Alweerquote:
Schijnbaar?quote:
Dit is niet het verbaas heracles topic, als je verbaasd wilt raken zou ik even in SES gaan kijken.quote:
Netjes. Ik hou meer van een beetje Dirtyquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dit is niet het verbaas heracles topic, als je verbaasd wilt raken zou ik even in SES gaan kijken.
Dirty qua lyrics?quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:51 schreef heracles het volgende:
[..]
Netjes. Ik hou meer van een beetje Dirty
Nee. Het gevoel.quote:
quote:
Ah oké, niet echt my cup of tea; Celly Cell is wel tof.quote:
Lekker!quote:
quote:
Super mooi.quote:
Ik luister niet veel klassiek, maar ik vind deze erg mooi:quote:
Die is ook erg mooiquote:Op zondag 1 oktober 2017 21:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik luister niet veel klassiek, maar ik vind deze erg mooi:
Zet hem bij later kijken.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die is ook erg mooi
Ik ben helemaal weg van deze, maar is een vioolstuk, dat vindt niet iedereen zo geweldig
Veel plezierquote:Op zondag 1 oktober 2017 21:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zet hem bij later kijken.
Nu even tv kijken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Hahaquote:Op maandag 2 oktober 2017 17:33 schreef Elfletterig het volgende:
Nooit verwacht dat ik ooit nog eens een nummer waarop April Lavigne zingt zó leuk zou vinden. Lekker fris, lekker anders...
quote:Op maandag 2 oktober 2017 10:15 schreef puzziepie het volgende:
Goedemorgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:
quote:
waaromquote:Op maandag 2 oktober 2017 22:43 schreef Der_Peemann het volgende:
Eminem is voor mij sinds kort vvt, don't come at Bis!
Waarom ze niet aan Bis mogen komen of waarom Em vvt is?quote:
Dat laatstequote:Op maandag 2 oktober 2017 22:51 schreef Der_Peemann het volgende:
[..]
Waarom ze niet aan Bis mogen komen of waarom Em vvt is?
Ok. Duidelijk.quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:55 schreef Der_Peemann het volgende:
Omdat het een fool is, omdat hij ruzie maakte met mijn held Canibus. Omdat hij altijd weake features heeft. Omdat hij teert op 2 goede albums en een album met een gejackte stijl waarvan jij een nummer postte (geen aanval of disrespect). Dat dus en ik hou niet van te commerciële HipHop of het moet over Run The Jewels gaan. Dat is gewoon geniale shit en Killer Mike en El-P zijn een stuk more credible dan Em. Em is een clown, en had zijn invloed wel voor andere dingen kunnen aanwenden. Plus het feit dat ik een Canibus-stan ben. Maar Ra is the GOAT though.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |