Goed verhaal man.quote:Op zondag 1 oktober 2017 07:34 schreef KillemWieft het volgende:
Meh. Moeilijk verhaal. Maat van mij reed op z'n 27e in een CLA 250 AMG, daarna CLA 45 en kocht nog voor z'n 30e verjaardag een C63 S coupé edition 1. Gewoon omdat hij legaal fucking veel verdient als developer.
Aangezien economen zeggen dat geld moet rollen zijn hun dus wel beter voor een goed draaiende economie.quote:Op zondag 1 oktober 2017 08:39 schreef LXIV het volgende:
Een huis is een investering een auto is weggegooid geld.
Niet om auto's en merkkleding gevenquote:Op zondag 1 oktober 2017 07:50 schreef harrievankempen het volgende:
Hebben heel wat te compenseren naar de buitenwereld toe. Dure auto, alleen maar merkkleding willen dragen en ondertussen wel in een sociale huurwoning wonen
Onzeker en oppervlakkig volkje.
quote:Op zondag 1 oktober 2017 09:51 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Niet om auto's en merkkleding geven
Meestal is dit een plakkertje van een M5 die zij op een willekeurige andere 5-serie plakken.. om extra stoer te doenquote:Op zondag 1 oktober 2017 07:05 schreef Maikuuul het volgende:
Amper genoeg geld voor de huur maar wel stoer gas geven in de M5kansloos
Ja, nee precies. Had van jou niet beter verwacht ook.quote:Op zondag 1 oktober 2017 09:51 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Niet om auto's en merkkleding geven
Op zich logisch, een huis kun je niet meenemen op vakantie naar de heimat. Met een auto kun je mooi pochen in het plattelandsdorp van je grootouders.quote:Op zondag 1 oktober 2017 06:01 schreef spierbal het volgende:
Ik heb ook zon turk op werk. Hij zegt wat wij Nederlanders met een mooi huis hebben zij het met auto's hebben.
Okaaaaay, toch het bewijs dat inteelt schadelijk is.
OP kijkt op tegen een auto van 15k.quote:Op zondag 1 oktober 2017 05:26 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:
Faka
Het valt me op dat Turkse jonge mannen sinds jonge leeftijd geïntrigeerd zijn door dure auto's. Al vanaf jonge leeftijd pochen ze over neef Serkan die een nieuwe bempie heeft of oom Mehmet die wel 2 hotels 'owned' in Marmaris o.i.d. met sicke mercadesh voor de deur.
Nu deze knapen volwassen zijn zie ik ze veelal in dure auto's rijden, ik weet dat ze net modaal verdienen maar toch dure auto. Die figuren hebben natuuurlijk ook kleine neefjes en het zit nog in het (platte achter)hoofd gegrift dat ze vroeger ook zaten te pochen. Het is niet stoer om in peugeot 107 met racepainting te rijden, want jah wat moet de Turkse achterban wel niet denken.
Klacht: de Turkse zucht naar roem zorgt ervoor dat er weinig geld in educatie wordt gestoken en des te meer in uiterlijke oppervlakkigheden als mooie auto.
Zo, stoer zeg, die maat van jou!!quote:Op zondag 1 oktober 2017 07:34 schreef KillemWieft het volgende:
Meh. Moeilijk verhaal. Maat van mij reed op z'n 27e in een CLA 250 AMG, daarna CLA 45 en kocht nog voor z'n 30e verjaardag een C63 S coupé edition 1. Gewoon omdat hij legaal fucking veel verdient als developer.
Wat is dit toch altijdquote:Op zondag 1 oktober 2017 15:22 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Zo, stoer zeg, die maat van jou!!
Je haalt daarmee helemaal de OP onderuit!!
Waarde hechten aan dure spullenquote:Op zondag 1 oktober 2017 15:32 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Wat is dit toch altijdJaloezie van mensen die het niet willen betalen?
Pauperquote:Op zondag 1 oktober 2017 15:34 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Waarde hechten aan dure spullen
Niet gewoon de hele dag blikken Schultenbrau knallen op je zolderkamer in een Vinex wijk![]()
Negerinnen![]()
![]()
Ik zal je een geheim verklappen: ja, ze zijn roze van binnen, en ja, ze ruiken naar kokosquote:
Iets met prioriteiten. Wel in een dure auto rijden die met de galve familie wordt gedeeld, maar geen geld hebben voor een degelijk huisquote:Op zondag 1 oktober 2017 15:32 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Wat is dit toch altijdJaloezie van mensen die het niet kunnen betalen?
Hoezo nooit meer?quote:Op zondag 1 oktober 2017 15:40 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ik zal je een geheim verklappen: ja, ze zijn roze van binnen, en ja, ze ruiken naar kokos
(nooit meer)
Tsja ieder z'n ding he.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik ken ook zo'n figuur. 30, woont nog bij ouders, auto gefinancierd via een vaag bedrijf tegen woekerrente omdat de bank het hem niet wilde lenen. En rijdt hij in een dikke mercedes, lost daar honderden euro's per maand voor af en woont met zijn ouders in een troosteloze Ridderkerkse sociale huurwoning op 4 hoog zonder lift.
Dit vind ik ook wel. Weinig last van dat volk en als je eenmaal weet hoe belangrijk hun auto is voor hun status kan je ook wel weer lachen als je een of andere jonge Turk met een veel te dure auto langs ziet rijden.quote:Op zondag 1 oktober 2017 15:52 schreef epicbeardman het volgende:
Turken mag ik wel tho, het zijn hier echte ondernemers, iets wat Nederlanders te weinig doen de laatste jaren.
Waarschijnlijk zeg je dat omdat je geen mooie auto kan veroorloven.quote:Op zondag 1 oktober 2017 13:14 schreef Sander166 het volgende:
Een auto is voor mij niets meer dan een stuk blik dat me van A naar B brengt.
Sowieso dom om een dure auto te kopen, aangezien auto's snel in waarde dalen.
Prioriteiten stellen he.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik ken ook zo'n figuur. 30, woont nog bij ouders, auto gefinancierd via een vaag bedrijf tegen woekerrente omdat de bank het hem niet wilde lenen. En rijdt hij in een dikke mercedes, lost daar honderden euro's per maand voor af en woont met zijn ouders in een troosteloze Ridderkerkse sociale huurwoning op 4 hoog zonder lift.
Ga jij maar lekker dure auto's kopen, die technisch gezien niet veel beter zijn dan goedkopere auto's.quote:Op zondag 1 oktober 2017 17:23 schreef Meneer-Meeuw het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zeg je dat omdat je geen mooie auto kan veroorloven.
Alsof je ooit harder dan 120 gaat rijden in Nederland.quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:06 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker dure auto's kopen, die technisch gezien niet veel beter zijn dan goedkopere auto's.Tenzij je echt in het topsegment zit.
Ook dat. Maar echt slechte auto's heb je tegenwoordig niet meer. Zelfs de goedkoopste auto's zijn nog prima om in te rijden. Het enige wat je dan mist zijn dingen als airco en elektrische ramen en deurvergrendeling.quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:11 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Alsof je ooit harder dan 120 gaat rijden in Nederland.
Niet op de grens met Duitsland wonen. Ik ga regelmatig 220 km/u.quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:11 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Geen schijt hebben aan de wetquote:Op zondag 1 oktober 2017 19:11 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Echte mannen zijn maar 10 uur in huis per dag: 8 uur om te slapen, 1 uur om te douchen/aan te kleden/eten, 1 uur om te neuken. Van je 16 bewuste uren per dag, ben je dus maar 2 uur in je huis.quote:Op zondag 1 oktober 2017 07:05 schreef Maikuuul het volgende:
Mercadesh voor de deur
Ik snap niet goed dat mensen in een huurhuis en gebruik makend van sociale voorzieningen status kunnen ontlenen aan een dure auto.
Beter zorg je dat je fatsoenlijk woont, een auto brengt je van A naar B. Een huis spendeer je normaal gesproken veel meer uren in dan in een auto.
Amper genoeg geld voor de huur maar wel stoer gas geven in de M5kansloos
Komt waarschijnlijk omdat je met cash geen huis kunt kopen.
Jij neukt helemaal niks, met je pua skill van het bierviltjequote:Op zondag 1 oktober 2017 19:52 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Echte mannen zijn maar 10 uur in huis per dag: 8 uur om te slapen, 1 uur om te douchen/aan te kleden/eten, 1 uur om te neuken. Van je 16 bewuste uren per dag, ben je dus maar 2 uur in je huis.
Daarom auto>Huis
Hoe raar het ook klinkt uit mijn mond maar dit is iets van elke generatie. Ik proef in jou een redelijke afkeer van Turken.quote:Op zondag 1 oktober 2017 05:26 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:
Faka
Het valt me op dat Turkse jonge mannen sinds jonge leeftijd geïntrigeerd zijn door dure auto's. Al vanaf jonge leeftijd pochen ze over neef Serkan die een nieuwe bempie heeft of oom Mehmet die wel 2 hotels 'owned' in Marmaris o.i.d. met sicke mercadesh voor de deur.
Nu deze knapen volwassen zijn zie ik ze veelal in dure auto's rijden, ik weet dat ze net modaal verdienen maar toch dure auto. Die figuren hebben natuuurlijk ook kleine neefjes en het zit nog in het (platte achter)hoofd gegrift dat ze vroeger ook zaten te pochen. Het is niet stoer om in peugeot 107 met racepainting te rijden, want jah wat moet de Turkse achterban wel niet denken.
Klacht: de Turkse zucht naar roem zorgt ervoor dat er weinig geld in educatie wordt gestoken en des te meer in uiterlijke oppervlakkigheden als mooie auto.
Looks>Money>Statusquote:Op zondag 1 oktober 2017 19:55 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Jij neukt helemaal niks, met je pua skill van het bierviltje
quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:11 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Deze man kent die eckte wereld nietquote:Op zondag 1 oktober 2017 19:56 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Looks>Money>Status
PUA-game is bullshit.
'Je moet gewoon een leuke donkere meid zoeken'quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:58 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Deze man kent die eckte wereld niet
Ja klopt, zijn leuke meiden hoor. Maar moet je geen jankert zijn, want donkee meidjes houden wel van een man die zelfverzekerd is en geen zelfmedelijden heeft. En geloof me veel nederlandse jongens doen stoer tegen je maar zijn echt heel erg onzeker. Ze hebben alleen chicks omdat ze overcompenseren en die vrouwen ook wanhopig zijn. Maar een echte zelfverzekerde man kriijgt pas die echte leuke chicksquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:00 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
'Je moet gewoon een leuke donkere meid zoeken'
quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:02 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ja klopt, zijn leuke meiden hoor. Maar moet je geen jankert zijn, want donkee meidjes houden wel van een man die zelfverzekerd is en geen zelfmedelijden heeft. En geloof me veel nederlandse jongens doen stoer tegen je maar zijn echt heel erg onzeker. Ze hebben alleen chicks omdat ze overcompenseren en die vrouwen ook wanhopig zijn. Maar een echte zelfverzekerde man kriijgt pas die echte leuke chicks
Ik ging laatst stappen en werd volop begroet door lekkere chicks. Ik ben zeker niet de knapste maar iemand dacht dat ik coke op had omdat ik zo zelfverzekerd was. Dus kun je nagaan al die chicks groeten ineens naar je waar ze dat nooit deden toen je onzeker wasquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:04 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze jongen kan de meest zelfverzekerde kerel ter wereld zijn en geen vrouw zou bij hem in de buurt willen komen.
Maar genoeg hierover yo. We hebben het hier over turkse mannen en auto's.
laat me raden, jij bent Turksquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:17 schreef Atak het volgende:
Mensen die afvragen waar Turken geld mee verdienen.![]()
Livaneli Yildiran
quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:06 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik ging laatst stappen en werd volop begroet door lekkere chicks. Ik ben zeker niet de knapste maar iemand dacht dat ik coke op had omdat ik zo zelfverzekerd was. Dus kun je nagaan al die chicks groeten ineens naar je waar ze dat nooit deden toen je onzeker was
Ik koop een duurdere auto omdat ze lekkerder rijden, of ze technisch goed of slecht zijn interesseert mij niet, binnen 3 jaar ga ik weer naar een ander model.quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:06 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker dure auto's kopen, die technisch gezien niet veel beter zijn dan goedkopere auto's.Tenzij je echt in het topsegment zit.
Doe je helemaal niet, zou je wel graag willen hequote:Op zondag 1 oktober 2017 20:57 schreef Meneer-Meeuw het volgende:
[..]
Ik koop een duurdere auto omdat ze lekkerder rijden, of ze technisch goed of slecht zijn interesseert mij niet, binnen 3 jaar ga ik weer naar een ander model.
Klopt, eigenlijk 2.5 jaar. November krijg ik mijn 3-serie die ik ook weer inruil voor het verstrijken van de fabrieksgarantie.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:10 schreef Syd het volgende:
[..]
Doe je helemaal niet, zou je wel graag willen he
Wat is internet toch een leuke uitvinding he, je voor kunnen doen als jan en alleman.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:23 schreef Meneer-Meeuw het volgende:
[..]
Klopt, eigenlijk 2.5 jaar. November krijg ik mijn 3-serie die ik ook weer inruil voor het verstrijken van de fabrieksgarantie.
Doe maar lachhuilen omdat je zelf die ervaring niet hebt gehadquote:
Je doet echt alsof het onmogelijk is, elke maand 500 euro wegleggen+restwaarde is voldoende om na 3 jaar een D-segmenter te kopen.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:44 schreef Syd het volgende:
[..]
Wat is internet toch een leuke uitvinding he, je voor kunnen doen als jan en alleman.
Ik vind je zelf-delusie wel interessant. Dat noemen ze 'coping'.quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:13 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Doe maar lachhuilen omdat je zelf die ervaring niet hebt gehad![]()
Ik was ook niet op mijn best, want de kapper was voor mij ook weer even geleden
quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:26 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:
[..]
laat me raden, jij bent Turks
heb je ook een plat achterhoofd?
Hebben woonwagenbewoners en zigeuners ook, mooi gezelschap dus.quote:Op zondag 1 oktober 2017 06:01 schreef spierbal het volgende:
Ik heb ook zon turk op werk. Hij zegt wat wij Nederlanders met een mooi huis hebben zij het met auto's hebben.
Okaaaaay, toch het bewijs dat inteelt schadelijk is.
Dat mag jij zo interpreteren hoor, als jij je daar goed bij voelt. Het verschil blijft dat ik wel de aandacht trek met mijn zelfvertrouwen en jij nietquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:28 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Ik vind je zelf-delusie wel interessant. Dat noemen ze 'coping'.
Vond er niks aan en kreeg er geen stijfje van. Wel beetje lullig voor de dame in kwestie want dat was best een mooi meisje.quote:
Een pot nat.quote:Op maandag 2 oktober 2017 03:16 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Het verschil tussen Toyota en Suzuki niet weten
Dit noem ik dus geen Turk. Hij praat als een Nederlander, ziet zo ook uit en eet poffertjes. Zusje is blond...quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:17 schreef Atak het volgende:
Mensen die afvragen waar Turken geld mee verdienen.![]()
Livaneli Yildiran
Waterdichte argumentatie, TSquote:Op zondag 1 oktober 2017 05:26 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:
Wat een lelijk ding zeg.quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:54 schreef JaJammerJan het volgende:
Niet met een GT86 driftend naar je werk gaan![]()
[ afbeelding ]
Ik ken hem dus vertel me niet wat hij is.quote:Op maandag 2 oktober 2017 09:16 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Dit noem ik dus geen Turk. Hij praat als een Nederlander, ziet zo ook uit en eet poffertjes. Zusje is blond...
Hij is in ieder geval een mens. Zijn we het daar wel over eens?quote:Op maandag 2 oktober 2017 10:55 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik ken hem dus vertel me niet wat hij is.
quote:Op maandag 2 oktober 2017 10:55 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik ken hem dus vertel me niet wat hij is.
ja, de moeder van Atakquote:Op maandag 2 oktober 2017 10:57 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval een mens. Zijn we het daar wel over eens?
Hoogstwaarschijnlijk van het mannelijke geslacht. Heeft iemand dat al vast kunnen stellen?
voor dat half uurtje in de spits..quote:Op maandag 2 oktober 2017 09:51 schreef wielrennerdt het volgende:
Niet gewoon in een E63 AMG Estate naar je werk rijden.
quote:
Niet gewoon flexibele werktijden hebben en om 11 uur aankomen bij de klant.quote:Op maandag 2 oktober 2017 14:00 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
voor dat half uurtje in de spits..
jeej.
Dan liever een gewone E 350e
ik ben kantoor slaaf hè.quote:Op maandag 2 oktober 2017 15:48 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Niet gewoon flexibele werktijden hebben en om 11 uur aankomen bij de klant.
Gewoon senior manager worden binnen 5 jaar en een E serie gaan leasen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 16:34 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
ik ben kantoor slaaf hè.
9:30 tot 17:00.
Die E is mijn droom, heb nu een grijze 5 deurs focus uit '99.
quote:Op maandag 2 oktober 2017 15:30 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
[ [url=https://o.aolcdn.com/images/dims3/GLOB/legacy_thumbnail/800x450/format/jpg/quality/85/http://www.blogcdn.com/ww(...)d-opt.jpg]afbeelding[/url] ]
Gemaakt om te driften en op circuits te rijden in plaats van het gaspedaal in te drukken en te geilen over hoe snel hij optrekt.
Whehehe dan weet ik denk ik wie jij bedoelt, als hij in Slikkerveer woont.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
E63 kun je echt niet zomaar leasenquote:Op maandag 2 oktober 2017 16:41 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Gewoon senior manager worden binnen 5 jaar en een E serie gaan leasen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |