Hoe vaak moet vandaag nog herhaald worden dat dat vanochtend al bekend is gemaakt?quote:Op vrijdag 29 september 2017 10:47 schreef Elfletterig het volgende:
De obligate Engelstalige plaat omdat ze anders twee platen van Nederlandse bodem achter elkaar draaien. Hierna zal de "Topsong" (met dikke vette aanhalingstekens) wel bekend worden gemaakt.
so close!quote:Op vrijdag 29 september 2017 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd wie er topsong wordt jongens!! Ik denk Di-rect
Ik doelde op het vaste moment in deze show, rond 10:45 uur, dat de Topsong bekend wordt gemaakt. Dat het nummer nu al eerder bekend was gemaakt, was me bekend...quote:Op vrijdag 29 september 2017 10:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoe vaak moet vandaag nog herhaald worden dat dat vanochtend al bekend is gemaakt?
ik heb Gerard niet gehoord vanmorgen dus wist het nog niet.quote:Op vrijdag 29 september 2017 10:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoe vaak moet vandaag nog herhaald worden dat dat vanochtend al bekend is gemaakt?
Ah oké, waarvan akte.quote:Op vrijdag 29 september 2017 10:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik doelde op het vaste moment in deze show, rond 10:45 uur, dat de Topsong bekend wordt gemaakt. Dat het nummer nu al eerder bekend was gemaakt, was me bekend...
Hang je al in vijf delen tegen de vangrail?quote:Op vrijdag 29 september 2017 10:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd naar deze prachtige song jongens
Daar had ik beter mee kunnen leven.quote:Op vrijdag 29 september 2017 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd wie er topsong wordt jongens!! Ik denk Di-rect
Froger zong het natuurlijk al gewoon.quote:Op vrijdag 29 september 2017 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nergens zo gelukkig als in mijn eigen kleine stekje
[ afbeelding ]
Tsja nu snap ik waarom daar nooit meer iemand naar kijkt.quote:Op vrijdag 29 september 2017 10:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, Borsato zit vanavond ook bij RTL Late Night. Wat een toeval!
Ze nodigen alleen elkaar uit. Lekker overzichtelijk.quote:Op vrijdag 29 september 2017 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja nu snap ik waarom daar nooit meer iemand naar kijkt.
quote:Op vrijdag 29 september 2017 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nergens zo gelukkig als in mijn eigen kleine stekje
[ afbeelding ]
Je verwacht het niet. Die man wordt zo bizar over het paard getild dat het allemaal een beetje sneu begint te worden.quote:Op vrijdag 29 september 2017 10:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
HOWATTISETFIJN WEER BIJ TAN TE ZIJN.quote:Op vrijdag 29 september 2017 10:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die teksten vooral ....quote:Op vrijdag 29 september 2017 11:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het zal vast een aardige man zijn, die Borsato, maar die muziek...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |