Heeft benito niet al een tijdje last van double trouble?quote:Op maandag 2 oktober 2017 18:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Reyes uit vorm. Ik neig naar de kampjoekel.
Ik verheug me vooral op Prais vs. Smis en uiteraard heftruckgod.
Mwah. Was een tijdje wel erg goed bezig. Nu niet meerquote:Op maandag 2 oktober 2017 18:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Benito is nooit in vorm geweest. Is gewoon een standaard niveau wat hij gooit.
Waar adviseert Mardle dat?quote:Op maandag 2 oktober 2017 18:19 schreef TjjWester het volgende:
Wayne mardle adviseert om voor reyes te gaan, als je dubbel problemen hebt dan is een toernooi waarbij je twee keer per leg een dubbel moet gooien niet geschikt, is zijn samenvatting.
Zo zo. Dat had echt nog niemand bedacht Waynequote:Op maandag 2 oktober 2017 18:19 schreef TjjWester het volgende:
Wayne mardle adviseert om voor reyes te gaan, als je dubbel problemen hebt dan is een toernooi waarbij je twee keer per leg een dubbel moet gooien niet geschikt, is zijn samenvatting.
Dartsliefhebber gespotquote:Op maandag 2 oktober 2017 19:33 schreef polderturk het volgende:
Met de uitschakeling van MVG is het toernooi voor mij voorbij.
quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:33 schreef polderturk het volgende:
Wat eenquote:Op maandag 2 oktober 2017 19:33 schreef polderturk het volgende:
Het advies van wayne gaat wel in tegen de odds, dus ja een afwijkende mening.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo zo. Dat had echt nog niemand bedacht Wayne
quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:33 schreef polderturk het volgende:
Goldenarrowschannel.info.quote:
Ik heb een verassing voor je......quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:56 schreef heywoodu het volgende:
Zit je lekker klaar voor dartsen, krijg je dat godverdome kut-VI weer eerst, maandag
Doodsbedreigingquote:Op maandag 2 oktober 2017 20:02 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik heb een verassing voor je......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |