SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijd voor ultiem dartsgenot met "dubbel in, dubbel uit". Met, u verwacht het niet, de titelverdediger Michael van Gerwen. En verder Rob Crossen vies(dikke)(slechte) Adrian Lewis. En ook de in bloedvorm verkerende Mensur Suljovic. Komt dat zien!
RTL is er altijd bij, alleen op maandag en vrijdagavond schakelen ze pas later in. Tevens hopen we allemaal dat Marcel Maijer aan acute bronchitis lijdt.Oh.
Jaquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar waarom gaan ze niet live dan?
Omdat een NEDERLANDER zeker?
Frozen-assassinquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ultiem genot trouwens als Mensur er ook uit vliegt
Vierquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Benito is al 5 potjes geleden of zo
Ik haak af na Smiss - Pricequote:Op maandag 2 oktober 2017 22:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vier
Dat zegt wel iets over de avond die we nog te gaan hebben
Alles integraal uitzenden genotquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vier
Dat zegt wel iets over de avond die we nog te gaan hebben
Ik overweeg datquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik haak af na Smiss - Price
Ik ben ook maar slachtoffer van RTL Zaadquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Benito is al 5 potjes geleden of zo
Ze zullen wel de Nederlanders doen en dan livequote:Op maandag 2 oktober 2017 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alles integraal uitzenden genot
Mardle/Part dacht ik?quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Wie is die mensonterende commentator ?
Die kan ik ook niet gelijk plaatsenquote:Op maandag 2 oktober 2017 23:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bedoel die naast Zjak bij RTL :p
Niels de Ruiter?quote:Op maandag 2 oktober 2017 23:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die kan ik ook niet gelijk plaatsen
quote:Op maandag 2 oktober 2017 23:02 schreef Tagliano het volgende:
Zou dit betekenen dat wel geen HIHI HOLLANDSE AVOND HIHI meer hebben komend WK
Geen van beiden . Jan Dekker dan ?quote:
Frank Verhoeven is het niet idd, was meer blij dat die het iig niet isquote:Op maandag 2 oktober 2017 23:04 schreef PowerLoungen het volgende:
\
[..]
[..]
Geen van beiden . Jan Dekker dan ?
Naja het prettige is wel dat die 'nieuwe' weinig zegtquote:Op maandag 2 oktober 2017 23:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Frank Verhoeven is het niet idd, was meer blij dat die het iig niet is
Ik zou zweren dat ik die stem eerder gehoord heb... Maar waarbij? Zwemmen, turnen?quote:Op maandag 2 oktober 2017 23:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Naja het prettige is wel dat die 'nieuwe' weinig zegt
Hij staat en ik sta ook!quote:Op maandag 2 oktober 2017 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat ik die stem eerder gehoord heb... Maar waarbij? Zwemmen, turnen?
Hij overdrijft niet dus die zijn uitgeslotenquote:Op maandag 2 oktober 2017 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat ik die stem eerder gehoord heb... Maar waarbij? Zwemmen, turnen?
Sowieso geen zwemmen en bij het turnen is er natuurlijk HansGOD van Zettenquote:Op maandag 2 oktober 2017 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou weet jij het beter dan? Nou? Nou?quote:Op maandag 2 oktober 2017 23:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sowieso geen zwemmen en bij het turnen is er natuurlijk HansGOD van Zetten
quote:Op maandag 2 oktober 2017 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
ja hoor kutschimmelzalfreclametijd. Ik ga pissen
Buiten dat het niet een van de bekende commentatoren uit het zwemmen (NOS/Eurosport) of turnen (NOS) is, nee.quote:Op maandag 2 oktober 2017 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou weet jij het beter dan? Nou? Nou?
Daar heb ik eigenlijk helemaal niet zoveel zin in, toedeloe.quote:Op maandag 2 oktober 2017 23:15 schreef Tagliano het volgende:
Dit wordt later dan gisteren met wat pech
En dat is modquote:Op maandag 2 oktober 2017 23:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar heb ik eigenlijk helemaal niet zoveel zin in, toedeloe.
Lekker hoor boh sow koekoekquote:Op maandag 2 oktober 2017 23:20 schreef Zipportal het volgende:
Geen Poep0rz in het topic. Je verwacht het niet.
Crewbash, even reportenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |