abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174139225
https://www.duic.nl/algemeen/vermist-anne-faber-25-uit-utrecht/
quote:
De Utrechtse Anne Faber (25) is sinds vrijdagavond 19.00 uur vermist. Dat laten haar vrienden aan DUIC weten. Ook de politie heeft een vermissingsbericht gepubliceerd.

De vrouw vertrok vrijdagavond op de fiets vanuit Rijnsweerd en stuurde om 18.50 uur een whatsappberichtje aan haar vriend dat ze onderweg was ter hoogte Hollandse Rading. Anne zou later op de avond naar een bruiloft in Nieuwegein gaan, maar is daar nooit aangekomen.

Vrienden en familie zijn een grote zoektocht gestart, onder andere in en om Hollandse Rading, maar die heeft tot nu toe nog niets opgeleverd. Ze zijn ongerust en hebben de recherche ingeschakeld. “We proberen overal zo veel mogelijk berichten te plaatsen, zodat iedereen meezoekt”, vertelt Anna Steenmeijer, een goede vriendin van Anne. Het is haar vrienden en familie onduidelijk waarom ze onderweg was naar Hollandsche Rading.

Anne heeft blond haar, blauwe ogen en droeg op de avond van haar verdwijning een groene parka. Ze is ongeveer 1,70 meter lang en heeft een zwarte omafiets met een bagagedrager voorop. Mensen die het meisje ergens hebben zien rijden, wordt verzocht contact op te nemen met de politie of de familie.
Foto's: https://www.facebook.com/nathanfidder/posts/10155756692388622
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 20:12 schreef Stupidisco het volgende:
Politie onderzoekt vermissing van Anne Faber

Utrecht / Baarn - Sinds vrijdagavond 29 september is de 25-jarige Anne Faber vermist. De politie is een opsporingsonderzoek gestart en zoekt getuigen.

Anne is op 29 september weggegaan op een zwarte opoefiets van het merk en type Batavus Old Dutch met voorop een rekje. Een opvallend detail is dat de fiets handremmen heeft. Het was noodweer die avond; rond 18.40 uur begonnen de eerste buien en het heeft daarna ook geonweerd. Volgens het KNMI was het die avond zelfs gevaarlijk weer. Rond 18.50 uur maakte Anne nog een selfie in de regen die ze verstuurde via WhatsApp. Uit onderzoek blijkt dat deze foto genomen is op de hoek van de Amsterdamsestraatweg met de Hilversumsestraatweg in Baarn. Zowel de tactische recherche als de forensische opsporing zet alles op alles om Anne te vinden. Zo is er een politiehelikopter ingezet om te kijken of er door middel van warmtebeelden haar verblijfplaats te achterhalen is, wordt er gesproken met getuigen en bekenden van Anne en worden telefoongegevens bekeken. Ook worden tips nagelopen die onder andere binnekomen via de opsporingstiplijn. Vooralsnog is er nog geen duidelijkheid over wat Anne is overkomen en waar zij nu is. Een groot rechercheteam werkt aan de zaak.

Op zondagavond 1 oktober werd een zoekactie gestart in een zoekgebied rondom haar laatst bekende locatie (de plek waar de selfie is gemaakt). Deze zoekactie is bewust nog voor het donker van start gegaan. Helaas is nog niets van Anne vernomen en er alle scenario’s worden opengehouden.

Bron: Politie
update- 14:44 De zoektocht naar de vermiste Anne is gestopt.
https://www.ad.nl/utrecht(...)-soestdijk~aa5c692d/
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_174139439
M Bausch, Fotograaf‏ @mennobfoto 2m2 minutes ago

Ondertussen zoekt de politie te paard in de bossen van#LageVuursche naar devermiste #annefaber

"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_174139481
PolitieUtrecht twitterde op maandag 02-10-2017 om 15:23:26 #Utrecht #Baarn Alle tot nu toe aangetroffen spullen in zoekgebied lijken geen relatie te hebben met de vermiste Anne Faber. reageer retweet
pi_174139556
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 15:23 schreef StaceySinger het volgende:

Ondertussen zoekt de politie te paard in de bossen van#LageVuursche naar devermiste #annefaber

[ afbeelding ]
Toch ook wel een fijn beroep. Lekker paardrijden!
pi_174139635
enorm groot bosrijk gebied

maandag 2 oktober 2017 @ 15:35:30 #6
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_174139718
Dus de kans is niet erg groot dat ze nog leeft als ik dit zo zie. Al kan ze natuurlijk ook nog ergens in de buurt (zwaar)gewond liggen maar dat lijkt me stug.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_174139800
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 15:31 schreef StaceySinger het volgende:

[ afbeelding ]
zo enorm groot is het nou ook weer niet.. ff flink doorlopen en je bent er zo doorheen.
There are only 151 Pokémon.
pi_174139838
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 15:35 schreef VeX- het volgende:
Dus de kans is niet erg groot dat ze nog leeft als ik dit zo zie. Al kan ze natuurlijk ook nog ergens in de buurt (zwaar)gewond liggen maar dat lijkt me stug.
Het kan allemaal
https://www.zoekhonden.co(...)e-9-11-oktober-2016/
pi_174139909
quote:

[ afbeelding ]
Sinds wanneer gaat men te paard zoeken naar sporen? :')
pi_174139923
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 15:31 schreef StaceySinger het volgende:

[ afbeelding ]
Een flink gedeelte wordt wel permanent in de gaten gehouden volgens mij. Er hangen daar camera's enzo, voor de prinses haar veiligheid.
-nee-
pi_174139995
Iemand die deze locatie herkent? vermoedelijk ergens bij Hollandsche Rading.

Is waarschijnlijk de voorlaatste foto die ze naar haar vriend stuurde om 18:16 uur.
  maandag 2 oktober 2017 @ 15:50:06 #12
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_174140002
quote:

[ afbeelding ]
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_174140110
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 15:49 schreef Stupidisco het volgende:
Iemand die deze locatie herkent? vermoedelijk ergens bij Hollandsche Rading.

[ afbeelding ]

Is waarschijnlijk de voorlaatste foto die ze naar haar vriend stuurde om 18:16 uur.
Bron?
pi_174140112
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 15:35 schreef VeX- het volgende:
Ze kan er natuurlijk ook gewoon vandoor zijn gegaan. Het is toch wel vaker voorgekomen dat mensen van het een op het andere moment vertrekken zonder aanwijsbare reden.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_174140156
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 15:55 schreef Kwartovernegen het volgende:

[..]

Bron?
Is één van de foto's gepost door de vriend van Anne. Met als bijschrift: "Laatste omgevingsbeeld".
pi_174140212
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 15:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ze kan er natuurlijk ook gewoon vandoor zijn gegaan. Het is toch wel vaker voorgekomen dat mensen van het een op het andere moment vertrekken zonder aanwijsbare reden.
Het kan ook zijn dat zij met iemand een afspraak had...
pi_174140237
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 16:00 schreef gynaika het volgende:

[..]

Het kan ook zijn dat zij met iemand een afspraak had...
Ja, alles kan.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  maandag 2 oktober 2017 @ 16:15:02 #18
3542 Gia
User under construction
pi_174140622
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 16:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

Ja, alles kan.
Sandokan, koffiekan, maar Wim Kan niet meer.
pi_174140805
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 15:44 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Sinds wanneer gaat men te paard zoeken naar sporen? :')
Dat deden de Indianen al!
pi_174140840
Die locatie met het hertje lijkt nog het meest op Utrechtseweg 259 (N417), stukje voor de rotonde. Is ook een logische fietsroute en klopt qua tijdbestek.
pi_174141264
Als ze een jongen was geweest, ging men er allang vanuit dat die zich ergens in het bos had opgehangen.

Nu het een vrouw betreft, denkt men eerder aan een ongeluk of ontvoering.
pi_174141770
Alle gevonden spullen tijdens de zoektocht hebben niks met haar te maken
  Spellchecker maandag 2 oktober 2017 @ 17:05:30 #23
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_174141868
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 17:01 schreef Kwartovernegen het volgende:
Alle gevonden spullen tijdens de zoektocht hebben niks met haar te maken
Is het bos in ieder geval weer 'n beetje schoner .... :@
pi_174142644
  † In Memoriam † maandag 2 oktober 2017 @ 17:47:15 #25
240917 Mula
pi_174142763
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 16:40 schreef ootjekatootje het volgende:
Als ze een jongen was geweest, ging men er allang vanuit dat die zich ergens in het bos had opgehangen.

Nu het een vrouw betreft, denkt men eerder aan een ongeluk of ontvoering.
Mwah, ik denk dat dat vooral komt doordat ze nog best veel contact heeft gehad tijdens haar fietstocht. Dat is toch niet iets wat de meeste mensen die zelfmoord willen plegen zullen doen.

Begrijp ik nou goed dat de zoektocht van vandaag maar 2.5uur heeft geduurd en dat ze alleen op de looppaden zijn geweest? Is dat niet een beetje ineffectief? Als ze gewond is geraakt tijdens het schuilen, zal ze dat niet op het pad hebben gedaan. Mocht iemand haar iets hebben aangedaan, dan zullen ze haar of haar fiets waarschijnlijk ook niet op een pad hebben achtergelaten.
pi_174142786
Telefoon Anne Faber moet aanwijzingen opleveren over haar verdwijning

De politie gaat de telefoongegevens van de vermiste Anne Faber uit Utrecht verder uitpluizen om vast te stellen waar ze mogelijk verdwenen is. Aan de hand daarvan wordt bekeken of er een nieuw zoekgebied moet worden uitgezet om haar te vinden. Een zoektocht van familie en vrienden in Baarn leverde vandaag niets op.

Het enige dat vandaag tijdens de zoektocht door zo'n veertig bekenden van de 25-jarige Utrechtse in de bossen rondom Paleis Soestdijk werd gevonden, was een plastic tas van een supermarkt en een fietswiel. Beide bleken na kort onderzoek niet bij Anne Faber te horen. Na enkele uren werd de zoektocht gestaakt.

Tot nu toe is alleen bekend dat de vermiste vrouw vrijdag met haar telefoon in Baarn een laatste foto van zichzelf maakte en dat haar telefoon nog in Hollandsche Rading is uitgepeild. Of ze eerst in Hollandsche Rading was en daarna de selfie maakte bij Baarn of dat dit in omgekeerde volgorde is gebeurd, is voor de politie nog niet helemaal duidelijk.

Door haar telefoongegevens helemaal te controleren hoopt de politie erachter te komen via welke route Anne Faber vrijdag richting Baarn is gefietst en waar ze mogelijk echt van de radar is verdwenen. Behalve de selfie in Baarn en de telefoongegevens in Hollandsche Rading, weet niemand waar ze mogelijk nog meer geweest is.

Selfie in de regen
Anne Faber vertrok vrijdag rond half vijf 's middags voor een flinke fietstocht vanuit Utrecht, meldde haar vriend Nathan Fidder al snel via Facebook. De selfie in de regen is volgens hem het laatste levensteken. Sinds kwart voor acht 's avonds zijn WhatsApp-berichten van Fidder niet meer op haar telefoon aangekomen (slechts één vinkje), wat waarschijnlijk betekent dat haar telefoon uit stond of leeg was.

Het hele weekend is vervolgens met man en macht naar Anne Faber gezocht. Ook met hulp van warmtecamera's vanuit de politiehelikopter werd ze niet getraceerd. De politie en haar naasten tasten volledig in het duister over de mogelijke oorzaken van haar verdwijning.

Een ongeluk, een misdrijf, zelfdoding: geen enkel scenario wordt uitgesloten, maar er is geen enkele aanwijzing voor welk scenario dan ook. De enige 'omstandigheid' die aanwijsbaar invloed op haar verdwijning gehad kan hebben, is het erg slechte weer waar ze mogelijk in verzeild is geraakt.

Verzameld
Familie, vrienden en bekenden van de jonge vrouw wilden niets aan het toeval overlaten en verzamelden daarom vanmorgen op de parkeerplaats tegenover Paleis Soestdijk aan de Amsterdamsestraatweg in Baarn om naar haar op zoek te gaan.

De enige aanwijzing dat ze mogelijk daar in de bossen rondom het paleis in de problemen is gekomen, is het feit dat ze daar haar laatste selfie in de regen maakte. Het is goed mogelijk dat ze daarna nog een stuk verder gefietst is, maar elke strohalm werd aangegrepen om haar te vinden. De selfie is tot nu toe het enige tastbare bewijs.

Iets na elven vanmorgen trok de groep, na enkele instructies van politieagenten die de zoektocht coördineren en ondersteunen, het bos in. Een groep met de vader van Anne zocht ten noordoosten van de parkeerplaats in het Baarnse Bos, een andere groep zocht in de bossen ten noorden van het paleis.

Posters en flyers
De familie van Anne en de andere zoekers wilden niets zeggen over hun motieven om juist daar te gaan zoeken. Ze verwezen naar de politie met vragen over de verdwijning en andere informatie over de jonge vrouw.

Verbaasde en meelevende voorbijgangers vroegen zich wel hardop af wat het nut van deze zoektocht was. Er was vooraf immers besloten dat de groep op de paden zou blijven en alleen een meter of vijf naast de paden zou zoeken. ,,Het is hier elk weekend hartstikke druk met mensen. Als ze hier was geweest, was ze allang gevonden", zegt een Baarnaar die komt kijken.

Een deel van de zoekers hangt ook posters over de vermissing van Anne op aan bomen. Iedereen die het wil, voornamelijk mensen die hun hond gaan uitlaten, krijgt op de parkeerplaats een flyer met informatie over Anne, haar fiets en de rugzak van haar vriend Nathan die ze mogelijk bij zich had.

Opgesplitst
Eenmaal in het bos splitsen de groepjes zich nog verder op en wordt het gebied in groepjes van drie tot vier mensen verder uitgekamd. Een toevallige voorbijganger vindt nog een fietswiel en een boodschappentas die door de technische recherche onderzocht en meegenomen wordt, maar ze blijken allebei niet van Anne.

Rond een uur of twee in de middag heeft iedereen het stuk bos doorzocht dat hem of haar was toebedeeld. Zo snel als de parkeerplaats 's morgens vol stroomde met bezorgde mensen en politieauto's, zo snel is de parkeerplaats rond half drie ook weer leeg.

De telefoon moet volgens politiewoordvoerder Bernhard Jens nu uitsluitsel geven. ,,Hopelijk leveren de telecomgegevens nog wat op zodat we, waar dan ook, verder kunnen gaan zoeken. Zodra daar iets meer over bekend is, gaan we verder."

Bron Ad.nl
pi_174142811
Ik vind het wel erg sneu. Het kan wel iets met het slechte weer te maken hebben. :{
  Spellchecker maandag 2 oktober 2017 @ 17:56:23 #28
197773 crew  maily
pi_174142989
Ik vraag mij af: "een flinke fietstocht".
Wist haar vriend niet waarheen of hoeveel kilometer?
pi_174143033
quote:
Tot nu toe is alleen bekend dat de vermiste vrouw vrijdag met haar telefoon in Baarn een laatste foto van zichzelf maakte en dat haar telefoon nog in Hollandsche Rading is uitgepeild. Of ze eerst in Hollandsche Rading was en daarna de selfie maakte bij Baarn of dat dit in omgekeerde volgorde is gebeurd, is voor de politie nog niet helemaal duidelijk.
Huh?
  maandag 2 oktober 2017 @ 17:58:21 #30
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174143034
Heb hier helaas een naar gevoel bij
pi_174143068
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 17:56 schreef maily het volgende:
Ik vraag mij af: "een flinke fietstocht".
Wist haar vriend niet waarheen of hoeveel kilometer?
Familie en vrienden wisten niet waar ze naar toe ging.
  † In Memoriam † maandag 2 oktober 2017 @ 18:00:31 #32
240917 Mula
pi_174143096
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 17:58 schreef Physsic het volgende:

[..]

Huh?
Inderdaad. Je weet wanneer de foto in Baarn is gemaakt en je weet wanneer de telefoon in Hollandsche rading is uitgepeild. Dan moet je toch weten wat eerst en wat later was?
pi_174143098
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 17:59 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Familie en vrienden wisten niet waar ze naar toe ging.
Voor wat het waard is....

AnneMarie0210 twitterde op maandag 02-10-2017 om 13:01:02 Anne gaat wel vaker een eind fietsen vertelt haar oom. Ze is sinds een paar maanden begonnen met een nieuwe baan #annefaber reageer retweet
pi_174143217
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 18:00 schreef Mula het volgende:

[..]

Inderdaad. Je weet wanneer de foto in Baarn is gemaakt en je weet wanneer de telefoon in Hollandsche rading is uitgepeild. Dan moet je toch weten wat eerst en wat later was?
Nou, ze weten niet wanneer de foto in Baarn is gemaakt. Ze weten alleen wanneer ze de foto heeft gestuurd, maar die kan ze ook eerder hebben gemaakt. Al vraag ik me af of het toen al zo erg regende.
pi_174143218
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 18:00 schreef Mula het volgende:

[..]

euh, niet te bijdehand doen hé, Mula.

We hebben het hier wel over team Jens van politie Midden Nederland.

Team met DE meeste ervaring in het niet levend kunnen opsporen van vermiste meisjes.
  † In Memoriam † maandag 2 oktober 2017 @ 18:07:45 #36
240917 Mula
pi_174143279
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 18:05 schreef Physsic het volgende:

[..]

Nou, ze weten niet wanneer de foto in Baarn is gemaakt. Ze weten alleen wanneer ze de foto heeft gestuurd, maar die kan ze ook eerder hebben gemaakt. Al vraag ik me af of het toen al zo erg regende.
Maar een telefoonfoto heeft toch ook gewoon exif-data? Tenzij whatsapp dat niet meestuurt.
  maandag 2 oktober 2017 @ 18:12:49 #37
461397 Jip141
I can show you the world
pi_174143421
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 18:07 schreef Mula het volgende:

[..]

Maar een telefoonfoto heeft toch ook gewoon exif-data? Tenzij whatsapp dat niet meestuurt.
Ik geloof dat whatsapp foto’s wel stript van exit data.
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
pi_174143443
quote:

[..]

Je stopt onderweg om een foto van jezelf te maken in een regenbui, hoeveel procent van de mensen stuurt zo'n foto dan niet direct door?
  Spellchecker maandag 2 oktober 2017 @ 18:16:22 #39
197773 crew  maily
pi_174143503
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 18:12 schreef Jip141 het volgende:

[..]

Ik geloof dat whatsapp foto’s wel stript van exit data.
Ja, zie bij mij bij gegevens de tijd van op Whatsapp plaatsen.
pi_174143544
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 18:14 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Je stopt onderweg om een foto van jezelf te maken in een regenbui, hoeveel procent van de mensen stuurt zo'n foto dan niet direct door?
Daar hoef je niet voor te stoppen joh
pi_174143624
quote:

[..]

Ik snap dat uitpeilen niet. Wanneer hebben de dat uitgepeild?
pi_174144385
Waarom nu pas uitpeilen? Hadden ze veel eerder moeten doen
pi_174144906
Kunnen jullie niet de politie bellen dat jullie het beter weten? Nu klooien ze dus maar wat aan blijkbaar :o
-nee-
pi_174145166
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 18:54 schreef Kwartovernegen het volgende:
eerder gedaan.. Nu pas in het nieuws. Snappie dat halve ?
  maandag 2 oktober 2017 @ 19:22:06 #45
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174145199
quote:

[..]

Dat stuurt Whatsapp idd niet mee, als ik je nu een foto app die ik vorige week gemaakt heb dan krijg je de datum en het tijdstip van verzenden in de details.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 2 oktober 2017 @ 19:24:26 #46
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174145269
quote:
Als ze dat überhaupt al gedaan hebben en niet gewoon haar "Nu in Hollandse Rading" appje bedoelen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174146055

De poster lijkt te bevestigen dat er na het versturen van de selfie (18:50 uur) nog contact is geweest (via een Whatsapp bericht) met iemand anders rond 19:06 uur.

Vooralsnog is dat dus het laatste teken van leven en niet de selfie van 15 minuten daarvoor.
pi_174146220
Of ze is op dat tijdstip voor het laatst online geweest op What's App, dat kan ook nog.
Tap tap tap
pi_174146252
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 19:51 schreef CherryLips het volgende:
Of ze is op dat tijdstip voor het laatst online geweest op What's App, dat kan ook nog.
Nee ze heeft nog een bericht verzonden om 19:06.
pi_174146321
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 19:47 schreef Stupidisco het volgende:
[ afbeelding ]

De poster lijkt te bevestigen dat er na het versturen van de selfie (18:50 uur) nog contact is geweest (via een Whatsapp bericht) met iemand anders rond 19:06 uur.

Vooralsnog is dat dus het laatste teken van leven en niet de selfie van 15 minuten daarvoor.
Had je dat blaadje niet zonder vouwen kunnen posten? Nu werkt de QR code niet meer. :')

Obstructie van een onderzoek is ook strafbaar.
pi_174146443
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 15:57 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Is één van de foto's gepost door de vriend van Anne. Met als bijschrift: "Laatste omgevingsbeeld".
Waar gepost? Ik zie op facebook deze foto niet terugkomen..
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_174146489
quote:
5s.gif Op maandag 2 oktober 2017 19:55 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Waar gepost? Ik zie op facebook deze foto niet terugkomen..
Hier
pi_174146946
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 19:56 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Hier
Deze foto zou hij eigenlijk openbaar moeten zetten, wellicht dat mensen die in de omgeving wonen de locatie herkennen? (is namelijk alleen voor vrienden op zijn FB te zien)
  maandag 2 oktober 2017 @ 20:13:57 #54
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_174147164
Een reactie op het Facebook-bericht van de vermissing:

"3 dagen vermist de reacties lopen uit 1. Ik ga het toch doen. Ik ken deze meid niet persoonlijk maar haar gezichtsuitdrukking daar kun je alle kanten mee op. De foto die ik mee stuur heeft diverse kenmerken: 1 rode cirkel boven is een stoplicht, haar natte jas reflecteert dus. 2 rode cirkel onder is een stoplicht wat op rood staat. 3 zwarte cirkel daar lijk ik een man te zien die een hanenkam heeft? Je ziet zijn schouders en hoofd. Het lijkt erop dat hij een sigaret in de mond heeft. Download mijn bijgevoegde foto en vergroot deze tot 3800 pixels hoog in Paint. De man heeft dan een trui aan en geen regenjas ofzo. Hij zou dus uit een voermiddel kunnen komen. Als hij een sigaret rookt, is deze lang zo te zien en dus net aangestoken. IK KAN ER NATUURLIJK HELEMAAL NAAST ZITTEN. Waarom is de maan daar? Er is daar niets te doen. Stopte hij om contact te maken? Als hij haar heeft meegenomen dan is ook de fiets mee. Dus zou hij in een busje of stationwagen rijden. Het lijkt een forse man te zijn. Blank NL, pool, roemeen, of moslimachtig als Syrier, bulgaar, Turk etc. Of is de sigaret een stukje zoom van haar stiksel? Het stiksel lijkt zwart. De sigaret staat wat scheef. Achter de man staat een boom? Daarboven dus het stoplicht, wat heel goed kan qua verhouding. Ik vind het echt verschrikkelijk dat deze meid weg is dus als ik mensen op verkeerde been zet dan een groot pardon. Beter wat verkeerds zeggen of zien dan helemaal niets doen is mijn motto, die meid moet weer thuis zijn, en niet anders. DE POLITIE (politie.nl en Arnhem) IS AL INGESEIND DUS DOE DAT NIET MEER NAV DIT BERICHTJE DAT GEEFT POLITIE VEEL WERK. NIET DOEN !!!!!! De stoplichten staan verder weg dan de man en zijn donkerzwart of staat op rood, dus redelijk goed te zien. De man staat dichterbij en is ook redelijk te zien. Of heb ik het fout. Heel veel sterkte aan betrokkenen. Overigens is Politie ook blij met tips, meedenkers, als er maar niemand beschadigd wordt en geen flauwekul tussen zit."

Die heeft te veel CSI gekeken.
pi_174147345
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 19:56 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Hier
Dank, moet je vriend zijn van hem om deze foto te kunnen zien?
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
pi_174147430
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 20:18 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Dat denk ik wel, want ik kan hem niet zien (alleen met de link)
pi_174147483
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 20:18 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Nee, want ik ben niet bevriend met hem en kan de foto gewoon zien.
pi_174147711
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 20:13 schreef Domnivoor het volgende:
Een reactie op het Facebook-bericht van de vermissing:

"3 dagen vermist de reacties lopen uit 1. Ik ga het toch doen. Ik ken deze meid niet persoonlijk maar haar gezichtsuitdrukking daar kun je alle kanten mee op. De foto die ik mee stuur heeft diverse kenmerken: 1 rode cirkel boven is een stoplicht, haar natte jas reflecteert dus. 2 rode cirkel onder is een stoplicht wat op rood staat. 3 zwarte cirkel daar lijk ik een man te zien die een hanenkam heeft? Je ziet zijn schouders en hoofd. Het lijkt erop dat hij een sigaret in de mond heeft. Download mijn bijgevoegde foto en vergroot deze tot 3800 pixels hoog in Paint. De man heeft dan een trui aan en geen regenjas ofzo. Hij zou dus uit een voermiddel kunnen komen. Als hij een sigaret rookt, is deze lang zo te zien en dus net aangestoken. IK KAN ER NATUURLIJK HELEMAAL NAAST ZITTEN. Waarom is de maan daar? Er is daar niets te doen. Stopte hij om contact te maken? Als hij haar heeft meegenomen dan is ook de fiets mee. Dus zou hij in een busje of stationwagen rijden. Het lijkt een forse man te zijn. Blank NL, pool, roemeen, of moslimachtig als Syrier, bulgaar, Turk etc. Of is de sigaret een stukje zoom van haar stiksel? Het stiksel lijkt zwart. De sigaret staat wat scheef. Achter de man staat een boom? Daarboven dus het stoplicht, wat heel goed kan qua verhouding. Ik vind het echt verschrikkelijk dat deze meid weg is dus als ik mensen op verkeerde been zet dan een groot pardon. Beter wat verkeerds zeggen of zien dan helemaal niets doen is mijn motto, die meid moet weer thuis zijn, en niet anders. DE POLITIE (politie.nl en Arnhem) IS AL INGESEIND DUS DOE DAT NIET MEER NAV DIT BERICHTJE DAT GEEFT POLITIE VEEL WERK. NIET DOEN !!!!!! De stoplichten staan verder weg dan de man en zijn donkerzwart of staat op rood, dus redelijk goed te zien. De man staat dichterbij en is ook redelijk te zien. Of heb ik het fout. Heel veel sterkte aan betrokkenen. Overigens is Politie ook blij met tips, meedenkers, als er maar niemand beschadigd wordt en geen flauwekul tussen zit."

Die heeft te veel CSI gekeken.
Dus jij dacht: laat ik deze smaad en laster ook nog ff op Fok delen....

Goed idee man, 😲
  Eindredactie Games maandag 2 oktober 2017 @ 20:31:09 #59
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174147782
Toch grappig dat de vermiste Anrut een hele week niet te zien was op tv, en zelfs Pauw niet haalde...
http://www.at5.nl/artikel(...)s-van-vermiste-anrut
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_174147887
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 20:29 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dus jij dacht: laat ik deze smaad en laster ook nog ff op Fok delen....

Goed idee man, 😲
Welke smaad en laster?
pi_174147890
quote:
4s.gif Op maandag 2 oktober 2017 20:31 schreef Oscar. het volgende:
Toch grappig dat de vermiste Anrut een hele week niet te zien was op tv, en zelfs Pauw niet haalde...
Alleen jonge meisjesdames gaan viral.
pi_174148014
Politie: geen aanwijzingen dat vermiste Anne Faber zelf wilde verdwijnen

De politie heeft zich vanaf het eerste moment zorgen gemaakt over de verdwijning van de Utrechtse Anne Faber (25), omdat er geen signalen zijn dat ze zelf een tijdje zou willen verdwijnen. Uit verhalen van familie en bekenden komt bovendien een beeld naar voren dat Anne iemand is met een groot verantwoordelijkheidsgevoel.

Familie en vrienden bellen vrijdag rond middernacht de politie als ze al de hele avond geen contact meer weten te krijgen met Anne Faber. De 25-jarige Utrechtse is aan het eind van de middag op een urenlange fietstocht vertrokken, maar na een laatste selfie in de regen in Baarn wordt niets meer van haar vernomen.

Oproep
De politie doet nu een oproep in de omgeving Baarn, Soest, Hilversum, De Bilt en Lage en Hoge Vuursche aan mensen met een camera aan hun huis of bedrijf om de camerabeelden van vrijdagavond tussen 17.00 en 24.00 uur te bekijken. Als ze daar iemand op voorbij zien komen die lijkt op Anne Faber, moeten ze contact opnemen met de politie.

De politie krijgt inmiddels zoveel tips binnen, met name over de opoefiets, dat ze nu oproept om vooral goed naar de details van de fiets te kijken. Zo heeft die van Anne handremmen, een rekje voorop en een rode sticker op het achterspatbord. Wie denkt haar fiets te zien, wordt verzocht een foto te maken en een precieze plaatsaanduiding door te geven om het recherchewerk te vergemakkelijken

https://www.ad.nl/utrecht(...)verdwijnen~a9c312bc/
  maandag 2 oktober 2017 @ 20:36:49 #63
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174148023
quote:
missing white girl syndrome :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_174148027
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 20:33 schreef mootie het volgende:

[..]

Welke smaad en laster?
Let op:

O ik ken iemand met een hanekam in Baarn...
- ja nog je het zegt
Ja en die spoort niet
- ik ga de politie bellen
Ja goed plan

Dit soort fb bagger is echt verschrikkelijk.
pi_174148070
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 20:36 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Let op:

O ik ken iemand met en hanekam in Baarn...
- ja nog je het zegt
Ja en die spoort niet
- ik ga de politie bellen
Ja goed plan
Vooralsnog is er in het stukje geen sprake van laster en smaad.
pi_174148071
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 20:33 schreef Chai het volgende:

[..]

Alleen jonge meisjesdames gaan viral.
Wat is het verschil tussen meisjes en dames?
pi_174148117
quote:
Uitpeilen zal niet meer gaan.
pi_174148142
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 20:38 schreef mootie het volgende:

[..]

Vooralsnog is er in het stukje geen sprake van laster en smaad.
wat jij wil
pi_174148369
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 19:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als ze dat überhaupt al gedaan hebben en niet gewoon haar "Nu in Hollandse Rading" appje bedoelen.
Ik denk inderdaad dat ze dat bedoelen. Live 'uitpeilen' lijkt me niet mogelijk als de telefoon uit staat.
pi_174148552
Wel raar dat haar telefoon zomaar is uitgegaan.
pi_174148651
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 20:51 schreef Kwartovernegen het volgende:
Gebeurd mij anders bijna dagelijks.

Ik moet bijna iedere nacht dat ding opladen tegenwoordig
-nee-
  maandag 2 oktober 2017 @ 20:54:54 #72
141482 Q.
JurassiQ
pi_174148659
quote:
Lege batterij misschien? Water in de telefoon gekomen? Zo raar is dat niet hoor. Zo lang gaat zo'n batterij niet mee.
For great justice!
pi_174148767
quote:
11s.gif Op maandag 2 oktober 2017 20:54 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Gebeurd mij anders bijna dagelijks.

Ik moet bijna iedere nacht dat ding opladen tegenwoordig
Ja nacht, maar heel toevallig dat haar telefoon binnen een uur na haar laatste appje onbereikbaar is. Lijkt mij dat als je een stuk gaat fietsen dat je dat met een opgeladen telefoon doet die nog wel een paar uur mee kan
pi_174148783
quote:
14s.gif Op maandag 2 oktober 2017 20:54 schreef Q. het volgende:

[..]

Lege batterij misschien? Water in de telefoon gekomen? Zo raar is dat niet hoor. Zo lang gaat zo'n batterij niet mee.
Ligt eraan wat voor mobieltje. Samsung is waterproof
pi_174148897
quote:
bliksem
pi_174148962
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 20:57 schreef Kwartovernegen het volgende:

[..]

Ja nacht, maar heel toevallig dat haar telefoon binnen een uur na haar laatste appje onbereikbaar is. Lijkt mij dat als je een stuk gaat fietsen dat je dat met een opgeladen telefoon doet die nog wel een paar uur mee kan
Dat vind ik wel gek. Als je telefonisch niet bereikbaar bent, zou je dan minder snel een stukje gaan fietsen? Da's wel heul millenial om te denken :P

Allemaal speculatie.
-nee-
pi_174149100
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:02 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Dat vind ik wel gek. Als je telefonisch niet bereikbaar bent, zou je dan minder snel een stukje gaan fietsen? Da's wel heul millenial om te denken :P

Allemaal speculatie.
Stel ik ben van plan een heel stuk te gaan fietsen wel en dat was zij van plan.
pi_174149132
Zou er een seriemoordenaar actief zijn?

De Filipijnse au-pair uit Loenen is al twee weken vermist, zij woonde een klein uur vanaf Soestdijk.

Beide meiden zijn in de 20 en hebben fysieke gelijkenissen.
pi_174149149
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:05 schreef Kwartovernegen het volgende:

[..]

Stel ik ben van plan een heel stuk te gaan fietsen wel en dat was zij van plan.
Je hebt toch geen telefoon nodig tijdens het fietsen?
-nee-
pi_174149179
De selfie foto is vreemd.

Ze lijkt niet vrolijk en lijkt een soort grimas te hebben.
pi_174149187
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:06 schreef Super_Fucker_II het volgende:

De Filipijnse au-pair uit Loenen is al twee weken vermist, zij woonde een klein uur vanaf Soestdijk.

Behalve dat de ene Filipijns is en de ander Nederlands?
pi_174149213
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:07 schreef Super_Fucker_II het volgende:

Ja duh, omdat ze in de regen staat. Ze trekt een zielig gezicht.
pi_174149257
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:07 schreef mootie het volgende:

[..]

Behalve dat de ene Filipijns is en de ander Nederlands?
Ondanks nationaliteit en huidskleur kunnen mensen opelkaar lijken. Kijk naar de vorm van de ogen, mond en neus.
pi_174149327
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:06 schreef Super_Fucker_II het volgende:

Anjelie Basco (22)
- 1.50m
- tenger postuur
- lang, zwart haar
- bruine ogen

Anne Faber (25)
- 1.70m
- lang blond haar
- blauwe ogen

Nog meer gelijkenissen?
pi_174149377
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:10 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Anjelie Basco (22)
- 1.50m
- tenger postuur
- lang, zwart haar
- bruine ogen

Anne Faber (25)
- 1.70m
- lang blond haar
- blauwe ogen

Nog meer gelijkenissen?
Als 2 druppels water.
pi_174149389
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:10 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Anjelie Basco (22)
- 1.50m
- tenger postuur
- lang, zwart haar
- bruine ogen

Anne Faber (25)
- 1.70m
- lang blond haar
- blauwe ogen

Nog meer gelijkenissen?
Die au pair heeft al contact opgenomen met haar familie op de Filipijnen.
pi_174149403
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:07 schreef Super_Fucker_II het volgende:

Dit is wel echt de meest domste reactie die iedereen post.

NATUURLIJK KIJKT ZE NIET VROLIJK, HET REGENT, HAAR VERDRIETIGE GEZICHT EN DE PEACETEKEN WAREN NIET SERIEUS BEDOELT!!!ZE STUURDE DIE FOTO NAAR HAAR VRIEND MET BIJSCHRIFT "LEKKER DOUCHEN", ZE IS SARCASTISCH.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2017 21:13:22 ]
pi_174149404
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:11 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ok, de kranten updaten het bericht niet.
pi_174149413
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:11 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat weet ik. Dat moet je even vertellen aan Super_Fucker_II
pi_174149424
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:12 schreef Kwartovernegen het volgende:

[..]

Dit is wel echt de meest domste reactie die iedereen post.

NATUURLIJK KIJKT ZE NIET VROLIJK, HET REGENT, HAAR VERDRIETIGE GEZICHT EN DE PEACETEKEN WAREN ALS NIET SERIEUS BEDOELT!!!ZE STUURDE DIE FOTO NAAR HAAR VRIEND MET BIJSCHRIFT "LEKKER DOUCHEN", ZE IS SARCASTISCH.
Godsklere. Ik weet niet alle achtergronden.

Wie zegt dat ze dit zelf heeft getypt?
pi_174149440
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:12 schreef Super_Fucker_II het volgende:

[..]

Ok, de kranten updaten het bericht niet.
De papieren kranten niet inderdaad. Morgen weer. Maar online is daar wel het e.e.a. over te vinden.
pi_174149447
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:13 schreef Super_Fucker_II het volgende:

[..]

:') :') :') :') :') :') :') :') :')
pi_174149453
Hou op met me :')
pi_174149458
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:13 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

De papieren kranten niet inderdaad. Morgen weer. Maar online is daar wel het e.e.a. over te vinden.
Het AD, de online versie van de krant.
pi_174149482
quote:

[..]

:D
-nee-
pi_174149498
quote:

[..]

Misschien heeft de seriemoordenaar de foto wel gemaakt en het bericht naar haar vriend gestuurd. :o
pi_174149524
quote:
Dat bericht had ik niet gezien, anders had ik datgene niet beweerd.
pi_174149552
Ze is nog steeds vermist. Wie zegt dat ze zelf dat bericht heeft gestuurd?
pi_174149628
quote:

[..]

Ja de gast die haar heeft meegenomen laat haar een foto maken met een verdrietig hoofd en typt naar haar vriend lekker douchen en daarna maakt hij haar telefoon kapot zodat niemand gaat denken dat ze ontvoerd is. Nee, denk eerder dat zo'n gast haar een foto laat maken waar ze op lacht en dan erbij schrijft dat alles goed gaat, als hij al überhaupt zoiets van plan is te doen :')
pi_174149631
Out of the box denken is lastig voor sommigen.

Ik weet ook wel dat mijn 'theorie' niet waarschijnlijk is, maar er lopen veel gekken rond op deze wereld.
pi_174149657
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:16 schreef Super_Fucker_II het volgende:
Ze is nog steeds vermist. Wie zegt dat ze zelf dat bericht heeft gestuurd?
bericht? Ze had contact met haar familie. Die zullen haar toch wel herkennen?

Daarnaast zal het contact in haar moedertaal hebben plaatsgevonden.
pi_174149670
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:18 schreef Kwartovernegen het volgende:

[..]

Ja de gast die haar heeft meegenomen laat haar een foto maken met een verdrietig hoofd en typt naar haar vriend lekker douchen en daarna maakt hij haar telefoon kapot zodat niemand gaat denken dat ze ontvoerd is. Nee, denk eerder dat zo'n gast haar een foto laat maken waar ze op lacht en dan erbij schrijft dat alles goed gaat, als hij al überhaupt zoiets van plan is te doen :')
Eerder dat hij haar een selfie laat maken op een bepaalde plek om de politie op het verkeerde been te zetten.
pi_174149683
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:18 schreef Super_Fucker_II het volgende:
Out of the box denken is lastig voor sommigen.

Ik weet ook wel dat mijn 'theorie' niet waarschijnlijk is, maar er lopen veel gekken rond op deze wereld.
Out of the box...

Jouw theorie staat 100km van de box af
pi_174149687
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:19 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Anne, niet de Filipijnse.
pi_174149692
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:19 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Om wat voor een bericht gaat het. Telefonisch, mail, whatsapp. Dat staat niet in het AD.
pi_174149701
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:19 schreef Super_Fucker_II het volgende:

[..]

Eerder dat hij haar een selfie laat maken op een bepaalde plek om de politie op het verkeerde been te zetten.
Met een sad face?
pi_174149724
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:19 schreef Super_Fucker_II het volgende:

[..]

En dat ze zo sip kijkt omdat ze gedwongen wordt, niet omdat ze in de stromende regen staat. Heeft het peaceteken ook nog een verborgen boodschap?
pi_174149745
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:20 schreef Kwartovernegen het volgende:

[..]

Met een sad face?
Kan jij vrolijk kijken als je ontvoerd bent?
pi_174149782
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:21 schreef Super_Fucker_II het volgende:

[..]

Denk dat mijn ontvoerder mij geen foto laat maken dat ik verdrietig kijk en deze zou sturen naar mijn vriend
pi_174149792
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:21 schreef Super_Fucker_II het volgende:

[..]

Wel een statement, midden op een kruispunt een foto van je ontvoeringsslachtoffer maken.
pi_174149801
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 20:39 schreef Physsic het volgende:

[..]

Uitpeilen zal niet meer gaan.
Jawel hoor ,maar is een technisch verhaal
pi_174149881
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:22 schreef Kwartovernegen het volgende:

[..]

Denk dat mijn ontvoerder mij geen foto laat maken dat ik verdrietig kijk en deze zou sturen naar mijn vriend
Het gaat niet om het verdrietig kijken, maar om een selfiebericht op een bepaalde plek, om men op het verkeerde been te zetten.

Veel seriemoordenaars zijn bovengemiddeld slim en zelfs hoogbegaafd.
pi_174149940
Het is natuurlijk geen ontvoeringsfoto want dan had ze wel een krant in haar handen gehad.
pi_174149941
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:25 schreef Super_Fucker_II het volgende:

[..]

Het gaat niet om het verdrietig kijken, maar om een selfiebericht op een bepaalde plek, om men op het verkeerde been te zetten.

Is goed met je :')
pi_174149953
quote:

[..]

Alsjeblieft zeg, ga weer een thriller kijken op tv
pi_174149956
quote:

[..]

Maar de serie is er niet meer, aangezien de Filipijnse terecht is. Klein probleempje.
pi_174149978
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:18 schreef Kwartovernegen het volgende:

[..]

Hoe kan je lachen als je onder dwang 'staat'.

De plek ziet er verlaten uit.

pi_174149981
quote:

[..]

Staat je stepje al binnen ?
pi_174150015
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:28 schreef Super_Fucker_II het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Als je slachtoffer niet kan lachen dan laat je haar toch geen selfie maken :') dan stuurde de ontvoerder wel een foto met alleen de locatie
pi_174150052
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:28 schreef Super_Fucker_II het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Het is een kruispunt, met bushalte. Daar kan elk moment iemand langskomen. 8)7
pi_174150069
Is ze nog niet gevonden?
I´m back.
pi_174150086
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:27 schreef mijntjexx het volgende:

[..]

Alsjeblieft zeg, ga weer een thriller kijken op tv
Werkelijkheid is nooit vreemder dan fictie? Ik zeg niet dat dit waarschijnlijk is, maar het is een theorie.
pi_174150156
Wat wel bekend is, is dat zij rond kwart over zes via Whatsapp haar vriend liet weten dat ze in Hollandsche Rading was. Ruim een half uur later, 18.50 uur, stuurt ze haar vriend een selfie. Te zien is dat ze in de regen staat. De selfie blijkt gemaakt te zijn in Baarn bij de kruising Hilversumsestraatweg/Amsterdamsestraatweg.

Een uur later ziet haar vriend dat een door hem gestuurd bericht wordt gelezen.

Politie Utrecht‏Verified account @PolitieUtrecht 2m2 minutes ago

Op onze site staat sinds vanavond een onderzoekadossier over vermissing Anne

https://www.politie.nl/ge(...)sing-anne-faber.html
pi_174150182
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:30 schreef Super_Fucker_II het volgende:

[..]

Werkelijkheid is nooit vreemder dan fictie? Ik zeg niet dat dit waarschijnlijk is, maar het is een theorie.
tja..dat er iemand die door de film IT inspiratie heeft gekregen, en haar het riool heeft ingeduwd is ook een theorie...
pi_174150192
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:32 schreef StaceySinger het volgende:
Wat wel bekend is, is dat zij rond kwart over zes via Whatsapp haar vriend liet weten dat ze in Hollandsche Rading was. Ruim een half uur later, 18.50 uur, stuurt ze haar vriend een selfie. Te zien is dat ze in de regen staat. De selfie blijkt gemaakt te zijn in Baarn bij de kruising Hilversumsestraatweg/Amsterdamsestraatweg.

Dat lijkt me echt een fout.

Haar vriend schrijft zelf het volgende: "M'n appjes heeft ze sinds 19.45 niet meer gelezen (1 vinkje)."
pi_174150248
quote:

Er staan twee blauwe vinkjes. Dat is geen hard bewijs dat zij de telefoon heeft en/of dat ze alleen was.
pi_174150289
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:33 schreef Super_Fucker_II het volgende:

[..]

Er staan twee blauwe vinkjes. Dat is geen hard bewijs dat zij de telefoon heeft en/of dat ze alleen was.
Er staan helemaal geen twee blauwe vinkjes.

pi_174150315
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:34 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Er staan helemaal geen twee blauwe vinkjes.
Hoe geeft Whatsapp aan dat berichten gelezen zijn?
pi_174150382
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:35 schreef Super_Fucker_II het volgende:

[..]

dat zeg je net zelf, 2 blauwe vinkjes 8)7
pi_174150392
quote:

Dat klinkt bizar, een uur later ziet de vriend dat het door hem gestuurde bericht wordt gelezen.

Het lijkt erop dat er in dat uur wat gebeurt is. Of ze heeft flink doorgefietst en was qua tijdslijn bijna thuis.
Die mogelijkheid hoor ik nergens. Dat ze meer in haar eigen woonomgeving zoeken.
pi_174150424
Woonde ze alleen of met huisgenoten?
pi_174150444
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:36 schreef mijntjexx het volgende:

[..]

dat zeg je net zelf, 2 blauwe vinkjes 8)7
Ja dat weet ik. Het was een retorische vraag.

Ik was in de veronderstelling dat diegene dat ontkende.
pi_174150471
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:37 schreef ootjekatootje het volgende:
Woonde ze alleen of met huisgenoten?
Niet helemaal duidelijk volgens mij. Maar dit schrijft haar vriend: "Ze zou weer bij mij thuis terug komen, daar wijst alles op".

Dus lijkt er op dat ze vrijdag avond in ieder geval bij hem zou zijn.
pi_174150483
Continu emoticons gebruiken dat iemand 'dom' is of domme opmerkingen maakt is erg storend.
pi_174150492
Ja, bericht kan door haarzelf maar ook door een derde zijn gelezen helaas..
pi_174150613
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:35 schreef Super_Fucker_II het volgende:

[..]

pi_174150654
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:27 schreef mootie het volgende:

[..]

Maar de serie is er niet meer, aangezien de Filipijnse terecht is. Klein probleempje.
Waarom is ze volgens de politie nog vermist als ze terecht is?
pi_174150678
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:41 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Lees mijn eerdere posts.
pi_174150687
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:36 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat klinkt bizar, een uur later ziet de vriend dat het door hem gestuurde bericht wordt gelezen.

Het lijkt erop dat er in dat uur wat gebeurt is. Of ze heeft flink doorgefietst en was qua tijdslijn bijna thuis.
Die mogelijkheid hoor ik nergens. Dat ze meer in haar eigen woonomgeving zoeken.
Nou vanaf Baarn/Soest fiets je niet in een uur naar Utrecht.
En zeker niet op zo'n oma fiets
pi_174150711
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:38 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Niet helemaal duidelijk volgens mij. Maar dit schrijft haar vriend: "Ze zou weer bij mij thuis terug komen, daar wijst alles op".

Dus lijkt er op dat ze vrijdag avond in ieder geval bij hem zou zijn.
ja uit de eerste berichten, zoals in de OP, staat dat ze een bruiloft hadden in Nieuwegein. Ik kan me voorstellen dat ze naar een rondje fietsen in de regen eerst zich ff zou willen opfrissen en omkleden.

Toch opmerkelijk:
19:30 uur nog op de fiets, ook als alles goed gegaan zou zijn.
1 douchen
2 avondeten
3 optutten
4 naar vriend gaan
4 naar bruiloft gaan

Hoe laat begint die bruiloft dan pas niet? Meestal begint zo'n feest toch tussen 20:00 en 21:00 uur.
pi_174150758
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:42 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Zie mijn volgende post, dan is die tijdslijn toch raar?
  Spellchecker maandag 2 oktober 2017 @ 21:47:05 #143
197773 crew  maily
pi_174150833
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:43 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

ja uit de eerste berichten, zoals in de OP, staat dat ze een bruiloft hadden in Nieuwegein. Ik kan me voorstellen dat ze naar een rondje fietsen in de regen eerst zich ff zou willen opfrissen en omkleden.

Toch opmerkelijk:
19:30 uur nog op de fiets, ook als alles goed gegaan zou zijn.
1 douchen
2 avondeten
3 optutten
4 naar vriend gaan
4 naar bruiloft gaan

Hoe laat begint die bruiloft dan pas niet? Meestal begint zo'n feest toch tussen 20:00 en 21:00 uur.
De vriend appt terug dat hij halverwege het diner ineens van zijn rugpijn af is ... @19.47
pi_174150891
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:32 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Dat lijkt me echt een fout.

Haar vriend schrijft zelf het volgende: "M'n appjes heeft ze sinds 19.45 niet meer gelezen (1 vinkje)."
Screenshot van het gesprek is rond 02:00 gemaakt, lijkt mij ook sterk dat hij een uur later ziet dat zijn appjes zijn gelezen terwijl er maar 1 vinkje staat
pi_174150932
Zou dat kleine zwarte autootje in de omgeving Soest, Spakenburg, Baarn nog actief zijn?
(met daarin twee mannen met baardje die meisjes hebben aangesproken en klemgereden )
pi_174150978
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:47 schreef maily het volgende:

[..]

De vriend appt terug dat hij halverwege het diner ineens van zijn rugpijn af is ... @19.47
Je hoeft toch zeker allebei geen daggasten te zijn?
  maandag 2 oktober 2017 @ 21:52:22 #147
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_174151019
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:42 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

van soestdijk naar utrecht centraal is een uurtje fietsen
pi_174151059
Wat me wel opvalt aan die foto is dat er een aantal rode vlekjes op die jas zitten( goed kijken).
Kan zijn dat ze gevallen is of zich bezeerd heeft .
Of dat het vlekjes zijn die er al opzaten

pi_174151111
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:53 schreef StaceySinger het volgende:
Wat me wel opvalt aan die foto is dat er een aantal rode vlekjes op die jas zitten( goed kijken).

[ afbeelding ]
reflectie stoplicht zoals iemand eerder opperde?
pi_174151122
quote:

[ afbeelding ]
Bloed op natte, groene stof, is niet rood.
pi_174151184
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:55 schreef mootie het volgende:

[..]

Bloed op natte, groene stof, is niet rood.
Ja eens, opgedroogde rode verfspat, daar lijkt het het meeste op.
pi_174151227
quote:

[ afbeelding ]
Vind eerder het linkse bovenstuk van de regenjas opmerkelijk
pi_174151253
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:42 schreef Super_Fucker_II het volgende:

[..]

Waarom is ze volgens de politie nog vermist als ze terecht is?
Daar is een ander topic over.
pi_174151328
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:57 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja eens, opgedroogde rode verfspat, daar lijkt het het meeste op.
Ja kan ook ,of chloor of bleek druppels
pi_174151341
Het meisje is nog niet gevonden? In de TT lees ik steeds terecht ipv Utrecht. Hopelijk wordt ze snel gevonden zodat haar familie en geliefden zekerheid hebben.
pi_174151367
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 22:00 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Ja kan ook ,of chloor of bleek druppels
Die worden ook niet felrood.
  maandag 2 oktober 2017 @ 22:03:48 #157
141482 Q.
JurassiQ
pi_174151457
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:55 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

reflectie stoplicht zoals iemand eerder opperde?
Absoluut dat
For great justice!
pi_174151556
Ik vind de tijdslijn helemaal niet helder.

Vriens was mogelijk al op bruiloft bij diner? Zij zou later daar als avondgast naar toe gaan?

Moest ze wat ophalen daar in Baarn?
Fietsen voor de lol op een opoefiets in de regen doet toch niemand? En zeker niet op dat tijdstip voor een feestje in Nieuwegein.
pi_174151704
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:47 schreef maily het volgende:

[..]

alcoholll
pi_174151730
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 22:06 schreef ootjekatootje het volgende:

Vriens was mogelijk al op bruiloft bij diner? Zij zou later daar als avondgast naar toe gaan?

Fietsen voor de lol op een opoefiets in de regen doet toch niemand? En zeker niet op dat tijdstip voor een feestje in Nieuwegein.
Ze is misschien gaan shoppen in Baarn dat doen vrouwen toch altijd voor een feest...
  maandag 2 oktober 2017 @ 22:11:10 #161
141482 Q.
JurassiQ
pi_174151733
Die laatste foto is gemaakt op de plaats van de X, vlak naast een (rood) verkeerslicht. Groen is bushokje.

Als ze die route rechtdoor heeft gevolgd ging ze richting Baarn en niet richting Paleis Soestdijk waar de zoektocht zich concentreert.
For great justice!
  Spellchecker maandag 2 oktober 2017 @ 22:11:39 #162
197773 crew  maily
pi_174151753
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 22:06 schreef ootjekatootje het volgende:

Vriend was mogelijk al op bruiloft bij diner? Zij zou later daar als avondgast naar toe gaan?

Ja hij appt haar dat hij halverwege het diner ineens van zijn rugpijn af is ... (na die regenfoto)
  maandag 2 oktober 2017 @ 22:13:28 #163
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_174151829
quote:
Woont u in Baarn, Soest, Hilversum, De Bilt of Lage/Hoge Vuursche of omgeving en heeft een beveiligingscamera bij uw huis of bedrijf hangen die ook op de straat gericht is? Wilt u dan uw camera uitkijken van vrijdagavond 29 september 17.00 tot 24.00 uur? Mocht u op de beelden iemand zien die voldoet aan het onderstaande signalement, stel dan de beelden veilig en neem contact op met de politie via 0900 – 8844. Geef aan dat u belt i.v.m. de vermissing van Anne Faber.
Lekker advies van de politie. Laat alle beelden van dat moment overdragen aan de politie. Die zijn getrained om details te zien. En waarom zou iemand 7 uur aan videomateriaal door gaan neuzen?
Dat is het dagelijkse werk van de politie!
pi_174151893
En waar is die rugzak op de foto. Normaal moet je toch de bandjes zien?
pi_174151950
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 22:11 schreef maily het volgende:

[..]

Ja hij appt haar dat hij halverwege het diner ineens van zijn rugpijn af is ... (na die regenfoto)
Maar wat doet zij dan überhaupt zo laat nog zo ver uit de richting?

Dat ff lekker fietsen vind ik zo raar. Ja deed ze vaker, maar ook net voor een feestje? Compleet uit de richting?
  maandag 2 oktober 2017 @ 22:16:01 #166
141482 Q.
JurassiQ
pi_174151955
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 22:14 schreef ManianMan het volgende:
is niet zeker dat ze die bij zich had.
For great justice!
  maandag 2 oktober 2017 @ 22:16:16 #167
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_174151969
quote:
Achterop de fiets?
pi_174151974
quote:
Als ze die daadwerkelijk meegenomen heeft (is niet 100% zeker) dan waarschijnlijk voor op het rekje van de fiets.
pi_174152001
quote:
Voor op de fiets of achterop?
pi_174152067
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 22:15 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat ff lekker fietsen vind ik zo raar. Ja deed ze vaker, maar ook net voor een feestje? Compleet uit de richting?
Dat feestje op vrijdagavond is ook niet 100% zeker. Duic.nl bracht dat als eerste, maar andere bronnen (o.a. AD, RTV Utrecht, RTL Nieuws, etc. zeggen daar volgen mij weer niets over).
pi_174152159
quote:
2s.gif Op maandag 2 oktober 2017 22:16 schreef Q. het volgende:

[..]

is niet zeker dat ze die bij zich had.
Als de rugzak van huis is dan moet ze die toch bij haar hebben maar het klinkt plausibel dat ze het anders vervoerde dan wat gewoonlijk is.
pi_174152261
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 22:20 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Als de rugzak van huis is dan moet ze die toch bij haar hebben maar het klinkt plausibel dat ze het anders vervoerde dan wat gewoonlijk is.
Ruzak was niet van haar. Dit schrijft haar vriend: "Mogelijk heeft ze mijn gele fluoriserende motorrugzak geleend en had ze een luxe zonnebril mee."
pi_174152317
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 22:22 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Ruzak was niet van haar. Dit schrijft haar vriend: "Mogelijk heeft ze mijn gele fluoriserende motorrugzak geleend en had ze een luxe zonnebril mee."
Waarom mogelijk... Hij kan dat toch zeker beamen!?!

Wazige uitspraak...
  Spellchecker maandag 2 oktober 2017 @ 22:24:09 #174
197773 crew  maily
pi_174152342
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 22:15 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Vind het ook raar.
pi_174152434
Al drie dagen vermist. Kans dat ze nog leeft dus nagenoeg 0%. Rip :N
pi_174152732
PolitieUtrecht twitterde op maandag 02-10-2017 om 22:27:43 Kijktip: Om 23.00 uur geeft de politie in programma Pauw, Ned. 1, toelichting en aanvullende onderzoeksvragen ivm vermissing Anne Faber. reageer retweet
  maandag 2 oktober 2017 @ 22:35:11 #177
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174152736
quote:
14s.gif Op maandag 2 oktober 2017 22:11 schreef Q. het volgende:
Die laatste foto is gemaakt op de plaats van de X, vlak naast een (rood) verkeerslicht. Groen is bushokje.

[ afbeelding ]

Als ze die route rechtdoor heeft gevolgd ging ze richting Baarn en niet richting Paleis Soestdijk waar de zoektocht zich concentreert.
Weet je zeker dat ze daar stond? Twee meter naar achteren en ze kon zo richting Paleis Soestdijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 2 oktober 2017 @ 22:38:20 #178
141482 Q.
JurassiQ
pi_174152824
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 22:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Weet je zeker dat ze daar stond? Twee meter naar achteren en ze kon zo richting Paleis Soestdijk.
Overduidelijk te zien aan de ronding van de stoep en de haaientanden.
For great justice!
pi_174152831
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 22:22 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Die zonnebril is wel logisch, want het was in de namiddag nog topweer
pi_174152853
quote:

[ afbeelding ]

klopt niet -want vlak achter haar zie je een witte haaientand
dus ze staat meer naar achteren
pi_174152877
quote:

[ afbeelding ]

zoektocht concentreert zich niet rond Soestdijk, ik zag beelden op tv van zoekactie in gebied tussen H.Rading en Lage Vuursche
  maandag 2 oktober 2017 @ 22:47:01 #182
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174153062
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 22:39 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

klopt niet -want vlak achter haar zie je een witte haaientand
dus ze staat meer naar achteren
In ieder geval meer naar links lijkt me.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174153068
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 22:40 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

zoektocht concentreert zich niet rond Soestdijk, ik zag beelden op tv van zoekactie in gebied tussen H.Rading en Lage Vuursche
waaraan zag je dat dan ?
pi_174153356
Echt weer bizar. Zo nog springlevend en nog geen uur later spoorloos. Ik vrees ook dat ze niet meer leeft. -O-
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_174153361
quote:
Allochtonen hebben een extra motief om te verdwijnen (familie in buitenland), hij was een man en geen vrouw (minder kans op misdrijf?), hij was in de 50 en Anne in de 20, hij was in verwarde toestand vertrokken en Anne niet, dat was Amsterdam en dit rond Baarn, meer familie en vrienden die mee lijkt te zoeken?, enzovoorts. Genoeg verschillen die het verschil in aandacht voor de zaak kunnen verklaren.
  Eindredactie Games maandag 2 oktober 2017 @ 23:00:58 #186
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174153512
quote:
2s.gif Op maandag 2 oktober 2017 22:55 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Allochtonen hebben een extra motief om te verdwijnen (familie in buitenland), hij was een man en geen vrouw (minder kans op misdrijf?), hij was in de 50 en Anne in de 20, hij was in verwarde toestand vertrokken en Anne niet, dat was Amsterdam en dit rond Baarn, meer familie en vrienden die mee lijkt te zoeken?, enzovoorts. Genoeg verschillen die het verschil in aandacht voor de zaak kunnen verklaren.
Goedprater gespot
pi_174153687
Net die politieman bij Pauw gemist...Nog nieuwe informatie?
  maandag 2 oktober 2017 @ 23:08:28 #188
401888 Nightquest777
The Wizard To Show The Way
pi_174153702
Net gekeken op NPO1, ze weten helemaal niks behalve dat telefoon gepeild was 'achter Soest'. Maar daar hadden ze gezocht maar niks gevonden. Geen nieuws, alleen oproep.
Chaos is a ladder.
pi_174153710
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 23:08 schreef Reismeis het volgende:
Net die politieman bij Pauw gemist...Nog nieuwe informatie?
Nee, geen aanknopingspunten.
pi_174153735
quote:
4s.gif Op maandag 2 oktober 2017 23:00 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Goedprater gespot
Er verdwijnen dagelijks verwarde personen, mannen en vrouwen, jong en oud.

Wat dacht jij van al die meiden, die weglopen uit instellingen... Die halen het nieuws ook niet, of open jij daar dagelijks ook 5/6 topics over?
pi_174153836
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 23:08 schreef Nightquest777 het volgende:
Net gekeken op NPO1, ze weten helemaal niks behalve dat telefoon gepeild was 'achter Soest'. Maar daar hadden ze gezocht maar niks gevonden. Geen nieuws, alleen oproep.
Ten oosten van Soest zei hij volgens mij
en daar had haar telefoon voor het laatst een zendmast aangestraald
daar hebben ze met 6 honden gezocht
  Eindredactie Games maandag 2 oktober 2017 @ 23:16:43 #192
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174153908
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 23:09 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Er verdwijnen dagelijks verwarde personen, mannen en vrouwen, jong en oud.

Wat dacht jij van al die meiden, die weglopen uit instellingen... Die halen het nieuws ook niet, of open jij daar dagelijks ook 5/6 topics over?
Ja daarom mijn verbazing dat zij wel een topic krijgt.
pi_174154061
quote:
4s.gif Op maandag 2 oktober 2017 23:16 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Volgens mij is de vermissing van die man niet eens opgepikt door AD/nu/NOS.
Ik had het in ieder geval nog niet gezien.
pi_174154110
Politie gaat beetje vanuit ontvoering/misdrijf
pi_174154118
PolitieUtrecht twitterde op maandag 02-10-2017 om 23:14:36 Op basis van telecomgegevens is eind van de dag met honden gezocht in Zuid-Oost Soest naar vermiste Anne Faber. Dit heeft niets opgeleverd. reageer retweet
pi_174154145
Weet niet of hier mensen zijn die bekend zijn in die omgeving.
Het is natuurlijk een nogal random scenario, maar dat lijkt me nou een omgeving waar mensen kunnen wonen die een groot terrein bezitten. Op zo'n terrein kan ook een grote container staan waar iemand in opgesloten kan worden. Zou het niet zinvol zijn om dat soort plekken te onderzoeken? Of moet je dan eerst een huiszoekingsbevel hebben om als politie zo'n terrein op te mogen?
Ik moest namelijk opeens aan Kala Brown denken, die maanden in een dergelijke container gevangen is gehouden.
pi_174154167
Ook HJK heeft fittie's over deze vermissing;

Natuurlijk wordt er gespeculeerd over wat er met Anne Faber gebeurd kan zijn. Vrijwillig vertrek, een ongeluk, verdwaald in de elementen (onweer)? Er zijn weinig feiten, behalve dat ze had aangekondigd dat ze een eind wilde gaan fietsen, dat ze nog een selfie heeft gemaakt in de regen en dat niet lang daarna haar telefoon onbereikbaar was. En dat het toen onweerde.
Verder is vrijwel alles speculatief. Reageerder Hannes Minkema kwam met een aantal suggesties, die worden nu van commentaar voorzien door iemand anders.
Lees verder; http://www.misdaadjournal(...)nen-in-de-elementen/
pi_174154264
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 23:28 schreef Kim-Holland het volgende:
Ook HJK heeft fittie's over deze vermissing;

Natuurlijk wordt er gespeculeerd over wat er met Anne Faber gebeurd kan zijn. Vrijwillig vertrek, een ongeluk, verdwaald in de elementen (onweer)? Er zijn weinig feiten, behalve dat ze had aangekondigd dat ze een eind wilde gaan fietsen, dat ze nog een selfie heeft gemaakt in de regen en dat niet lang daarna haar telefoon onbereikbaar was. En dat het toen onweerde.
Verder is vrijwel alles speculatief. Reageerder Hannes Minkema kwam met een aantal suggesties, die worden nu van commentaar voorzien door iemand anders.
Lees verder; http://www.misdaadjournal(...)nen-in-de-elementen/
Mooi verwoord
pi_174154290
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 23:33 schreef Kwartovernegen het volgende:

[..]

Mooi verwoord
:Y
pi_174154351
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 23:27 schreef Pomtips het volgende:
Weet niet of hier mensen zijn die bekend zijn in die omgeving.
Het is natuurlijk een nogal random scenario, maar dat lijkt me nou een omgeving waar mensen kunnen wonen die een groot terrein bezitten. Op zo'n terrein kan ook een grote container staan waar iemand in opgesloten kan worden. Zou het niet zinvol zijn om dat soort plekken te onderzoeken? Of moet je dan eerst een huiszoekingsbevel hebben om als politie zo'n terrein op te mogen?
Ik moest namelijk opeens aan Kala Brown denken, die maanden in een dergelijke container gevangen is gehouden.
Jaa, ik woon in de buurt, ik zag vanochtend op mijn fietstocht Amersfoort-UMCU al overal van die flyers hangen in het bos.

Er staan in die regio echt kasten van huizen, met ook vaak flink land eromheen. Maar ja, er is ook gewoon een gigantisch bos en de soesterduinen waar ze ergens zou kunnen zijn.
Dan kun je beter eerst dat allemaal gehad hebben, want voor doorzoeken van iemands erf moet je denk ik een huiszoekingsbevel hebben? En daarvoor weer een reële verdenking. Ze kunnen vast niet zomaar de hele buurt overhoop halen...
pi_174154404
Benieuwd of dit morgen ook in Opsporing Verzocht komt?. Zal het wel te vroeg voor zijn..
  maandag 2 oktober 2017 @ 23:44:06 #202
141482 Q.
JurassiQ
pi_174154426
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 23:33 schreef Kwartovernegen het volgende:

[..]

Mooi verwoord
For great justice!
pi_174154431
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 23:42 schreef Zipportal het volgende:
Benieuwd of dit morgen ook in Opsporing Verzocht komt?. Zal het wel te vroeg voor zijn..
Het programma Opsporing Verzocht zal morgenavond aandacht besteden aan de vermissing.

Bron: RTL
pi_174154442
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 23:44 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Het programma Opsporing Verzocht zal morgenavond aandacht besteden aan de vermissing.

Bron: RTL
:)
  Moderator maandag 2 oktober 2017 @ 23:55:19 #205
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_174154558
UTRECHT/BAARN - De politie heeft maandag met zes honden gezocht in een gebied aan de oostkant van Soest naar de vermiste Anne Faber. Volgens de politie heeft haar telefoon voor het laatst verbinding gemaakt met een telefoonmast in die omgeving. Dat zei politiewoordvoerder Bernhard Jens maandagavond in Pauw.

"We houden rekening met alle scenario's, want we weten het gewoon niet. Maar een ongeval lijkt ons op dit moment niet voor de hand liggend want dan hadden we haar fiets toch wel ergens aangetroffen", aldus Jens.

De 25-jarige Anne Faber is sinds vrijdag vermist. Ze reed op haar fiets vanuit Utrecht via Hollandsche Rading naar Baarn. Daar nam ze een selfie die ze naar haar vriend stuurde. Daarna is er geen teken van leven meer van haar vernomen.

ZOEKTOCHT
Maandag werd door familie en vrienden gezocht in het bosgebied rondom Paleis Soestdijk. Daar werd toen wel een fiets gevonden maar deze bleek niet van Anne te zijn. Het gebied waar met de honden is gezocht wordt waarschijnlijk uitgebreid. "Wellicht dat we daar nogmaals met de honden gaan zoeken, maar het is echt een groot gebied. Dat is moeilijk zoeken", zegt politiewoordvoerder Bernhard Jens in Pauw.

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1668023/
pi_174154569
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 23:34 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

:Y
Henk heeft het weer over een bruiloft op zaterdag
pi_174154593
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 23:56 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Henk heeft het weer over een bruiloft op zaterdag
Je verwacht het mss niet ;) maar ik heb, eerlijk gezegd, niet alles gevolgd. Ik zit in Vegas vandaag 8-)
pi_174154602
Baarn - oostkant Soest: hoelang fiets je daar ongeveer over?
pi_174154608
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 23:58 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Je verwacht het mss niet ;) maar ik heb, eerlijk gezegd, niet alles gevolgd. Ik zit in Vegas vandaag 8-)
Ik weet niet of je daar zo blij mee moet zijn :o
Tap tap tap
pi_174154634
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 23:59 schreef Physsic het volgende:
Baarn - oostkant Soest: hoelang fiets je daar ongeveer over?
10-15 minuten ofzo, vanaf plek van haar selfie
pi_174154635
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 23:59 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik weet niet of je daar zo blij mee moet zijn :o
Nee..maar I'm safe ;)
pi_174154865
ligt die telefoon niet op de bodem van een kanaal?
.
pi_174154930
Het is wel een typisch moment. Rond 19.45 was het denk ik net donker en het was slecht weer dus er zijn op dat moment relatief weinig mensen op straat (zeker in dat bosrijke gebied). Dus je bent dan als meisje op de fiets wel extra kwetsbaar voor een ontvoering oid.
pi_174155157
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 00:23 schreef Pomtips het volgende:
Het is wel een typisch moment. Rond 19.45 was het denk ik net donker en het was slecht weer dus er zijn op dat moment relatief weinig mensen op straat (zeker in dat bosrijke gebied). Dus je bent dan als meisje op de fiets wel extra kwetsbaar voor een ontvoering oid.
Valt wel mee hoor, die wegen zijn vrij druk altijd ook buiten de spits. En een ntvoerder die gelijk die fiets laat verdwijnen?
.
pi_174155319
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 00:40 schreef Fer het volgende:

[..]

Valt wel mee hoor, die wegen zijn vrij druk altijd ook buiten de spits. En een ntvoerder die gelijk die fiets laat verdwijnen?
Iemand met een busje, die haar een lift aanbied, kan zo die fiets binnenharken..niet vreemd gezien het weer op dat moment.
Jah.
pi_174155347
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 00:54 schreef Moti het volgende:

[..]

Iemand met een busje, die haar een lift aanbied, kan zo die fiets binnenharken..niet vreemd gezien het weer op dat moment.
Je bent wel naďef als je als vrouw in je eentje nu nog een lift aan gaat nemen van een vreemde.
pi_174155604
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 00:17 schreef Fer het volgende:
ligt die telefoon niet op de bodem van een kanaal?
Zoiets zou wel verklaren waarom haar telefoon zo snel 'van de radar' is verdwenen, maar ik heb geen idee of er daar ergens een watertje in de buurt is waar ze in gevallen kan zijn.
pi_174155616
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 00:56 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Je bent wel naďef als je als vrouw in je eentje nu nog een lift aan gaat nemen van een vreemde.
Ik bedoelde eigenlijk meer dat het aanbieden van een lift niet vreemd zou zijn in baggerweer, het aannemen ervan is een ander verhaal. Een beetje sterk (mans)persoon sleurt iemand zo een bus in. Een fiets past ook gemakkelijk dan.
Jah.
pi_174156226
Haar vriend heeft ook een alibi begrijp ik? Zat bij 'n diner?
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_174156332
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 04:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
je verdenkt de vriend nu al? Er is nog niets bekend
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 07:26:36 #222
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174156881
2 van de 3 stations in Soest zitten in zuid en zuid-oost Soest.

Maar ten zuid-oosten van Soest is een breed begrip natuurlijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 07:28:28 #223
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174156886
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 01:27 schreef Physsic het volgende:

[..]

Zoiets zou wel verklaren waarom haar telefoon zo snel 'van de radar' is verdwenen, maar ik heb geen idee of er daar ergens een watertje in de buurt is waar ze in gevallen kan zijn.
De Eem loopt ten oosten van Soest, maar voor de Eem ten zuid-oosten van Soest loopt zit je al in Amersfoort.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 07:57:11 #224
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_174156985
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 07:26 schreef Leandra het volgende:
2 van de 3 stations in Soest zitten in zuid en zuid-oost Soest.

Maar ten zuid-oosten van Soest is een breed begrip natuurlijk.
er zijn nog maar 2 stations in soest, station soestduinen is al sinds 1998 dicht
pi_174157045
https://www.nrc.nl/nieuws(...)er-13308591-a1575752
quote:
De verdwijning van Anne Faber maakt veel los: talloze mensen delen berichten over haar of willen meedenken met de politie. Een duidelijke trend.

Op de laatste selfie die Anne Faber (25) maakte voordat ze vrijdag verdween, vormt haar mond een ontevreden streep. Met twee vingers maakt ze een contrasterend – want optimistisch – vredesteken. Alsof ze wil uitbeelden hoe zwaar het is, fietsen in dit hondenweer, maar tegelijkertijd wil laten zien dat het nu ook weer niet zó erg is. Ze appte de foto naar haar vriend.

Sindsdien, vanaf vrijdag 19.00 uur, is er niets meer van Faber vernomen. De politie zegt met „alle scenario’s” rekening te houden. „Ze gaan van het ergste uit”, schrijft de vriend van Faber in een Facebook-bericht. Het bericht, waarin hij vraagt om tips te melden bij de politie, maakt opvallend veel los: maandagavond laat is het ruim 124.000 keer gedeeld.

Ieder jaar verdwijnen er veertigduizend mensen. De politie schat dat 98 procent van hen binnen 24 uur terecht is – het wordt niet exact bijgehouden. Voor de tien volwassenen die in 2017 verdwenen en volgens politie.nl nog altijd vermist zijn, is aanzienlijk minder aandacht dan voor Faber.

Dat is niet heel vreemd, een vermissing als die van Faber is uitzonderlijk. Een groot deel van de mensen die jaarlijks verdwijnen heeft een psychische stoornis, dementeert, of heeft signalen van onvrede over de huidige omgeving afgegeven. Die heeft de politie niet opgevangen over Faber. „Dit is niet haar normale gedrag”, zegt Ellen de Heer van politie Midden-Nederland. „Er is geen aanleiding om te denken dat ze even een weekendje weg is.”

Wie is de man bij de bushalte?

De mensen die reageren op het bericht van Fabers vriend, denken opvallend vaak actief mee met de politie. „Ik vind de uitdrukking op haar gezicht niet goed. Alsof ze bang is”, schrijft iemand. Anderen zijn hun eigen speurtocht gestart. Bij de bushalte op de selfie lijkt volgens een aantal van hen iemand te staan. Wie is dat? En zien we een fietser in de reflectie van Fabers donkergroene regenjas?

Zulke betrokkenheid komt bij vermissingen in toenemende mate voor, constateert Henk van Ess, specialist in online zoeken. Hij werkt voor het onderzoeksplatform Bellingcat, dat deze zaak met een schuin oog in de gaten houdt. „Er is een leger van zelfverklaarde meezoekers ontstaan”, constateert hij. Bij hen ziet hij een „mix van meelevendheid en sensatiezucht”. Maar er zijn zeker ook mensen bij die „de vaardigheden hebben om de politie te helpen”. Zo vond een Bellingcat-collega gegevens die aan de selfie van Anne Faber ‘hangen’ waaruit blijkt waar die genomen is.

Een soortgelijke behoefte aan meezoeken openbaarde zich in augustus toen Joey Hoffmann in Turkije verdween. De Facebook-pagina’s van zijn reisgenoten stroomden vol reacties van betrokken speurders én van mensen die hen van moord beschuldigden. Toen de 14-jarige Savannah in juni verdween, werd aan een Facebook-oproep van een betrokken meezoeker massaal gehoor gegeven: zevenhonderd mensen kwamen haar zoeken.

‘Politie zit in keurslijf’

Soms kunnen burgers iets bijdragen aan speurtochten omdat ze meer armslag hebben, zegt Van Ess. „De politie zit in een keurslijf. Ze mogen bijvoorbeeld wel een Facebook-profiel bezoeken, maar na een paar keer wordt het gezien als stelselmatig volgen. Dat mag niet zomaar.” De politie monitort reacties die op Facebook binnenkomen, maar doet pas echt iets met concrete tips, zoals een getuige die zich meldt.

Burgerparticipatie kan de politie ook op een andere manier extra werk bezorgen. Met bekenden van Faber en mensen die zich betrokken voelen, is zondag en maandag gezocht bij de plek waar ze de selfie maakte. Er waren tientallen agenten „aangehaakt” om de familie te „ondersteunen”, schrijft de politie in een nieuwsbericht. Zij moesten er onder meer voor zorgen dat er geen bewijsmateriaal vernietigd werd en dat er geen stukken werden overgeslagen. Uit eigen initiatief was de politie niet gaan zoeken. „Dat doen we alleen op basis van concrete aanwijzingen”, zegt Ellen de Heer van politie Midden-Nederland.

Een andere vraag die vaak terugkomt bij de betrokken Facebookers: waarom traceert de politie niet gewoon waar haar telefoon het laatst is gebruikt? En de camerabeelden, hoe zit het daarmee? De politie moet per geval overleggen met de officier van justitie, zegt Wieke van Enst. „Die weegt af of het uitvoeren van een privacyschendende maatregel geoorloofd is.” Er wordt gewerkt aan een wet die het opvragen van gegevens van vermisten mogelijk vergemakkelijkt. „In spannende films zijn zulke dingen simpel, maar in het echt is de wetgeving minder flexibel.”
pi_174157073
Overigens: mensen die denken dat dit een ontvoering is :')
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 08:10:57 #227
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174157144
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 07:57 schreef Tiemie het volgende:

[..]

er zijn nog maar 2 stations in soest, station soestduinen is al sinds 1998 dicht
Maar die staat nog gewoon op de kaart en als ik het over "beide" stations van Soest had gehad dan waren de Google Maps rechercheurs van FOK! weer over me heen gevallen en hadden daar 20 posts over lopen zeuren.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174157219
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 08:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar die staat nog gewoon op de kaart en als ik het over "beide" stations van Soest had gehad dan waren de Google Maps rechercheurs van FOK! weer over me heen gevallen en hadden daar 20 posts over lopen zeuren.
Je bent hier zelf al maanden de politie chef....

Maakt mij niet uit maar een ander dingen verwijten die je zelf ook doet blijft een beetje raar.

[ Bericht 0% gewijzigd door ootjekatootje op 03-10-2017 08:32:55 ]
pi_174157310
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 08:05 schreef Voetbalmeisje het volgende:
Overigens: mensen die denken dat dit een ontvoering is :')
Waarom is ze dan nog niet gevonden?

Volgens mij heeft er zich nog niemand gemeld dat ze haar nog gezien hebben na vrijdagavond.

En ook haar spullen zijn niet gevonden, zoals al eerder opgemerkt werd door Jens is een ongeluk steeds minder voor de hand liggend.

In het verleden zijn er helaas meerdere vrouwen van de aardbodem verdwenen inclusief fiets. Tanja Groen bijvoorbeeld.

Dat men daaraan denkt is helaas niet zo gek.
pi_174157414
quote:
4s.gif Op maandag 2 oktober 2017 23:00 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Goedprater gespot
Oja. We vinden witte mensen gewoon belangrijker dan bruine mensen. Want dat is wat je wil horen, toch?
Vandaar ook dat er nauwelijks aandacht is besteed aan het verdwijnen van Joey Hoffmann.

Ga den zelf lekker elke dag dertig topics openen over verdwenen mensen in plaats van janken dat anderen dat moeten doen.
pi_174157426
Vermissing Anne Faber: 'Ongeluk lijkt niet voor de hand te liggen':

http://www.omroepgelderla(...)or-de-hand-te-liggen
pi_174157430
quote:
Op dit moment werkt de politie hard aan de vermissing van Anne. Om een overzicht te geven van wat er tot nu toe is gedaan en waar wij nog naar op zoek zijn, is er een q&a opgesteld. Deze is terug te vinden via onderstaande link.
pi_174157444
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 08:24 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Waarom is ze dan nog niet gevonden?

Volgens mij heeft er zich nog niemand gemeld dat ze haar nog gezien hebben na vrijdagavond.

En ook haar spullen zijn niet gevonden, zoals al eerder opgemerkt werd door Jens is een ongeluk steeds minder voor de hand liggend.

In het verleden zijn er helaas meerdere vrouwen van de aardbodem verdwenen inclusief fiets. Tanja Groen bijvoorbeeld.

Dat men daaraan denkt is helaas niet zo gek.
Ow ja, heb het even gelezen. Dat meisje is of dood of ze is ontvoerd. Walgelijk trouwens. Maar bij deze vrouw kan het nog van alles zijn. Ik geloof persoonlijk niet zo in een ontvoering op een drukke avond.
pi_174157450
quote:
13s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 08:33 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Oja. We vinden witte mensen gewoon belangrijker dan bruine mensen. Want dat is wat je wil horen, toch?
Vandaar ook dat er nauwelijks aandacht is besteed aan het verdwijnen van Joey Hoffmann.

Ga den zelf lekker elke dag dertig topics openen over verdwenen mensen in plaats van janken dat anderen dat moeten doen.
:r
pi_174157614
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 08:36 schreef Voetbalmeisje het volgende:

[..]

Ow ja, heb het even gelezen. Dat meisje is of dood of ze is ontvoerd. Walgelijk trouwens. Maar bij deze vrouw kan het nog van alles zijn. Ik geloof persoonlijk niet zo in een ontvoering op een drukke avond.
Ik ook niet, het lijkt me verschrikkelijk.

Dacht zelf eerst aan een schuilactie voor de regen en het onweer. Onder een boom gaan staan en getroffen worden door de bliksem of een vallende tak. Maar dan zou ze toch gevonden moeten zijn.

Blijkbaar zat ze geestelijk ook zo goed in elkaar dat een vrijwillige verdwijning/zelfdoding ook niet aan de orde is. Tenminste volgens de politie.

Dan blijft er helaas weinig positiefs over....
pi_174157761
Ik vind het wel opmerkelijk dat ze zo dicht blijven zoeken bij Baarn.

Waarom niet meer richting haar woonplaats Utrecht? Daar ging ze naar toe en een uur na haar laatste app heeft ze dat bericht van haar vriend nog gezien.
pi_174158304
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 08:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zelf vraag je iedereen om linkjes,bewijs en bronnen
En zelf even wat feiten checken voordat je iets post doe je blijkbaar niet ?

Dit station werd op 24 mei 1998 gesloten, ten gunste van een verbeterde dienstregeling op de spoorlijn Utrecht - Amersfoort. Het stationsgebouw is intact gebleven, maar de perrons en het meubilair van het gebouw zijn verwijderd. Het gebouw werd in maart 2008 te koop aangeboden en wordt sindsdien particulier bewoond. In 2015 is er een Italiaans restaurant gevestigd

https://nl.wikipedia.org/wiki/Station_Soestduinen
pi_174158510
;(
..Bron; Twitter
112alarm.net‏
@112alarm
Following
More
🔴 #WOERDEN #UTR | Woerden, Burg. HGvKempensngl: lichaam in water aangetrof. Onderzoek is gestart. |
pi_174158624
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 09:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
;(
..Bron; Twitter
112alarm.net‏
@112alarm
Following
More
🔴 #WOERDEN #UTR | Woerden, Burg. HGvKempensngl: lichaam in water aangetrof. Onderzoek is gestart. |
Da's wel een beetje de andere kant uit en daar is een 85-jarige man vermist
High in the clouds is no way to be free
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:10:52 #240
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_174158996
quote:
4s.gif Op maandag 2 oktober 2017 23:16 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Awwww arme jongen ;( booohoo krijgt deze vermiste meid gewoon een topic... awwww knul toch :'( ;(
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_174159125
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 09:51 schreef Pietiserniet het volgende:

[..]

Da's wel een beetje de andere kant uit en daar is een 85-jarige man vermist
^O^ .. lees nu, via Twitter dat het een man betreft die gevonden is daar
sorry voor het vervuilen van dit topic
pi_174159247
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 08:36 schreef Voetbalmeisje het volgende:

[..]
Ik geloof persoonlijk niet zo in een ontvoering op een drukke avond.
Dat jij dat persoonlijk niet geloofd zegt nog niet dat het niet gebeurd zou kunnen zijn toch? En wat is druk..je fietst een zijweg in door een bebost gebied en het kan opeens een stuk rustiger zijn. Is al bekend waar die ene foto is gemaakt met dat hertje in de wei?
Jah.
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:27:47 #243
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174159328
wij werden ongeveer rond 18:45 door plensbui getroffen bij van der valk restaurant aan de A1, maar geen onweer. we hebben onder bomen gescholen en daarna fietsten wij rond 19:00 Baarn aan de andere kant binnen bij kasteel groeneveld/esso, kwamen uit laren niemand gezien die op anne lijkt, we kwamen via tuincentrum overvecht en dan richting baarn, als selfie om 18:50 is genomen dan zou ze rond 19:00 ons tegemoet hebben moeten rijden dus ze is waarschijnlijk niet vanaf kruising oranjeboom richting hilversum via hilversumse straatweg gefietst, het vreemde is wel, in deze regio fietsen en wandelen altijd heel veel mensen, ook met slecht weer en niemand die haar gezien heeft, ze kan vanaf die kruising waar selfie is genomen veel verschillende kanten opgaan

Dit stond op de FB van haar vriend..dit had iemand gepost.
Of haar over het hoofd gezien of ze is daar dus helemaal niet langs gegaan met de fiets en wellicht een andere route gefietst ?
Of toch bij iemand in gestapt ?

Ik denk dat we elkaar niet moeten aanvallen op gedachtes maar hoe langer het duurt des te meer mogelijk is...
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:30:36 #244
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174159390
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 09:32 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Zelf vraag je iedereen om linkjes,bewijs en bronnen
En zelf even wat feiten checken voordat je iets post doe je blijkbaar niet ?

Dit station werd op 24 mei 1998 gesloten, ten gunste van een verbeterde dienstregeling op de spoorlijn Utrecht - Amersfoort. Het stationsgebouw is intact gebleven, maar de perrons en het meubilair van het gebouw zijn verwijderd. Het gebouw werd in maart 2008 te koop aangeboden en wordt sindsdien particulier bewoond. In 2015 is er een Italiaans restaurant gevestigd

https://nl.wikipedia.org/wiki/Station_Soestduinen
Ik bedoelde met dat derde station niet eens station Soestduinen.... maar het enige station in Soest dat niet in zuid of zuid-oost Soest ligt, ik had het over station Soestdijk.

Geeft verder niet, maar mijn punt is weer gemaakt.... enfin, 2 van de 3 stations in Soest liggen in zuid en zuid-oost Soest, namelijk Station Soest en Station Soest-Zuid.
Station Soestdijk (dat hartje Soest ligt) ligt niet in zuid of zuid-oost Soest.
Station Soestduinen heeft nooit in Soest gelegen, dat ligt in Soestduinen.

En ja, als je ergens een foto of tekst vandaan haalt dan kan dat gewoon met bronvermelding, niet alleen omdat het fatsoenlijk is dat te doen, zowel naar je mede-users als naar de eigenaar van de content, maar vooral ook omdat gappen zonder bronvermelding problemen kan veroorzaken voor de site die de content zonder bronvermelding host, FOK! dus.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:33:08 #245
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174159457
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 10:27 schreef RobjeGeus het volgende:
wij werden ongeveer rond 18:45 door plensbui getroffen bij van der valk restaurant aan de A1, maar geen onweer. we hebben onder bomen gescholen en daarna fietsten wij rond 19:00 Baarn aan de andere kant binnen bij kasteel groeneveld/esso, kwamen uit laren niemand gezien die op anne lijkt, we kwamen via tuincentrum overvecht en dan richting baarn, als selfie om 18:50 is genomen dan zou ze rond 19:00 ons tegemoet hebben moeten rijden dus ze is waarschijnlijk niet vanaf kruising oranjeboom richting hilversum via hilversumse straatweg gefietst, het vreemde is wel, in deze regio fietsen en wandelen altijd heel veel mensen, ook met slecht weer en niemand die haar gezien heeft, ze kan vanaf die kruising waar selfie is genomen veel verschillende kanten opgaan

Dit stond op de FB van haar vriend..dit had iemand gepost.
Of haar over het hoofd gezien of ze is daar dus helemaal niet langs gegaan met de fiets en wellicht een andere route gefietst ?
Of toch bij iemand in gestapt ?

Ik denk dat we elkaar niet moeten aanvallen op gedachtes maar hoe langer het duurt des te meer mogelijk is...
Het is natuurlijk ook niet zo dat het heel raar is als daar iemand in de regen fietst, het is gewoon een route die forenzen ook wel gebruiken, als je vanmorgen naar school, je werk of het station gefietst bent ben je vast ook wel mensen tegengekomen, kleine kans dat je die nu nog weet te omschrijven, tenzij daar wat bijzonders mee was op dat moment.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174159600
Volgens mij is het handig om bij Station Baarn te gaan zoeken naar haar fiets. Als ze richting Amersfoort of Soest is gegaan, dan komt ze immers ook langs Soest Zuid Oost.

Geen idee of de politie haar OV gegevens mag bekijken bij zo'n verdwijning.
pi_174159606
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 10:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het is natuurlijk ook niet zo dat het heel raar is als daar iemand in de regen fietst, het is gewoon een route die forenzen ook wel gebruiken, als je vanmorgen naar school, je werk of het station gefietst bent ben je vast ook wel mensen tegengekomen, kleine kans dat je die nu nog weet te omschrijven, tenzij daar wat bijzonders mee was op dat moment.
Dit en trek je capuchon nog wat verder over je hoofd en niemand ziet of je überhaupt een man of vrouw bent.
pi_174159633
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 10:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

En als iemand vanwege de regen zijn capuchon op heeft, dan lijkt me dat nog lastiger.
Jah.
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:40:42 #249
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174159666
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 10:38 schreef Nostalgist het volgende:
Volgens mij is het handig om bij Station Baarn te gaan zoeken naar haar fiets. Als ze richting Amersfoort is gegaan, dan komt ze immers ook langs Soest Zuid Oost.

Geen idee of de politie haar OV gegevens mag bekijken bij zo'n verdwijning.
Oh... in de trein zou je dan idd nog ten zuid-oosten Soest langskomen.
Dat spoor ligt nog tussen Soest en de Eem.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:42:53 #250
3542 Gia
User under construction
pi_174159718
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 04:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ik vond dat bericht van hem op facebook zo raar!
Alsof hij vooraf al wat zaken zat dicht te timmeren.
En dan een alibi, bij een diner?
Ze zou toch naar hem toe gaan na die fietstocht!
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:43:40 #251
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174159737
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 10:42 schreef Gia het volgende:

[..]

Volgens mij was hij daggast bij die trouwerij en zou zij 's avonds komen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174159793
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 10:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij was hij daggast bij die trouwerij en zou zij 's avonds komen.
zo begreep ik het ook, bruiloft in Nieuwegein. Hij daggast en zij feestgast s' Avonds.

Volgens mij heeft familie haar rond 24:00 uur als vermist opgegeven.
pi_174159812
quote:

[..]

Dat zie je wel vaker, de moordenaar van Savannah deed ook zijn best om via social media iets te verdoezelen
pi_174159880
quote:

[..]

Ik vind er niets raars aan, het enige wat ik raar blijf vinden is dat ze nog ff zo'n eind gaat fietsen en tijd technisch al een krap schema had.

Het lijkt er ook niet op dat ze nog ff wat moest ophalen in Baarn. Iets van een feestjurk ofzo. Dat zou men dan wel weten.
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:49:48 #255
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174159902
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 10:46 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

zo begreep ik het ook, bruiloft in Nieuwegein. Hij daggast en zij feestgast s' Avonds.

Volgens mij heeft familie haar rond 24:00 uur als vermist opgegeven.
Dan zal hij zich wel behoorlijk zorgen hebben gemaakt, want als zij na die fietstocht rechtstreeks door zou gaan naar hem dan wel die trouwerij dan had haar familie nog helemaal niet geweten dat ze kwijt was als hij dat niet gemeld had.
Als hij daggast was en zij feestgast dan kun je er van uitgaan dat het feest van iemand uit zijn kring was.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174159905
Zijn ze nu ook aan het zoeken?

Edit:
Ze gaan kijken of het zinvol is te gaan zoeken bij de Soester Duinen. Dan hebben ze gisteren met honden ook nog gedaan.

[ Bericht 70% gewijzigd door ootjekatootje op 03-10-2017 10:59:10 ]
pi_174159973
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 10:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan zal hij zich wel behoorlijk zorgen hebben gemaakt, want als zij na die fietstocht rechtstreeks door zou gaan naar hem dan wel die trouwerij dan had haar familie nog helemaal niet geweten dat ze kwijt was als hij dat niet gemeld had.
Als hij daggast was en zij feestgast dan kun je er van uitgaan dat het feest van iemand uit zijn kring was.
Als hij op een feest staat en haar rond 21:00/22:00 verwacht, dan kan hij zich rond 22:30 uur al flink zorgen maken. Zeker als hij ziet dat zij haar berichten niet meer opent.

Maar grote ongerustheid zal er toch pas later zijn geweest. Misschien is haar familie wel na haar huis gegaan en hebben ze haar en haar fiets daar niet gevonden.

Mogelijk huisgenoten gesproken.
pi_174160033
Ik bedoel haar vriend kan halverwege vrijdagavond haar familie al gebeld hebben. En haar huisgenoten en vriendinnen.

En dan kan zo'n eerste onderzoekje hard gaan, binnen een uur nabellen heb je iedereen wel bereikt.
pi_174160129
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 10:49 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik vind er niets raars aan, het enige wat ik raar blijf vinden is dat ze nog ff zo'n eind gaat fietsen en tijd technisch al een krap schema had.

Het lijkt er ook niet op dat ze nog ff wat moest ophalen in Baarn. Iets van een feestjurk ofzo. Dat zou men dan wel weten.
Vanaf Soest naar haar vriend nabij het Wilhelmina park in Utrecht is 23 km.
Dus dat is in een uurtje wel te doen
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 11:02:20 #260
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174160159
Volgens mij klopt er eea in dit politieverhaal niet.....

Er staat ook dat de zaterdag 1 oktober in de omgeving Amsterdamsestraatweg-Hilversumsestraatweg heeft gezocht, de inzet van de helicopter wordt ook op zaterdag benoemd, maar volgens mij was zondagochtend nog niet eens zeker dat die locatie idd de locatie van de selfie was, dat werd later op de dag pas duidelijk.
Daarbij was het zaterdag geen 1 oktober maar 30 september, 1 oktober was op zondag.

Al met al lijkt het erop alsof de politie werkelijk pas wat is gaan doen toen ze 24 uur vermist was, en dan hebben ze zaterdag 30 september op de locatie van de selfie niet veel kunnen doen.
Zondagmiddag 1 oktober was op die locatie ook nog niet veel politieactie, ogenschijnlijk alleen vrienden van Anne die daar aan het flyeren waren en mensen aanspraken (eigen waarneming rond 13.25 uur).

De politie heeft iig ook pas zondag 1 oktober aan het eind van de middag die locatie aangeduid als de locatie van de selfie.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 11:04:28 #261
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174160197
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 10:52 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Als hij op een feest staat en haar rond 21:00/22:00 verwacht, dan kan hij zich rond 22:30 uur al flink zorgen maken. Zeker als hij ziet dat zij haar berichten niet meer opent.

Maar grote ongerustheid zal er toch pas later zijn geweest. Misschien is haar familie wel na haar huis gegaan en hebben ze haar en haar fiets daar niet gevonden.

Mogelijk huisgenoten gesproken.
Als haar familie haar rond 24.00 uur als vermist heeft opgegeven, dan zal hij zich idd wel tegen die tijd zorgen zijn gaan maken, en contact hebben opgenomen met haar familie.
Ik weet ook niet of ze nog thuis woonde? Ze vertrok toch van het huis van haar moeder in Rijnsweerd?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174160342
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 11:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als haar familie haar rond 24.00 uur als vermist heeft opgegeven, dan zal hij zich idd wel tegen die tijd zorgen zijn gaan maken, en contact hebben opgenomen met haar familie.
Ik weet ook niet of ze nog thuis woonde? Ze vertrok toch van het huis van haar moeder in Rijnsweerd?
lees nou eerst eens wat door voordat je maar iets komt posten.
dit schrijft haar vriend Nathanael Fidder:

Ze was rond half vijf begonnen aan een urenlange fietstocht, onbekend waarheen precies.
Ze zou weer bij mij thuis terug komen, daar wijst alles op.

link
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 11:14:24 #263
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_174160381
Dit heeft iemand vast al aangehaald, maar gezien haar positie ten tijde van de selfie stond ze op het punt de Amsterdamsestraatweg over te steken richting Baarn.

Is het niet logischer dan ze Baarn in is gegaan om iemand te ontmoeten en dat het daar mis is gegaan? Wat was haar route precies. Weten we dat?

De GSM mast die het laatst haar toestel gepingt heeft, waar stond die?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_174160425
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 11:14 schreef DustPuppy het volgende:
Dit heeft iemand vast al aangehaald, maar gezien haar positie ten tijde van de selfie stond ze op het punt de Amsterdamsestraatweg over te steken richting Baarn.

Is het niet logischer dan ze Baarn in is gegaan om iemand te ontmoeten en dat het daar mis is gegaan? Wat was haar route precies. Weten we dat?

Als men dat zou weten...
pi_174160451
quote:

Uit nader onderzoek door de politie blijkt dat haar telefoon daarna nog uitstraalde in Soest-Oost, bij de Soester Duinen. ,,Wellicht gaan we daar vandaag nog een keer zoeken’’, zegt politiewoordvoerder Bernhard Jens, maar het is een enorm gebied, dus de vraag is waar je moet beginnen.’’

https://www.ad.nl/utrecht(...)anne-faber~a9420bc6/
pi_174160475
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 11:00 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Vanaf Soest naar haar vriend nabij het Wilhelmina park in Utrecht is 23 km.
Dus dat is in een uurtje wel te doen
zeker niet. Met regen en al doe je daar zeker anderhalf uur over.
pi_174160539
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 11:18 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

zeker niet. Met regen en al doe je daar zeker anderhalf uur over.
Regen, kou en donker, waarom zou ze niet stevig doortrappen?

En Google map geeft die tijden ook aan.
pi_174160654
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 11:17 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Uit nader onderzoek door de politie blijkt dat haar telefoon daarna nog uitstraalde in Soest-Oost, bij de Soester Duinen. ,,Wellicht gaan we daar vandaag nog een keer zoeken’’, zegt politiewoordvoerder Bernhard Jens, maar het is een enorm gebied, dus de vraag is waar je moet beginnen.’’

Is daar water in de buurt?
pi_174160685
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 11:25 schreef Physsic het volgende:

[..]

Is daar water in de buurt?
Geen idee, weet wel dat er altijd veel mensen met honden lopen in dat gebied maarja met dat slechte weer...
pi_174160686
quote:

Denk ook dat zij een afspraak had met iemand en dat voor zichzelf heeft gehouden.

Ik vind het vreemd dat je zomaar omstreeks die tijd, terwijl je die avond ook nog naar een feest moet, zo'n eind gaat fietsen. Zij moet een doel gehad hebben.
pi_174160776
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 11:26 schreef gynaika het volgende:

[..]

Denk ook dat zij een afspraak had met iemand en dat voor zichzelf heeft gehouden.

Ik vind het vreemd dat je zomaar omstreeks die tijd, terwijl je die avond ook nog naar een feest moet, zo'n eind gaat fietsen. Zij moet een doel gehad hebben.
Dat hoeft toch helemaal niet. Ik fiets ook weleens en dan heb ik geen idee waarheen. Ja ook voordat ik een feestje heb.
pi_174160821
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 11:30 schreef MadameMossel het volgende:

[..]

Dat hoeft toch helemaal niet. Ik fiets ook weleens en dan heb ik geen idee waarheen. Ja ook voordat ik een feestje heb.
Net als de anderen ben ik aan het speculeren.
pi_174160860
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 11:31 schreef gynaika het volgende:

[..]

Net als de anderen ben ik aan het speculeren.
Dat mag, overigens denk ik wel dat als ik in die plensbui terecht kom ik richting huis zou gaan maar dat doet ook lang niet iedereen.
pi_174160975
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 11:26 schreef gynaika het volgende:

[..]

Volgens haar moeder ging ze vaker fietsen, joh voor mij is fietsen een verplichting. Maar fanatieke fietsers hebben dan toch wel een wat comfortabeler model. Lijkt me.

Nog ff over die foto in de regen, eigenlijk best een gekke foto.
1 je gaat zelf fietsen
2 weersverwachting was niet al te goed
3 fietst een eind
4 en wordt zeiknat

En gaat dan met een zielig triest gezicht een selfie maken. Het was maar even een lekker rondje fietsen? Toch geen verplichting?
pi_174161069
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 11:38 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Volgens haar moeder ging ze vaker fietsen, joh voor mij is fietsen een verplichting. Maar fanatieke fietsers hebben dan toch wel een wat comfortabeler model. Lijkt me.

1 je gaat zelf fietsen
3 fietst een eind
4 en wordt zeiknat

En gaat dan met een zielig triest gezicht een selfie maken. Het was maar even een lekker rondje fietsen? Toch geen verplichting?
Ik heb echt duizenden kilometers gefietst op mijn 100 euro fietsje. Ook 'doelloos' (nou ja, gewoon voor m'n conditie).

En ik vond die foto niet zo dramatisch, lijkt me eerder een grappige foto. 'Kijk mij, zielig in de regen'.
Je raekt an de dinge geweun.
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 11:44:32 #276
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_174161151
quote:

[..]

Als de selfie om 18:50 is genomen en de telefoon na 19:45 niets meer ontvangen heeft (volgens de vriend zijn '1 vinkje' opmerking) en de politie zegt dat de telefoon voor het laatst opgepikt is door een mast in de buurt van de Soestduinen...

Volgens Google Maps doe je daar 24 minuten over met de fiets. Fits the timeline I guess, als ze langzaam fietste. Maar waarom de Amsterdamsestraatweg oversteken als je 'm ook gewoon kon volgen door rechtsaf te slaan.

Ik denk niet dat ze iemand heeft ontmoet in Baarn, daar was te weinig tijd voor.
Hopelijk kan de provider zien of de telefoon bewust is uitgezet of dat de accu simpelweg leeg was.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_174161247
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 11:38 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

1 je gaat zelf fietsen
3 fietst een eind
4 en wordt zeiknat

Persoonlijk vind ik hier alles vreemd aan.
pi_174161306
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 11:44 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Als de selfie om 18:50 is genomen en de telefoon na 19:45 niets meer ontvangen heeft (volgens de vriend zijn '1 vinkje' opmerking) en de politie zegt dat de telefoon voor het laatst opgepikt is door een mast in de buurt van de Soestduinen...

Volgens Google Maps doe je daar 24 minuten over met de fiets. Fits the timeline I guess, als ze langzaam fietste. Maar waarom de Amsterdamsestraatweg oversteken als je 'm ook gewoon kon volgen door rechtsaf te slaan.

Ik denk niet dat ze iemand heeft ontmoet in Baarn, daar was te weinig tijd voor.
Hopelijk kan de provider zien of de telefoon bewust is uitgezet of dat de accu simpelweg leeg was.
Als ze op weg naar Utrecht was dan is de kortste weg via Soest ,Bilthoven en De Bilt.
Dan is het natuurlijk vreemd dat die Telefoon nog uitstraalde in Soest-Oost, bij de Soester Duinen
Dat ligt niet op de route en is een flinke omweg
pi_174161580
Stel, het regende nog hard en ze besloot de trein nemen in Soest. En het werd onderweg wat droger waardoor ze toch besloot door te fietsen? Zomaar een mogelijkheid, zoals er vast nog vele zijn.

Ik lees helaas vele onnodige aannames die ongetwijfeld prima te verklaren zijn.
pi_174161701
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 12:00 schreef Pierge het volgende:
Stel, het regende nog hard en ze besloot de trein nemen in Soest. En het werd onderweg wat droger waardoor ze toch besloot door te fietsen? Zomaar een mogelijkheid, zoals er vast nog vele zijn.

Ik lees helaas vele onnodige aannames die ongetwijfeld prima te verklaren zijn.
ongetwijfeld...

Je post zelf trouwens de grootste kolder. Niemand die nu denkt van: he die griet zag ik met fiets en al de trein instappen vrijdag?

Door alle media aandacht weet heel provincie Utrecht dat ze gezocht wordt en jij denkt dat nog niemand haar op het perron/in de trein/ op het andere perron gezien zou kunnen hebben?
pi_174161767
Ligt het aan mij of lijkt de politie weinig personeel / inzet voor deze zaak te geven? Als ze maandag ff een flinke zoektocht door het bos hielden was ze misschien nog levend gevonden... die kans slinkt nu enorm per minuut.
  Redactie Frontpage dinsdag 3 oktober 2017 @ 12:09:41 #282
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_174161776
Ik zie dat de FOK opsporingsdiensten weer de meest wilde ideeën uit de kast trekken. Laten we gewoon het politieonderzoek afwachten...
Ta mčre
El Cońo
ウイスキー
pi_174161828
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 12:09 schreef Eenskijken het volgende:
Ligt het aan mij of lijkt de politie weinig personeel / inzet voor deze zaak te geven? Als ze maandag ff een flinke zoektocht door het bos hielden was ze misschien nog levend gevonden... die kans slinkt nu enorm per minuut.
Ze doen best veel en vergeet niet dat men in Nederland mag verdwijnen als volwassenen persoon.

Blijft een optie, dat ze toch vrijwillig is vertrokken.
pi_174161852
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 12:09 schreef JeMoeder het volgende:
Ik zie dat de FOK opsporingsdiensten weer de meest wilde ideeën uit de kast trekken. Laten we gewoon het politieonderzoek afwachten...
Doe dat, tot ziens en een fijne dag nog.
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 12:13:01 #285
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174161854
Ik bekijk op deze link de afbeelding :

https://pbs.twimg.com/media/DLAKLkHW4AYpAEC.jpg

om 18:50 schrijft ze: Lekker douchen

Vervolgens lees ik dat hij schrijft : Oei je hebt ...Balen !' ik lees dan een tijdstip: 19:47

Mijn vraag is: Heeft hij 57 minuten na de selfie een 'antwoord/reactie' gestuurd? Of hoeft dit niet persé zo te zijn geweest? Hoe werkt zoiets? Zit er vertraging tussen? (Oprechte vraag)
Schenk wat extra aandacht aan je moeder, want alleen is maar alleen
  Redactie Frontpage dinsdag 3 oktober 2017 @ 12:14:34 #286
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_174161883
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 12:13 schreef zoekoog het volgende:
Ik bekijk op deze link de afbeelding :

https://pbs.twimg.com/media/DLAKLkHW4AYpAEC.jpg

om 18:50 schrijft ze: Lekker douchen

Vervolgens lees ik dat hij schrijft : Oei je hebt ...Balen !' ik lees dan een tijdstip: 19:47

Mijn vraag is: Heeft hij 57 minuten na de selfie een 'antwoord/reactie' gestuurd? Of hoeft dit niet persé zo te zijn geweest? Hoe werkt zoiets? Zit er vertraging tussen? (Oprechte vraag)
Ja dat heeft hij.
Ta mčre
El Cońo
ウイスキー
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 12:14:45 #287
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_174161887

Heeft de foto van daarvoor nog een toegevoegde waarde? Van 18u16?
  Redactie Frontpage dinsdag 3 oktober 2017 @ 12:16:03 #288
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_174161921
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 12:12 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Doe dat, tot ziens en een fijne dag nog.
Aha, de klassieke "als je het er niet mee eens bent tyf je maar op" reactie. Erg chique.
Ta mčre
El Cońo
ウイスキー
pi_174161964
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 12:06 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

ongetwijfeld...

Je post zelf trouwens de grootste kolder. Niemand die nu denkt van: he die griet zag ik met fiets en al de trein instappen vrijdag?

Door alle media aandacht weet heel provincie Utrecht dat ze gezocht wordt en jij denkt dat nog niemand haar op het perron/in de trein/ op het andere perron gezien zou kunnen hebben?
Eens, zo bedoelde ik het ook te schrijven. Aannames zijn zinloos.

Niemand weet exact de route volgens mij. En al helemaal niet waarom... Maar goed gelezen heb je het niet. Ik gaf slechts een mogelijke reden van het mogelijke omfietsen. Ik denk ook niet dat ze in de trein geweest is en dat staat er dan ook niet. En wat ik denk is ook niet zo relevant lijkt me
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 12:23:01 #290
285005 Splodgenessabounds
Two pints of lager...
pi_174162059
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 12:09 schreef Eenskijken het volgende:
Eens. En daarbij, de landmacht kan bijvoorbeeld dat bos toch uitkammen of iets i.p.v. gewone trainingen doen?

quote:
14s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 12:14 schreef NoXia het volgende:
[ afbeelding ]

Waar heb je deze screenshot gevonden? In dat bericht van Nathanael staan alleen foto's, geen screenshot.

En het is al eerder gezegd, maar ik blijf erbij: op die laatste foto kijkt ze wel erg angstig, een droevig gezichtje omdat het regent kan er een stuk 'schattiger' uit zien dan dit. De vlekken op haar mouw lijken modder of iets te zijn (linkerarm, rechts op de foto). Alsof ze is gevallen?
...and a packet of crisps, please.
pi_174162071
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 12:16 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Aha, de klassieke "als je het er niet mee eens bent tyf je maar op" reactie. Erg chique.
je zit hier te posten in een topic over een vermiste vrouw. Wat verwacht jij hier dan te lezen? Een recept voor tomatensoep?
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 12:25:41 #292
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174162122
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 12:23 schreef Splodgenessabounds het volgende:

En het is al eerder gezegd, maar ik blijf erbij: op die laatste foto kijkt ze wel erg angstig, een droevig gezichtje omdat het regent kan er een stuk 'schattiger' uit zien dan dit. De vlekken op haar mouw lijken modder of iets te zijn (linkerarm, rechts op de foto). Alsof ze is gevallen?
Ja, daarom maakt ze ook dat teken. Ik denk dat ze door Winston Churchill is ontvoerd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 12:25:45 #293
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174162124
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 11:12 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

lees nou eerst eens wat door voordat je maar iets komt posten.
dit schrijft haar vriend Nathanael Fidder:

Ze was rond half vijf begonnen aan een urenlange fietstocht, onbekend waarheen precies.
Ze zou weer bij mij thuis terug komen, daar wijst alles op.

link
Ja en? Wat betekent dat over waar ze woont?
Er staat alleen maar dat ze bij hem thuis terug zou komen, heeft ze kennelijk niet gedaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 12:27:32 #294
117098 Hathor
Effe niet
pi_174162165
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 12:25 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, daarom maakt ze ook dat teken. Ik denk dat ze door Winston Churchill is ontvoerd.
_O-
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_174162200
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 12:23 schreef Splodgenessabounds het volgende:

[..]

Eens. En daarbij, de landmacht kan bijvoorbeeld dat bos toch uitkammen of iets i.p.v. gewone trainingen doen?

[..]

Waar heb je deze screenshot gevonden? In dat bericht van Nathanael staan alleen foto's, geen screenshot.

Hoe zinloos is het om de landmacht ergens een bos in te sturen? Die twee boys Ruben en Julian werden ook compleet ergens anders teruggevonden. Savannah ook.

Waar moet je dan beginnen en waarom niet ergens anders? Zolang er geen concrete aanwijzingen zijn, kan het juist ook een onderzoek verstoren.
pi_174162202
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 12:25 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja en? Wat betekent dat over waar ze woont?
Er staat alleen maar dat ze bij hem thuis terug zou komen, heeft ze kennelijk niet gedaan.
voor het gemak vergeet je het woordje weer

dit staat er > weer bij mij thuis terug komen

dan is daarvandaan ook vertrokken en ze heeft ook zijn rugtas geleend
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 12:29:22 #297
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174162217
quote:

[..]

Bizar weer, de Soesterduinen zijn ten zuiden van Soest, niet ten oosten van Soest.
Wat is de politie enorm slordig met haar datum- en locatie-aanduidingen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 12:30:01 #298
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174162227
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 12:14 schreef NoXia het volgende:
[ afbeelding ]

Was dat niet die foto van dat hertje?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174162268
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 12:29 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

voor het gemak vergeet je het woordje weer

dit staat er > weer bij mij thuis terug komen

dan is daarvandaan ook vertrokken en ze heeft ook zijn rugtas geleend
Je kunt van het woordje weer echt niet zoveel afleiden.
pi_174162333
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 12:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Bizar weer, de Soesterduinen zijn ten zuiden van Soest, niet ten oosten van Soest.
Wat is de politie enorm slordig met haar datum- en locatie-aanduidingen.
klopt, ook haar naam al tweemaal verkeerd twitteren.
pi_174162334
en vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')