lief en leed wordt hier gedeeld en daar speelt muziek een fijne rol inquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:12 schreef CindieY het volgende:
Mooi topic zijn weIk ben er echt even ontroerd van, van vanavond. Op een verdrietige maar ook positieve manier.
Ik vond het erg Muizig (en een beetje Vout)quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:13 schreef Elfletterig het volgende:
Is het heel erg om te zeggen dat ik het vorige nummer een beetje Vout vond?
Één van de weinige topics op fok waar dit kanquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:12 schreef CindieY het volgende:
Mooi topic zijn weIk ben er echt even ontroerd van, van vanavond. Op een verdrietige maar ook positieve manier.
Zeker....quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
vind ik heel sterk dat Lucky dat zo kort na het verlies kan zeggen!![]()
zeker weten!quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
vind ik heel sterk dat Lucky dat zo kort na het verlies kan zeggen!![]()
de kracht van R49quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:12 schreef CindieY het volgende:
quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:14 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Één van de weinige topics op fok waar dit kan
quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:05 schreef just me het volgende:
Lucky zei vanmiddag.... ik heb 1,5 jaar een Lucky Bastard mogen zijn
Mocht je nog nummers weten die jij associeert met Muis of graag wil horen, DM staat open voor mijn show hierna.quote:
dat dusquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:18 schreef Rafeiro het volgende:
Bah ik zit echt met tranen in mn ogen nu en ik moet zo nog even weg om wat details kort te sluiten voor het feestje van mijn neefje morgen. Zo geen zin in nu, maar ik schat zo in dat muis me enorme schop onder mijn hol zou geven om dat wel te doen
Denk ik ook. Volgens mij zou Muis niks liever willen dan dat alles doorgaat; the show must go onquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:18 schreef Rafeiro het volgende:
Bah ik zit echt met tranen in mn ogen nu en ik moet zo nog even weg om wat details kort te sluiten voor het feestje van mijn neefje morgen. Zo geen zin in nu, maar ik schat zo in dat muis me enorme schop onder mijn hol zou geven om dat wel te doen
Gisteravond?quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:21 schreef just me het volgende:
Kut... dit nummer zit al sinds gisterenavond in mijn hoofd
![]()
+1quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:22 schreef ToT het volgende:
Ook ingetuned. Jammer dat ik het niet eerder door had!
2 koffie en veelquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gisteravond?Hoeveel heb jij al op?
quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bedankt voor de muziek Muis!
ik wil 100.000 dingen zeggen, maar ik krijg het even niet voor elkaarquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mocht je nog nummers weten die jij associeert met Muis of graag wil horen, DM staat open voor mijn show hierna.
we posten deze gewoon snel volquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:24 schreef Rafeiro het volgende:
Waar zijn die blauwe of rode mensjes die de TT wat gepaster kunnen maken
Je hebt wel een punt.... ik zal eens op onderzoek uitgaanquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:24 schreef Rafeiro het volgende:
Topic is straks wel volquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:24 schreef Rafeiro het volgende:
Snap ik.quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wil 100.000 dingen zeggen, maar ik krijg het even niet voor elkaar
Ik heb helaas maar 1 top of flop show gehoord.quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:28 schreef CindieY het volgende:
Hebben jullie nog mooie, leuke of grappige verhalen over Muis en haar shows? Ik las dat ik niet de enige ben die eigenlijk nooit een show van haar heeft meegemaakt.
In het kader van het topic volposten.
quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mad, bedankt voor de ode aan Muis.....
Haar stem is volgens mij ook de stem die de guppy-jingle doet, toch? Dat vind ik inderdaad een hele mooie stem.quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb helaas maar 1 top of flop show gehoord.Maar haar mooie stem is me wel bijgebleven
Wat ik me van haar herinner, is dat ze zo'n beetje gierde van het plezier als we in het topic weer eens een nieuw liedje tot de grond toe afbranddenquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:28 schreef CindieY het volgende:
Hebben jullie nog mooie, leuke of grappige verhalen over Muis en haar shows? Ik las dat ik niet de enige ben die eigenlijk nooit een show van haar heeft meegemaakt.
In het kader van het topic volposten.
quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
Stand By Me... werd vaak bij mij aangevraagd voor Muis en soms ook door Muis......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |