I see dead people...quote:
borrelquote:
ik dacht kannibalismequote:
Het rijmen kan ik beter voor een volgende keer bewaren, misschien kunnen deze lege flesjes dit wel verklaren.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:44 schreef maily het volgende:
[..]
Juist wel rijmen, én creatief aaneenlijmen
Is er nog niet.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb geen Halloweentopic gezien. Wie wat waar.
neuj, bij mij in huis is het het hele jaar halloween. overal spinneragquote:
Wat voor chips?quote:
Just flip a coin en you will see, the empty bottle belongs to me ....quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het rijmen kan ik beter voor een volgende keer bewaren, misschien kunnen deze lege flesjes dit wel verklaren.
Elk jaar een dag of drie in FST ofzo.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:51 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb geen Halloweentopic gezien. Wie wat waar.
ben net begonnen met het windlicht te vullen met sneeuwachtig spul en een kerststalletje en mn rendiertjequote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:52 schreef Amarantha het volgende:
Nu heb ik zin in kerst. Vies veel vreten enz.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben net begonnen met het windlicht te vullen met sneeuwachtig spul en een kerststalletje en mn rendiertje
dat wordt dit jaar ook de enige versiering aangezien deze dame lekker in Parijs zit rond kerstquote:
Hou op. Ik ben zo jaloers.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat wordt dit jaar ook de enige versiering aangezien deze dame lekker in Parijs zit rond kerst
ik ook op mezelfquote:
* mee wilquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:54 schreef Nizno het volgende:
dat wordt dit jaar ook de enige versiering aangezien deze dame lekker in Parijs zit rond kerst
Spraakwater geschonken als kraanwater, vier glaasjes later nog ver van de kater; hallelujah.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:52 schreef maily het volgende:
[..]
Just flip a coin en you will see, the empty bottle belongs to me ....
Ah die zijn lekker ja, alleen die echte bugles zouden er in moeten zitten ipv paprika.quote:
Bugles paprika is nicequote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah die zijn lekker ja, alleen die echte bugles zouden er in moeten zitten ipv paprika.
dan moet je gaanquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil zooooooooooo graag weer naar Disneyland.
denk niet dat mn ouders er nog meer kinderen/schoonkinderen enzo extra mee wil.quote:
Het is nog oktober joh gek.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben net begonnen met het windlicht te vullen met sneeuwachtig spul en een kerststalletje en mn rendiertje
Maar wij zijn het.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:57 schreef Nizno het volgende:
denk niet dat mn ouders er nog meer kinderen/schoonkinderen enzo extra mee wil.
Ja maar die kaas smaak ook.quote:
je kan niet vroeg genoeg beginnen joh idiootquote:
hahaha ja daarom juistquote:
Ja maar normaal zijn ze ook al kaassmaak toch?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:59 schreef maily het volgende:
[..]
Kan je toch van die kaaspastauiteentube opdoen?
Of naturel ...quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja maar normaal zijn ze ook al kaassmaak toch?
Nou nou nou...quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kan niet vroeg genoeg beginnen joh idioot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |