abonnement Unibet Coolblue
pi_174102443
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 22:57 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat heeft te maken met geloof. Bij een Christen moet je ook Jezus of God niet gaan afzeiken. Bij een Boeddhist Boeddha niet. Zo simpel werkt dat.
Triggershot heeft topics op FOK! geopend al bijna 10 jaar geleden wat hem in IS-land letterlijk de kop zou kunnen kosten, maar goed de idioot Luxerobots heeft wederom geen idee waar hij het over heeft.
pi_174102452
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 22:58 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Hij wil niet dat je werkt ? bepaal je dat zelf niet dan ?
Ja, ik bepaal. Maar vind het ook prima.
pi_174102464
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 22:59 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik heb vandaag een kant en klaar maaltijd van Iglo gekocht met couscous.
Niet te vergelijken met couscous zoals wij die voorbereiden. Morgen is het hier couscousdag. :D
pi_174102466
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 22:59 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Goede vraag, hij is bang dat ik mijn taken binnenshuis niet kan combineren met werken en wil niet dat ik een burn-out krijg. Ik vind het ook prima hoor.
In principe kun je die taken in huis samen doen. Maar dat wil hij vast niet omdat hij zich dan aangevallen voelt in zijn man zijn. Dan is er geen sprake van een relatie waarbij ieder gelijke rechten heeft.
pi_174102490
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 22:56 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Maghrebijnse en Triggershot zullen nooit kritiek hebben op Mohamed. Ze zien hem als de perfecte mens en hun voorbeeld.

En dan noemen ze de mensen die kritiek hebben geobsedeerd. Het moet niet veel gekker worden.
Vandaar ook dat ze hier zijn die pedobroeder te beschermen. Maar voor de rest is het wel weer een symbooltje. moslims zonder zelfreflectie en een hoop hypocrisie.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_174102504
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 23:00 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Triggershot heeft topics op FOK! geopend al bijna 10 jaar geleden wat hem in IS-land letterlijk de kop zou kunnen kosten, maar goed de idioot Luxerobots heeft wederom geen idee waar hij het over heeft.
Als je het maar over jezelf weet. Dat heb ik ook weleens. Dat ik wil bewijzen wie ik werkelijk ben en wat ik heb gezegt. Als mensen dat niet willen zien......helpt niets.
pi_174102527
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 23:01 schreef Jaroon het volgende:

[..]

In principe kun je die taken in huis samen doen. Maar dat wil hij vast niet omdat hij zich dan aangevallen voelt in zijn man zijn. Dan is er geen sprake van een relatie waarbij ieder gelijke rechten heeft.
Muah, niet echt. Hij doet ook best veel in huishouden momenteel. Meer dan ik soms.
pi_174102552
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 22:59 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Goede vraag, hij is bang dat ik mijn taken binnenshuis niet kan combineren met werken en wil niet dat ik een burn-out krijg. Ik vind het ook prima hoor.
Welke taken zijn dat dan dag in dag uit ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_174102561
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 23:02 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Als je het maar over jezelf weet. Dat heb ik ook weleens. Dat ik wil bewijzen wie ik werkelijk ben en wat ik heb gezegt. Als mensen dat niet willen zien......helpt niets.
Ergste is nog het absolutistisch spreken zonder dat 'je' onderzoek hebt gedaan of het wel klopt wat je zegt.
pi_174102564
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 23:03 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Muah, niet echt. Hij doet ook best veel in huishouden momenteel. Meer dan ik soms.
Maar de deal is wel dat jij niet mag werken. Maar je hebt wel een studie gedaan. Kriebelt het dan niet dat je man bepaald dat je niet mag?
pi_174102584
WOW, dat is zeker heftig! Arm kind! Haar vertrouwen in de mens heeft nu voorgoed een onherstelbare deuk opgelopen. Zeer triest geval!
'Hij die een slaaf bezit, is zelf ook een slaaf!'
  zaterdag 30 september 2017 @ 23:06:00 #287
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_174102599
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 22:59 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Ach, met Trigger valt best te discussieren.

Maghrebbijnse.... tja...
Dit.

Zit me altijd kapot te lachen en natuurlijk ook te irriteren bij bijna elke post die Maghrebbijnse plaatst.

No.1 troll van Fok!
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_174102601
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 22:59 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Ach, met Trigger valt best te discussieren.

Maghrebbijnse.... tja...
Met Trigger valt ook niet te discussiėren. Hij begint te schelden als hij het inhoudelijk niet aankan.

Hij kan het alleen iets slimmer brenger dan Maghrebijnse (maar wie niet?).
pi_174102602
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 23:04 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ergste is nog het absolutistisch spreken zonder dat 'je' onderzoek hebt gedaan of het wel klopt wat je zegt.
Dat is een menselijk gevoel. Dat gelijk hebben. Iets anders is idd onderzoeken aanhalen die niet bestaan of onderzoeken aanhalen die eigenlijk weinig zeggen. Zoals het onderzoek naar het gemiddelde iq van 'landen' in de wereld.
pi_174102621
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 23:03 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Muah, niet echt. Hij doet ook best veel in huishouden momenteel. Meer dan ik soms.
Volgens mij lig jij gewoon huilend in bed een fantasiewereldje bij elkaar te typen.
pi_174102622
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 23:04 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Welke taken zijn dat dan dag in dag uit ?
Hij ruimt serieus mijn troep op. Dagelijks. Hij doet zelf zijn was. Ik kook niet. Hij haalt altijd eten... enige wat ik doe is zo nu en dan dweilen.
pi_174102623
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 23:06 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Met Trigger valt ook niet te discussiėren. Hij begint te schelden als hij het inhoudelijk niet aankan.

Hij kan het alleen iets slimmer brenger dan Maghrebijnse (maar wie niet?).
Hij komt op mij normaal over.
pi_174102642
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 23:04 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ergste is nog het absolutistisch spreken zonder dat 'je' onderzoek hebt gedaan of het wel klopt wat je zegt.
Ja, waar jij in gelooft als moslim is natuurlijk niet absolutistisch en goed met onderzoek onderbouwd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')