abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190325891
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 12:16 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Zulke afkickverschijnselen hadden we inderdaad wel in ons hoofd. We maken ons ook zorgen om problemen met de ademhaling na de bevalling.
Deze week hoeft ze door omstandigheden nog niet naar dagbehandeling maar volgende week wel en dan moet ze het daar maar overleggen.
Nogmaals, mijn beide kinderen hebben geen enkel afkickverschijnsel vertoont na de geboorte en mochten allebei binnen 24 uur naar huis.
S. 2014
J. 2016
  zondag 8 december 2019 @ 12:40:24 #227
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190325948
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 12:16 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Zulke afkickverschijnselen hadden we inderdaad wel in ons hoofd. We maken ons ook zorgen om problemen met de ademhaling na de bevalling.
Deze week hoeft ze door omstandigheden nog niet naar dagbehandeling maar volgende week wel en dan moet ze het daar maar overleggen.
En je denkt dat het veiliger is de baby in de baarmoeder, zonder enig toezicht, te laten afkicken?
Echt.... doe dit niet, tenzij het op het advies van een arts, maar ik denk dat iedere arts juist het tegenovergestelde gaat adviseren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 8 december 2019 @ 12:49:51 #228
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190326130
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 12:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

En je denkt dat het veiliger is de baby in de baarmoeder, zonder enig toezicht, te laten afkicken?
Echt.... doe dit niet, tenzij het op het advies van een arts, maar ik denk dat iedere arts juist het tegenovergestelde gaat adviseren.
Ik denk niks, zij haalt zich allerlei dingen in haar kop.
Houd van poesjes
  zondag 8 december 2019 @ 12:54:07 #229
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_190326221
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 12:49 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Ja, maar het is mede jouw verantwoordelijkheid om er voor te zorgen dat ze niks geks gaat doen. Ik weet het, dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 8 december 2019 @ 12:56:08 #230
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190326264
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 12:54 schreef livelink het volgende:

[..]

Ja, maar het is mede jouw verantwoordelijkheid om er voor te zorgen dat ze niks geks gaat doen. Ik weet het, dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Ik heb op het moment genoeg aan m'n eigen shit. Maar inderdaad, mevrouw is net twee dagen thuis en heeft alweer praatjes.
Houd van poesjes
  zondag 8 december 2019 @ 12:58:17 #231
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_190326301
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 12:56 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Ik heb op het moment genoeg aan m'n eigen shit. Maar inderdaad, mevrouw is net twee dagen thuis en heeft alweer praatjes.
Jouw kind is je eigen shit, heel plat gezegd.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_190326308
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 12:56 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Ze is jouw vrouw... dus ze IS jouw "shit"... deal with it
S. 2014
J. 2016
  zondag 8 december 2019 @ 13:06:07 #233
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190326457
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 12:49 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Zorg dan dat ze geen domme dingen doet, nu stoppen met de medicatie is dom en als je ongeboren kind idd moet afkicken dan doet het dat in de baarmoeder, dat is geen veilige omgeving om af te kicken.
Zorg ook dat haar begeleiders weten dat ze met de medicatie wil stoppen omdat ze denkt dat dat "beter is voor de baby", en controleer haar medicatiegebruik tot ze zelf ook begrijpt dat nu stoppen, zonder medische controle, gewoon gevaarlijk is, voor haarzelf maar vooral voor de baby.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_190328010
Je kan het gewoon doorgebruiken, anders zou ze advies kunnen vragen bij de pop-poli, daar weten ze veel over oa antidepressiva en zwangerschap en wat de invloed is op het kind.
Ik zou zeker niet op eigen gelegenheid stoppen, zeker niet met die voorgeschiedenis die ze heeft. En als ik jou was zou ik haar behandelaren wel even laten weten dat ze nadenkt over dit soort dingen.
Ergens is het haar eigen verantwoordelijkheid natuurlijk, maar je bent ook samen verantwoordelijk, dus lijkt me toch ook aan jou om een oogje in het zeil te houden.
Sterkte
Fake it till you make it...
  zondag 8 december 2019 @ 15:08:57 #235
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190328295
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 13:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zorg dan dat ze geen domme dingen doet, nu stoppen met de medicatie is dom en als je ongeboren kind idd moet afkicken dan doet het dat in de baarmoeder, dat is geen veilige omgeving om af te kicken.
Zorg ook dat haar begeleiders weten dat ze met de medicatie wil stoppen omdat ze denkt dat dat "beter is voor de baby", en controleer haar medicatiegebruik tot ze zelf ook begrijpt dat nu stoppen, zonder medische controle, gewoon gevaarlijk is, voor haarzelf maar vooral voor de baby.
Ja deze week hoeft ze nog niet naar dagbehandeling, en ja ik tel haar pillen maar ze vind dus zelf dat het hartstikke goed gaat, dit is de derde dag dat ze alleen thuis is met de kleine, en toegegeven het gaat eigenlijk ook gewoon goed maar dat ligt aan de medicijnen en alle dingen die ze geleerd heeft tijdens therapie denk ik meer. Ik heb helaas niet zoveel tijd om me echt met haar bezig te houden, ik heb wel gezegd dat ze dit eerst met haar psychiater moet bespreken, ik zal hem morgen bellen als ik eraan denk. Ik vind het zelf ook een slecht idee maar ze is zo eigenwijs als ze groot is. Met de baby gaat alles goed, ligt al met haar hoofd naar beneden, ze is wel klein maar dat kwam wel goed. Nog 7 weken.
Houd van poesjes
  zondag 8 december 2019 @ 15:21:51 #236
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190328484
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 14:48 schreef Nijna het volgende:
Je kan het gewoon doorgebruiken, anders zou ze advies kunnen vragen bij de pop-poli, daar weten ze veel over oa antidepressiva en zwangerschap en wat de invloed is op het kind.
Ik zou zeker niet op eigen gelegenheid stoppen, zeker niet met die voorgeschiedenis die ze heeft. En als ik jou was zou ik haar behandelaren wel even laten weten dat ze nadenkt over dit soort dingen.
Ergens is het haar eigen verantwoordelijkheid natuurlijk, maar je bent ook samen verantwoordelijk, dus lijkt me toch ook aan jou om een oogje in het zeil te houden.
Sterkte
De vraag bij "eigen verantwoordelijkheid" is vooral of iemand in staat is die te nemen over dit soort zaken, en het pure feit dat ze thuis is lijkt me geen bewijs dat ze dat ook is.
Sterker nog: het feit dat ze dit overweegt is al voldoende om aan te nemen dat ze niet in staat is die eigen verantwoordelijkheid te nemen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 8 december 2019 @ 15:23:43 #237
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190328517
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 15:08 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Ja deze week hoeft ze nog niet naar dagbehandeling, en ja ik tel haar pillen maar ze vind dus zelf dat het hartstikke goed gaat, dit is de derde dag dat ze alleen thuis is met de kleine, en toegegeven het gaat eigenlijk ook gewoon goed maar dat ligt aan de medicijnen en alle dingen die ze geleerd heeft tijdens therapie denk ik meer. Ik heb helaas niet zoveel tijd om me echt met haar bezig te houden, ik heb wel gezegd dat ze dit eerst met haar psychiater moet bespreken, ik zal hem morgen bellen als ik eraan denk. Ik vind het zelf ook een slecht idee maar ze is zo eigenwijs als ze groot is. Met de baby gaat alles goed, ligt al met haar hoofd naar beneden, ze is wel klein maar dat kwam wel goed. Nog 7 weken.
Gebruik een argument waar ze wat mee kan; als ze denkt dat de baby moet afkicken van de medicatie betekent dat dat de baby nu ook moet afkicken, zonder dat iemand de baby in de gaten kan houden, want in de baarmoeder.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 8 december 2019 @ 16:09:47 #238
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190329216
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 15:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Gebruik een argument waar ze wat mee kan; als ze denkt dat de baby moet afkicken van de medicatie betekent dat dat de baby nu ook moet afkicken, zonder dat iemand de baby in de gaten kan houden, want in de baarmoeder.
Goede. Die bewaar ik voor als ze er weer over begint.
Houd van poesjes
pi_190332037
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 15:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

De vraag bij "eigen verantwoordelijkheid" is vooral of iemand in staat is die te nemen over dit soort zaken, en het pure feit dat ze thuis is lijkt me geen bewijs dat ze dat ook is.
Sterker nog: het feit dat ze dit overweegt is al voldoende om aan te nemen dat ze niet in staat is die eigen verantwoordelijkheid te nemen.
Dat ben ik met je eens...
pi_190515268
Even in de spoiler, want persoonlijk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Manager PR/Moderator woensdag 18 december 2019 @ 13:18:58 #241
269689 crew  Viv
pi_190515590
@Schanu
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190515880
Wat vivi zegt schanu
En een :* voor jou.

SPOILER
pi_190516562
@ schanu: :* Ik zou inderdaad eens terug gaan naar de arts, en kijken of je met iemand kunt praten. Het klinkt erg heftig, en je moet jezelf niet verliezen...Het is ook allemaal niet niets, 2 kinderen in 2 jaar tijd overleven, en dan ook nog verder met je eigen leven...
  woensdag 18 december 2019 @ 14:09:01 #244
327807 Mariposas
יה&#14
pi_190516883
@Schanu ik sluit me aan bij bovenstaande. En als jullie het al over een scheiding hebben gehad, is relatietherapie misschien ook iets om te overwegen. M.i. is praten in een relatie wel essentieel. Als je dat niet kunt, is dat denk ik toch iets wat je/jullie zal/zullen moeten leren. Als je vrouw niet goed weet wat er in jou omgaat zal het ook moeilijk voor haar zijn om begrip te kunnen hebben voor de situatie of zich in jou te kunnen verplaatsen. Eea zal misschien ook samenhangen met je depressie, maar ik denk wel dat je beide zal moeten aanpakken, wil je niet jezelf en je vrouw verliezen.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_190518842
@Schanu

SPOILER
  woensdag 18 december 2019 @ 18:11:58 #246
11682 Moonah
Jolie femme
pi_190522232
Ach Schanu, wat verdrietig en zwaar en gecompliceerd. Ik ben ook voor relatietherapie. Je vrouw is hier immers ook in verwikkeld. Veel sterkte hoor. Ik hoop dat je hier op alle vlakken goed uitkomt. :*
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_190522555
Schanu
SPOILER
pi_190535531
Schanu

Ik sluit me aan bij bovenstaande...
Sterkte!
pi_190535540
Schanu ik sluit mij bij de rest aan sterkte.
pi_190541231
@Schanu spuit 11 eens met alles hier boven :*

SPOILER

[ Bericht 5% gewijzigd door BellaaElisa op 19-12-2019 21:36:15 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')