Hangt rond de 5 dollar nu. Dus is al 25% gestegen en de grote updates zijn er nog niet eensquote:Op vrijdag 29 september 2017 15:52 schreef Repeating het volgende:
[..]
Ik kijk naar de prijs. En blijft sinds mei al steken rond de 4 dollar.
Ik zou ze lekker verkopen als ik jou was voor $4quote:Op vrijdag 29 september 2017 15:52 schreef Repeating het volgende:
[..]
Ik kijk naar de prijs. En blijft sinds mei al steken rond de 4 dollar.
Ik ben ook benieuwd, zijn er mensen hier ingestapt op deze ICO? Op zich spreekt ie mij wel aan.quote:Op donderdag 28 september 2017 22:24 schreef fukforce het volgende:
Gaat als een raket het Waves topic hier op fok nu de prijs nog hopelijk zien we $20 dit jaar nog.
Anryze heeft $1.6 miljoen opgehaald tot dus ver van de $6 miljoen.
Over Bitvault (EOT TOKEN) hoor ik nog al vreemde verhalen op Waves slack toch maar beter muit de buurt van blijven.
Van DOS naar Win platform! YEAH!!!quote:Op vrijdag 29 september 2017 18:15 schreef fukforce het volgende:
https://www.instagram.com/p/BZoVZHhl2XN/?taken-by=wavesplatform
Mag er hier alleen maar met positieve superlatieven over Waves worden gesproken? Het is mooi project met veel potentie maar je had in de tussentijd meer rendement gehaald met 100 andere coins.quote:Op vrijdag 29 september 2017 18:00 schreef fukforce het volgende:
[..]
Ik zou ze lekker verkopen als ik jou was voor $4
Yes dat is Anryze inderdaad. Op zich wel leuke ICO met een fatsoenlijke cap van $6 miljoen.quote:Op vrijdag 29 september 2017 18:19 schreef SMS303 het volgende:
[..]
Van DOS naar Win platform! YEAH!!!![]()
![]()
Anryze is dat ie voice over blockchain?
En...quote:Op vrijdag 29 september 2017 19:08 schreef fathank het volgende:
Kom niet aan waves want dan kom je aan fukforce
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 42% gewijzigd door fckdedeurkruk op 29-09-2017 20:03:21 ]
Ik denk dat dat nog even kan duren. Ik verwacht alles in een keer, tokenomica, nieuwe dex, rebranding, marketing, luiqidity fonds, etc.quote:Op vrijdag 29 september 2017 19:59 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Omg buckle up, Waves naar de maan!
quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:03 schreef Mikey92 het volgende:
[..]
Bestaat nog geen eens een maand...
En is toch al x5 gegaan ofzo...
Zeg maar gerust +600% op dit moment en rond de ATH tegen de 1000%quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:03 schreef Mikey92 het volgende:
[..]
valt mee dusquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:03 schreef Mikey92 het volgende:
[..]
twitter:sasha35625 twitterde op donderdag 28-09-2017 om 15:13:12https://t.co/di3BvLj70w $waves OTC exchange, very useful if you want to buy or sell a significant amount of #waves tokens reageer retweet
Bitshares / Openledger richt zich met hun DEX op traden.quote:Op zaterdag 30 september 2017 10:05 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Misschien weet jij dat Magnet, maar wat maakt Waves eigenlijk anders dan Bitshares? Gisteren struinde ik wat door de subreddit van Waves en postte iemand dat Bitshares eigenlijk hetzelfde is en al ruim twee jaar bestaat. Ik heb hun DEX ook even bekeken, ziet er aardig uit. Helaas, net als Waves, weinig volume.
Kleine nodes krijgen dus relatief meer MRT dan grote nodes per gevonden blok.quote:Extra MRT program
Goals:
- Stimulate further waves network decentralization and appearence of new miners by paying extra miner reward tokens to small miners
- Compensate a divergence in (generating balance)/(mined blocks) ratio which appears when a generator has amount of balance significantly greater than 20% of total
Extra MRT rule: In in addition to currently payed 10 MRT per block all generators will receive extra 10 MRT for every generated block, but not more than 700 extra MRT per day
Examples:
Miner A generates 50 blocks per day (~3.5% of total blocks). Miner receives 500 MRT primary + 500 MRT extra, in total 1000 MRT
Miner B generates 200 blocks per day (~14% of total blocks). Miner receives 2000 MRT primary + 700 MRT extra, in total 2700 MRT
Program duration: The program will run till the end of year 2017 and then can be prolonged
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |