bij het zetten zei ze, maar dat duurde maar heel even, daarna was het vrij snel weg. De eerste dagen voelde het een beetje aan alsof er een soort schaafwondje was, maar dat was ook al vrij snel weg. Ze mocht hem trouwens niet met biotex oid bewerken, we kregen van de piercingshop een potje met een wittig goedje. Desinfecterend en smerend zeiden ze, het hielp in ieder geval wel prima! (Overigens bij SkinArt in Utrecht laten zetten, erg vriendelijke mensen)

Ze is nog aan het twijfelen over een tonfpiercing, maar we krijgen niet echt een duidelijk beeld over hoelang het helingsproces nu is. (Hoe lang heb je er 'last van', hoe lang is de tong dik en dat soort dingen) Dus daar zoeken we nog wel wat ervaringsdeskundigen in

pi_10670074
Inderdaad bij het zetten deed het zeer.
De dagen erna viel het qua pijn wel mee , hij stak en brande soms even.
Van de piercingshop had ik Zarqua mee gekregen (dode zee zout).
Maar omdat ik er dus koorts van kreeg en men dacht aan een ontsteking , alles zag er rustig uit , niet rood oid. moest ik het van de huisarst met biotex doen omdat dit nog net wat meer bacterie dodend ofzo was.
Moet wel zeggen dat ik na het schoonmaken met biotex wel moest naspoelen , wat met zarqua niet hoefde.

Ow de tong piercing , die heeft mijn vriendin die ook een klithood piercing had laten zetten afgelopen vrijdag net laten zetten.
Zal haar eens vragen.
Ik vind hem zelf ook wel gaaf , maar ben bang dat ik mijn tanden er mee stuk sla en dat ik niet meer lekker slapen kan , want ik zuig nog steeds op mijn duim

zondag 25 mei 2003 @ 21:22:53 #180
23810 elbundy
We are one, we are God.
pi_10673987
En hoe is het nu met die vriendin van je, en haar genot? Want daar is het topic, al met al, mee begonnen.
The stupid do not forgive and do not forget; The naive forgive and forget; The wise forgive, but do not forget.
pi_10674646
Haha das waar, nou wat ik van d'r hoor is ze zeer tevreden!
Ze heeft dus nu een 2e laten zetten in d'r tong.
Tja ze zegt dat dat ding eigenlijk voor elke vrouw verplicht moet worden zoveel genot....

Alles dus goed gekomen!

pi_17339003
mijn vriendin zou graag een piercing in haar clitoriskapje laten steken maar heeft nog een paar twijfels hierover

nu zou ik aan jullie willen vragen of er hier iemand is die hier ervaring mee heeft?

voordelen/nadelen/bedenkingen
  maandag 23 februari 2004 @ 19:59:16 #183
41860 rollator_GSI
Zastava GTI-killer
pi_17339124
nee, dat is niet mijn dagelijkse bezigheid het plaatsen van die dingen!
een beetje vreemd ,maar wel lekker !!
pi_17339631
Tja, wat wil je weten.....

Ik heb een staafje in mijn klithoedje, ben er ontzettend blij mee, kan er alles mee wat ik daarvoor ook kon, maar heb er wat extra optie's bij gekregen zeg maar

Het zetten doet amper pijn, het is daarna een dagje/paar daagjes iets gevoelig, maar het valt reuze mee(en ik ben een watje eersteklas ).

Dus het is vooral wat wil je weten, waar heb je vragen over?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_17342891
vertel is over de extra opties ? abs etc ?
*** Lamer (~SomePunk@AOL.com) has joined #Team-brabant
[10:24] <Lamer> How do i [Your obvious/lame question]?
[10:25] <@Ch1n00Kr> RTFM bitch
*** Lamer was kicked by @Ch1n00K (screw u!)
pi_17344078
bv of het vlug ontsteekt, gewoon alle informatie die je wil/kunt geven, buiten dat het niet iets is dat je zelf zou doen
  dinsdag 24 februari 2004 @ 08:59:53 #187
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17344584
Ik vraag me af of dat ding zeg maar er aan de ene kant doorgaat, stukje er onder door en dan weer door de huid naar buiten of dat ie alleen een stukje in de huid zit. Dus of er metaal op je klitje ligt of dat je gewoon iets hards voelt in dat velletje. En of je er veel van merkt als je gewoon je dagelijkse dingen doet.
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_17348997
Of de piercing gaat ontsteken ligt aan jezelf, als je gewoon de beschrijving volgt die je mee krijgt en het dus netjes schoonhoudt, vooral in de genezingsperiode, dan is er niets aan de hand...
Maar dat geld wel voor alle piercings, na de genezingsperiode is de kans op een ontsteking nihil, als het goed is dan zit alles gewoon dicht, je oor gaat ook niet zomaar ontsteken als je er gaatjes in hebt....

Bij staafje of vertikale ring....
De piercing word er aan de bovenkant van het klithoedje ingestoken en komt net boven de klit weer uit het klithoedje(onder het kapje), het bovenste balletje ligt dan dus net op de grens van je venusheuvel, waar de schaamlippen samenkomen, het onderste balletje ligt echt op de klit.

Bij een horizontaal ringetje gaat hij dwars door de klithood waardoor het balletje van de ring op de klit valt, maar dan met de klithoed ertussen.

Hij zit er dus nooit maar een stukje in, gaat altijd er helemaal doorheen, anders zou hij ook gewoon uit kunnen vallen....

In het begin merk je er ontzettend veel van, fietsen, traplopen, het word een hele nieuwe belevenis
Maar als de tijd verstrijkt wen je eraan en let je er niet meer zo op, maar het blijft natuurlijk wel dat de klit eigenlijk altijd gestimuleerd word.
Bubbelbaden worden ineens ontzettend leuke dingen, dat blijft, daar wen je niet aan, is gewoon ontzettend lekker, tot aan klaarkomen toe
Je voelt hem wel, als je gaat zitten, je staat op, bij het lopen, maar omdat je eraan went let je er niet meer op, het is ook niet dat dat gevoel heel dominant aanwezig is.

Het is me 1 keer gebeurt dat het balletje tijdens de sex los was gegaan en dat de piercing er dus uit was, ohhhh mijn god wat heb ik de piercing gemist, voelt zo raar dan...
Dan merk je goed op dat je normaal gesproken steeds gestimuleerd word.

Met zo'n piercing word dus vooral tijdens de sex de klit extra gestimuleerd, niet alleen door het balletje dat de klit raakt, maar ook door het stuk wat erdoorheen zit.
De zenuwen van de klit lopen omhoog onder de klithood door en gaan waar de schaamlippen samenkomen naar binnen zeg maar, het staafje(in mijn geval dan) loopt hierlangs.
Je kan dus ook met het bovenste balletje spelen om genot te voelen, je kan met de klithoed zelf spelen(staafje loopt daardoorheen), met het onderste balletje of je kan gewoon niet aan de piercing denken en gewoon lekker aan de gang gaan.

Je hoeft niet bang te zijn dat je iemand met zo'n piercing pijn doet, de piercing kan na de genezingsperiode omdraaien als je dat wil zonder dat het pijn doet, oftewel je kan er echt alles mee wat daarvoor ook kon, alleen kan je ook nog eens met de piercing spelen en de stimulatie is heftiger.

Het zetten valt reuze mee, het is even een korte felle pijn als de naald erdoorheen gaat, maar dat is echt een kwestie van een seconde, als dan het piercingsieraad erdoorheen gaat voelt dat ook even fel(minder als het steken), dit omdat het piercingsieraad vastgemaakt word op de naald, de overgang tussen naald en sieraad voel je even.
Daarna is het licht gevoelig een paar dagen, maar niets wereldschokkend.
Even zuchten op het moment van prikken en erdoorheen halen en het leed is alweer geleden.

Ik vond de navel naarder...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 25 februari 2004 @ 10:51:11 #189
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17350264
Ik vind het wel supergaaf en tongpiercing durfde ik ook, dus zou het wel durven denk ik... Dóór je klit dan weer echt NIET, stel dat ie stuk gaat, aaargh... Maar de hele dag stimulatie daar, weet niet of ik dat wel trek, heb nu al de hele tijd zo'n last van behoefte aan seks.... Ben ik dan helemaal niet meer te houden.... Doen ze het eigenlijk ook gewoon met een tang net als andere piercings?
pi_17350324
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 10:51 schreef dafjedaf het volgende:
Ik vind het wel supergaaf en tongpiercing durfde ik ook, dus zou het wel durven denk ik... Dóór je klit dan weer echt NIET, stel dat ie stuk gaat, aaargh... Maar de hele dag stimulatie daar, weet niet of ik dat wel trek, heb nu al de hele tijd zo'n last van behoefte aan seks.... Ben ik dan helemaal niet meer te houden.... Doen ze het eigenlijk ook gewoon met een tang net als andere piercings?
Door de klit zou ik ook niet durven hoor, wil dat niet stuk hebben

Ja, ze zetten er idd ook een tang op net als bij andere piercings, moet wel, anders is recht prikken lastig...

Je went er echt wel aan hoor, ben niet overdreven veel geiler steeds als daarvoor, de eerste maanden was ik me er wel erg bewust van, later zakt dat af...
pi_17352052
ik ben echt een complete piercing n00b enzo, maar vraag me dan toch af:
gaat zo'n detectiepoortje op het vliegveld daarop af?
i really have the heart of a small girl, i keep it in a jar on my desk
pi_17355575
ja het spijt me meneertje van de maresjoosee...ik heb een piercing in m'n klithoedje...
How could it hurt you when it looks so good...
  woensdag 25 februari 2004 @ 16:06:24 #193
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17355656
Nee ze gaan niet af, of je moet er echt belachelijk veel hebben (record ligt over de 700). Die poortjes gaan pas af bij een hoeveelheid metaal zoals bijv. in een gesp zit. Bij vrouwen met oorbellen gaan ze ook niet af, en dat ding onderscheid niet wáár je metaal zit.
  donderdag 26 februari 2004 @ 20:22:19 #194
83420 Knorknor
zegt het varkentje !
pi_17380753
Heb je er een plaatje van Erodome? Het lijkt mij nl ook wel wat als ik dit allemaal zo lees. Op internet zijn wel plaatjes te vinden, maar niet echt duidelijk. Is het een recht staafje met 2 bolletjes eraan?
En waar (door wie) heb je m laten zetten?
Love is in the air...
  donderdag 26 februari 2004 @ 21:00:12 #195
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17381545
Ik begin het een steeds beter idee te vinden... wie houdt mn handje vast?
pi_17381665
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 20:22 schreef Knorknor het volgende:
Heb je er een plaatje van Erodome? Het lijkt mij nl ook wel wat als ik dit allemaal zo lees. Op internet zijn wel plaatjes te vinden, maar niet echt duidelijk. Is het een recht staafje met 2 bolletjes eraan?
En waar (door wie) heb je m laten zetten?
Ik heb wel een plaatje, het is uit een foto gesneden zodat het toegestaan blijft binnen de faq en vrij erg uitvergroot, dus het is niet het mooiste plaatje

Het is geen recht staafje, het is een iets gebogen staafje zodat hij mooi met het lichaam meeloopt.
Je ziet eigenlijk alleen het bovenste bolletje als je staat(ik zal nog even een foto opzoeken waar ik gewoon naakt sta, dan zie het het geheel).

Zo foto 1, van de piercing zelf...

Foto 2, staand....

pi_17381872
Wordt je clit na een poos niet ongevoeliger? Dat je meer stimulering nodig hebt?
Ik heb een ex en die was besneden. Zijn eikel was daardoor ongevoeliger geworden zei hij. Omdat hij vrijwel continu werd gestimuleerd door de wrijving zonder bescherming van een voorhuid. Maar wellicht is dat niet vergelijkbaar.

Overigens lijkt het me bijzonder geil, vooral een ringetje met bolletje, maar ik zou niet zo goed durven.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 26 februari 2004 @ 21:14:38 #198
83420 Knorknor
zegt het varkentje !
pi_17381933
Dank je, zo heb ik er een beter beeld van hoe het eruit ziet.
Love is in the air...
pi_17382006
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 21:12 schreef Moonah het volgende:
Wordt je clit na een poos niet ongevoeliger? Dat je meer stimulering nodig hebt?
Ik heb een ex en die was besneden. Zijn eikel was daardoor ongevoeliger geworden zei hij. Omdat hij vrijwel continu werd gestimuleerd door de wrijving zonder bescherming van een voorhuid. Maar wellicht is dat niet vergelijkbaar.

Overigens lijkt het me bijzonder geil, vooral een ringetje met bolletje, maar ik zou niet zo goed durven.
Nee, daar heb ik nog niets van gemerkt dat het minder gevoelig word....
Kom makkelijker klaar sinds ik de piercing heb, in het begin was dat echt erna kijken en het was al raak, dat zakt wel af naar een wat normaler nivo....
  vrijdag 27 februari 2004 @ 05:28:33 #200
83420 Knorknor
zegt het varkentje !
pi_17387329
Is het ook niet zo dat het in het begin tè gevoelig is, omdat het bolletje meteen op je clit zit?
Love is in the air...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')