quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 20:20 schreef zoekoog het volgende:
[..]
ga je zo'n route vrijwillig langs? Dat zal m.i. dan onder dwang zijn gebeurd...tenminste als je geen zelfmoord wilt plegen (Dat doe je misschien eerder op een stille plek)Maar goed.. ik zou het zelf niet hebben gedaan, maar iemand anders heeft hier misschien meer vertrouwen in dan ik..
Het zou mij ook niet verbazen als het een jas van iemand anders is, het zou me vooral verbazen als het wel haar jas is.quote:
dat is een eng fietspaadje en overdag is het te doen maar Sávonds nietquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 20:20 schreef zoekoog het volgende:
[..]
ga je zo'n route vrijwillig langs? Dat zal m.i. dan onder dwang zijn gebeurd...Maar goed.. ik zou het zelf niet hebben gedaan, maar iemand anders heeft hier misschien meer vertrouwen in dan ik..
lees ff de op.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 20:24 schreef Fluffypinkcupcake het volgende:
Waarom was ze alleen aan het fietsen? Ik kan dat nergens terugvinden.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 20:24 schreef Fluffypinkcupcake het volgende:
Waarom was ze alleen aan het fietsen? Ik kan dat nergens terugvinden.
Bij mij het bos ligt ook veel troep, fietsen, matrassen noem maar op. Ik zou er niet zo snel iets achter zoeken.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 20:23 schreef ootjekatootje het volgende:
En niemand over dat pad gelopen vrijdagavond, zaterdag, zondag maandag of vandaag...
Ik hoop dat het straks nog geen nabestaanden zijn, maar gewoon familie en vrienden.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 20:13 schreef maily het volgende:
Een jas gevonden ......
Ik hoop maar dat de nabestaanden snel duidelijkheid krijgen.
HJK heeft daarover ook een mooie theorie; over hoe mensen denken wat ze zelf zouden doen..staat ergens in het vorige topic, dacht ik.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 20:20 schreef zoekoog het volgende:
[..]
ga je zo'n route vrijwillig langs? Dat zal m.i. dan onder dwang zijn gebeurd...Maar goed.. ik zou het zelf niet hebben gedaan, maar iemand anders heeft hier misschien meer vertrouwen in dan ik..
Ditquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 20:25 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik hoop dat het straks nog geen nabestaanden zijn, maar gewoon familie en vrienden.
Het soort happy ending plot twist wat je eigenlijk alleen in films ziet... hopen op een wonder!quote:
Zoek ik op bedankt !quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 20:26 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
HJK heeft daarover ook een mooie theorie; over hoe mensen denken wat ze zelf zouden doen..staat ergens in het vorige topic, dacht ik.
laten we alvast een rouwkaart opsturen...quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 20:28 schreef EternalNow het volgende:
[..]
Het soort happy ending plot twist wat je eigenlijk alleen in films ziet... hopen op een wonder!
Oeps .... je hebt gelijk ....quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 20:25 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik hoop dat het straks nog geen nabestaanden zijn, maar gewoon familie en vrienden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |