Geloof me, vroeger maakte je net zo weinig kans als nu.quote:Op dinsdag 26 september 2017 17:12 schreef Atak het volgende:
Klacht: vroeger geen buitenlandse studenten in mijn stad.
HAA ts's Op is ontmaskerd.quote:Op dinsdag 26 september 2017 17:15 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Geloof me, vroeger maakte je net zo weinig kans als nu.
Waar ging het over??quote:Op dinsdag 26 september 2017 17:17 schreef Hyaenidae het volgende:
Godver, ineens een OP van 8 alinea's weg
quote:Op dinsdag 26 september 2017 17:19 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Kan een modje even de OP terugzetten? Zo rollen we niet in KLB..
quote:Op dinsdag 26 september 2017 17:19 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Over Servische sletjes bij hem in de straat waarmee hij een blauwtje liep.
Dat beloofdtd watquote:Op dinsdag 26 september 2017 17:19 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Over Servische sletjes bij hem in de straat waarmee hij een blauwtje liep.
Ik had het over een punt.quote:Op dinsdag 26 september 2017 17:27 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Interpunctie bij een smiley?.
Ik wil niet dat mensen weten waar ik woon. Te veel gekke mensen op Fok.quote:Op dinsdag 26 september 2017 17:29 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat is de reden voor het weghalen van je OP?
Heb je gelezen waar hij woont?quote:Op dinsdag 26 september 2017 17:29 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat is de reden voor het weghalen van je OP?
Gelukkig heeft een uitroepteken geen punt.quote:
Laat die info dan weg.quote:Op dinsdag 26 september 2017 17:33 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik wil niet dat mensen weten waar ik woon. Te veel gekke mensen op Fok.
Niemand die er achter komtquote:Op dinsdag 26 september 2017 17:35 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Laat die info dan weg.
En doe alsof het verhaal over een vriend gaat.
OP veilig gesteldquote:Op dinsdag 26 september 2017 17:12 schreef Atak het volgende:
Ik woon in een buurt waar vooral oude mensen wonen. Kinderen hebben de buurt al het huis verlaten. Letterlijk nooit geluidsoverlast gehad. En ik denk dat het ook zo zal blijven omdat jonge knaapjes geen goed huis kunnen veroorloven.
Sinds 10 jaar woon ik hier en in mijn kindertijd had ik niet zoveel vrienden in de wijk want die waren er niet. Nu komt er dus een highclass studentenflat paar wijken verderop. Ik liep door de lokale kleine winkelcentrum en ik zag allemaal van die geile Slavische chicks. Ook wel lelijke zuid en oost Aziatische chicks maar lekkere buitenlandse chicks was vroeger ongezien hier.
Praatje meer gemaakt. Zijn het studenten uit Rusland, Duitsland, oost Europese landen en paar andere hoerenlanden. Het zijn nog steeds meiden uit mijn leeftijdscategorie maar waarom zijn die niet eerder gekomen. Zou het persoonlijk niet erg gevonden hebben om mijn 12 jarige pener is zo’n hete taart te stoppen. In de stad met uitgaan zie je ze gelijk uitspringen. Ver van huis en klaar om kennis te maken met home grown pener.
Klacht: vroeger geen buitenlandse studenten in mijn stad.
Alleen de leeftijd van z'n pener.quote:Op dinsdag 26 september 2017 18:03 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Haha hij heeft z'n leeftijd verraden..
Ik denk dat Atak nu ondergedoken zit en aan het uithuilen is bij yvonne en/of Danny.quote:Op dinsdag 26 september 2017 18:07 schreef Nobu het volgende:
Zeer teleurstellend. Ik vermoed een doofpot.
Dit, tijd voor een klokkenluider.quote:Op dinsdag 26 september 2017 18:07 schreef Nobu het volgende:
Zeer teleurstellend. Ik vermoed een doofpot.
ZIE JE WEL.quote:Op woensdag 27 september 2017 09:49 schreef Atak het volgende:
Er was ook een ander stuk die ik eerder had weggehaald.
quote:Op woensdag 27 september 2017 09:49 schreef Atak het volgende:
quote:Op woensdag 27 september 2017 09:49 schreef Atak het volgende:
Ja, niet dus.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |