met de trein rijden zou gratis moeten worden
Dus niet met het OV alleen met de trein.
Daarna kunnen we er pas over na gaan denken dattie gratis wordt.
quote:Je kan vervroegt OV krijgen...
Op dinsdag 17 december 2002 18:07 schreef Punica het volgende:
ik vind juist dat de bus gratis moet zijn, daar bereik je een hoop meer mensen mee, nu is voor onwijs veel mensen de bus al gratis (OV, 65+ pas), maar voor mij is de bus de enige optie voor openbaar vervoeer, en ik ben 17 doe MBO en dus geen OV, het kost me klauwen met geld.
In belgie is dit gloof ik ook al zo, maar lijkt mij dat dat hier ook wel ken.
quote:Alleen in de omgeving Hasselt geloof ik. Normaal gesproken moet je in België ook voor de bus betalen hoor...
Op dinsdag 17 december 2002 18:07 schreef Punica het volgende:
In belgie is dit gloof ik ook al zo, maar lijkt mij dat dat hier ook wel ken.
quote:Waardoor je natuurlijk het laatste jaar van je studie geen OV krijgt?
Je kan vervroegt OV krijgen...
quote:is ander topic daar staat dat OV gratis moet maar ik zeg dat alleen treinreis gratis moet
Op dinsdag 17 december 2002 18:01 schreef Bluezz het volgende:
Is al discussie over, maar niet gaan piepen, ik laat hem openOV zou gratis moeten worden....
quote:Hij is toch niet dicht
Op dinsdag 17 december 2002 18:22 schreef kamikaze het volgende:is ander topic daar staat dat OV gratis moet maar ik zeg dat alleen treinreis gratis moet
quote:Waarom ze dat systeem nog niet in de metro in nederland hebbenis mij volstrekt onduidelijk
Op dinsdag 17 december 2002 18:38 schreef yourname het volgende:
Zoiets als in de parijse metro zou vet zijn, als je "underground" blijft dan is je kaartje geldig en kun je zolang blijve zitte als je wilt. Dus zodra je uit een trein stapt en je verlaat het perron dan is je kaartje niet meer geldig, en dan lekker goedkoop zon kaartje maken natuurlijk
quote:Hierdoor laten ze wel de auto thuis staan. Die treinen rijden toch wel, maar de auto zou men kunnen laten staan
Op dinsdag 17 december 2002 18:04 schreef Henk_Westbroek het volgende:
Creeërt onnodige verspilling. mensen gaan vaker de trein nemen terwijl het helemaal niet nodig is. Dom plan dus.
quote:Piep piep
Op dinsdag 17 december 2002 18:01 schreef Bluezz het volgende:
Is al discussie over, maar niet gaan piepen, ik laat hem openOV zou gratis moeten worden....
met de trein rijden zou gratis moeten worden
Het zou de volledige verloedering worden van NSR, werkelijk al het schorrie-morrie zou de trein in gebruik nemen om de reiziger te beroven en erger en treinen zouden binnen een paar maanden veranderen in rijdende zwijnestallen.
quote:inderdaad, en uiteindelijk betaal je het toch zelf.
Op dinsdag 17 december 2002 18:10 schreef Rulin het volgende:
onmogelijjk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |