Jaja, ook fok doet tegenwoordig aan recycling!quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 18:52 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ah, Pharkus. Afstand doen van je moderator-status was ook niet van lange duur, hè?
Bijna alsof je het destijds puur voor de show deed..
Tsja, ze moeten natuurlijk wel de schijn hoog houdenquote:Op zondag 8 oktober 2017 21:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jaja, ook fok doet tegenwoordig aan recycling!
Nog bedankt voor die excuses voor de onjuiste aantijgingen die je aan mijn adres gepost had. Ik waardeerde dat echt enorm.quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Tsja, ze moeten natuurlijk wel de schijn hoog houdenMaar ondertussen zit ik nog steeds vast aan de PM ban die hij mij heeft aangesmeerd door misbruik van moderator privileges in zijn eerste ronde.
Kan je geen DM's sturen ook?quote:Op maandag 9 oktober 2017 00:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Tsja, ze moeten natuurlijk wel de schijn hoog houdenMaar ondertussen zit ik nog steeds vast aan de PM ban die hij mij heeft aangesmeerd door misbruik van moderator privileges in zijn eerste ronde.
Om eerlijk te zijn, zijn de meeste nerds die moderatorrechten hebben en die ik zelf ben tegengekomen, juist hele toffe mensen.quote:
Onjuiste aantijgingen heb ik ook gehad, werd van van alles beschuldigd en dat maandenlang. Maar ook in zoverre dat andere fokkers dat nog gingen geloven ook...ikzelf werd ook niet geloofd en deze user kreeg geen enkele sanctiequote:Op maandag 9 oktober 2017 08:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nog bedankt voor die excuses voor de onjuiste aantijgingen die je aan mijn adres gepost had. Ik waardeerde dat echt enorm.
Daar was niets onjuist aan, en dat weet jij net zo goed als ik. Je huidige moderator status bewijst maar weer hoe leeg en schijnheilig je gedrag destijds was. Misbruik van privileges heeft voor moderators blijkbaar geen consequenties. Althans, niet voor langer dan een zelf gekozen termijn. Zegt weinig goeds over de integriteit op dit forum, en is heel tekenend voor de discrepantie tussen leden en moderators.quote:Op maandag 9 oktober 2017 08:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nog bedankt voor die excuses voor de onjuiste aantijgingen die je aan mijn adres gepost had. Ik waardeerde dat echt enorm.
Nope. Je kunt veel zeggen, maar als Pharkus je naait, naait hij je ook goedquote:Op maandag 9 oktober 2017 09:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan je geen DM's sturen ook?
Sinds wanneer dan? Wilde je eigenlijk per DM vragen..marreh ....quote:Op maandag 9 oktober 2017 09:51 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nope. Je kunt veel zeggen, maar als Pharkus je naait, naait hij je ook goed
En een ban omdat Pharkus bij Danny loopt te janken in drie, twee...
Voor bans moet je bij de FA's zijn. Die hoef je mij niet in de schoenen te schuiven. Voor de rest zit je er weer helemaal naast, maar dat overkomt je wel vaker. Zo'n ban is een goede mogelijkheid om te kijken naar je eigen gedrag. Mijn enige fout in die casus was dat ik er voor gekozen had om onze PM discussie voor de schermen te plaatsen om jouw ongelijk aan te tonen. Aangezien je mij in mijn goede naam aantast met leugens. Iets waar je nog steeds mee bezig bent.quote:Op maandag 9 oktober 2017 09:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Daar was niets onjuist aan, en dat weet jij net zo goed als ik. Je huidige moderator status bewijst maar weer hoe leeg en schijnheilig je gedrag destijds was. Misbruik van privileges heeft voor moderators blijkbaar geen consequenties. Althans, niet voor langer dan een zelf gekozen termijn. Zegt weinig goeds over de integriteit op dit forum, en is heel tekenend voor de discrepantie tussen leden en moderators.
Nog bedankt voor de excuses voor het feit dat ik zowel mijn DM als PM niet meer kan gebruiken sinds jij op je ook getrapt was en besloot mij een oor aan te naaien. Ik zou willen zeggen dat je jezelf nog wel tegen komt met dat gedrag, maar gezien het beleid op dit forum heb ik daar sterk mijn twijfels bij.
Een vreselijk selectieve weergave van de “discussie”, waarin je een hoop weg liet. Ik loog niet, en lieg nu ook niet. Je bent een gluiperige rat, die precies weet wat hij gedaan heeft. Het is makkelijk om je achter het “Admins gaan over bans”-excuus te verschuilen, en te impliceren dat moderators totáál geen invloed kunnen uitoefenen. Zoals bijvoorbeeld met woorden verdraaien, liegen en achterbaks gedrag. Je blaast hoog van de toren over zelfreflectie, maar helaas lijk jij geen spat veranderd te zijn. Gezien jij nog steeds de enige bent die steevast enige schuld ontkent.quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:54 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Voor bans moet je bij de FA's zijn. Die hoef je mij niet in de schoenen te schuiven. Voor de rest zit je er weer helemaal naast, maar dat overkomt je wel vaker. Zo'n ban is een goede mogelijkheid om te kijken naar je eigen gedrag. Mijn enige fout in die casus was dat ik er voor gekozen had om onze PM discussie voor de schermen te plaatsen om jouw ongelijk aan te tonen. Aangezien je mij in mijn goede naam aantast met leugens. Iets waar je nog steeds mee bezig bent.
Tijd voor pharkus om je weer een ban aan te smeren.quote:Op maandag 9 oktober 2017 11:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Een vreselijk selectieve weergave van de “discussie”, waarin je een hoop weg liet. Ik loog niet, en lieg nu ook niet. Je bent een gluiperige rat, die precies weet wat hij gedaan heeft. Het is makkelijk om je achter het “Admins gaan over bans”-excuus te verschuilen, en te impliceren dat moderators totáál geen invloed kunnen uitoefenen. Zoals bijvoorbeeld met woorden verdraaien, liegen en achterbaks gedrag. Je blaast hoog van de toren over zelfreflectie, maar helaas lijk jij geen spat veranderd te zijn. Gezien jij nog steeds de enige bent die steevast enige schuld ontkent.
Juist ja, want ik ben degene die zijn moderator privileges misbruikt om persoonlijke vetes uit te vechtenquote:Op maandag 9 oktober 2017 11:24 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Tijd voor pharkus om je weer een ban aan te smeren.
Hopelijk leer je er dit keer wel van
Vent stop met forums als je zo gevoelig bentquote:Op maandag 9 oktober 2017 11:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Juist ja, want ik ben degene die zijn moderator privileges misbruikt om persoonlijke vetes uit te vechtenIs dat de les die ik moet leren? Of wil je dat ik leer om stilzwijgend voorover te bukken en het gewoon te nemen?
Die ban zal ongetwijfeld komen. Het blijft een beetje "eigen volk eerst"-beleid hier. Een ban, puur omdat ik de waarheid uitspreek, zal dat alleen maar bevestigen.
Ik heb niks achtergehouden. Voor de rest gezien je toonzetting, je manier van bejegenen en wederom uitblijven van excuses voor je smaad wens ik je verder niet meer te spreken.quote:Op maandag 9 oktober 2017 11:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Een vreselijk selectieve weergave van de “discussie”, waarin je een hoop weg liet. Ik loog niet, en lieg nu ook niet. Je bent een gluiperige rat, die precies weet wat hij gedaan heeft. Het is makkelijk om je achter het “Admins gaan over bans”-excuus te verschuilen, en te impliceren dat moderators totáál geen invloed kunnen uitoefenen. Zoals bijvoorbeeld met woorden verdraaien, liegen en achterbaks gedrag. Je blaast hoog van de toren over zelfreflectie, maar helaas lijk jij geen spat veranderd te zijn. Gezien jij nog steeds de enige bent die steevast enige schuld ontkent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |