Daar hoort een goed stukje muziek bij dan.quote:Op maandag 2 oktober 2017 15:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ho ho, nu is er een boze blanke man de dader, dus is er alle ruimte om deze vent uit te maken voor gore kk racist.
"Tramp"quote:Op maandag 2 oktober 2017 15:28 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het is hoe dan ook de schuld van Trump.
Precies. Die gozert is een jaar of 22. Heeft al 6 mislukte stoppogingen achter de rug. Man man man. Iedereen op tv tegenwoordig. Hij schijnt te zingen.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:56 schreef monkyyy het volgende:
Je steekt altijd nog zelf dat ding op hoor.
Drie jaar geleden toch maar gestopt na 35 jaar. In één keer. En nooit meer naar gesnakt. Pas recent, na het stoppen met drinken. Duurde even, niet lang.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een loser die rookt en er niet van af kan komen.
Paul van Vliet. Leuke man.quote:Op maandag 2 oktober 2017 15:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
"Mijn naam is Paul van Vliet en denk ook eens aan de kinderen in Bangladesh"
Precies, wat stelde die Bijlmerramp nou helemaal voor.quote:Op maandag 2 oktober 2017 15:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Derde onderwerp is nu ook bekend: Bijlmerramp 25 jaar geleden.
Dus de wereld staat in moord en brand, krijgen we dit soort waardeloze gasten. Gelukkig is er nog darten op.
Vreemd, ik vind dat juist rustgevend.quote:Op maandag 2 oktober 2017 15:25 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Toffe vent en zo. Heeft zich altijd ingezet voor de goede zaak. Andere kant is zijn stemgeluid zo vermoeiend.
Coronel.gifquote:Op maandag 2 oktober 2017 17:40 schreef Zipportal het volgende:
JensGod over Anne Drank.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch nog een halve topshow.
Wie is Jensquote:Op maandag 2 oktober 2017 17:40 schreef Zipportal het volgende:
JensGod over Anne Drank.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
halve flopshow dusquote:Op maandag 2 oktober 2017 17:40 schreef Zipportal het volgende:
JensGod over Anne Drank.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een act ook van die Coronelquote:Op maandag 2 oktober 2017 17:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op naar het Las Vegas topic.
Hij zit vanavond bij Sjamberto Tan.quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Wat een act ook van die CoronelJe ziet hem eerst nog kijken naar het plafond om er volgens doorheen te springen.
Wat zei ik?quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:41 schreef monkyyy het volgende:
Leen Bakker hoeft trouwens niet die stapelbedden te leveren die voor ¤24 verkocht zijn.
de uitspraak die je wist dat zou komenquote:Op maandag 2 oktober 2017 21:41 schreef monkyyy het volgende:
Leen Bakker hoeft trouwens niet die stapelbedden te leveren die voor ¤24 verkocht zijn.
Vrouwen louter als object zien. Ik ga dit aan Sylvanna vertellen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:59 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga kijken voor Sylvanagodin en na de uitzending fantaseren over haar (zwarte) lichaam. (eventueel fapje)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |