quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:53 schreef just me het volgende:
Uren met Muis aan de telefoon en af en toe gesprek stoppen om bier te halen beneden
Zit je met Vout te DM-en ofzo?quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:53 schreef CindieY het volgende:
Dus Oscar, je doet nu een Vout-je zodat wij allemaal ons bier over ons scherm kunnen proesten?
Ik zou voor zijn, maar dat is inderdaad aan Lucky.quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:51 schreef spijkerbroek het volgende:
Misschien is het een idee om, als Lucky het ook wil, een (kleine) vermelding naar Muis in de OP te zetten? Of haar UI bv?
Ik gooi maar iets in de groep..
Nee, dat las ik netquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zit je met Vout te DM-en ofzo?
Mooi gebaarquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:51 schreef spijkerbroek het volgende:
Misschien is het een idee om, als Lucky het ook wil, een (kleine) vermelding naar Muis in de OP te zetten? Of haar UI bv?
Ik gooi maar iets in de groep..
broertjequote:Op vrijdag 29 september 2017 20:55 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
*plop* op onze muis
Broertje, fijn dat je er ook bentquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:55 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
*plop* op onze muis
Koenquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:56 schreef Koen66 het volgende:
Neeeeeeik lees dat Muisje er niet meer is, wat is dat snel gegaan...
Rust zacht lieve MM
en ik vroeg me maar af waarom het spelletje Wordfeud verlopen wasquote:
quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:56 schreef Koen66 het volgende:
Rust zacht lieve MM
quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:56 schreef Koen66 het volgende:
Rust zacht lieve MM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |