Oja die kwakzalverquote:Op maandag 2 oktober 2017 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fapt 's nachts op Taylor, overdag rent hij alle fora af om te vertellen dat Van Gerwen in historisch opzicht een non-speler is.
Fappen op Taylorquote:Op maandag 2 oktober 2017 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fapt 's nachts op Taylor, overdag rent hij alle fora af om te vertellen dat Van Gerwen in historisch opzicht een non-speler is.
Daar moesten we eens wat op gaan bedenkenquote:Op maandag 2 oktober 2017 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit jaar weer een toernooitje spelen hè.
Jammer dat de organisatie vorig jaar voortijdig afhaakte.
Ik zie in jou als Forum Admin wel de juiste persoon daarvoor.quote:Op maandag 2 oktober 2017 00:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar moesten we eens wat op gaan bedenken
Tagliano is het beste wat FOK! ooit is overkomenquote:Op maandag 2 oktober 2017 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie in jou als Forum Admin wel de juiste persoon daarvoor.
Dat wordt nog watquote:Op maandag 2 oktober 2017 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie in jou als Forum Admin wel de juiste persoon daarvoor.
Nou nouquote:Op maandag 2 oktober 2017 00:23 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Tagliano is het beste wat FOK! ooit is overkomen
Vergeet je Vasion nu?quote:Op maandag 2 oktober 2017 00:23 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Tagliano is het beste wat FOK! ooit is overkomen
Jammer, het was erg vermakelijk zo af en toe.quote:Op maandag 2 oktober 2017 00:24 schreef Wicky15 het volgende:
[..]Heb daar niet veel van meegekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |