abonnement Unibet Coolblue
pi_7395460
Ellow, Ik heb zaterdagmiddag een piercing laten zetten door het kapje boven mijn klit. Het voelt geweldig en staat erg mooi. Ik heb een staafje, omdat dat het beste bij mij paste volgens de piercingshop. Iemand hier ervaring mee?
Met masturberen is het in ieder geval erg lekker, bij gebrek aan relatie heb ik echte sex nog niet uit kunnen proberen...
Scary but true!
pi_7395555
Als je 'm zo kort hebt, kan je toch niet seksen? Gaat toch helemaal opzetten enzo...
Tip: eruit halen wanneer je zwanger bent. Mijn zus had er namelijk ook eentje en die is toen behoorlijk gaan zweren..
If you obey all the rules, you miss all the fun!
pi_7395634
Ik zag in je fotoboek foto's genaamd piercing1 en 2... maar dat zijn dus anderen.
pi_7395710
gefeliciteerd met de opleuking van je kut. ik heb hier geen ervaring mee.
pi_7395850
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 20:15 schreef nrg het volgende:
-knip-
bij gebrek aan relatie heb ik echte sex nog niet uit kunnen proberen...
ben je erg verlegen ofzo want je ziet er totaal niet slecht uit of heeft het een andere rede?

btw. ik ben elke maandag in w'veen

Het leven is als een [i]aardbei[/i]...veel lekkerder met slagroom erop...
pi_7395926
Was geen mededeling hoor, was gewoon op zoek naar andere ervaringen daarmee.

Klopt, heb 3 piercings.

Vrijwilligers genoeg, maar daar was ik niet naar op zoek, anders had ik wel een oproep bij DATING gezet...

Ben niet verlegen, maar duik gewoon niet met iedereen het bed in. That's all, komt vanzelf hoor...

Scary but true!
  dinsdag 17 december 2002 @ 20:42:43 #7
27535 Pulsemaster
Politiek en sociaal incorrect!
pi_7396048
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 20:37 schreef nrg het volgende:
Was geen mededeling hoor, was gewoon op zoek naar andere ervaringen daarmee.

Klopt, heb 3 piercings.

Vrijwilligers genoeg, maar daar was ik niet naar op zoek, anders had ik wel een oproep bij DATING gezet...

Ben niet verlegen, maar duik gewoon niet met iedereen het bed in. That's all, komt vanzelf hoor...


Goeie instelling, maar nu hebben we nog steeds je nieuwste pierce gezien
Uit welke klei hebben ze jou getrokken? :?
  dinsdag 17 december 2002 @ 21:16:30 #8
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_7396791
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 20:42 schreef Pulsemaster het volgende:

[..]

Goeie instelling, maar nu hebben we nog steeds je nieuwste pierce gezien


en die krijgen we ook niet te zien.

ik ga nu alle offtopic reacties editten, zullen we dan nu gewoon weer ontopic verdergaan?

Ik heb zelf geen ervaring met intieme piercings, voel ook de behoefte niet.
Ben echter wel altijd nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen.

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_7397064
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 20:15 schreef nrg het volgende:
Ellow, Ik heb zaterdagmiddag een piercing laten zetten door het kapje boven mijn klit. Het voelt geweldig en staat erg mooi. Ik heb een staafje, omdat dat het beste bij mij paste volgens de piercingshop. Iemand hier ervaring mee?
Met masturberen is het in ieder geval erg lekker, bij gebrek aan relatie heb ik echte sex nog niet uit kunnen proberen...
Ik heb ook een staafje in mijn klithood...

Het is lekker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je zal wel merken dat het iets langer gaat duren voordat je tot een orgasme komt, maar het orgasme wat je krijgt is het meer dan waard

Wat wil je presies weten, dan zal ik proberen te antwoorden(vanuit mijn eigen ervaring en die van een aantal vriendinnen/kennisen van me).

Dat je geen sex ermee kan hebben in het begin.......
Ligt aan het persoon, ik had dezelfde avond al sex, nergens last van(of juist wel, grinnik, was erggggggg lekker), echt opgezwollen was het niet, wel iets dikker, maar dat valt echt reuze mee hoor...

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_7408266
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 20:15 schreef nrg het volgende:
Ellow, Ik heb zaterdagmiddag een piercing laten zetten door het kapje boven mijn klit. Het voelt geweldig en staat erg mooi. Ik heb een staafje, omdat dat het beste bij mij paste volgens de piercingshop. Iemand hier ervaring mee?
Met masturberen is het in ieder geval erg lekker, bij gebrek aan relatie heb ik echte sex nog niet uit kunnen proberen...
Ik ben een piercing op die plek vaker tegengekomen, staat inderdaad mooi, en is een leuke focuspuntje bij de orale sex,

en persoonlijke ervaring leert dat het zelfs bij 'brute' sex geen risicopiercing is, de kans dat je er ergens mee achter blijft haken is natuurlijk minimaal..

quote:
Op dinsdag 17 december 2002 20:37 schreef nrg het volgende:
Vrijwilligers genoeg, maar daar was ik niet naar op zoek
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_7408477
Brute sex is idd geen enkel probleem met een intiem piercing, anders had ik die van mij er allang uitgehaalt

Je kan er alles mee wat je daarvoor ook kon, alleen kan je nu meer....

Je kan je "gewoon" laten likken, je kan met je piercing laten spelen...

Je hoeft je niet alleen meer op de klit te richten, het bovenste bolletje geeft ook heel erg veel plezier, en het staafje wat in de huid zit, jummyyyyyyyyyyyyyy.

Misschien is een uitleg op z'n plaats voor de mensen die geen ervaring hebben met zo'n piercing.

De piercing word gezet op de volgende manier...

Het onderste balletje op de klit(dit geeft dus extra stimulatie).
Het staafje loopt langs de "wortel" van de klit(die loopt helemaal naar binnen toe), dit geeft dus ook extra stimulatie op een manier die je niet voor mekaar krijgt zonder piercing.

Het bovenste balletje zit bovenop de klithood, net voor de venusheuvel, dit is ook een heel gevoelig plekje.

Je hebt met een intiempiercing dus veel meer mogelijkheden tot stimulatie.

Je hoeft nergens bang voor te zijn dat het pijn doet ofzo.
In het begin zal het "optillen" van een bolletje wat minder zijn(tever optillen dan), later zal dit in het geheel geen pijn meer doen.

Je moet er wel heel extreem mee bezig zijn wil het pijn doen, maar dan zou het zonder piercing ook pijn doen...

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_7408565
quote:
Op woensdag 18 december 2002 15:03 schreef erodome het volgende:
Brute sex is idd geen enkel probleem met een intiem piercing, anders had ik die van mij er allang uitgehaalt

Je kan er alles mee wat je daarvoor ook kon, alleen kan je nu meer....

Je kan je "gewoon" laten likken, je kan met je piercing laten spelen...

Je hoeft je niet alleen meer op de klit te richten, het bovenste bolletje geeft ook heel erg veel plezier, en het staafje wat in de huid zit, jummyyyyyyyyyyyyyy.

Misschien is een uitleg op z'n plaats voor de mensen die geen ervaring hebben met zo'n piercing.

De piercing word gezet op de volgende manier...

Het onderste balletje op de klit(dit geeft dus extra stimulatie).
Het staafje loopt langs de "wortel" van de klit(die loopt helemaal naar binnen toe), dit geeft dus ook extra stimulatie op een manier die je niet voor mekaar krijgt zonder piercing.

Het bovenste balletje zit bovenop de klithood, net voor de venusheuvel, dit is ook een heel gevoelig plekje.

Je hebt met een intiempiercing dus veel meer mogelijkheden tot stimulatie.

Je hoeft nergens bang voor te zijn dat het pijn doet ofzo.
In het begin zal het "optillen" van een bolletje wat minder zijn(tever optillen dan), later zal dit in het geheel geen pijn meer doen.

Je moet er wel heel extreem mee bezig zijn wil het pijn doen, maar dan zou het zonder piercing ook pijn doen...


maar het laten zetten, is dat nou pijnlijk. Daar zou ik dan weer als de dood voor zijn
pi_7408652
quote:
Op woensdag 18 december 2002 15:03 schreef erodome het volgende:
Brute sex is idd geen enkel probleem met een intiem piercing, anders had ik die van mij er allang uitgehaalt
ik herinner me een verhaal van een meisje met een tepelpiercing, en een jongen met een tamelijk lange halsketting... enfin, het laat zich vast raden wat er gebeurde tijdens de sex, de pret was wel enigsins over toen het gegil bedaarde..
quote:
Op woensdag 18 december 2002 15:09 schreef troT het volgende:

[..]

maar het laten zetten, is dat nou pijnlijk. Daar zou ik dan weer als de dood voor zijn


schijnt reuze mee te vallen (zei de man) ik heb begrepen dat een navelpiercing vele malen pijnlijker is. het is natuurlijk wel een goed doorbloed stukje weefsel
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_7409138
quote:
Op woensdag 18 december 2002 15:16 schreef extreme het volgende:

schijnt reuze mee te vallen (zei de man) ik heb begrepen dat een navelpiercing vele malen pijnlijker is. het is natuurlijk wel een goed doorbloed stukje weefsel


en toch lijkt het me geen fijn plekje om zo'n staafje door te schieten. Volgens mij schiet je meteen tegen t plafond van de pijn....brrr
pi_7409513
Kan niet wachten, ik ga binnenkort weet alleen nog niet waar, ik denk bij Amsterdam tatooing vonnik wel een hele vertrouwde shop toen ik mn tongpiercing liet zetten, maar dan moet ik weer helemaal naar Amsterdam.
;)
pi_7414883
quote:
Op woensdag 18 december 2002 15:16 schreef extreme het volgende:

[..]

ik herinner me een verhaal van een meisje met een tepelpiercing, en een jongen met een tamelijk lange halsketting... enfin, het laat zich vast raden wat er gebeurde tijdens de sex, de pret was wel enigsins over toen het gegil bedaarde..
[..]

schijnt reuze mee te vallen (zei de man) ik heb begrepen dat een navelpiercing vele malen pijnlijker is. het is natuurlijk wel een goed doorbloed stukje weefsel


Ik ken persoonlijk iemand waarvan de tepelpiercing is uitgescheurt, laten we het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel zacht zeggen, het was geen pretje.........
Het idee alleen deed al pijn bij mij...

Ze heeft hem wel opnieuw laten zetten, nu zit ie wat dieper in de tepel, dat is erg mooi, ze laat de andere ook opnieuw zetten(het is dus heel erg mooi genezen dat uitgescheurde).

Ik ken ook iemand die een ring in haar klithood had, haar man nam een tongpiercing, was niet zo'n succes
Scheurde niet uit natuurlijk, want dat voel je allebei gelijk wel.
Ze zaten vast dus aan elkaar....
Die vrouw heeft nu een staafje door haar klithood...

De pijn....
Navel kan ik niet zeggen, die is verdooft geweest...
Maar laat ik eerlijk zijn, het zetten van zo'n piercing in je klithood doet pijn, klaar uit...

Het is een felle maar zeer korte pijn, het steken doet pijn en de piercing erin zetten doet heel even pijn(als de overgang tussen naald en piercing erdoorheen moet...).

Maar om de pijn moet je het echt niet laten, dat is zo kort, zodra het pijn doet is het alweer over.

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_7415247
Geef gelijk even het adres van de beste piercingshop in Rotterdam: www.queenofrings.nl Als je 3 piercings hebt genomen, of anderen voor jou hebt laten stempelen, krijg je de 4e gratis. Ik had mijn laatste dus gratis

Bij mij deed het zetten een beetje pijn. Ik kreeg eerst 2 verdovingsspuitjes, dus daardoor heb ik er een stuk minder van gevoeld.

Ik zou een foto kunnen posten voor de nieuwsgierigen, ik was zelf ook heel erg nieuwsgierig naar hoe het eruit zou komen te zien, maar er zitten zo veel bekenden van mij hier op het forum, dat ik het een beetje genant vind. Daarnaast wordt zo'n foto dan natuurlijk te pas en te onpas gebruikt, waar ik ook niet zo'n behoefte aan heb. Dus sorry, dat zit er niet in.

Mijn orgasme kwam met masturberen sneller en was heftiger, en als ik met een strakke broek aan op een stoel ga zitten wordt ik daar opgewonden van omdat dat balletje dan tegen mijn klit drukt. Het heen en weer halen van de piercing is nog wel een beetje onprettig, maar wordt nu ook al minder gevoelig.

Verder ben ik er gewoon heel erg blij mee, en ben nog steeds trots op mezelf dat ik het heb gedurft, na 2 jaar fantaseren erover.

Scary but true!
pi_7415321
quote:
Op woensdag 18 december 2002 20:25 schreef erodome het volgende:

De pijn....
Navel kan ik niet zeggen, die is verdooft geweest...
Maar laat ik eerlijk zijn, het zetten van zo'n piercing in je klithood doet pijn, klaar uit...

Het is een felle maar zeer korte pijn, het steken doet pijn en de piercing erin zetten doet heel even pijn(als de overgang tussen naald en piercing erdoorheen moet...).

Maar om de pijn moet je het echt niet laten, dat is zo kort, zodra het pijn doet is het alweer over.


Is het niet zo dat je voor een clitpiercing ook verdoofd kan worden?
En waar heb je het laten doen als ik vragen mag. Ik neem aan dat dit niet iets is waarvoor je zomaar bij de eerste de beste tatoo&piercing shop binneloopt.

* troT is beetje nieuwsgierig

  woensdag 18 december 2002 @ 20:57:47 #19
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_7415556
Het klinkt allemaal erg pijnlijk, maar des te sensueler.

Ik heb ik mijn relaties helaas nog nooit een vrouw mogen treffen met wat voor piercing dan ook. Oh ja...1x. Met een navelpiercing.

Maar veel plezier met je genotsstaafje zou ik maar zeggen.

Amsterdam + Boekel = werelds...
  woensdag 18 december 2002 @ 21:17:47 #20
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_7416022
quote:
Op woensdag 18 december 2002 20:43 schreef nrg het volgende:


Bij mij deed het zetten een beetje pijn. Ik kreeg eerst 2 verdovingsspuitjes, dus daardoor heb ik er een stuk minder van gevoeld.


Nou, lef heb je zeker. Ik zou het niet kunnen. Ben nu nog steeds aan het bijkomen van mijn bezoekje aan de tandarts. Ik voel die naalden nu nog. Laat staan zo'n naald in je vlees, vlakbij je klit. Waar ik dan ook bang voor zou zijn (vast onterecht, maar goed), is dat je klit dan in narcose blijft zeg maar. Daar ben je dan mooi klaar mee. En dan die piercing zelf.. Kan die niet door allerelei zenuwen gaan waardoor die misschien gevoelloos raken? Brrr. Ik moet er niet aan denken. Jammer wel dat ik zo'n schijterd ben want het idee is op zich wel spannend.
pi_7416415
quote:
Op woensdag 18 december 2002 20:46 schreef troT het volgende:

[..]

Is het niet zo dat je voor een clitpiercing ook verdoofd kan worden?
En waar heb je het laten doen als ik vragen mag. Ik neem aan dat dit niet iets is waarvoor je zomaar bij de eerste de beste tatoo&piercing shop binneloopt.

* troT is beetje nieuwsgierig


Ja je kan je laten verdoven, maar dan zou ik om een spray-verdoving vragen, anders kan je net zo goed geen verdoving doen, want naalden erin voelt nu ook niet bepaald fijn(2 keer dus he).

Maar nogmaal wil ik benadrukken dat je het om de pijn echt niet moet laten, het is echt een kwestie van seconde's.

Ik heb mijn piercing(de klithood dan) laten zetten bij skinart in utrecht.
Ik ken de piercer daar van de uithof(dierengeneeskunde), hij heeft mijn hond toen hij heel ziek was onder narcose gebracht en het begeleid(is dus een anasthesist), wel goed met naalden dus

Mijn navelpiercing heb ik op een kamasutrabeurs laten zetten, weet niet hoe die zaak heet, was iig een vrouw met de helft van haar hoofd kaal en daar een flinke tatoo.
Heel hygienisch en nauwkeurig ging ze te werk.

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 18 december 2002 @ 21:35:08 #22
27535 Pulsemaster
Politiek en sociaal incorrect!
pi_7416449
quote:
Op woensdag 18 december 2002 21:17 schreef Aventura het volgende:

[..]

...

Jammer wel dat ik zo'n schijterd ben want het idee is op zich wel spannend.


*raakt niet opgewonden van piercings in edele delen*
Uit welke klei hebben ze jou getrokken? :?
pi_7416495
quote:
Op woensdag 18 december 2002 21:35 schreef Pulsemaster het volgende:

[..]

*raakt niet opgewonden van piercings in edele delen*


Sluit zich daar bij aan, een navelpiercing is zeer oke, tongpiercing ook, maar klitpiercings en in mindere mate tepelpiercings zorgen nou niet bepaald voor opwinding bij me..
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_7416548
quote:
Op woensdag 18 december 2002 21:17 schreef Aventura het volgende:

[..]

Nou, lef heb je zeker. Ik zou het niet kunnen. Ben nu nog steeds aan het bijkomen van mijn bezoekje aan de tandarts. Ik voel die naalden nu nog. Laat staan zo'n naald in je vlees, vlakbij je klit. Waar ik dan ook bang voor zou zijn (vast onterecht, maar goed), is dat je klit dan in narcose blijft zeg maar. Daar ben je dan mooi klaar mee. En dan die piercing zelf.. Kan die niet door allerelei zenuwen gaan waardoor die misschien gevoelloos raken? Brrr. Ik moet er niet aan denken. Jammer wel dat ik zo'n schijterd ben want het idee is op zich wel spannend.


Het risiko dat er belangerijke zenuwen geraakt worden is alleen reeel aanwezig als je een piercing DOOR je klit heen laat zetten.

Waar hij bij een klithoodpiercing doorheen gezet word is het velletje dat over(nou ja over is veel gezegt) je klit heen zit(monnikskapje...).
Daar zitten geen zenuwen van de klit...

Even edditen hoor:
Om heel eerlijk te zijn, ik scheet 7 kleuren stront vantevoren, maar ik wilde het perse en heb het doorgezet en het viel allemaal echt reuze mee!!!

[Dit bericht is gewijzigd door erodome op 18-12-2002 21:42]

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_7416560
quote:
Op woensdag 18 december 2002 21:37 schreef nozem het volgende:

[..]

Sluit zich daar bij aan, een navelpiercing is zeer oke, tongpiercing ook, maar klitpiercings en in mindere mate tepelpiercings zorgen nou niet bepaald voor opwinding bij me..


naja niet iedereen heeft de zelfde smaak zullen we maar zeggen, ik vind tongpiercings weer niet echt spetterend.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')