abonnement Unibet Coolblue
pi_174376147
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 15:16 schreef JoeriKros het volgende:
Hoezo staan Waves momenteel -16 % op Bittrex?

Zou het dan nu juist handig zijn om in te kopen of juist niet?

Beetje noobie hier sorry 8)7
Als Bitcoin omhoog gaat (zoals nu) moet je er rekening mee houden dat de alts in de min gaan.

Je moet zelf bepalen of het een goed idee is om nu Waves in te kopen. Probeer zelf uit te zoeken wat er aan komt bij Waves de komende tijd en of dit nu een juiste prijs is. Niemand kan in de toekomst kijken natuurlijk en volg zeker niemand zomaar, ook niet op dit forum.

Mijn investering in Waves staat op dit moment in de min, maar ik hodl ze voor de lange termijn.
pi_174376904
Je kunt in het Anryze dashboard nu je tokens sturen naar je Waves wallet.

[ Bericht 44% gewijzigd door BadVlad op 12-10-2017 17:14:26 ]
pi_174377383
quote:
4s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 16:59 schreef BadVlad het volgende:
Je kunt in het Anryze dashboard nu je tokens sturen naar je Waves wallet.
Zelf sturen? Ik heb mijn Waves adres opgegeven in het dashboard van Anryze en volgens mij worden ze juist door Anryze gedistribueerd in de komende dagen.
pi_174377510
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 17:28 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Zelf sturen? Ik heb mijn Waves adres opgegeven in het dashboard van Anryze en volgens mij worden ze juist door Anryze gedistribueerd in de komende dagen.
Ik dacht dat het meteen werd verzonden. Maar even wachten dus. :)
pi_174377604
Er worden blijkbaar al neppe RYZ verhandeld op Waves DEX. Kijk uit diegene die alsnog willen inkopen.
pi_174377683
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 17:40 schreef BadVlad het volgende:
Er worden blijkbaar al neppe RYZ verhandeld op Waves DEX. Kijk uit diegene die alsnog willen inkopen.
Klopt, super gay. Ik begreep dat als er geen naam voor de code van de coin staat dat het dan om een fake gaat.
pi_174379311
quote:
4s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 16:59 schreef BadVlad het volgende:
Je kunt in het Anryze dashboard nu je tokens sturen naar je Waves wallet.
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 17:28 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Zelf sturen? Ik heb mijn Waves adres opgegeven in het dashboard van Anryze en volgens mij worden ze juist door Anryze gedistribueerd in de komende dagen.
quote:
Done! Your tokens are being processed and will be send to this address within a few days
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_174379464
quote:
14s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 22:56 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik hoop op een dip na release op de DEX doordat alle bounty hunters e.d. gaan dumpen.

Dan pik ik er wel wat op.
Ja, wat ik ervan heb begrepen, is dat de totale supply afhankelijk is van de opbrengst uit de ICO en omdat de opbrengst uit de ICO niet eens in de buurt komt van 6 miljoen USD, zal de definitieve totale supply waarschijnlijk ook niet erg hoog liggen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 19:11:09 #259
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_174379929
Worden de overgebleven coins nou geburnt of niet? Dat topic op bitcointalk is er nou niet heel duidelijk over.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_174380220
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 18:50 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Ja, wat ik ervan heb begrepen, is dat de totale supply afhankelijk is van de opbrengst uit de ICO en omdat de opbrengst uit de ICO niet eens in de buurt komt van 6 miljoen USD, zal de definitieve totale supply waarschijnlijk ook niet erg hoog liggen.
Ja, de opbrengst in dollars vermenigvuldigen met 50 (want 1 dollar is 50 RYZ) en dan kom je op het totaal aantal token, niet rekening houdend met de bonus tokens van de eerste investeerders waar er volgens mij niet zoveel van zijn.

Er is ~ $1,75M opgehaald dus ik verwacht zo'n 87.500.000 tokens in circulatie + aantal bonus tokens. Vast en zeker blijft het onder de 100 miljoen dus ik denk dat juist niet veel early birds gaan dumpen puur omdat er niet veel early birds zijn.

quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 19:11 schreef fathank het volgende:
Worden de overgebleven coins nou geburnt of niet? Dat topic op bitcointalk is er nou niet heel duidelijk over.
Dat mokkel Jane in Telegram zei van wel, maar als ik haar vroeg of ik dat ergens kon nalezen kreeg ik geen antwoord...
pi_174383437
Hoe zit dat eigenlijk met die gateways. Stel, de DEX wordt net geopend, helemaal vanaf 0. Er zijn een aantal mensen die hun BTC naar de Waves DEX sturen en vervolgens daarmee in alts gaan handelen. BTC consolideert en alle alts stijgen. Dan is de totale BTC waarde van alts gestegen. Dan is BTC toch niet meer 1:1 gebacked?
pi_174383603
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 21:12 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die gateways. Stel, de DEX wordt net geopend, helemaal vanaf 0. Er zijn een aantal mensen die hun BTC naar de Waves DEX sturen en vervolgens daarmee in alts gaan handelen. BTC consolideert en alle alts stijgen. Dan is de totale BTC waarde van alts gestegen. Dan is BTC toch niet meer 1:1 gebacked?
Er staat bij de gateway 1 BTC voor iedere wBTC op het Waves Platform.
Waarde heeft daar verder niets mee te maken, 1 BTC is 1 wBTC.
pi_174385897
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 21:16 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Er staat bij de gateway 1 BTC voor iedere wBTC op het Waves Platform.
Waarde heeft daar verder niets mee te maken, 1 BTC is 1 wBTC.
Ja maar als iedereen op de Waves DEX een pro trader is die allemaal hun wBTC omzetten naar alts en in alts gaan traden. Alts worden meer waard t.o.v. wBTC. Vervolgens wil een grote hoeveelheid mensen hun wBTC omzetten naar BTC (BTC is 'opgeslagen' door Waves). Ergens is de bodem van de put van de echte BTC toch in zicht dan?

Inzicht en logica zijn trouwens niet mijn sterkste punten dus lololololol als ik hier onzin loop uit te kramen.
pi_174386951
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 09:16 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Kan je je hiervoor aanmelden? Daar heb ik ook wel interesse in :P
Was een kleine week geleden mogelijk om je daarvoor aan te melden en zijn volgens mij 100 mensen gekozen om te testen.

Helaas gesloten nu.

Maar ze zijn wel goed bezig met het verbeteren van de app en reageren wel op je ingezonden “bugs”. Gaat de goede kant op.
pi_174387241
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:03 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Ja maar als iedereen op de Waves DEX een pro trader is die allemaal hun wBTC omzetten naar alts en in alts gaan traden. Alts worden meer waard t.o.v. wBTC. Vervolgens wil een grote hoeveelheid mensen hun wBTC omzetten naar BTC (BTC is 'opgeslagen' door Waves). Ergens is de bodem van de put van de echte BTC toch in zicht dan?

Inzicht en logica zijn trouwens niet mijn sterkste punten dus lololololol als ik hier onzin loop uit te kramen.
Er zijn niet meer wBTC in omloop op DEX dan dat er op dat moment bij de gateway gestort zijn.

Je kan dus nooit in de situatie komen dat er meer wBTC uitbetaald moeten worden dan er aan BTC bij de gateway staan.

Ik heb nog een goede tip voor het geval je een auto hebt: als je harder rijdt, ben je eerder thuis en verbruik je dus minder brandstof.
pi_174387522
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:39 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Er zijn niet meer wBTC in omloop op DEX dan dat er op dat moment bij de gateway gestort zijn.

Je kan dus nooit in de situatie komen dat er meer wBTC uitbetaald moeten worden dan er aan BTC bij de gateway staan.

Ik heb nog een goede tip voor het geval je een auto hebt: als je harder rijdt, ben je eerder thuis en verbruik je dus minder brandstof.
🙄😜
pi_174387588
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:47 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

🙄😜
:P
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:52:36 #268
131603 Afwazig
Serious business
pi_174387670
Komtie nu mee. Ik elke dag 80 in z`n 5. :') :') :')
pi_174391726
Ohhh ik ben wel benieuwd naar de veerkracht van Waves...eens kijken hoe ze uit dit dipje gaan komen!
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 09:18:49 #270
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_174391786
In juli had ik nog 20 btc aan waves. nu nog 8 met dezelfde aantallen. wtf :{
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_174391800
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:39 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Er zijn niet meer wBTC in omloop op DEX dan dat er op dat moment bij de gateway gestort zijn.

Je kan dus nooit in de situatie komen dat er meer wBTC uitbetaald moeten worden dan er aan BTC bij de gateway staan.

Ik heb nog een goede tip voor het geval je een auto hebt: als je harder rijdt, ben je eerder thuis en verbruik je dus minder brandstof.
Ik heb een auto maar ben een milieubewuste en zuinige rijder :)
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 09:30:04 #272
131603 Afwazig
Serious business
pi_174391960
Zin in NOVEMBER WAVESMAAND _O_

Kutforks :r
pi_174393577
Ik begin wel een beetje meer en meer klaar te raken met WAVES tbh. Sprak van de week ook een partij die een Cryptocurrency fund op wil gaan zetten (minimaal 100k inleg, fund mag max 100 mio worden, zijn nu met AFM bezig). Die deden hun huiswerk wel goed, analyseerde code van projecten, onderzochten teammembers, gingen ook het gesprek aan evt. En toen ik daar m'n portfolio tegen vertelde waren ze echt nul onder de indruk van WAVES, hadden ze onderzocht maar besloten niks mee te doen.
pi_174393629
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 11:21 schreef Cyanide- het volgende:
Ik begin wel een beetje meer en meer klaar te raken met WAVES tbh. Sprak van de week ook een partij die een Cryptocurrency fund op wil gaan zetten (minimaal 100k inleg, fund mag max 100 mio worden, zijn nu met AFM bezig). Die deden hun huiswerk wel goed, analyseerde code van projecten, onderzochten teammembers, gingen ook het gesprek aan evt. En toen ik daar m'n portfolio tegen vertelde waren ze echt nul onder de indruk van WAVES, hadden ze onderzocht maar besloten niks mee te doen.
Het mooie aan crypto is dat je op elk moment uit kunt stappen hé.

Ik weet niet precies wat mensen verwachten van Waves en of ze dit niet vooraf hadden kunnen weten. Het is toch vrij duidelijk dat de focus ligt op het uitwerken van het product in plaats van de boel op te hypen?

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2017 11:25:06 ]
pi_174393658
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 11:23 schreef Typisch het volgende:

[..]

Het mooie aan crypto is dat je op elk moment uit kunt stappen hé.
Ik zit nog te dubben. Het is gewoon pijnlijk te zien dat WAVES de laatste tijd vrij weinig doet, zeker wanneer BTC omhoog knalt. Er was zogezegd zoveel fantastisch nieuws, de koers doet gewoon niks of zakt. Of van die weken dat het 4 dagen iedere dag +2% is, en dan dag 5 -12% :')
pi_174393667
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 11:25 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ik zit nog te dubben. Het is gewoon pijnlijk te zien dat WAVES de laatste tijd vrij weinig doet, zeker wanneer BTC omhoog knalt. Er was zogezegd zoveel fantastisch nieuws, de koers doet gewoon niks of zakt. Of van die weken dat het 4 dagen iedere dag +2% is, en dan dag 5 -12% :')
Ik vind die paar procenten ook helemaal niet rullevant. Laat het zo maar blijven, ik ga er nog lekker wat fiat tegenaan smijten dit jaar.
pi_174393689
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 11:26 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik vind die paar procenten ook helemaal niet rullevant. Laat het zo maar blijven, ik ga er nog lekker wat fiat tegenaan smijten dit jaar.
Najah ze kunnen best een leuk product hebben / maken, maar bottom line zit 90% er gewoon in om knaken te verdienen natuurlijk, en liever eerder dan later. Dan kan het product wellicht nog zo goed / leuk zijn, als die koers gewoon blijft liggen dan stappen mensen toch uit/over.
pi_174393742
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 11:27 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Najah ze kunnen best een leuk product hebben / maken, maar bottom line zit 90% er gewoon in om knaken te verdienen natuurlijk, en liever eerder dan later. Dan kan het product wellicht nog zo goed / leuk zijn, als die koers gewoon blijft liggen dan stappen mensen toch uit/over.
Dat is niet de fout van Waves. Voor een snelle cash grab moet je inderdaad voorlopig niet bij dit project zijn. Geef het wat tijd ook hé, coin is nog helemaal niet zo oud.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:34:48 #279
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_174393795
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 11:31 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat is niet de fout van Waves. Voor een snelle cash grab moet je inderdaad voorlopig niet bij dit project zijn. Geef het wat tijd ook hé, coin is nog helemaal niet zo oud.
Waves heeft gewoon bagger marketing. Sommig coins pumpen op een gerucht. Waves komt met allemaal updates, maar dit beïnvloed de prijs niet eens.
pi_174393807
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 11:34 schreef Repeating het volgende:

[..]

Waves heeft gewoon bagger marketing. Sommig coins pumpen op een gerucht. Waves komt met allemaal updates, maar dit beïnvloed de prijs niet eens.
Ja, ik vind het wel prima dat ze hun tijd en geld vooral stoppen in andere zaken.
Marketing komt later wel.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:37:20 #281
131603 Afwazig
Serious business
pi_174393828
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 11:26 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik vind die paar procenten ook helemaal niet rullevant. Laat het zo maar blijven, ik ga er nog lekker wat fiat tegenaan smijten dit jaar.
Ik sta er hetzelfde in. Sta sowieso nog dik in de plus en gebruik de komende maand mooi om nog wat fiat te gebruiken om meer Waves te kopen.

Voor de korte termijn moet je lekker gaan daytraden.
pi_174393830
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 11:31 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat is niet de fout van Waves. Voor een snelle cash grab moet je inderdaad voorlopig niet bij dit project zijn. Geef het wat tijd ook hé, coin is nog helemaal niet zo oud.
Nah dat deed ik dus ook wel, maar ik moet zeggen dat als je praat met wat gasten die als dayjob een heel team hebben die crypto's researchen en dan min of meer zeggen dat het product van WAVES eigenlijk niet boeiend / uniek genoeg is... dan krab je je wel ff achter je oren.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 13:01:54 #283
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_174395072
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 11:37 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Voor de korte termijn moet je lekker gaan daytraden.
Nou het is wel zuur als je 20 btc in waves stopt en het zijn er nu nog 8 waard, zoals bij mij.

Dan kun je zeggen 'ga lekker daytraden' of 'waves is voor de lange termijn' bla bla, maar ondertussen is het gewoon een verlieslatend project voor velen.
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 13:06:19 #284
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_174395123
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 13:01 schreef Sosa het volgende:

[..]

Nou het is wel zuur als je 20 btc in waves stopt en het zijn er nu nog 8 waard, zoals bij mij.

Dan kun je zeggen 'ga lekker daytraden' of 'waves is voor de lange termijn' bla bla, maar ondertussen is het gewoon een verlieslatend project voor velen.
Dus eigenlijk verwacht je gewoon eenzelfde koerspatroon als bitcoin. Als bitcoin skyhigh gaat en er wordt niet dezelfde hoeveelheid fiat in de markt gepompt dan moet dat ergens vandaan komen. Bij de alts dus.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 13:22:03 #285
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_174395336
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 13:06 schreef fathank het volgende:

[..]

Dus eigenlijk verwacht je gewoon eenzelfde koerspatroon als bitcoin. Als bitcoin skyhigh gaat en er wordt niet dezelfde hoeveelheid fiat in de markt gepompt dan moet dat ergens vandaan komen. Bij de alts dus.
Ik weet niet wat ik moet verwachten, maar ik hoopte op een iets positievere ontwikkeling dan deze.

Dat de koers tov bitcoin daalt vanwege de harde opmars van btc is begrijpelijk, maar minder dan de helft over in een paar maanden tijd is wel harsh.

.
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 13:35:41 #286
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_174395633
Mensen die Waves al een tijd holden (echt holden), wat is jullie verwachtingspatroon qua prijs voor volgend jaar? Ligt dat boven het rendement dat je het afgelopen half jaar had kunnen pakken met btc?

Waves moet inmiddels voor mij minstens een paar keer over de kop gaan wil ik er enigszins tevreden over kunnen zijn. Had ik het 'gewoon' in btc gestoken de afgelopen tijd had ik dat er namelijk al lang en breed uitgehaald en zoals ze zeggen, one bird in the hand is worth two in the bush.

Qua potentieel geloof ik er nog steeds wel in en dat is de reden dat ik er nog grotendeels in zit. Op een gegeven moment is de groei van btc uitgerekt en zal men overgaan naar een alternatief. Waves heeft de makings om dat alternatief te zijn net zoals eth dat ook was. Die groei had ik toen wel goed gecalled, alleen de dao hack gooide roet in het eten waardoor ik maar een fractie van de mogelijke winst eruit heb gehaald. Enfin, ondanks dat ik die kutwaves vaak bash vind ik het stiekem nog best een aardig project. Ethereum was wel trouwens echt veel beter :P, maar als Waves ook maar in de buurt komt van die groei is het wachten het waard geweest.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 15:35:16 #287
131603 Afwazig
Serious business
pi_174397778
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 13:01 schreef Sosa het volgende:

[..]

Nou het is wel zuur als je 20 btc in waves stopt en het zijn er nu nog 8 waard, zoals bij mij.

Dan kun je zeggen 'ga lekker daytraden' of 'waves is voor de lange termijn' bla bla, maar ondertussen is het gewoon een verlieslatend project voor velen.
Tuurlijk is het zuur, maar alts zijn nog 100x volatieler dan BTC, als je in alts stapt dan moet je erin stappen en je winst regelmatig nemen of er instappen en het over een jaar nog eens bekijken. Je kan niet verwachten dat het constant een stijgende lijn is met af en toe een kleine dip. ETH heeft ook tijden rond de paar dollar gehangen voor de raket vertrok.

Ik denk dat als je je Waves gaat verkopen dat je dat al eerder had moeten doen maar als je dat nu nog niet hebt gedaan dat je dan beter de komende weken nog even uit kan zitten. Hoe moeilijk dat ook is.
pi_174399159
Maak er gewoon het beste van op de DEX, daar vallen behoorlijke winsten te behalen door te zoeken naar significante verschillen in prijsniveau's tussen verschillende paren.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 17:13:23 #289
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_174399298
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 15:35 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Tuurlijk is het zuur, maar alts zijn nog 100x volatieler dan BTC, als je in alts stapt dan moet je erin stappen en je winst regelmatig nemen of er instappen en het over een jaar nog eens bekijken. Je kan niet verwachten dat het constant een stijgende lijn is met af en toe een kleine dip. ETH heeft ook tijden rond de paar dollar gehangen voor de raket vertrok.

Ik denk dat als je je Waves gaat verkopen dat je dat al eerder had moeten doen maar als je dat nu nog niet hebt gedaan dat je dan beter de komende weken nog even uit kan zitten. Hoe moeilijk dat ook is.
Eens. Ik koop het ook niet voor speculatieve doeleinden (beetje dan ;)) maar ik denk/dacht dat het een project met toekomst is.

Hoewel ik er nog steeds in geloof, zie ik ook dat het project links en rechts wordt ingehaald door alternatieve projecten, ook met een decentralized exchange etc. Zeg maar met dezelfde of meer functionaliteiten. Waves loopt zo het risico haar momentum te missen.

Zoals ik al eerder in een ander forum zei, het zijn vaak niet de uitvinders die er rijk van worden, maar degene die het idee weten uit te buiten.

Het maakt inmiddels minder dan de helft van mijn portfolio uit, dus ik hodl ze gewoon. Het zou echter welkom zijn als bagholders ook enigzins waar voor hun geld krijgen.
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_174410233
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 17:13 schreef Sosa het volgende:

[..]

Hoewel ik er nog steeds in geloof, zie ik ook dat het project links en rechts wordt ingehaald door alternatieve projecten, ook met een decentralized exchange etc. Zeg maar met dezelfde of meer functionaliteiten. Waves loopt zo het risico haar momentum te missen.

Op welke andere projecten met een tokenplatform voor start-ups, ingebouwde DEX en (zelf-)regulatie doel je?

Met Waves-NG, de nieuwe DEX en vooral ook de smart-contracts in Sigma heeft Waves een product dat de strijd aan kan gaan met Ethereum, vooral ook omdat Waves vanaf Waves-NG een veelvoud aan transacties aankan t.o.v. Ethereum (dat Plasma nog lang niet werkend heeft).

Daarnaast worden de smart contracts op het Waves platform eenvoudiger te auditen en veel betaalbaarder.

De prijs kan ik niet voorspellen maar de ontwikkelingen zien er goed uit.

[ Bericht 4% gewijzigd door TheFreshPrince op 14-10-2017 10:01:00 ]
pi_174410251
Op dit moment is bijna iedere coin een slechte investering als je het tegenover de prijsstijgingen van Bitcoin zet.

Als je in een project investeert en je voelt je er niet rustig bij, verkoop je coins dan. Dat heb ik ook gedaan met Tokencard, hoewel dat misschien best een succes gaat worden.

Ik slaap goed, dat is m'n belangrijkste adviseur in crypto ;)
pi_174410685
Als het een beetje meezit heb je straks "maar" 1000 Waves nodig voor een node :)
pi_174410943
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 17:13 schreef Sosa het volgende:

[..]

Eens. Ik koop het ook niet voor speculatieve doeleinden (beetje dan ;)) maar ik denk/dacht dat het een project met toekomst is.

Hoewel ik er nog steeds in geloof, zie ik ook dat het project links en rechts wordt ingehaald door alternatieve projecten, ook met een decentralized exchange etc. Zeg maar met dezelfde of meer functionaliteiten. Waves loopt zo het risico haar momentum te missen.

Zoals ik al eerder in een ander forum zei, het zijn vaak niet de uitvinders die er rijk van worden, maar degene die het idee weten uit te buiten.

Het maakt inmiddels minder dan de helft van mijn portfolio uit, dus ik hodl ze gewoon. Het zou echter welkom zijn als bagholders ook enigzins waar voor hun geld krijgen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 17:13 schreef Sosa het volgende:

[..]

Eens. Ik koop het ook niet voor speculatieve doeleinden (beetje dan ;)) maar ik denk/dacht dat het een project met toekomst is.

Hoewel ik er nog steeds in geloof, zie ik ook dat het project links en rechts wordt ingehaald door alternatieve projecten, ook met een decentralized exchange etc. Zeg maar met dezelfde of meer functionaliteiten. Waves loopt zo het risico haar momentum te missen.

Zoals ik al eerder in een ander forum zei, het zijn vaak niet de uitvinders die er rijk van worden, maar degene die het idee weten uit te buiten.

Het maakt inmiddels minder dan de helft van mijn portfolio uit, dus ik hodl ze gewoon. Het zou echter welkom zijn als bagholders ook enigzins waar voor hun geld krijgen.
Ik zat een beetje in hetzelfde parket als jij. Ik zag mijn BTC alleen maar verdampen door Waves en Waves maakte toch zo'n 20% van mijn portfolio uit. Elke keer dacht ik ook: ik wacht nog even, het stijgt vast weer. Dit heb ik letterlijk maanden volgehouden, haha.

Het ging van kwaad naar erger en ik zag mijn aantal BTC verdampen. Van de week de pleister maar in één keer van de wond afgerukt. In $ had ik nog winst op Waves dus heb dat maar voor lief genomen, ondanks het verlies in BTC. Als het je zó dwars ziet dat je je BTC ziet verdampen, misschien gewoon een keer de stoute schoenen aantrekken?

Ik zie Waves trouwens gewoon als een goed en serieus project met een toekomst. Het is alleen zuur om te zien dat een Walton, Metaverse en vast nog andere hypeprojecten de koers van Waves gewoon voorbij schieten. Daar ga ik nu dus ook maar gewoon dankbaar gebruik van maken door daar tijdelijk in te investeren en op den duur mijn winst er uit te halen. Ik stap ongetwijfeld ook nog vaker terug in Waves, ik ken het project en het koersverloop nu aardig.

Het ligt er dus denk ik een beetje aan hoe je je portfolio bijhoudt, in BTC of in fiat. Ik vind het dan ook knap dat Magnet er zo kalm onder blijft, maar ik denk dat hij vooral van fiat waarde uitgaat. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat Waves nooit boven de $10 gaat komen, kan haast niet anders..
pi_174410985
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 10:43 schreef MaGNeT het volgende:
Als het een beetje meezit heb je straks "maar" 1000 Waves nodig voor een node :)
Maar ja is het beter? Je krijgt nu veel kleine nodes, maar of die daar veel aan verdienen?
pi_174411035
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 11:08 schreef Mikey92 het volgende:

[..]

Maar ja is het beter? Je krijgt nu veel kleine nodes, maar of die daar veel aan verdienen?
Veel zal je er niet aan verdienen maar voor sommigen is het ook een hobby.
Een Node draait op vrijwel iedere PC of VPS, of het nu Linux of Windows is.

En je kan ook altijd nog een pool beginnen, een node en een uitbetaalscript is genoeg.
pi_174425237
Noobvraag:
Ik heb 150 waves in de lease gezet, en nu krijg ik allerlei andere dingen voor terug, WavesGo, Miner Reward, WavesDesk en sinds kort SXAS. Wat kan ik hiermee?
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_174425389
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 17:13 schreef Sosa het volgende:

[..]

Eens. Ik koop het ook niet voor speculatieve doeleinden (beetje dan ;)) maar ik denk/dacht dat het een project met toekomst is.

Hoewel ik er nog steeds in geloof, zie ik ook dat het project links en rechts wordt ingehaald door alternatieve projecten, ook met een decentralized exchange etc. Zeg maar met dezelfde of meer functionaliteiten. Waves loopt zo het risico haar momentum te missen.

Zoals ik al eerder in een ander forum zei, het zijn vaak niet de uitvinders die er rijk van worden, maar degene die het idee weten uit te buiten.

Het maakt inmiddels minder dan de helft van mijn portfolio uit, dus ik hodl ze gewoon. Het zou echter welkom zijn als bagholders ook enigzins waar voor hun geld krijgen.
Kun jij mij ff de namen geven die op basis van developments en releases Waves links en rechts inhalen?

De gasten die de afgelopen 6 maanden hun project zijn gestart, schudden niet ff in 4 maanden een werkend decentralized platform uit hun mouw met alles er op en er aan.

Ik denk dat je nog te veel ico fomo in het lichaan heb zitten.
pi_174425706
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 00:06 schreef Ridocar het volgende:
Noobvraag:
Ik heb 150 waves in de lease gezet, en nu krijg ik allerlei andere dingen voor terug, WavesGo, Miner Reward, WavesDesk en sinds kort SXAS. Wat kan ik hiermee?
OFFICIAL Mobile Currency of Saske - saske.io

als je in je waves lite wallet naar portfolio gaat en klik op details dan zie je halverwege een adres --> https://saske.io/
pi_174426084
Oktober Wavesmaand:



Waves wordt idd hier en daar ingehaald door andere projecten, heeft geen goede marketing, is niet gevoelig voor hype, en de koers lijdt hier duidelijk onder. Alhoewel ze erg hard werken en een goede community hebben, komt het op mij nog steeds een beetje knullig over en is het het allemaal 'net-niet'. Ik heb leuke gains gemaakt, maar ik bouw mijn positie langzaam af. Ik zie Waves niet als "de nieuwe Ethereum" geadopteerd worden. Sowieso is blockchain maximalisme niet de toekomst. Maar, wat heeft Waves dan nou eigenlijk te bieden? Waar specialiseren ze in? Waarom worden er allemaal community tokens gemaakt die het hele platform nog ingewikkelder en onoverzichtelijker maken en wat bieden die WavesNext, WavesGo, Wavesblabla tokens nou eigenlijk behalve geld voor de developers?
Het is leuk, al die geinige functies, maar, net als bijv. een VIA-coin, wat moet je ermee behalve een community die op elkaar aan het circlejerken is?

IMO is het enige wat Waves nog kan redden overheids/bedrijven/massa-adoptie vanuit Rusland. En dan bedoel ik niet een Burger-King coin ( :') ), maar ECHTE adoptie, die stoere praatjes van Sasha ben ik ook een beetje klaar mee. Dat is dan ook de reden waarom ik een deel in mijn portfolio houd, om mijn crypto's op macro-economische schaal te kunnen diversifieren.

De gains waren leuk, maar de rek is er wel een beetje uit. Laten we hopen op NOVEMBER WASVESMANADN!! !11 :)

[ Bericht 4% gewijzigd door kthxbye op 15-10-2017 03:10:25 ]
  zondag 15 oktober 2017 @ 03:10:35 #300
352588 AlsJeAllesWeet
En je denkt niet na...
pi_174426251
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 02:14 schreef kthxbye het volgende:
Oktober Wavesmaand:

[ afbeelding ]

Waves wordt idd hier en daar ingehaald door andere projecten, heeft geen goede marketing, en de koers lijdt hier duidelijk onder. Alhoewel ze erg hard werken en een goede community hebben, komt het op mij nog steeds een beetje knullig over en is het het allemaal 'net-niet'. Ik heb leuke gains gemaakt, maar ik bouw mijn positie langzaam af. Ik zie Waves niet als "de nieuwe Ethereum" geadopteerd worden. Sowieso is blockchain maximalisme niet de toekomst. Maar, wat heeft Waves dan nou eigenlijk te bieden? Waar specialiseren ze in? Waarom worden er allemaal community tokens gemaakt die het hele platform nog ingewikkelder en onoverzichtelijker maken en wat bieden die WavesNext, WavesGo, Wavesblabla tokens nou eigenlijk behalve geld voor de developers?
Het is leuk, al die geinige functies, maar, net als bijv. een VIA-coin, wat moet je ermee behalve een community die op elkaar aan het circlejerken is?

IMO is het enige wat Waves nog kan redden overheids/bedrijven/massa-adoptie vanuit Rusland. En dan bedoel ik niet een Burger-King coin ( :') ), maar ECHTE adoptie, die stoere praatjes van Sasha ben ik ook een beetje klaar mee. Dat is dan ook de reden waarom ik een deel in mijn portfolio houd, om mijn crypto's op macro-economische schaal te kunnen diversifieren.

De gains waren leuk, maar de rek is er wel een beetje uit. Laten we hopen op NOVEMBER WASVESMANADN!! !11 :)
Ik snap je punt wel maar dat komt ook omdat btc nu op $5800 staat, leg die grafiek maar eens naast btc/usd. Daardoor lijkt het natuurlijk ook allemaal erger dan dat het is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')