abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190545348
Bellaa
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fake it till you make it...
pi_190608770
Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties. Ik overweeg inderdaad om weer in therapie te gaan, maar merk ook dat ik er enorm tegen op zit te hikken. Daar komt bij dat we dit weekend op de valreep in 2019 nog even een huis hebben gekocht :X En er zoveel regelwerk bij zal komen kijken de komende tijd plus dat ons eigen huis nog verkocht moet worden. Ik zou in februari met een nieuwe studie beginnen naast mijn werk en dat schuift nu op naar september omdat het anders teveel wordt bij elkaar. Dus al met al wordt en blijf ik alleen maar drukker. Dat helpt vaak wel, ergens anders op kunnen focussen, en maakt dat ik het even wil aankijken. Aan de andere kant ben ik bang dat het struisvogelgedrag is.

Ten aanzien van de medicatie, ik ben wat angstig om nieuwe te proberen omdat ik in het verleden verschillende soorten antidepressiva en antipsychotica heb geprobeerd waar ik niet zo goed op reageerde. Ophogen van huidige ad is niet mogelijk omdat het al de hoogste dosering is. Maar ik zou wel kunnen informeren of ik er iets naast kan gaan slikken. Ik denk dat ik in het nieuwe jaar mijzelf een schop onder mijn kont ga geven en een afspraak ga maken met de huisarts.

Bella,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190615115
Heb niet zo een goed nieuws. Of misschien ook wel?
Ik post hier zo even de update die ze in mijngezondheid.net heeft geplaatst incl de uitslagen van het bloedprikken, ik zie duidelijk tekorten maar zij dus niet? 8)7
pi_190617369
Tekorten van wat? Vitamines ed?
pi_193402743
Schopje dan maar...

SPOILER
Ik geloof niet dat ik echt depressief ben, maar helemaal normaal voel ik me ook niet. Herkenbaar? Moet ik dit nog aanzien (baby is 8 weken) of toch maar al naar de huisarts?

[ Bericht 0% gewijzigd door silliegirl op 31-05-2020 19:25:53 ]
  zondag 31 mei 2020 @ 16:49:14 #256
149959 SQ
snelle trees
pi_193403031
Zou het niet te maken kunnen hebben met die hele corona crisis, het feit dat je toch alweer aan het werk bent en dus nergens een beetje je rust pakt / kunt pakken?

Ik kijk er iig niet van op dat je je zo voelt. Niet dat je er mee aan niet blijven modderen, maar ik denk dat de huisarts je daar ook niet direct veel verder mee kan helpen naast zeggen dat je écht die rust moet pakken.
Nu de opvang en school weer volledig open zijn / gaan zou ik dat ook zeker doen en vooral het werk even compleet laten voor wat het is, want op deze manier laadt die batterij nooit bij natuurlijk :*
disclaimer
pi_193403487
@SQ : dat zal er ongetwijfeld mee te maken hebben. En ik moet ook meer rust, alles schreeuwt daar om in mijn lijf... Maarja. Makkelijker gezegd dan gedaan. Werk heb ik van de week wel gestopt: dat kan ik zo toch niet naar behoren doen. Dat vraagt 100% en ik heb nog geen 50 te geven momenteel.

SPOILER
  zondag 31 mei 2020 @ 19:18:37 #258
1762 YPPY
Yppiaans
pi_193405740
Verstandig dat je in ieder geval gestopt bent met werken. In je eerste stukje zitten wel wat herkenbare dingen, maar vooral door wat in de tweede spoiler staat, denk ik: wel naar de huisarts gaan. Of een sociaal team of familie/vrienden/bekenden erbij betrekken. Dit is te heftig voor nu, om zelf alleen op te lossen. :*
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_193405748
Sillie, wat naar. Zelf aan meer rust toe en tegelijkertijd toch de kar moeten trekken, dat is wel pittig. Naar de huisarts kan nooit kwaad denk ik. Maar die zal geen toverstokje hebben om het zo *pling* weer goed te maken. Die kan wel meedenken misschien.
Zijn er manieren om jezelf meer te ontlasten? Kunnen de kinderen af en toe even ergens anders? Opa, oma, vrienden ik noem maar wat. Is nu misschien wel lastiger met dat hele corona gedoe...
En anders via wijkteam iets van ontlasting zien te krijgen.

Sterkte :*
  dinsdag 2 juni 2020 @ 21:24:27 #260
1762 YPPY
Yppiaans
pi_193443461
Hoe gaat het @silliegirl?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 2 juni 2020 @ 21:34:39 #261
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193443698
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 17:19 schreef silliegirl het volgende:
@:SQ : dat zal er ongetwijfeld mee te maken hebben. En ik moet ook meer rust, alles schreeuwt daar om in mijn lijf... Maarja. Makkelijker gezegd dan gedaan. Werk heb ik van de week wel gestopt: dat kan ik zo toch niet naar behoren doen. Dat vraagt 100% en ik heb nog geen 50 te geven momenteel.

SPOILER
Hey.. ik ben niet echt verbaasd, voor jullie jongste er was, had je het al zwaar. En dat is volgens mij niet makkelijker geworden. Doe jezelf en je gezin een plezier en bespreek dit met je huisarts. Of het nou door hormonen komt of niet, het groeit je boven je hoofd. Misschien moet jouw doel niet zijn om de oorzaak te vinden maar om hulp te krijgen. :*
Resistance is futile.
pi_195402347
Ik kom het hier maar even van mij afschrijven, denk dat het iets meer op zn plaats is (ook voor een eventuele toekomst) dan in andere topics.

SPOILER
  Manager PR/Moderator zaterdag 3 oktober 2020 @ 11:33:45 #263
269689 crew  Viv
pi_195402780
@MiNi1981
SPOILER
pi_195403334
SPOILER
pi_195408329
Dankjewel allebei. :*

SPOILER
  zondag 4 oktober 2020 @ 11:03:47 #266
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_195420575
Mini
SPOILER
Nouja, weet niet zo goed of dit helpt. Ik ben niet zo goed met woorden. Veel sterkte iig :*
pi_195512053
Dankjewel ook @snoenk

SPOILER
pi_195513236
SPOILER
  Manager PR/Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 20:49:06 #269
269689 crew  Viv
pi_195513669
@MiNi1981
SPOILER
pi_195513950
SPOILER

[ Bericht 9% gewijzigd door MiNi1981 op 08-10-2020 21:06:32 ]
pi_195513970
Dankjulliewel :*
pi_195763210
SPOILER
  woensdag 21 oktober 2020 @ 12:32:16 #273
403520 Sway-
La vie est belle
pi_195763707
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 12:10 schreef MiNi1981 het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_195764118
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 12:32 schreef Sway- het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  Moderator woensdag 21 oktober 2020 @ 13:03:27 #275
5428 crew  miss_sly
pi_195764338
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 12:51 schreef MiNi1981 het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER

[ Bericht 4% gewijzigd door miss_sly op 21-10-2020 13:25:19 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')