van Paay?quote:
oke dan mik ik je post wel even weg.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 17:37 schreef Treinhomo het volgende:
Ik hoef hier niet gereageerd te hebben. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 17:27 schreef STING het volgende:
[..]
Niemand komt daar meer levend uithue hue komt
topickillerquote:
jaja......quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:36 schreef svann het volgende:
[..]
Ik heb de hele nacht gewaakt, twee hele topic vol gemaakt. Ofzo.
Twee paar quotes heb ik afgedaan.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:36 schreef svann het volgende:
[..]
Ik heb de hele nacht gewaakt, twee hele topic vol gemaakt. Ofzo.
naja kan wel lekker zijnquote:
ja daar heb ik dus niets te zoeken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:39 schreef Amarantha het volgende:
Neem hem wel even mee naar een plek waar ik mij wel thuis voel.
Ontroerend *pinkt traantje weg*quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:39 schreef maily het volgende:
[..]
Twee van Sting en twee van leer,
hier leg ik mijn quootje neer.
ja ik denk dat ik maar even wat riperkrite tsiis ga snijdenquote:
van mij mocht je maar ja... ama was er niet blij mee.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:46 schreef Pharkus het volgende:
Ik wilde net over mijn twee schatjes beginnen
Kaas en Koos?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:46 schreef Pharkus het volgende:
nou, hier ben ik danquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:46 schreef Pharkus het volgende:
pas op voor je vingers hequote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik denk dat ik maar even wat riperkrite tsiis ga snijden
uiteraardquote:
jawel hoor, als je maar kaas eetquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:54 schreef FlippingCoin het volgende:
Zijn Nederlanders in Nederland niet meer welkom?
Klopt helemaal.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
van mij mocht je maar ja... ama was er niet blij mee.
Oh tosti ook goed?quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:55 schreef maily het volgende:
[..]
Inderdaad ..... viesdikke getatoeerde kale mannen ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
topic voebalquote:
Biertje drinken en muziek luisteren bij wat mensen.quote:
google stuk?quote:
das lastig, dan gebruik je bing maarquote:
Wat voor biertje? Wat voor muziek? Dat zijn de vragen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Biertje drinken en muziek luisteren bij wat mensen.
Als je maar niet een verkeerd forum kiestquote:
nee jij bent alleen maar mee voor spek en bonenquote:
oh is hij datquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee jij bent alleen maar mee voor spek en bonen
Ik over een paar jaarquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:06 schreef Amarantha het volgende:
40+ .. Damn man daar hoor ik nog lang niet thuis.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:07 schreef Nizno het volgende:
en hierom mag jij dus alleen spek en bonen eten... Hier mag jij helemaal niet komen!!!
ik negeer dat feitquote:
ga je weg?quote:
Tijd voor mijn schoonheidsslaapjequote:
ow, je hebt nog niet door dat dat bij jou al geen enkel nut meer heeft?quote:
Je moest eens weten hoe erg het anders zou zijn geweest.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow, je hebt nog niet door dat dat bij jou al geen enkel nut meer heeft?
medelijden met spruiten en vrouwquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:11 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe erg het anders zou zijn geweest.
Gewoon Heineken en luisteren nu Eric B en Rakim, oldachool hip hop.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:03 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat voor biertje? Wat voor muziek? Dat zijn de vragen.
Ik zit op een wasmachine te wachten omdat spruit het nodig vond de boel onder te zeiken.quote:
telefoon wegleggen en blijven proberenquote:
zit dat lekker?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik zit op een wasmachine te wachten omdat spruit het nodig vond de boel onder te zeiken.
te laat we zijn al filosofies aan de babbelquote:
ah, die tijd heb ik gelukkig gehadquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik zit op een wasmachine te wachten omdat spruit het nodig vond de boel onder te zeiken.
Hmm .... kep niet zoveel babbels eigenlijk ....quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
te laat we zijn al filosofies aan de babbel
ik heb na heg eten een kleine 2 wezen slapen vandaarquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
telefoon wegleggen en blijven proberen
Zeikende spruiten zijn nooit grappig.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
wij ook nietquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:21 schreef maily het volgende:
[..]
Hmm .... kep niet zoveel babbels eigenlijk ....
doe nog eens een poging.....quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:21 schreef murp het volgende:
[..]
ik heb na heg eten een kleine 2 wezen slapen vandaar
zeikende vrouwen ook niet...quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:22 schreef maily het volgende:
[..]
Zeikende spruiten zijn nooit grappig.
not 2 quotesquote:
als het half is...quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
wij ook niet
[..]
doe nog eens een poging.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |