deprimend eten van deprimerd kutvolkquote:Op zaterdag 30 september 2017 19:34 schreef Maghrebijnse het volgende:
Heb stamppot andijvie net gehad!! Dat had ik nodig!!
Deprimerend volk klopt. Het eten van net was wel lekker na een hele dag vasten!!quote:Op zaterdag 30 september 2017 19:48 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
deprimend eten van deprimerd kutvolk
Kunnen we ook verzoekjes indienen voor fotoreportages uit andere landen?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:57 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ik ga volgende week naar Marokko!! Dan ga ik weer foto's plaatsen.
Mag, maar ik ga momenteel niet andere landen. Je moet het doen met Marokko.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:59 schreef zovty het volgende:
[..]
Kunnen we ook verzoekjes indienen voor fotoreportages uit andere landen?
Ok, begrijpelijk, verstandige keuze.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:53 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Mag, maar ik ga momenteel niet andere landen. Je moet het doen met Marokko.
Gaat moeilijk met een hoofddoek, schatje.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:55 schreef zovty het volgende:
[..]
Ok, begrijpelijk, verstandige keuze.
Maar wat zou je van Noord-Korea denken?
Volgens mij hoef je in Noord Korea geen hoofddoek te dragen maar mag het wel. Ik zie geen probleem.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:59 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Gaat moeilijk met een hoofddoek, schatje.
Och kind, volgende week gaan we weer lekker aan de stamppotten, dat krijg je toch niet weg bij 30 graden.quote:Ben zo blij dat ik volgende week weer weg ben. Het is daar in Tetouan 30 graden!!
Wat doen ze op een durum doner? Andijvie toch? Of anders romeinse sla, kun je ook prima stamppotje van maken.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:09 schreef Maghrebijnse het volgende:
Heb nog week om stamppotten te eten! Ik vraag me af of ze in marokko andijvie verkopen. Dat ga ik volgende week eens uitzoeken.
Marokko is Turkije niet. Heb nooit andijvie gezien in Marokko, maar zal eens goed zoeken volgende week.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:10 schreef zovty het volgende:
[..]
Wat doen ze op een durum doner? Andijvie toch? Of anders romeinse sla, kun je ook prima stamppotje van maken.
Anders ee nzakkie andijviezaad meenemen. Dan introduceer je dat.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:13 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Marokko is Turkije niet. Heb nooit andijvie gezien in Marokko, maar zal eens goed zoeken volgende week.
Doe dat zo! En dan met dat zakje naar de markt en vragen of ze dit kennen en ergens verkopen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:14 schreef zovty het volgende:
[..]
Anders ee nzakkie andijviezaad meenemen. Dan introduceer je dat.
Zie dat maar als ons bedankje voor het uitvinden van kapsalon.
Nee, natuurlijk niet, om zelf te kweken natuurlijk. Gewoon potgrond in een pot en een zaadje erbij.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:16 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Doe dat zo! En dan met dat zakje naar de markt en vragen of ze dit kennen en ergens verkopen.
Hoerquote:Op donderdag 5 oktober 2017 14:24 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Heb vier mannen dus.. lastig
Vier! Omgggquote:Op donderdag 5 oktober 2017 14:24 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Heb vier mannen dus.. lastig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |