Dat zegt wel iets over waar jij normaal gesproken naar zit te glurenquote:
Ik heb gewoon een keurig Aziatisch vriendinnetje.quote:Op maandag 2 oktober 2017 00:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zegt wel iets over waar jij normaal gesproken naar zit te gluren
Mvg is niet echt een piek speler en Lewis kan er helemaal weinig meer van.quote:Op maandag 2 oktober 2017 00:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach ja, Gando en Adie pieken ook altijd op WK. Dat kan MvG ook wel. Setformat is ook in zijn voordeel
Ehquote:Op maandag 2 oktober 2017 00:12 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een keurig Aziatisch vriendinnetje.
Ik zie nu een heel raar beeld voor mequote:Op maandag 2 oktober 2017 00:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij moet die kut toch open houden anders komt die baby er toch niet uit pik
Lekker man vriendin die je niet verstaat enz wat een genot. Wel slim op zich.quote:Op maandag 2 oktober 2017 00:12 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
gadverquote:Op maandag 2 oktober 2017 00:12 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Zo hoor ik het graagquote:Op maandag 2 oktober 2017 00:13 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Oke sorry het was een leugen
Miserabel leven
Gewoon opgegroeid in Nederland idiootquote:Op maandag 2 oktober 2017 00:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker man vriendin die je niet verstaat enz wat een genot. Wel slim op zich.
CHINA NUMBAH ONEquote:Op maandag 2 oktober 2017 00:14 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Gewoon opgegroeid in Nederland idioot
30cm of dertien in een dozijnquote:Op maandag 2 oktober 2017 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het lijkt me beter als hij gewoon een keuze maakt. Of vriendinnetje of FOK!
PAK HEM MAAR AAN JAJAJAJAJAquote:Op maandag 2 oktober 2017 00:14 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Gewoon opgegroeid in Nederland idioot
Hele huis onder de lange haren.quote:Op maandag 2 oktober 2017 00:14 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Doe normaal man. Wat is er gadver aan
Band is lekquote:Op maandag 2 oktober 2017 00:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Duurt wel lang tot F.M.D. zijn verhaaltje weer komt ophangen. Staat de brug open?
Nooit van gehoord.quote:Op maandag 2 oktober 2017 00:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Duurt wel lang tot F.M.D. zijn verhaaltje weer komt ophangen. Staat de brug open?
Spleet ogenquote:Op maandag 2 oktober 2017 00:14 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Doe normaal man. Wat is er gadver aan
Dit jaar weer een toernooitje spelen hè.quote:
Fapt 's nachts op Taylor, overdag rent hij alle fora af om te vertellen dat Van Gerwen in historisch opzicht een non-speler is.quote:
Oja die kwakzalverquote:Op maandag 2 oktober 2017 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fapt 's nachts op Taylor, overdag rent hij alle fora af om te vertellen dat Van Gerwen in historisch opzicht een non-speler is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |