abonnement Unibet Coolblue
pi_174036946
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 18:30 schreef hafcfan het volgende:
roma :')
Tegendoelpunt bedoel je?

Nja, heb 2 combibetjes met roma erin waarvan 1tje 2 goals is dus die is alvast binnen

Wat heb jij met psg en met atleti gedaan?
pi_174037366
quote:
7s.gif Op woensdag 27 september 2017 19:05 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Tegendoelpunt bedoel je?

Nja, heb 2 combibetjes met roma erin waarvan 1tje 2 goals is dus die is alvast binnen

Wat heb jij met psg en met atleti gedaan?
Heb PSG en Atleti winst in combi met Milan morgen. Moet zeggen dat ik over PSG niet zeker ben en Atleti speel ik omdat de odd best tof is en mijn goede vriend koffieplanter er vertrouwen in heeft. Jij? Zuur van Lollerpool he. Kut club is dat toch ook. Ik ging nat op Monaco gisteren
pi_174037538
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 19:19 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Heb PSG en Atleti winst in combi met Milan morgen. Moet zeggen dat ik over PSG niet zeker ben en Atleti speel ik omdat de odd best tof is en mijn goede vriend koffieplanter er vertrouwen in heeft. Jij? Zuur van Lollerpool he. Kut club is dat toch ook. Ik ging nat op Monaco gisteren
Had break even gespeeld door ook een combibet te doen op real en op besiktas.

Ik heb PSG winst inderdaad en atleti heb ik in een goal betje met both to score.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_174037726
quote:
7s.gif Op woensdag 27 september 2017 19:25 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Had break even gespeeld door ook een combibet te doen op real en op besiktas.

Ik heb PSG winst inderdaad en atleti heb ik in een goal betje met both to score.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoo wat veel _O- Ik speel er max 2 combi anders heb ik geen overzicht meer. Heb ook een corner bet vanavond. 4 wedstrijden waar ze allemaal over 4,5 moeten hebben en Juve 7.
pi_174037794
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 19:31 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Zoo wat veel _O- Ik speel er max 2 combi anders heb ik geen overzicht meer. Heb ook een corner bet vanavond. 4 wedstrijden waar ze allemaal over 4,5 moeten hebben en Juve 7.
Quarabag Roma stond na een half uur al op 9 hoekschoppen :P

Ja gewoon voor de lol steeds voor 2 euro ofzo, odds van 10 a 40;
pi_174037834
Areola - Alves, Marquinhos, Silva (c), Kurzawa - Motta, Verratti, Rabiot - Mbappe, Cavani, Neymar.
Ulreich; Kimmich, Süle, Javi Martínez, Alaba; Vidal, Thiago, Tolisso; Müller, Lewandowski, James

Boeckx; Appiah, Deschacht, Spajic, Gerkens; Dendoncker, Trebel; Onyekuru, Hanni, Chipciu; Teodorczyk.
Gordon; Lustig, Boyata, Simunovic, Tierney; Ntcham, Brown; Sinclair, Rogic, Roberts; Griffiths.

Oblak; Juanfran, Godín, Lucas, Luis; Carrasco, Saúl, Thomas, Koke; Griezmann, Correa.
Courtois; Azpilicueta, David Luiz, Cahill; Moses, Bakayoko, Kanté, Alonso; Fábregas, Morata, Hazard

Akinfeev; Vasin, Berezutski, Ignashevich; Fernandes, Wernbloom, Golovin, Schennikov; Dzagoev; Chalov, Vitinho.
De Gea; Lindelof, Bailly, Smalling; Young, Matic, Herrera, Blind; Mkhitayran, Martial, Lukaku

Vaclik; Akanji, Suchy, Balanta; Lang, Xhaka, Zuffi, Petretta; Steffen, van Wolfswinkel, Oberlin.
Júlio César; Almeida, Luisao, Jardel, Grimaldo; Cervi, Fejsa, Pizzi, Zivkovic; Jonas, Raúl.

ter Stegen - Semedo Pique Umtiti Alba - Sergio Rakitic Iniesta - Sergi Roberto Suarez Messi
Rui Patrício; Piccini, Coates, Mathieu, Coentrão; Carvalho, Battaglia; Martins, Fernandes, Acuña; Doumbia

Buffon; Sturaro, Barzagli, Chiellini, Alex Sandro; Matuidi, Pjanic; Cuadrado, Dybala, Costa; Mandzukic.
Proto; Figueiras, Engels, Nikolaou, Koutris; Romao, Zdjelar; Pardo, Odjidja, Sebá; Emenike.

[ Bericht 6% gewijzigd door Ajacied422 op 27-09-2017 19:47:33 ]
pi_174037845
quote:
7s.gif Op woensdag 27 september 2017 19:33 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Quarabag Roma stond na een half uur al op 9 hoekschoppen :P

Ja gewoon voor de lol steeds voor 2 euro ofzo, odds van 10 a 40;
Ik heb Roma op de zwarte lijst. Napoli normaal ook, want dat is ook helemaal niets buiten Italië, maar tegen Feyenoord moesten hun zelfs wel winnen met -1 al was dat ook maar kantje boord met die pingel :')
pi_174037897
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 19:35 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ik heb Roma op de zwarte lijst. Napoli normaal ook, want dat is ook helemaal niets buiten Italië, maar tegen Feyenoord moesten hun zelfs wel winnen met -1 al was dat ook maar kantje boord met die pingel :')
Mjah, maar dzeko was wel erg lekker bezig en normaal gezien kan dat quarabag er helemaal niets van.
pi_174037943
quote:
7s.gif Op woensdag 27 september 2017 19:37 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Mjah, maar dzeko was wel erg lekker bezig en normaal gezien kan dat quarabag er helemaal niets van.
Roma kan er ook niet veel van hoor. Matig team. Alleen die Radja kan geweldig ballen. En Manolas ook nog wel aardig
pi_174037957
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 19:38 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Roma kan er ook niet veel van hoor. Matig team. Alleen die Radja kan geweldig ballen. En Manolas ook nog wel aardig
Komende weken tegen milan en napoli, goeie tests.
pi_174037984
quote:
7s.gif Op woensdag 27 september 2017 19:39 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Komende weken tegen milan en napoli, goeie tests.
Hopelijk kan Milan Ancelotti oppikken binnenkort. Die Montella presteert schandalig. Niks van die man te begrijpen.
pi_174038012
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 19:40 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Hopelijk kan Milan Ancelotti oppikken binnenkort. Die Montella presteert schandalig. Niks van die man te begrijpen.
Ancelotti wel geschikt dan? ALs je die verhalen hoort vanuit Bayern
pi_174038023
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 19:40 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Hopelijk kan Milan Ancelotti oppikken binnenkort. Die Montella presteert schandalig. Niks van die man te begrijpen.
Wel credits voor Giampaolo bij Sampdoria.
pi_174038057
quote:
7s.gif Op woensdag 27 september 2017 19:41 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ancelotti wel geschikt dan? ALs je die verhalen hoort vanuit Bayern
Daar doet hij het niet best, maar hij heeft verder overal werelds gepresteerd en zeker bij Milan
pi_174038077
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Wel credits voor Giampaolo bij Sampdoria.
1 x leuk gedaan ja. Maar dit is nu al een kansloze zaak. Al uitgekotst bij de fans.
pi_174038080
2-2 hangt gewoon in de lucht :')
pi_174038082
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 19:43 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Daar doet hij het niet best, maar hij heeft verder overal werelds gepresteerd en zeker bij Milan
Bayern is wel een gespreid bedje, de selectie is heel anders dan die van een gemiddelde andere topploeg. En ik denk dat de Duitse competitie niets voor hem is.
pi_174038089
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 19:44 schreef hafcfan het volgende:

[..]

1 x leuk gedaan ja. Maar dit is nu al een kansloze zaak. Al uitgekotst bij de fans.
Giampaolo? Hoezo?
pi_174038114
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Bayern is wel een gespreid bedje, de selectie is heel anders dan die van een gemiddelde andere topploeg. En ik denk dat de Duitse competitie niets voor hem is.
Hopelijk halen die die knul van Hoffenheim op. Heb je misschien wel de ideale trainer voor de komende jaren. Misschien teveel power competitie
pi_174038122
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Giampaolo? Hoezo?
Sorry, sorry ik las Montella
pi_174038135
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 19:46 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Hopelijk halen die die knul van Hoffenheim op. Heb je misschien wel de ideale trainer voor de komende jaren. Misschien teveel power competitie
Volgens Raphaël Honigstein, best ingevoerde Duitse journalist imo, is dat een zekerheidje.
pi_174038158
Alle opstellingen
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Areola - Alves, Marquinhos, Silva (c), Kurzawa - Motta, Verratti, Rabiot - Mbappe, Cavani, Neymar.
Ulreich; Kimmich, Süle, Javi Martínez, Alaba; Vidal, Thiago, Tolisso; Müller, Lewandowski, James

Boeckx; Appiah, Deschacht, Spajic, Gerkens; Dendoncker, Trebel; Onyekuru, Hanni, Chipciu; Teodorczyk.
Gordon; Lustig, Boyata, Simunovic, Tierney; Ntcham, Brown; Sinclair, Rogic, Roberts; Griffiths.

Oblak; Juanfran, Godín, Lucas, Luis; Carrasco, Saúl, Thomas, Koke; Griezmann, Correa.
Courtois; Azpilicueta, David Luiz, Cahill; Moses, Bakayoko, Kanté, Alonso; Fábregas, Morata, Hazard

Akinfeev; Vasin, Berezutski, Ignashevich; Fernandes, Wernbloom, Golovin, Schennikov; Dzagoev; Chalov, Vitinho.
De Gea; Lindelof, Bailly, Smalling; Young, Matic, Herrera, Blind; Mkhitayran, Martial, Lukaku

Vaclik; Akanji, Suchy, Balanta; Lang, Xhaka, Zuffi, Petretta; Steffen, van Wolfswinkel, Oberlin.
Júlio César; Almeida, Luisao, Jardel, Grimaldo; Cervi, Fejsa, Pizzi, Zivkovic; Jonas, Raúl.

ter Stegen - Semedo Pique Umtiti Alba - Sergio Rakitic Iniesta - Sergi Roberto Suarez Messi
Rui Patrício; Piccini, Coates, Mathieu, Coentrão; Carvalho, Battaglia; Martins, Fernandes, Acuña; Doumbia

Buffon; Sturaro, Barzagli, Chiellini, Alex Sandro; Matuidi, Pjanic; Cuadrado, Dybala, Costa; Mandzukic.
Proto; Figueiras, Engels, Nikolaou, Koutris; Romao, Zdjelar; Pardo, Odjidja, Sebá; Emenike.

pi_174038184
Is dit nu de rentree van hazard? :@
pi_174038194
quote:
7s.gif Op woensdag 27 september 2017 19:49 schreef skysherrif het volgende:
Is dit nu de rentree van hazard? :@
Hij stond in de basis bij België v Gibraltar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')