Met de vorm van je clitoris mee? Zeg maar (( of juist ervan af )( ?quote:Op maandag 17 mei 2004 11:40 schreef erodome het volgende:
Bij mij zit de buiging van het staafje zeg maar naar binnen, omdraaien kan ik hem ook niet, dan floept hij weer terug in de originele stand.

Ben je door Ilya of door Susan gepierced?quote:Op maandag 17 mei 2004 20:35 schreef Knorknor het volgende:
[..]
Met de vorm van je clitoris mee? Zeg maar (( of juist ervan af )( ?

Eigenlijk heb ik nog héél veel vragen... Ik wil namelijk ook zo'n piercing... Als je zou moeten vergelijken, wat doet meer pijn, een clit piercing of een in je kraakbeen van je oor?quote:Op maandag 17 mei 2004 21:45 schreef Asyniur het volgende:
Als je nog vragen hebt, stel ze gerust
Groetjes

Kraakbeen is meestal pijnlijker en tevens een veel langer genezingsproces.quote:Op maandag 17 mei 2004 22:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik nog héél veel vragen... Ik wil namelijk ook zo'n piercing... Als je zou moeten vergelijken, wat doet meer pijn, een clit piercing of een in je kraakbeen van je oor?

overige ervaringen kan je ook hier kwijt bij Piercings & Seksquote:Op maandag 17 mei 2004 21:45 schreef Asyniur het volgende:
Nou, van het weekend is de piercing uitgebreid getest en hij gaat dus noooooooit meer weg *brede grijns*

Fijn om positieve berichten te horen over mijn favo piercingshop!quote:Op maandag 17 mei 2004 23:11 schreef Knorknor het volgende:
Ik ben door Susan gepierced. Ben er ook erg tevreden over. Als ik de piercing aanraak voel ik de holling, hij loopt dus niet met mn clit mee, wat ik wel verwacht had. Verder kan ik niet zeggen dat ik er veel gevoel bij heb, maar het staat mooi, veel beter dan m'n rechte staafje. Ik heb nu nog een staafje van 8 mm lang en als ik genoeg lengte overhield als ik m naar boven zou drukken, kan ik er een 6 mm staafje door doen volgens Susan. Dat ga ik dus nog doen, dan rust ie meer op mn clit, onder het kapje. Nu zit ie er meer onder.

Ik heb er geen door het kraakbeen van mijn oor; alhoewel: ik heb alleen 'gewone' gaatjes in mijn oor.quote:Op maandag 17 mei 2004 22:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik nog héél veel vragen... Ik wil namelijk ook zo'n piercing... Als je zou moeten vergelijken, wat doet meer pijn, een clit piercing of een in je kraakbeen van je oor?

Ik ben gewoon vreselijk nieuwsgierig... Ik neem aan dat je op een soort behandelbank ligt als ze gaan piercen... Ik wil namelijk best naar Alkmaar reizen (ik woon vlakbij Leiden) maar ik vroeg me af... word je gepierced door een man of een vrouw?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:39 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Welke vragen had je nog meer?

jij bent de 1e man die ik zie met een clitorisquote:Op maandag 17 mei 2004 21:54 schreef racing_max het volgende:
bij mij zit de buiging van het staafje met de richting van de clitoris mee ( (( zo dus ) en als ik hem omdraai draait hij automatisch terug.

Als je het hele topic gelezen hebt, wat je zo te lezen dus niet gedaan hebt, zou je weten dat het de vriendin van Max is die hier post...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:12 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
jij bent de 1e man die ik zie met een clitoris![]()
![]()
![]()

Dankjewelquote:Op woensdag 19 mei 2004 09:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[quote]Op woensdag 19 mei 2004 00:03 schreef Knorknor het volgende:
-knip-

Exact zo als met elke piercing en tattoo....quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Ow ik heb weer wat bedacht... Hoe zit het met die piercing en bloed geven?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |