Sjaak (heeft natuurlijk ook twee moeders) heeft zeer veel last van manflu, terwijl hij dat nergens kan hebben afgekeken. Dus ja, ik vind dat het echt bestaat.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 20:00 schreef exode het volgende:
Ok....gewetensvraag: is dat van de man flu echt? B is verkouden, als in hij hoest wat en snottert licht. Hij is er zelf melodramatisch over. Hij is zoooo verkouden en zieeeeek.
Of hebben een drama queen nou ja king te pakken?
Sorry genderneutrale wereld
Zekers! Jij ook Loj (aka JufMariska)quote:Op woensdag 4 oktober 2017 08:00 schreef Loj het volgende:
Gefeliciteerd met je 3 jarige peuter JufMariska(als je meeleest
)
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 23:23 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Sjaak (heeft natuurlijk ook twee moeders) heeft zeer veel last van manflu, terwijl hij dat nergens kan hebben afgekeken. Dus ja, ik vind dat het echt bestaat.
Wij zijn er 'gewoon' mee begonnen en hebben het opgebouwd. Vanaf 15 maanden begon hij de nacht op zijn eigen kamer. Even knuffelen en voeden op de schommelstoel in zijn kamer, dan viel hij vaak op mijn schoot in slaap en kon ik hem in zijn bedje leggen. De eerste weken werd hij dan wel weer na een uurtje of wat wakker. Meestal kreeg ik hem dan niet meer rustig terug in zijn bedje en nam ik hem mee naar onze kamer om de nacht af te maken. Dat moment van wakker worden schoof wel telkens een beetje op, tot hij de hele nacht in zijn eigen kamer sliep. En langzaam aan viel hij ook niet meer op mijn schoot in slaap, maar kon ik hem wakker wegleggen.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 10:56 schreef SaskiaR het volgende:
Ze slaapt nu ook nog steeds bij ons in bed, daar willen we eigenlijk wel vanaf, want man en ik slapen er onrustiger van. Heeft iemand nog tips over hoe je dat aan kan pakken?
Staat het bed er al?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 10:56 schreef SaskiaR het volgende:
Gefeliciteerd jarigen!![]()
![]()
Hier vanochtend heel veel gehuil bij het wegbrengen naar kdvIk denk dat het eraan ligt dat we haar wakker moesten maken en we te veel haast hadden, maar haar ritme is nog steeds onhandig (wakker rond 8 uur, slaapje van 16-18 uur en dan weer naar bed om 22 uur). Soms redt ze het zonder middagslaapje, dan slaapt ze van 19.30 tot 7.30, dat is echt ideaal. Maar vaak lukt dat nog niet. Dus we modderen nog maar even aan...
Ze slaapt nu ook nog steeds bij ons in bed, daar willen we eigenlijk wel vanaf, want man en ik slapen er onrustiger van. Heeft iemand nog tips over hoe je dat aan kan pakken?
Dat klinkt echt super fijn!quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:53 schreef Skittles het volgende:
[..]
Staat het bed er al?
Wij moesten de hele kamer nog behangen en haar bed monteren enzo. We hebben haar daar enorm bij betrokken. Zelf haar behang uitkiezen (uit drie opties), bij het monteren van het bed zijn, beddengoed uitkiezen en samen het bed opmaken. Daarna heb ik de hele dag het bed opgehemeld tegenover haar "wauw wat heb jij een mooi bed zeg!dat ligt vast suuuperfijn!! Awww ga je lekker liggen? Leuk he?"
Die avond is ze gaan liggen en na een verhaaltje op bed, een knuffel en "welterusten!" ben ik naar mijn slaapkamer gelopen om dichtbij te blijven als ze het moeilijk had. Ze viel gewoon in slaap en bleef ook slapen (tot verbazing van mij). Ik had het er veel moeilijker mee, zeker de eerste 3 dagen. De eerste nacht moest ik bijna huilen. Dat waren vast de zwangerschapshormonen
Dat was afgelopen juli pas, dus ze was ruim 2,5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |