abonnement Unibet Coolblue
pi_7395460
Ellow, Ik heb zaterdagmiddag een piercing laten zetten door het kapje boven mijn klit. Het voelt geweldig en staat erg mooi. Ik heb een staafje, omdat dat het beste bij mij paste volgens de piercingshop. Iemand hier ervaring mee?
Met masturberen is het in ieder geval erg lekker, bij gebrek aan relatie heb ik echte sex nog niet uit kunnen proberen...
Scary but true!
pi_7395555
Als je 'm zo kort hebt, kan je toch niet seksen? Gaat toch helemaal opzetten enzo...
Tip: eruit halen wanneer je zwanger bent. Mijn zus had er namelijk ook eentje en die is toen behoorlijk gaan zweren..
If you obey all the rules, you miss all the fun!
pi_7395634
Ik zag in je fotoboek foto's genaamd piercing1 en 2... maar dat zijn dus anderen.
pi_7395710
gefeliciteerd met de opleuking van je kut. ik heb hier geen ervaring mee.
pi_7395850
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 20:15 schreef nrg het volgende:
-knip-
bij gebrek aan relatie heb ik echte sex nog niet uit kunnen proberen...
ben je erg verlegen ofzo want je ziet er totaal niet slecht uit of heeft het een andere rede?

btw. ik ben elke maandag in w'veen

Het leven is als een [i]aardbei[/i]...veel lekkerder met slagroom erop...
pi_7395926
Was geen mededeling hoor, was gewoon op zoek naar andere ervaringen daarmee.

Klopt, heb 3 piercings.

Vrijwilligers genoeg, maar daar was ik niet naar op zoek, anders had ik wel een oproep bij DATING gezet...

Ben niet verlegen, maar duik gewoon niet met iedereen het bed in. That's all, komt vanzelf hoor...

Scary but true!
  dinsdag 17 december 2002 @ 20:42:43 #7
27535 Pulsemaster
Politiek en sociaal incorrect!
pi_7396048
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 20:37 schreef nrg het volgende:
Was geen mededeling hoor, was gewoon op zoek naar andere ervaringen daarmee.

Klopt, heb 3 piercings.

Vrijwilligers genoeg, maar daar was ik niet naar op zoek, anders had ik wel een oproep bij DATING gezet...