SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fake it till you make it...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geloof niet dat ik echt depressief ben, maar helemaal normaal voel ik me ook niet. Herkenbaar? Moet ik dit nog aanzien (baby is 8 weken) of toch maar al naar de huisarts?
[ Bericht 0% gewijzigd door silliegirl op 31-05-2020 19:25:53 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 mei 2020 17:19 schreef silliegirl het volgende:
@:SQ : dat zal er ongetwijfeld mee te maken hebben. En ik moet ook meer rust, alles schreeuwt daar om in mijn lijf... Maarja. Makkelijker gezegd dan gedaan. Werk heb ik van de week wel gestopt: dat kan ik zo toch niet naar behoren doen. Dat vraagt 100% en ik heb nog geen 50 te geven momenteel.Hey.. ik ben niet echt verbaasd, voor jullie jongste er was, had je het al zwaar. En dat is volgens mij niet makkelijker geworden. Doe jezelf en je gezin een plezier en bespreek dit met je huisarts. Of het nou door hormonen komt of niet, het groeit je boven je hoofd. Misschien moet jouw doel niet zijn om de oorzaak te vinden maar om hulp te krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Resistance is futile.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nouja, weet niet zo goed of dit helpt. Ik ben niet zo goed met woorden. Veel sterkte iig![]()
[ Bericht 9% gewijzigd door MiNi1981 op 08-10-2020 21:06:32 ]
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:10 schreef MiNi1981 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:32 schreef Sway- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:51 schreef MiNi1981 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door miss_sly op 21-10-2020 13:25:19 ]And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |