Als hij zo doorgaat komen die er ook welquote:Op zondag 1 oktober 2017 21:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze hebben het gelijk over gouden sterretjes![]()
Van mij mag Beaton wel winnen
ik mis nig wat overtuiging, en hij houdt zijn pijlen raar vastquote:Op zondag 1 oktober 2017 21:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als hij zo doorgaat komen die er ook wel
Maargoed, als hij zo doorgaat
Alweer 2 hypes zien sterven vandaagquote:Op zondag 1 oktober 2017 21:43 schreef bechirti het volgende:
tev3el gehypt alweer cross. vloertoernooien zijn geen tv toernooien
Het is sowieso niet iemand die heel veel laat zien in dat opzicht inderdaad. Maar hij heeft het basisniveau op zich wel, vraag voor mij is vooral hoe hij omgaat met druk/camera's/groot publiekquote:Op zondag 1 oktober 2017 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik mis nig wat overtuiging, en hij houdt zijn pijlen raar vast
het kijkt in ieder geval stukken fijner dan Pipequote:Op zondag 1 oktober 2017 21:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is sowieso niet iemand die heel veel laat zien in dat opzicht inderdaad. Maar hij heeft het basisniveau op zich wel, vraag voor mij is vooral hoe hij omgaat met druk/camera's/groot publiek
Daar is ook niet enorm veel voor nodigquote:Op zondag 1 oktober 2017 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het kijkt in ieder geval stukken fijner dan Pipe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |