SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Voor een internetforum zekerquote:
quote:
toen moest je nog 30 posts halen om member te worden, en daar deed je ook wel even overquote:
je had toch nog weinig behalve general chat en onzinquote:Op zondag 1 oktober 2017 18:52 schreef buzzer het volgende:
[..]
toen moest je nog 30 posts halen om member te worden, en daar deed je ook wel even over
even de plumeau er overheen gehaaldquote:
glimmend zoals altijdquote:
dat en voor de rest zat alles op Mircquote:Op zondag 1 oktober 2017 18:53 schreef just me het volgende:
[..]
je had toch nog weinig behalve general chat en onzin
Dat zou tegenwoordig ook best een goed criterium zijn eigenlijk.quote:Op zondag 1 oktober 2017 18:52 schreef buzzer het volgende:
toen moest je nog 30 posts halen om member te worden, en daar deed je ook wel even over
quote:Op zondag 1 oktober 2017 18:54 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat en voor de rest zat alles op Mirc
Alsof een SC volkletsen zoveel zinniger isquote:Op zondag 1 oktober 2017 18:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat zou tegenwoordig ook best een goed criterium zijn eigenlijk.
Met al die hit-and-run topics...
dat was ook echt leuk toenquote:
quote:Op zondag 1 oktober 2017 18:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Alsof een SC volkletsen zoveel zinniger is
vooral 's morgens teruglezen wat er 's nachts weer gezegd wasquote:
Daar heb je wel met regulars te maken en bouw je een soort band op. Hit-and-runtopics als "stem op mij in $random wedstrijd!" of "vul mijn enquete in!" mogen wat mij betreft meteen in /dev/null.quote:Op zondag 1 oktober 2017 18:55 schreef CindieY het volgende:
Alsof een SC volkletsen zoveel zinniger is
leesvoer genoegquote:Op zondag 1 oktober 2017 18:56 schreef just me het volgende:
[..]
vooral 's morgens teruglezen wat er 's nachts weer gezegd was
eenschquote:Op zondag 1 oktober 2017 18:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Daar heb je wel met regulars te maken en bouw je een soort band op. Hit-and-runtopics als "stem op mij in $random wedstrijd!" of "vul mijn enquete in!" mogen wat mij betreft meteen in /dev/null.
Ik doe net zo hard mee aan SC'en hoorquote:Op zondag 1 oktober 2017 18:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Daar heb je wel met regulars te maken en bouw je een soort band op. Hit-and-runtopics als "stem op mij in $random wedstrijd!" of "vul mijn enquete in!" mogen wat mij betreft meteen in /dev/null.
newbie, en je weet wat olbies met newbies doenquote:Op zondag 1 oktober 2017 19:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont zit 10 jaar op fok ofzo
Met 10 jaar word je een oldbiequote:Op zondag 1 oktober 2017 19:20 schreef just me het volgende:
[..]
newbie, en je weet wat olbies met newbies doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |