Geeft wel de impact van die leugens aan, net zoals die bizarre verzonnen verhalen in R&P af en toe.quote:Op woensdag 27 september 2017 20:01 schreef NanKing het volgende:
Ja dit kan. Raar dat je het doordat een andere vrouw liegt direct in twijfel trekt.
Het is geen onbekend fenomeen in de psychiatrie.
Of je probeert elk verhaal wat je leest te beoordelen op wat je van die zaak weet ipv te demken of zeggen "maar hullie hebben gelogen".quote:Op woensdag 27 september 2017 20:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Geeft wel de impact van die leugens aan, net zoals die bizarre verzonnen verhalen in R&P af en toe.
Zo werkt dat helaas niet.quote:Op woensdag 27 september 2017 20:04 schreef NanKing het volgende:
[..]
Of je probeert elk verhaal wat je leest te beoordelen op wat je van die zaak weet ipv te demken of zeggen "maar hullie hebben gelogen".
Da's niet zo makkelijk als het klinkt. Heb een incestslachtoffer gekend en bij haar familie werd er gewoon niet over gesproken. Ook niet door haarzelf. Als het namelijk door het slachtoffer bekend wordt gemaakt, dan flikkert de hele familie uit elkaar. Griet's vader leeft overigens niet meer.quote:Op woensdag 27 september 2017 20:05 schreef Loekie1 het volgende:
Het lijkt me dat je vanuit de familie wel boven water kan krijgen of het waar kan zijn of niet.
Ze heeft een boek over incest geschreven, het is haar eigen ervaring, zie het probleem niet zo.quote:Op woensdag 27 september 2017 20:09 schreef Lunatiek het volgende:
Ik snap niet dat dit op tv moest. Griet is in mijn achting zwaar gedaald.
Als het waar is, dan snap ik best dat zij niet zo met de verdediging van de dader of het gebrek hieraan zit.quote:Op woensdag 27 september 2017 20:09 schreef Lunatiek het volgende:
Het aanpraten van seksueel misbruik was een dingetje midden jaren '80. Hele satanische sekten werden verzonnen. Vooral met hypnose werden die "herinneringen" teruggehaald, van bewijs was geen spoor.
Daar doet dit verhaal mij wel aan denken.
Ja, het kan waar zijn, het kan net zo goed niet waar zijn. En dan toch iemand beschuldigen, zonder enig proces of zo, hop op tv. En met een feit waartegen je je maar moeilijk kunt verdedigen (het woord van de vader tegen dat van de dochter, alibi's werken niet, omdat details van het waar en wanneer ontbreken).
Ik snap niet dat dit op tv moest. Griet is in mijn achting zwaar gedaald.
"Mijn vader heeft mij als klein kind misbruikt, op een leeftijd dat ik nog te jong was om de herinneringen in woorden op te slaan, maar ik heb beelden, walgelijke lichamelijke beelden."quote:Op woensdag 27 september 2017 20:16 schreef Loekie1 het volgende:
Ik heb het bij DWDD niet helemaal gezien, maar zei ze dat ze zich er niets van kan herinneren?
De link staat in de OP.quote:Op woensdag 27 september 2017 20:16 schreef Loekie1 het volgende:
Ik heb het bij DWDD niet helemaal gezien, maar zei ze dat ze zich er niets van kan herinneren?
Waarom zou je het in woorden moeten opslaan vraag ik me af.quote:Op woensdag 27 september 2017 20:17 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
"Mijn vader heeft mij als klein kind misbruikt, op een leeftijd dat ik nog te jong was om de herinneringen in woorden op te slaan, maar ik heb beelden, walgelijke lichamelijke beelden."
Beelden zijn dan toch herinneringen? Of herinnert de rest van de mensheid dingen als geschreven blokjes....? Ik in ieder geval niet.quote:Op woensdag 27 september 2017 20:17 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
"Mijn vader heeft mij als klein kind misbruikt, op een leeftijd dat ik nog te jong was om de herinneringen in woorden op te slaan, maar ik heb beelden, walgelijke lichamelijke beelden."
Om het later te kunnen vertellen.quote:Op woensdag 27 september 2017 20:18 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Waarom zou je het in woorden moeten opslaan vraag ik me af.
Dat maakt het juist verdacht: aandacht trekken voor het boek.quote:Op woensdag 27 september 2017 20:14 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ze heeft een boek over incest geschreven, het is haar eigen ervaring, zie het probleem niet zo.
Hoezo, ik ben als klein kind verdwaald, ik kon nog niet praten, toen, maar ik herinner het me wel en kan er nu over vertellen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |