quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:20 schreef YokiKater het volgende:
Echt zo fucking awesome, krijg er helemaal een coastal gun van in mijn broek.
Op PSN zijn er wel meer, maar niet genoeg.. "even" joinen kon vanmiddag wel maar nu is iedereen online of zo, ik stond net 9e in queuequote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:13 schreef Catkiller het volgende:
Ze hadden wel wat servers open mogen gooien met enkel die twee maps erop op de Xbox. Vond net 1 server 63/64 die natuurlijk al 5 man in de queu had toen ik eenmaal had geklikt. Verder op 10+ slots gezocht en dan kwamen er 4 servers naar boven met 1 persoon er in, meer niet.
Mee eens. Alleen Heligoland is wel tof, hoewel jammer dat het eiland maar voor 20% benut wordt/toegankelijk is. Andere 3 maps vind ik maar zo zo. Nieuwe wapen balans is ook waardeloos en iets wat in mijn ogen ook totaal niet nodig was, heb niet echt ervaren dat bepaalde wapens zwaar overpowered oid waren.... Hooguit een paar overbodig, M1917 Carbine uit Turning Tides bijvoorbeeld. Teleurstellende DLC dus en een stap achteruit met de wapen balans.... top weer.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 07:10 schreef StateOfMind het volgende:
Ik ben juist niet zo kapot van de nieuwe maps. Eigenlijk van heel Turing Tides niet.
De eerste 2 dlc, en dan met name In the Name of the Tsar, vond ik toffer.
Blijft mijn favoriete Battlefieldquote:
Meh, daar speel ik niet vaak genoeg voor + ik heb geen headset.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:24 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Wel interesse in een PS4 (FOK!) squad?
Dan moet het [BoF] zijn. Band of Fokkers.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:24 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Wel interesse in een PS4 (FOK!) squad?
Hopelijk WW2quote:Op maandag 26 februari 2018 06:58 schreef DKUp het volgende:
http://comicbook.com/gaming/2018/02/25/battlefield-2018-trailer/
Reveal trailer van Battlefield 2018 is “onderweg”. Hopelijk Battlefield 5 en geen Battlefield (WW)2/1944
Dat weet ik niet, ik weet alleen wel dat er twee teams, idd DICE LA en DICE Sweden, afzonderlijk bezig zijn met twee releases.quote:Op maandag 26 februari 2018 08:44 schreef DKUp het volgende:
[..]
Volgens de geruchten toch 2019 en gemaakt door DICE L.A?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |