ook pas sinds ik njet meer drink.quote:
je zou eens dronken worden van de Jip en Janneke champiequote:Op vrijdag 29 september 2017 00:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
ook pas sinds ik njet meer drink.
In 't echt is ie leuker dan op tvquote:Op vrijdag 29 september 2017 00:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lijkt me een toffe gast om mee te stappen. Hij heeft het nu over Lenny Bruce
Maar de Lama's
Die staan hier als standbeeld op de dijk.quote:Op vrijdag 29 september 2017 00:29 schreef Oscar. het volgende:
[..]
je zou eens dronken worden van de Jip en Janneke champie
Dat vermoeden had ik alquote:Op vrijdag 29 september 2017 01:00 schreef yosander het volgende:
[..]
In 't echt is ie leuker dan op tv
Gruwelijk.quote:Op vrijdag 29 september 2017 01:24 schreef svann het volgende:
Lama's waren voor mij meer laatmaars, niet om aan te zien.
Daar dachten mijn huisgenoten helaas anders over.
Inderdaad, ik heb die hype ook niet gesnapt.quote:Op vrijdag 29 september 2017 01:24 schreef svann het volgende:
Lama's waren voor mij meer laatmaars, niet om aan te zien.
Daar dachten mijn huisgenoten helaas anders over.
Is leuk om eens mee te makenquote:Op donderdag 28 september 2017 23:55 schreef Oscar. het volgende:
betalen om bij pauw te mogen zitten
Tuurlijk is dat leuk.quote:
quote:
Dat is minder. Hoeft nu niet meer voor mij, maar wel een paar keer in een studio of opnamen geweest. leuk om mee te maken.quote:Op vrijdag 29 september 2017 13:31 schreef Maraca het volgende:
[..]behalve als je achter Pauw zit. Zit je een uur naar z'n rug te staren
Ach, ik had de kaartjes gekregen dus om dan te gaan klagenquote:Op vrijdag 29 september 2017 13:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is minder. Hoeft nu niet meer voor mij, maar wel een paar keer in een studio of opnamen geweest. leuk om mee te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |