abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174179699
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 20:00 schreef exode het volgende:
Ok....gewetensvraag: is dat van de man flu echt? B is verkouden, als in hij hoest wat en snottert licht. Hij is er zelf melodramatisch over. Hij is zoooo verkouden en zieeeeek.
Of hebben een drama queen nou ja king te pakken?

Sorry genderneutrale wereld ;)
Sjaak (heeft natuurlijk ook twee moeders) heeft zeer veel last van manflu, terwijl hij dat nergens kan hebben afgekeken. Dus ja, ik vind dat het echt bestaat.
pi_174182110
Gefeliciteerd met je 3 jarige peuter JufMariska :) (als je meeleest :) )
pi_174182356
Jij ook gefeliciteerd met je peuter, Loj! (Ze zijn van dezelfde dag toch?) *O*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_174182493
Over de manflu:
https://www.google.nl/amp(...)ld-flu/%3Fsource=dam

Die arme zielen toch :P
pi_174182596
Gefeliciteerd JM en loj! *O*
pi_174183071
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 08:00 schreef Loj het volgende:
Gefeliciteerd met je 3 jarige peuter JufMariska :) (als je meeleest :) )
Zekers! Jij ook Loj (aka JufMariska) ;)
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  woensdag 4 oktober 2017 @ 10:07:22 #132
149959 SQ
snelle trees
pi_174183459
Van harte gefeliciteerd Mariska & Mariska :D 3 jaar alweer :o onze baby's :'(
disclaimer
pi_174183508
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 23:23 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Sjaak (heeft natuurlijk ook twee moeders) heeft zeer veel last van manflu, terwijl hij dat nergens kan hebben afgekeken. Dus ja, ik vind dat het echt bestaat.
_O- _O- _O- gewoon aangeboren dus ;)
pi_174183560
Gefeliciteerd 3 jarige peuters!! *O* *O* *O*

Willen jullie zachtjes praten? B is echt heeeeel zieeeeek. Hij heeft vanochtend gehoest en geniest. Echt je kan mij opvegen hier.
Hij is wel heel moe dus vanochtend 3 verhalen van Puk en de Petteflet gelezen en nu kijkt hij even Paw Patrol.
pi_174183582
Gefeliciteerd JM en Loj *O*

Scholen, daar willen wij binnenkort ook maar eens kijken. Er blijkt hier vanalles in de buurt te zitten. Jenaplan, Dalton, openbaar, christelijk. Ik weet even niet meer waar te beginnen. Mijn man keek heel bedenkelijk bij de uitleg van een Jenaplanschool, dus ik gok dat die afvalt. Ik zag wel twee andere scholen die mij aanspreken op basis van de website, dus ik denk dat we maar gewoon eens moeten gaan kijken.

Oh en mijn peuter heeft inmiddels de Teletubbies ontdekt ;(
pi_174184192
Gefeliciteerd jarigen! *O* *O*

Hier vanochtend heel veel gehuil bij het wegbrengen naar kdv :'( Ik denk dat het eraan ligt dat we haar wakker moesten maken en we te veel haast hadden, maar haar ritme is nog steeds onhandig (wakker rond 8 uur, slaapje van 16-18 uur en dan weer naar bed om 22 uur). Soms redt ze het zonder middagslaapje, dan slaapt ze van 19.30 tot 7.30, dat is echt ideaal. Maar vaak lukt dat nog niet. Dus we modderen nog maar even aan...

Ze slaapt nu ook nog steeds bij ons in bed, daar willen we eigenlijk wel vanaf, want man en ik slapen er onrustiger van. Heeft iemand nog tips over hoe je dat aan kan pakken?
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_174184261
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 10:56 schreef SaskiaR het volgende:
Ze slaapt nu ook nog steeds bij ons in bed, daar willen we eigenlijk wel vanaf, want man en ik slapen er onrustiger van. Heeft iemand nog tips over hoe je dat aan kan pakken?
Wij zijn er 'gewoon' mee begonnen en hebben het opgebouwd. Vanaf 15 maanden begon hij de nacht op zijn eigen kamer. Even knuffelen en voeden op de schommelstoel in zijn kamer, dan viel hij vaak op mijn schoot in slaap en kon ik hem in zijn bedje leggen. De eerste weken werd hij dan wel weer na een uurtje of wat wakker. Meestal kreeg ik hem dan niet meer rustig terug in zijn bedje en nam ik hem mee naar onze kamer om de nacht af te maken. Dat moment van wakker worden schoof wel telkens een beetje op, tot hij de hele nacht in zijn eigen kamer sliep. En langzaam aan viel hij ook niet meer op mijn schoot in slaap, maar kon ik hem wakker wegleggen.
pi_174184453
Dat klinkt hoopvol :) N zit sinds een paar weken wel in een dwarse peuterfase, dus als ze niet wil, gebeurt het ook echt niet. Maar proberen kan natuurlijk wel :)
pi_174184815
Ja, het viel me uiteindelijk mee! Het was wel een investering van een paar maanden, en zeker in het begin sliepen we wat minder goed omdat hij wat meer wakker werd, en naar zijn kamer lopen natuurlijk meer moeite is dan hem uit het bedje naast je halen. Maar het was het waard, inmiddels slaapt hij heel goed de hele nacht op zijn eigen kamer.
pi_174187465
Gefeliciteerd JM en Loj! *O*
pi_174187482
Ergens lijkt mij dat heel fijn. Een kindje wat slaapt op zijn eigen kamertje in zijn eigen bedje. En dan ook nog alleen :D

Aan de andere kant ben ik al van slag als hij langer (in een ruk) dan 3 uur slaapt :') Ik ben dat zo niet gewend. Plus ik lig dan echt te waken als hij in de andere kamer ligt :')
Ik denk dat wij maar een wall to wall bed moeten maken of zo! O+
Schudden voor gebruik
pi_174187763
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 10:56 schreef SaskiaR het volgende:
Gefeliciteerd jarigen! *O* *O*

Hier vanochtend heel veel gehuil bij het wegbrengen naar kdv :'( Ik denk dat het eraan ligt dat we haar wakker moesten maken en we te veel haast hadden, maar haar ritme is nog steeds onhandig (wakker rond 8 uur, slaapje van 16-18 uur en dan weer naar bed om 22 uur). Soms redt ze het zonder middagslaapje, dan slaapt ze van 19.30 tot 7.30, dat is echt ideaal. Maar vaak lukt dat nog niet. Dus we modderen nog maar even aan...

Staat het bed er al?
Wij moesten de hele kamer nog behangen en haar bed monteren enzo. We hebben haar daar enorm bij betrokken. Zelf haar behang uitkiezen (uit drie opties), bij het monteren van het bed zijn, beddengoed uitkiezen en samen het bed opmaken. Daarna heb ik de hele dag het bed opgehemeld tegenover haar "wauw wat heb jij een mooi bed zeg! :o dat ligt vast suuuperfijn!! Awww ga je lekker liggen? Leuk he?"
Die avond is ze gaan liggen en na een verhaaltje op bed, een knuffel en "welterusten!" ben ik naar mijn slaapkamer gelopen om dichtbij te blijven als ze het moeilijk had. Ze viel gewoon in slaap en bleef ook slapen (tot verbazing van mij). Ik had het er veel moeilijker mee, zeker de eerste 3 dagen. De eerste nacht moest ik bijna huilen. Dat waren vast de zwangerschapshormonen :')
Dat was afgelopen juli pas, dus ze was ruim 2,5
pi_174187801
Ja, dat willen we wel gaan doen. We hebben al wel een bed, maar we willen het echt gaaf maken, met een kasteel en een glijbaan enzo (m'n man heeft altijd wilde plannen). Hopelijk wordt ze dan enthousiast, ze eet ook altijd beter als ze heeft geholpen met koken.
pi_174191623
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 13:53 schreef Skittles het volgende:

[..]

Staat het bed er al?
Wij moesten de hele kamer nog behangen en haar bed monteren enzo. We hebben haar daar enorm bij betrokken. Zelf haar behang uitkiezen (uit drie opties), bij het monteren van het bed zijn, beddengoed uitkiezen en samen het bed opmaken. Daarna heb ik de hele dag het bed opgehemeld tegenover haar "wauw wat heb jij een mooi bed zeg! :o dat ligt vast suuuperfijn!! Awww ga je lekker liggen? Leuk he?"
Die avond is ze gaan liggen en na een verhaaltje op bed, een knuffel en "welterusten!" ben ik naar mijn slaapkamer gelopen om dichtbij te blijven als ze het moeilijk had. Ze viel gewoon in slaap en bleef ook slapen (tot verbazing van mij). Ik had het er veel moeilijker mee, zeker de eerste 3 dagen. De eerste nacht moest ik bijna huilen. Dat waren vast de zwangerschapshormonen :')
Dat was afgelopen juli pas, dus ze was ruim 2,5
Dat klinkt echt super fijn!
Schudden voor gebruik
pi_174197266
Dank jullie wel allemaal!
  woensdag 4 oktober 2017 @ 21:36:32 #146
409579 LuDann
All the way
pi_174198587
Van harte gefeliciteerd Loj en JM!
pi_174199094
Loj en JM gefeliciteerd met jullie mini's! *O*

Vandaag was de eerste dag dat T weer een beetje zijn oude zelf was met relatief weinig pijn aan zijn keel. Dat was vooral te merken aan zijn gedrag tijdens eetmomenten. Geen pijnlijk gezichtje meer tijdens het slikken en ook fruit kon hij weer zonder prikgevoel in zijn mond eten. Ik ben erg blij dat we nu het ergste achter de rug hebben.

De afgelopen week was 's nachts een enorm drama. T werd 's nachts regelmatig helemaal over zijn toeren wakker. En hij lag tussen ons in en dat trek ik eigenlijk heel slecht (lees: dan doe ik zelfs als hij wel slaapt geen oog dicht :@). Het feit dat T niet meer snurkt sinds de operatie hielp ook niet echt mee, want daardoor was ik continue extra alert op zijn ademhaling. Gewoon bizar eigenlijk hoe erg we aan zijn gesnurk gewend waren.
Vanavond is hij na enig tegensputteren weer gewoon naar zijn eigen bed gegaan. Dan kan ik dan hopelijk een nachtje bijslapen. :)
pi_174199980
Gefeliciteerd JM en Loj! *O* hebben jullie een fijne dag gehad?

Nikki, wat fijn dat jullie het ergste gehad hebben! Hopelijk nu gewoon elke dag beter, en vanavond lekker slapen!
pi_174204174
Fijn dat het beter gaat Nikki! Zo sneu die pijn bij zo'n kleintje :'(

Ook hier nog gefeliciteerd Loj en JM! *O* Niet te geloven he, alweer drie!

Bij de opvang had ik zo'n leuk stukje tekst in het schriftje (dat ze sporadisch online invullen, maar toch leuk als ze het doen). Ik was zo trots op R. Dat hij om een spelletje met de juf had gevraagd, met andere kindjes had gespeeld en zij met hem, dat hij de rust zocht als hij die nodig had en dan aan de tafel bij de juf ging zitten met een puzzel. Het kwam zo zelfstandig over en ook dat hij durfde te vragen wat hij nodig had. :'( O+ Hij begint nu andere kindjes ook echt (soms hihi) leuk te vinden, en daar ben ik zo blij om. Dat hij in een groep, bij muziekles bijv ook, een idee durft aan te dragen, gewoon hard genoeg zodat iedereen het kan horen, geweldig. Ik leer dat zelf nu pas wat hahah. :7
pi_174213286
nog van harte Jarige :D
Schudden voor gebruik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')