Zou goed zijn ja.quote:Op donderdag 28 september 2017 23:30 schreef monkyyy het volgende:
Kinderen zouden moeten leren schaken op school. Leer je van analytisch te denken.
punikkenquote:Op donderdag 28 september 2017 23:30 schreef monkyyy het volgende:
Kinderen zouden moeten leren schaken op school. Leer je van analytisch te denken.
lekker je shit pluggen waarom niet, kunnen de kijkers even drinken pakken bij het gebrek aan reclame, hier is toch geen kut aan.quote:Op donderdag 28 september 2017 23:32 schreef Oscar. het volgende:
maar mag iedereen die nu een singletje uitbrengt bij pauw aanschuiven?
En bij de NPO?quote:Op donderdag 28 september 2017 23:34 schreef DKUp het volgende:
Bij RTL halen ze programma’s niet van de zender......
daar is nu kutmuziekquote:Op donderdag 28 september 2017 23:34 schreef DKUp het volgende:
Bij RTL halen ze programma’s niet van de zender......
Heb ik ook nog gedaan, op de basisschool, met zo'n punnik-klosje.quote:
ik kwam hem laatst nog tegen in een ouwe doosquote:Op donderdag 28 september 2017 23:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Heb ik ook nog gedaan, op de basisschool, met zo'n punnik-klosje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Late Night moet ook Beau terugkrijgen, en weer op de zomer tijd.quote:Op donderdag 28 september 2017 23:36 schreef DKUp het volgende:
[..]
Daar zijn de kijkcijfers niet dramatisch
wow.quote:
Is ze normaal nooit.quote:
ik zit al klaarquote:
De tijd met Arie en Sara Kroos vond ik echt veel minder leukquote:
ik vind Arie nog steeds leukquote:Op donderdag 28 september 2017 23:43 schreef richolio het volgende:
[..]
De tijd met Arie en Sara Kroos vond ik echt veel minder leuk
Toen Jeroen van Koningsbrugge erbij kwam vond ik het wel hilarisch
Ik ook wel hoorquote:
Sarah was wel de mindere jaquote:Op donderdag 28 september 2017 23:47 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor
Misschien was het gewoon Sara Kroos die het niet grappig maakte
ja de improvisatie show of zo iets toch?quote:Op donderdag 28 september 2017 23:51 schreef Oscar. het volgende:
maar het wordt toch al weer gedaan op rtl4?
ja, waar ze ook al in zittenquote:Op donderdag 28 september 2017 23:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja de improvisatie show of zo iets toch?
Ik vond de antihumor juist heel erg leuk die ze had. Ze was zo niet grappig wat het juist weer grappig maakte.quote:
quote:Op donderdag 28 september 2017 23:58 schreef yosander het volgende:
Ik heb een keer jonko geklapt met Ruben van der Meer
SeinfeldGod.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |