Lurkers neem ik al helemaal niet serieusquote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Kan jij niet lekker op Tweakers de boel gaan verstieren? Dat eeuwige gejank van jou draagt niets bij aan dit topic.
Datingervaringen willen we lezen, geen Calimero gejank.
Terug naar lurk modus...
Zeg voor de grap je betaling eens op bij Lexa en je hebt ineens 10x zoveel bezoekers. Dikke onzin die site.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:23 schreef bjanaan het volgende:
Iemand een beetje verstand van Lexa?
Als ik iemand een berichtje stuur moet zij dan full member zijn om hier mogelijk terug op te reageren?
Ik vertrouw het ook voor geen meterquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 15:14 schreef W00fer het volgende:
[..]
Zeg voor de grap je betaling eens op bij Lexa en je hebt ineens 10x zoveel bezoekers. Dikke onzin die site.
De beste laptop maakt er zelf een engels wpord van (saffron = safraan) en ik heb niet gekekenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 14:24 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
De beste man heet Jonathan Safran Foer.
Juist. En dat is vast een enorm vooroordeel van me, maar mensen die erg vaak naar 100%NL luisteren hebben waarschijnlijk geen match met mij. Ook niet op andere gespreksgebieden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 14:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als iemand bij favoriete artiesten alleen maar Blof, Marco Borsato en 100%NL heeft staan gaat het voor mij ook niet werken.
Voor "mijn soort" zitten er sowieso alleen maar dike pukkeligongelukkige mannen van 40+ op (NEE STING! Ik nog net nietquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 15:15 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vertrouw het ook voor geen meterben al een tijdje gratis lid, maar de spam die ik krijg elke dag. E-mail notificaties maar eens uitzetten.
Ik ben nog niets tegengekomen wat ik de moeite waard vindt om 15 euro p/maand neer te leggen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor "mijn soort" zitten er sowieso alleen maar dike pukkeligongelukkige mannen van 40+ op (NEE STING! Ik nog net niet). Dus Lexa ga ik echt never nooit voor betalen.
Toevallig heb ik OKC net weer eens gekeken na maandenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 15:44 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ben nog niets tegengekomen wat ik de moeite waard vindt om 15 euro p/maand neer te leggen.
Op het moment hou ik eigenlijk alleen OkCupid aan, maar heb het er niet voor over om te betalen
Tinder en Happn heb ik. Maar met dat laatste kan ik niet veel eigenlijk.quote:Vind het wel grappig dat er best wel verschillende groepen mensen op al die apps zitten: Tinder, Once, happn, Lexa, Badoo. Hier in regio A'dam ook heel veel toeristen en expats.
ben ik waarschijnlijk. Hou ook wel van een dildo in mijn reet, zo op zijn tijdquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toevallig heb ik OKC net weer eens gekeken na maandenEn meteen een 2% match met iemand in Eindhoven
[..]
Ik heb op het moment alleen OkCupid en Paiqquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toevallig heb ik OKC net weer eens gekeken na maandenEn meteen een 2% match met iemand in Eindhoven
[..]
Tinder en Happn heb ik. Maar met dat laatste kan ik niet veel eigenlijk.
Die anderen heb ik niet.
Ik heb net badoo aangemaakt, en ik kon geaardheid aangevenen toch zegt ie bij daten "ik wil met een vrouw 29-43 daten". NOU NEE!quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 15:49 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb op het moment alleen OkCupid en Paiq
Op de rest lijken hier bijna alleen maar 'perfect millenials' te zitten met weinig matches
Maar merk dat ik toch nog niet helemaal klaar ben voor de dating scene.
Bigots zijn het, bigotsquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb net badoo aangemaakt, en ik kon geaardheid aangevenen toch zegt ie bij daten "ik wil met een vrouw 29-43 daten". NOU NEE!
Ik krijg niet gevonden waar ik dat aan moet passen
quote:
Hier zit er af en toe een man tussen, die ik ervan verdenk 'per ongeluk' vrouw als geslacht te hebben ingevuldquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]nou de geaardheid optie was er wel, maar ze schotelen me nog steeds borstwezens voor.
Ik heeb fff gekeken of verifieren helpt, dan heb ikw at meer opties.
Als ik t ben, wel op hartje klikken he!quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 15:59 schreef STING het volgende:
[..]
Hier zit er af en toe een man tussen, die ik ervan verdenk 'per ongeluk' vrouw als geslacht te hebben ingevuld
Volgens mij zit je niet in m'n radiusquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik t ben, wel op hartje klikken he!
nee. En dat doet iedereen bewust of onbewustquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 13:10 schreef Mutiilation het volgende:
[..]
Filters instellen? Je maakt een grap?
Lijkt me logisch ja, daar zijn ze voor.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 16:24 schreef Allures het volgende:
[..]
nee. En dat doet iedereen bewust of onbewust
Je vind niet iedereen aardig en je kunt niet iedereen daten dus ga je selecteren
ja en als je het niet bewust doet door van die vragen dan is het wel onbewust. Iedereen heeft een referentiekader en vanuit daar reageer je op mensen en situatiesquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 16:29 schreef STING het volgende:
[..]
Lijkt me logisch ja, daar zijn ze voor.
Wel grappig dat de ene date dat totaal niet nice vond toen ik dingen opmerkte. Ze keek bijna verbaasd hoe ik dingen herkend had in haar woonkamer en in het gesprek in de keuken benoemde. Ik zei: we stonden daar toch zojuist? Oja zei ze.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 16:43 schreef Allures het volgende:
[..]
ja en als je het niet bewust doet door van die vragen dan is het wel onbewust. Iedereen heeft een referentiekader en vanuit daar reageer je op mensen en situaties
De een loopt naar de boekenkast bij een date thuis, de ander naar de filmcollectie als de date even een fles wijn haalt. Niemand staat als een zombie te wachten. Dingen vallen je op of juist niet etc
Of je snijdt een bepaald onderwerp aan in conversatie
Heb je op datingsites serieus opties om dingen te filteren? (ik date nooit via datingsites)quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 16:24 schreef Allures het volgende:
[..]
nee. En dat doet iedereen bewust of onbewust
Je vind niet iedereen aardig en je kunt niet iedereen daten dus ga je selecteren
Op Okcupid?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 19:59 schreef Melancholia_war het volgende:
Darn, vind het een beetje irritant als mensen mij van die obvious vragen stellen waarvan het antwoord gewoon in mijn profiel staat.
Stiekem vind ik dat ik dat niet direct als afknapper moet gaan zien. Maar aan de andere kant heb ik ook geen zin om energie te steken in uitzoeken of iemand gewoon hetzelfde berichtje naar 243679981 vrouwen heeft verstuurd, of dat ie "gewoon" menselijk is.
Muh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |