Hangt uiteraard van de dikte af; wellicht kan je gegevens op deze site invullen zodat de K-waarde e.d. eruit rollen? Overigens zie ik daar een lambda van 1,6 vgl. met EPS van 0,038!! Die isolatie van een kanaalplaat is dus ruk.quote:Op maandag 25 september 2017 16:06 schreef damsco het volgende:
Weet iemand wat de isolatiewaarde is van een ongeisoleerde kanaalplaatvloer?
Voor een berging? Is er wel verwarming aanwezig? Hoeveel m2??quote:Op maandag 25 september 2017 16:29 schreef damsco het volgende:
Hmmm stelt inderdaad geen fluit voor, jammer. Zat even te twijfelen of ik roofmate op het dak zou gooien, maar ben bang dat ik er niet aan ontkom. Vloer en wanden zijn nu allemaal geisoleerd. Meeste warmte verlies je via dak toch (want warme lucht stijgt was mijn logica)?
Nog niet, ga ik wel doen want anders heeft het inderdaad weinig zin. Betreft +/- 20m2 geschakeld aan woning. Merk nu wel al dat de warmte goed blijft hangen als het buiten afkoelt.quote:Op maandag 25 september 2017 16:31 schreef blomke het volgende:
[..]
Voor een berging? Is er wel verwarming aanwezig? Hoeveel m2??
EPS van 50 mm dik kost bij Hornbach iets van ¤3 per m2. Dus hoe je bij ie ¤500 komt.....quote:Op maandag 25 september 2017 16:33 schreef damsco het volgende:
Nog niet, ga ik wel doen want anders heeft het inderdaad weinig zin. Betreft +/- 20m2 geschakeld aan woning. Merk nu wel al dat de warmte goed blijft hangen als het buiten afkoelt.
Je hebt gelijk, zie XPS voor 170 euro bij hornbach.quote:Op maandag 25 september 2017 17:07 schreef blomke het volgende:
[..]
EPS van 50 mm dik kost bij Hornbach iets van ¤3 per m2. Dus hoe je bij ie ¤500 komt.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |