quote:Ook kwam cabaretier Richard Groenendijk praten over zijn liefde voor de serie Will & Grace.
Waar klaag ikquote:Op woensdag 27 september 2017 22:30 schreef Fokker89 het volgende:
KLB / RTL Late Night onder de 400.000 kijkersgrens en Galjaard doet niks
Beetje flauw Tong, misschien moet jij ook maar een klachtverzameltopic maken.
Ik heb gekeken. Paar keer. Toen conclusies getrokken. Die bleken niet onterecht.quote:Op woensdag 27 september 2017 22:31 schreef Harvest89 het volgende:
Heb nooit begrepen waarom er mensen naar dat programma kijken. Wat een nep rioolprogramma is het toch.
Dat zijnquote:
quote:Op woensdag 27 september 2017 22:43 schreef BasEnAad het volgende:
[..]_!
Wat er mis is met tv in een notendop.
Als zo'n matig rubriekje voor honderdduizenden extra kijkers zorgt, zegt dat wel wat over de rest van 't programma.quote:
Gewoon Beau terug.quote:
En dit soort dingen zijn kut inderdaad. En wanneer er een grote bokswedstrijd is komt niet een bokser of kenner maar Peter Pannekoek er over praten et cetera...quote:Op woensdag 27 september 2017 22:43 schreef BasEnAad het volgende:
[..]_!
Wat er mis is met tv in een notendop.
Ik snap dit niet.quote:Op woensdag 27 september 2017 22:27 schreef tong80 het volgende:
Ook kwam cabaretier Richard Groenendijk
Als je fan bent van "Will & Grace" dan is humor ook niet zo je dingquote:Op donderdag 28 september 2017 15:39 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik snap dit niet.
Wie noemt die man cabaretier? En kan die daar eens niet mee ophouden. Sommige mensen nemen die uitspraak iets te serieus.
Wat dacht je van de analisten bij de CL en de EL ? Kasper van Kooten, Victor Reinier, Martin van Waardenberg.quote:Op donderdag 28 september 2017 15:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En dit soort dingen zijn kut inderdaad. En wanneer er een grote bokswedstrijd is komt niet een bokser of kenner maar Peter Pannekoek er over praten et cetera...![]()
Je net zo iets inderdaad, gewoon de bn-ers die even niet aangeschoven zijn ipv iemand die er verstand van heeft.quote:Op donderdag 28 september 2017 16:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat dacht je van de analisten bij de CL en de EL ? Kasper van Kooten, Victor Reinier, Martin van Waardenberg.
En dan zijn er ook nog de ex-Vj's en Soepies.quote:Op donderdag 28 september 2017 16:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je net zo iets inderdaad, gewoon de bn-ers die even niet aangeschoven zijn ipv iemand die er verstand van heeft.
Waar stond ie eerst ? Nu valt ie dood.quote:Op donderdag 28 september 2017 16:37 schreef Leonos het volgende:
-> TV
Schopje naar het juiste subje!
Het almachtige GC. Misschien vinden mensen Humberto niet zo spannend?quote:Op donderdag 28 september 2017 23:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar stond ie eerst ? Nu valt ie dood.
Je wordt bedankt.quote:Op vrijdag 29 september 2017 07:42 schreef Leonos het volgende:
[..]
Het almachtige GC. Misschien vinden mensen Humberto niet zo spannend?
Hij had af en toe echt goede gasten zitten hoor, ook buitenlandse wiens verhaal echt boeiend was. Ik denk dat z'n persoonlijke situatie niet echt meegeholpen heeft en Marieke Elsinga is nooit leuk geweest.quote:Op woensdag 27 september 2017 22:31 schreef Harvest89 het volgende:
Heb nooit begrepen waarom er mensen naar dat programma kijken. Wat een nep rioolprogramma is het toch.
Dat is ?quote:Op zaterdag 30 september 2017 17:09 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hij had af en toe echt goede gasten zitten hoor, ook buitenlandse wiens verhaal echt boeiend was. Ik denk dat z'n persoonlijke situatie niet echt meegeholpen heeft en Marieke Elsinga is nooit leuk geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |