abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 december 2002 @ 15:21:27 #1
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_7388582
Ik ben op zoek naar mannen die ooit hun vrouw/vriendin hebben 'gedeeld' met (een) andere man(nen). Ik ben vooral benieuwd naar een diepzinnige analyse van het gevoel wat je ertoe drijft om zo'n ervaring te beleven. Wat gaat er op zo'n moment door je heen? Voel je geen jaloezie? Of is dat juist het erotische element eraan?

Verder ben ik ook nieuwsgierig hoe zulke situaties ontstaan? Allemaal teveel drank op? Was het gepland? Vriendin jarenlang moeten overhalen of vroeg ze er zelf op? Met wie gebeurde het dan?

En tenslotte ook interessant: was het een eenmalig iets? Een keer en nooit meer? Relatie erop stukgelopen? Of was het het begin van een nieuw leven?

Alvast bedankt voor jullie input!

Ed

pi_7388728
haha no way De eeste die ook maar denkt aan mn vriendin te kunnen zitten gaat een erg vervelende tijd tegemoet Die zal ik eens ff traditioneel offeren met de kerst, "hey wat smaakt de kalkoen raar dit jaar"
My Only Fear Of Death Is Coming Back Reincarnated As a Breezahslut.
  dinsdag 17 december 2002 @ 15:28:41 #3
11729 killerkef
Veni, Vidi, Prutsum Erat
pi_7388753
de enige keer dat dat gebeurd is, was zonder toestemming en/of medeweten van mijzelf
  dinsdag 17 december 2002 @ 15:29:17 #4
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_7388766
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 15:27 schreef DevilsNight83 het volgende:
haha no way De eeste die ook maar denkt aan mn vriendin te kunnen zitten gaat een erg vervelende tijd tegemoet Die zal ik eens ff traditioneel offeren met de kerst, "hey wat smaakt de kalkoen raar dit jaar"
Jij Binkie!!

Ik denk dat hij meer bedoelt in de zin van partnerruil en sexclub achtige taferelen...

ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_7388782
'k heb er geen ervaring mee....
maar ik neem aan dat je dit zelf wilt proberen ?
pi_7389181
Ik ga ervan uit in de zin van een triootje?

Een keer gedaan met een vriendin en haar vriendje.. Was tevens de laatste keer trouwens. Niet dat ik er echt tegen ben (als mijn vriendin zoiets zou vragen zou ik niet gelijk "nee" zeggen - wie ben ik op haar geen fantasietjes te gunnen?) maar het maakt dingen wel erg gecompliceerd.

Vriendschappen moeten erg stevig in de schoenen staan, of niet al te vast zijn om dit te overleven en relaties kunnen er inderdaad op stuklopen als een van de partners toch jaloers wordt / de ander eigenlijk ook wel leuk vind.

Bij ons ging het allemaal wel goed omdat ik die jongen toch al niet kende en zij al vaker het bed met me gedeeld had, maar als mijn vriendin met zoiets zou komen zou ik wel erg kritisch zijn bij het goedkeuren van de andere partner.

* SadKingBilly is tamelijk vrij in zijn sexbeleving, en doet niet snel ergens moeilijk over
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  dinsdag 17 december 2002 @ 16:13:49 #7
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_7389799
Ik ben niet zozeer geinteresseerd in mega-gangbang ervaringen ed. Ik ben geinteresseerd in de beleving en motivatie van de man tijdens zo'n ervaring.

Voor de 'bah, ik nooit' roepers, de vraag was niet wie het leuk vond en wie niet.

formeel offtopic vraag voor SadKingBilly: vond je het verder geen 'kick' ofzo om iemand anders zijn vriendin te pakken terwijl die ander er bij stond?

pi_7390415
meerdere keren gedaan, zowel met (toenmalige-) vriendinnen, als vriendinnen van andere mannen.

regeltje 1:
absoluut gebrek aan jaloezie, en dan bedoel ik als karaktertrek dus niet in 'the heat of the moment' of onder invloed van drempelverlagende middelen (drank&drugs) anders krijg je er geheid spijt van, en kan het zomaar de nekslag voor je relatie zijn.
regeltje 2:
weet onvoorwaardelijk wat je hebt aan je partner, en zorg dat zij weet wat ze aan jou heeft, niet jaloers zijn is een ding, maar het 'uitlenen' van je vriendin kan wel eens verkeerd opgevat worden door de vriendin zelf. Ze zal er ernstig van overtuigd moeten zijn dat je 100% voor haar gaat, ondanks dat je haar lichaam kan delen, vrouwen koppelen lichamelijke liefde (lust) namelijk niet zo makkelijk los van 'onvoorwaardelijk houden van' zoals mannen dat kunnen.
regeltje 3:
weet wie je bij je sexspel betrekt, mannen hebben een natuurlijke neiging tot concureren, en in een triootje is dat niet wenselijk, een vriendschap is zo kapot gemaakt. En ook belangrijk: vertrouwen, de dame bepaald wat er gebeurt, hoe het gebeurt, en met wie het gebeurt.
Note:
Heterosexuele blote mannen worden ook nog al snel verlegen van elkaar als er niet genoeg 'afleiding' is, zorg dus voor een aangename setting en sfeer.

voor de rest eigenlijk hetzelfde idee als een normaal triootje (zie ook de andere topics hierover) belangrijkste is denk ik dat je het er van te voren eens uitgebreid over hebt, en dat je nooit iets probeert te plennen, regelen of sturen, dit soort dingen moeten namelijk spontaan 'gebeuren', meestal als 'logisch' gevolg van een bijzondere avond.

en als het je 'ding' is, dan is het gewoon een beregeil gezicht om je vriendin geneukt te zien worden door iemand anders, of om haar een massage te kunnen geven met 'twenty fingers', om maar te zwijgen van de senstaie van een sandwich (vooropgesteld dat de dame dat kan hebben natuurlijk)

volgens mij is een triootje met twee mannen een stiekeme droom van heel veel vrouwen

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_7395294
En waarom wil je dat weten, zomaar uit interresse, of ben je met een onderzoek bezig?

Wij hebben dus regelmatig triotjes, partnerruil, groepssex, en zo nu en dan zelfs gangbangs.

De belangrijkste regels staan hierboven al vermeld. Afspraken maken is een must en die afspraken moeten ook in het heetst van de strijd heilig zijn en blijven.

Wij hebben er dus ruim een jaar over gepraat gedacht en nog meer gepraat, voor we aan PR begonnen. Dat praten was niet om elkaar over te halen, maar om alle mogelijke risico's voor onze relatie goed te overdenken.
Overigens bewust met PR en niet met trio, omdat, hoe je er ook over praat en nadenkt, toch altijd een kleine kans over blijft, dat op het moment dat er echt sex geweest is, je later toch jalouzie en/of spijt zou kunnen krijgen. En als je beide sex gehad hebt met een ander, is er iig geen scheve verhouding wat je met trio dus wel hebt, dan heeft tenslotte slechts 1 van beide sex gehad met een ander.
En ook dat is iets wat we zeer goed afgesproken hadden. Als er 1 van ons achteraf zich niet helemaal happy zou voelen met de situatie, dan zouden we er direct een punt achter zetten, en het er nooit meer over hebben.

Maar het beviel ons perfect, en na meerdere malen PR met meerdere stellen, zijn we verder gegaan. En het bevalt ons nog steeds echt perfect.

Het verbaasde ons zelf trouwens, dat ondanks dat we al een ontzettend goede en hechte relatie hadden, onze relatie nog vele malen hechter is geworden. Ik denk dat dat oa komt omdat jalouzie iets is wat door de vrije sex totaal uit onze relatie gebannen is.

En de bottomline is ook gewoon dat we het beide gewoon ontzettend geil vinden om elkaar met een ander bezig te zien, nog even afgezien van de mogelijkheid sandwich ed.

Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  woensdag 18 december 2002 @ 13:19:30 #10
37799 Epibrator
Faken is ook een vak!
pi_7406318
Heb hier zelf geen ervaring mee. Ken alleen een vrouw wiens ex haar meermaals meenam naar een club en daar moest ze met anderen sex hebben. Anders zou hij bij haar weggaan. De reden was dat ze een keer een misstap had gemaakt. De eikel vond het nodig om haar vanaf dat moment het gevoel te geven dat ze een minderwaardig persoon was, een slet die alleen goed was om geneukt te worden. Dat hijzelf er meerdere anderen op nahield liet hij even buiten het verhaal.

Dat soort mannen verdienen het om hun ballen in kokend water gedompeld te krijgen. En dat zij er geen actie op ondernam kwam omdat ze de gevolgen van een scheiding niet aan kon (kind in het spel).

Ter bescherming van mezelf en anderen doe ik alsof...
pi_7406484
Ik kan mij voorstellen dat mensen aan pr doen of triootjes maar moet er zelf niet aan denken.
Heb hier dus ook geen ervaring mee maar vind het interesant om te lezen hoe de mensen die wel ervaring hebben hun ervaring delen met ons "goddelozen lol".
Proud Skinhead
pi_7430191
Ik zou het nooit met 2 jongens doen als ik met de een verkering heb
Ik denk dat de meeste onbewust toch veel te bezitterig daarvoor zijn.
Als je met allebei niets hebt kan t wel, maar een jongen waar je verkering mee hebt zal zijn eigen jaloezie volgensmij toch altijd onderschatten en terugdraaien kan je het niet meer.
pi_7432974
Wel, extreme en sakura hebben al verteld waar je op moet letten en hoe je ermee om moet gaan om het goed te laten gaan, dus ik ga niet in herhaling vallen..

Ik heb meerdere triootjes gehad, zowel m/m/v(wel hetero) als m/v/v(wel bi), ook quatrootjes(stel/stel) een paar daarvan in een orgie(dus stel/stel terwijl er om je heen een heleboel meer mensen bezig zijn en soms ook wel wat handjes hier en daar verschijnen, maar dat niet echt vergaand).

Het bevalt hartstikke goed!!!

Ik en mijn man zijn al 10 jaar bij elkaar en het ziet er niet naar uit dat ik snel van hem af kom

Het kan dus zeer zeker(er zijn echt heeeeeeeeeeeel veel mensen die sex hebben met andere dan in de relatie en dit legaal), maar wees je bewust van de eventuele "gevaren" en bespreek die, bespreek je grensen en doe rustig aan.
Je hebt je hele leven om erin verder te gaan als alles goed gaat, liever de 1ste keer dat je zoiets probeerd rustig aan en niet tever gaan dan dat er enorme problemen komen.

Respecteer grensen van je partner en PRAAT!!

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 19 december 2002 @ 19:23:38 #14
13075 Big_M
 ziet ze vliegen :-)
pi_7433055
trio ofzo zou ik nog wel doen, maar haar uitlenen??
nee, zover ga ik niet!
""Takeoffs are optional, landings are mandatory" (James McLaughlin)"
  vrijdag 20 december 2002 @ 04:22:12 #15
20603 Runeblades
[]D [] []V[] []D
pi_7443659
whahh dit is iets wat ik niet zo aanraken met een stok van 10 meter.
ik zou nooit een trio willen. (rare gedachten van een man eh?)
ik zou haar nooit willen 'uitlenen'
ik ben hier gewoon veels te jaloers voor en het zou me echt opvreten en resulteren in het beeindigen van de relatie als het wel zou gebeuren.
pi_7443665
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 15:21 schreef EdPowers het volgende:
Ik ben op zoek naar mannen die ooit hun vrouw/vriendin hebben 'gedeeld' met (een) andere man(nen). Ik ben vooral benieuwd naar een diepzinnige analyse van het gevoel wat je ertoe drijft om zo'n ervaring te beleven. Wat gaat er op zo'n moment door je heen? Voel je geen jaloezie? Of is dat juist het erotische element eraan?

Verder ben ik ook nieuwsgierig hoe zulke situaties ontstaan? Allemaal teveel drank op? Was het gepland? Vriendin jarenlang moeten overhalen of vroeg ze er zelf op? Met wie gebeurde het dan?

En tenslotte ook interessant: was het een eenmalig iets? Een keer en nooit meer? Relatie erop stukgelopen? Of was het het begin van een nieuw leven?

Ed

Beetje zieke gedachte dit... er zit niemand aan mijn vriendin/vrouw/verloofde... ZELFS geen andere vrouw... en al helemaal niet met mijn toestemming....
een trio met 2 vreemde vrouwen is natuurlijk wel ok
......
pi_7445505
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 04:25 schreef kariem112 het volgende:

[..]

Beetje zieke gedachte dit... er zit niemand aan mijn vriendin/vrouw/verloofde... ZELFS geen andere vrouw... en al helemaal niet met mijn toestemming....
een trio met 2 vreemde vrouwen is natuurlijk wel ok

Hypocrisie ten top
maar goed, dat wisten we al van je...
I am the god of hell fire... and i bring you.... FIRE!
pi_7445812
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 11:23 schreef GodOfHellFire het volgende:

[..]

Hypocrisie ten top

dat was ook mijn eerste reactie, hij wel, zij niet,
maar toen ik goed las, zag ik dat 'ie een trio met twee vreemde vrouwen wel okee vond, dus buiten de relatiesfeer.
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_7445903
ik denk idd dat alle 3 de mensen in een trio het beste gewoon single moeten zijn dan is er idd niet iemand die zig jaloers hoeft te voelen en als je dan toch zoeits wil in een relatie dan denk ik idd dat je dat in evenwicht moet doen. dus alletwee met een ander sex hebben.
'maar ik vrag mij af of ik dat met iemand die ik goed ken zou kunnen ik ken wel een aantal mensen (mannen en vrouwen) die ik zonder problemen mee zou klunnen krijgen daarvoor maar jah de vraag is of mijn relatie dat an zou kunnen (zowel van haar uit als van mij uit)
please don't show any ass, tits or other female body parts. it wil drive annimal inside crazy.
  vrijdag 20 december 2002 @ 11:50:24 #20
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_7445945
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 16:35 schreef extreme het volgende:
meerdere keren gedaan, zowel met (toenmalige-) vriendinnen, als vriendinnen van andere mannen.

regeltje 1:
absoluut gebrek aan jaloezie, en dan bedoel ik als karaktertrek dus niet in 'the heat of the moment' of onder invloed van drempelverlagende middelen (drank&drugs) anders krijg je er geheid spijt van, en kan het zomaar de nekslag voor je relatie zijn.

En dat is de de reden dat ik trios NOOIT zal doen met me eigen vriendin.

Ik ben namelijk een jaloers kreng en ook nog eens flink heetgebakkerd en weet dus zeker dat ik die ander gozer/griet door een bushokje slinger als ik ze aan mijn vriendin zie komen. .

De fantasie lijkt me top, de realiteit lijkt me een enorme domper...

Oh, en ik spreek uit ervaring want ik werd al stikjaloers en witheet van woede toen mijn minnares mijn ex-vriendin zoende .

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_7446430
ik domineer mn vriendin een andere man zou dat van mij niet mogen.
*moord neigingen heeft in zo een situatie
  vrijdag 20 december 2002 @ 12:27:21 #22
42733 323F.com
Crolla In Da HouSe
pi_7446502
mijn vrouwtje delen .... nee daar doe ik niet aan.... als ze nou echt erop stond dat ze een trio met 2 mannen wilde zou ik het wel doen.. al zou ik denk ik jaloers worden
Check My Site.... www.323F.com ... leave a message!
pi_7446728
het spreekwoord is fout:

Niet van ruilen komt huilen, maar van delen...

no way!!!

(met een andere vrouw, das dan weer een ander verhaal)

pi_7446744
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 11:50 schreef X-Ray het volgende:

Oh, en ik spreek uit ervaring want ik werd al stikjaloers en witheet van woede toen mijn minnares mijn ex-vriendin zoende .

Nou is dat ook een vreemde gewaarwording...
pi_7446822
Is het waar dat de meeste mannen het geen bedreiging vinden als hun vriendinnen eens een vrouw zoenen of zelfs met haar vrijen?
Zien mannen mannen als een directe rivaal en vrouwen als een leuk speeltje voor hun vriendin (misschien mogen ze zelf een keertje meedoen!)
pi_7447351
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 12:46 schreef lamaris het volgende:
Is het waar dat de meeste mannen het geen bedreiging vinden als hun vriendinnen eens een vrouw zoenen of zelfs met haar vrijen?
Zien mannen mannen als een directe rivaal en vrouwen als een leuk speeltje voor hun vriendin (misschien mogen ze zelf een keertje meedoen!)
vooropgesteld dat de vrouwen bisexueel zijn, anders heb je weer een andere situatie.
Ik heb een bisexuele vriendin gehad, die er naast mij ook nog een vriendinnetje op na hield, dit heb ik nooit gezien als een bedreiging, simpelweg omdat het een andere behoefte invult. Meedoen kan maar je bent met twee bisexuele vrouwen snel het 'vijfde wiel aan de wagen' in tegenstelling tot twee (voornamelijk-) heterosexuele dames in bed, in dat geval kom je handen te kort.

en (ja, vreselijk arrogant) ik zie andere mannen ook niet als concurentie, (maar daar ben ik geloof ik een uitzondering in) als ik onzeker zou zijn, over welk aspect van mezelf dan ook (afgezien dus van de puntjes die ik al eerder opnoemde in dit topic), zou ik zeker geen andere mannen betrekken bij de sex,

vrijdag 20 december 2002 @ 13:42:56 #27
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_7447735
quote:
Nee dat is niet waar. De meesten roepen altijd wel dat het ze zo geil lijkt, maar als puntje bij paaltje komt dan is het wel degelijk pijnlijk en jaloezieopwekkend om te zien.

Ik zie het dus wel degelijk als een bedreiging, JUIST omdat het een andere behoefte invult, die ik niet kan geven.

Gaat mijn vrouw met een andere vrouw rommelen voor mijn neus, dan ram ik allebei hun koppen tegen elkaar en hoef ik er nooit meer te zien.

Mijn vriendin heeft het er ook wel eens over, en natuurlijk geniet ook ik van lesbische scenes in films ed, maar met je vriendin komt jaloezie snel omhoog. Gelukkig is zij net zo jaloers, want, eerlijk is eerlijk, en ik zeg dan altijd tegen haar: als jij met een ander grietje wilt rommelen, dan mag ik dat ook. En dat wil zij dan weer niet!

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  vrijdag 20 december 2002 @ 13:46:10 #28
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_7447790
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 12:42 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Nou is dat ook een vreemde gewaarwording...

Idd, terwijl het me in eerste instantie zo geil leek, kwam in de realiteit de jaloezie enorm omhoog borrelen.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  vrijdag 20 december 2002 @ 14:04:33 #29
41576 SilentG
Jack in the Box
pi_7448100
In mijn beleving was het jaloezie-aspect nou juist een beweegreden. Op die manier kan je gevoel voor een partner weer helemaal opleven na in een dipje (niet een crisis) te hebben gezeten.

Je moet alleen jezelf altijd goed bewust zijn van de gevolgen en een stevige relatie hebben. Dan kan volgens partnerdelen/ruilen alleen maar positief zijn voor je sexleven...

"What do you mean, oops?"
  vrijdag 20 december 2002 @ 14:33:36 #30
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_7448710
Trio's horen met 2 vrouwen, geen discussie over mogelijk.
pi_7448877
Jaaaa je hebt je man gevonden!!!
Mijn man heeft mij met een ander gedeeld!
Hij wist dat ik die fantasie had, om het eens met een man of vrouw erbij te doen.
Een vriend van ons heeft hij toen aangezet om met mij het bed in te duiken, en oh ja hij kwam er zelf ook bij. Dit was eerst onwennig, maaaaaaar al snel hadden we de smaak te pakken en ik heb dus vaak met hun tweetjes het bed en alle hoeken gedeeld.
Mijn man is echt hetero, dus die deed niets met die vriend van ons, maar gunde mij het plezier. We hebben er geen spijt van, en hebben dit nog eens herhaaldelijk gedaan met andere expirimenten..
Maar dit kan denk ik alleen als de relatie stabiel is en er geen geheimen zijn. Ik ben alijd heel open en vertel alles en alles, dan kan het pas werken.
groetjes
leven en laten leven!
pi_7452711
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 11:41 schreef extreme het volgende:

[..]

dat was ook mijn eerste reactie, hij wel, zij niet,
maar toen ik goed las, zag ik dat 'ie een trio met twee vreemde vrouwen wel okee vond, dus buiten de relatiesfeer.

goed zo.. jij snapt het...
dus.. als ik GEEN relatie heb is een trio wel oke...

lezen is ook een vak voor sommige user

[Dit bericht is gewijzigd door kariem112 op 20-12-2002 18:43]

......
  vrijdag 20 december 2002 @ 23:30:51 #33
36596 SPaC3MaN
coole lanparty www.explolan.nl
pi_7458250
ik heb er heel erg lang over gedacht om met me vriendin en nog een meid te doen maar ik kan het niet .

voor mij is het lief hebben ook alles ik hou van haar maar ook van haar lichaam en dat wil ik niet delen op sex gebied dan.

ze mag wel vrienden schap zoenen geven of me plagen met vrienden of vriendinnen dan vind ik het niet erg.

Zin een een COOLE lanparty CHECK www.EXPLOLAN.NL
  zaterdag 21 december 2002 @ 22:40:44 #34
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_7472061
quote:
misschien niet helemaal de situiatie zoals je hem bedoelde, maar m'n laatste ex-vriendinnetje (als goede vrienden uit elkaar gegaan) belde een tijdje geleden om te vertellen dat ze een nieuwe liefde had, en dat was idd een meisje. Dit was haar eerste lesbische ervaring, zelf denkt ze nu dat ze bisexueel is omdat ze zich nog steeds prima kan voorstellen verliefd te worden op een jongen.

ik denk dat dit me minder deed dan wanneer het een jongen zou zijn geweest. een jongen zou eerder directe concurentie zijn geweest, omdat hij beter zou kunnen zijn in dingen die ik ook deed, zeg maar. dus idd ongeveer zoals jij zei.

heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_7472360
Wij hebben dus ook wel trio's met 2 mannen voor mij.

Mijn husbie vind het gewoon helemaal te gek om me zo uit mijn dak te zien gaan.
En zo'n opoffering is het niet, he get's to join the ride

Hij is gewoon zeker van zijn sexuele voorkeuren en voelt zich totaal niet bedreigd door een andere man die op dat moment toch wel close is(close in de zin van dichtbij elkaar, naakt).

Hij weet dat mijn liefde voor hem sterk is, het zijn zijn ogen waarin ik kijk als ik klaarkom, het zijn zijn armen in wie ik eindig.

Het is allemaal een kwestie van vertrouwen, vertrouwen in jezelf, vertrouwen in elkaar.

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_7477065
Mijn raad is om het in ieder geval niet te doen met een zeer goede vriend, tenzij jullie vriendschap ERG sterk is.

Vannacht nog een trio gehad En het was met een stel. Geen vrienden van me, maar kennissen waar ik al vaker mee geluld heb en een beetje erotische teksten/verhalen uitgewisseld.
Daardoor kwam het er van en het leuke is dat je je dan vooral op het sex kan richten. Geen problemen met je gevoelens ofzo. Bovendien ben ik niet het jaloerse typje en hij gelukkig ook niet. Hij keek vooral toe terwijl ik te keer ging. Weet dat ik dit niet zo gauw zou doen met een goede vriend van me. Het brengt toch een bepaalde vreemde sfeer in je relatie, maar met 2 goede kennissen heb je dat probleem niet. Ik zie ze bijvoorbeeld niet zo vaak en me vrienden wel.
Vandaar dat mijn advies is om het buiten je vriendenkring te zoeken!

pi_7477931
Buiten de vriendenkring, ja daar ben ik het wel mee eens....

Vriendschap moet je vriendschap houden, zodra daar sex bijkomt word dat toch anders....

Voor sex met andere zijn er kennisen en (semi)vreemden

pi_7481519
lijkt me wel tof zo'n triootje..
pi_7488115
Yeah, me too!
  zondag 22 december 2002 @ 22:26:29 #40
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_7488214
Dank jullie wel voor jullie reacties!
Sorry dat ik zo lang erover deed om te reageren maar ik was even een lang weekendje weg met mijn vriendinnetje

Ik ben al een paar jaar heel erg nieuwsgierig naar het delen van je vriendin met een andere man. Aangezien ik zelf ook wel redelijk 'jaloers' ben kan ik het eigenlijk deep inside niet helemaal 'vatten' dat je als man je vrouw door een andere man laat zoenen, aanraken of zelfs volledig nemen. Maar het is juist diezelfde jaloezie wat het weer zo aantrekkelijk maakt voor me. De erotische opwinding komt juist van de gedachte aan zoiets 'stouts' en 'spannends'.
Amateurfilms, plaatjes en erotische verhalen omtrent het onderwerp zijn dan ook absoluut aan mij besteed. En mijn collectie is inmiddels omvangrijk te noemen

Ik denk dat de mensen hier zoals Erodome, Extreme en Sakura heel erg van de spanning en de erotiek van sex kunnen genieten zonder last te hebben van schuldgevoelens en jaloezie.
Mijn theorie is dat jullie ook elke keer dat jullie 'aan de slag gaan' (of het nou met jullie partner is of met andere mensen erbij) een soort van spanning voelen vergeleken met je eerste zoen, of de eerste keer sex met een nieuw vriendje/vriendinnetje. Jullie recyclen dat gevoel door elke keer weer nieuwe spannende dingen te doen die andere mensen, die jarenlang trouw blijven aan elkaar misschien niet meer hebben. Er zullen ongetwijfeld wel mensen zijn die wel elke keer die spanning voelen (dus niet meteen boos replyen) maar er zijn denk ik ook genoeg mensen die sex met elkaar hebben om hun primaire sexuele behoeftes te stillen (testosteron) of omdat ze het heerlijk vinden om te vrijen met hun geliefde. Maar voelen ze ook zo'n spanningsveld zoals ik probeer te beschrijven? Klopt het bij jullie dat jullie het zo ervaren of zit ik er volledig naast?

Ik heb zelf 1x een triootje gehad met mijn huidige vriendin en een vriendin van haar. Daarnaast nog een keer met een andere vriendin van haar gezoend en wat heen en weer betast. Beide keren was het haar initiatief trouwens, hoewel ze niet bi zegt te zijn. Ze was nieuwsgierig
Beide keren ervaarde ik die spanning waar ik het over had. Ik had zo'n gevoel dat ik met iets bezig was dat 'stout' was en dat was ontzettend opwindend. Ik had niet eens zo de behoefte om sex te hebben met die 2 vrouwen maar meer de behoefte om samen iets 'stouts' te doen, iets wat je normaal niet deed. Je grenzen weer een beetje verleggen misschien. Ik denk dan ook vaak aan die situaties terug en hunker er wel eens aan om weer zoiets te beleven. En dan zou het ook wel eens met een stel of met alleen een man erbij mogen zijn.

Maar als ik de 'ervaren' reacties zo erop nalees kom ik tot de conclusie dat je inderdaad NIET jaloers moet zijn en zeker moet zijn van je zaak. Zeker als je nogal een onzeker persoon bent. Ik vraag me af of je tijdens de gebeurtenissen zelf niet enorm opgewonden bent en het allemaal geweldig vind, om naderhand nadat je opwinding verdwenen is (en bij mannen is dat vaak al na het orgasme) er enorm spijt van te hebben en je door jaloezie te laten verteren. Zeker als je partner achteraf onbewust de ander complimenteert met zijn prestaties o.i.d.
Overigens, ik voelde 0,0 jaloezie om haar bezig te zien met een andere vrouw!! Vond het wel opwindend op het moment maar het is niet zo'n typische fantasie van me zoals volgens mij 95% van de mannen wel hebben

Silent G: je zei dat in jouw beleving het jaloezie-aspect nou juist een beweegreden was? Heb jij hier dus ervaring mee? En kun je misschien beschrijven inhoevere de jaloezie je opwinding voedde?

Verootje: Ben ook nieuwsgierig naar jouw 'variant'. In jouw geval was jij het die een triootje met een andere man erbij wilde! Hoe heb je het je man verteld? En hoe reageerde hij? Hoe hebben jullie vervolgens die vriend gestrikt? Hebben jullie het hem gewoon gevraagd of hebben jullie hem verleid o.i.d.?
En natuurlijk ook interessant: Hoe vond hij het om een vriend van jullie met zijn vrouw bezig te zien?

Hoe dan ook, ik verwacht niet dat het in mijn toekomst meer zit dat dit soort avontuurtjes meer zullen gebeuren. Soms vind ik het wel jammer dat ik niet in de 'Swing'-wereld ben terecht gekomen, maar misschien was het niet mijn lot. Gelukkig kan ik jullie hier nog een beetje uithoren

ps, voor de ervaren mensen. Ik heb zelf een paar erotische verhalen geschreven hierover geschreven. Iemand misschien interesse om er eentje een keer te lezen en die te toetsen aan de realiteit?

mvrgr

Ed Powers

maandag 23 december 2002 @ 16:44:34 #41
41576 SilentG
Jack in the Box
pi_7501175
quote:
Op zondag 22 december 2002 22:26 schreef EdPowers het volgende:
Silent G: je zei dat in jouw beleving het jaloezie-aspect nou juist een beweegreden was? Heb jij hier dus ervaring mee? En kun je misschien beschrijven inhoevere de jaloezie je opwinding voedde?
Ik ben altijd snel uitgekeken op dingen en mensen. Dat heb ik dus ook met bijna al mijn vriendinnen wel gehad. Klinkt misschien een beetje vreemd maar ik kan het ook niet helpen.

Mijn toenmalige vriendin overviel mij ooit eens midden in zo'n near-end-of-relationship- moment met een trio-verzoek. Op dat moment had ik zelf de relatie al afgeschreven daar kon ik makkelijk mee instemmen. Voor mijn gevoel kon het misschien mijn verlangen naar haar juist weer op doen branden en anders zou het mij voor de rest niet deren. Dat klinkt nogal egoïstisch maar goed ik was ook nog wel wat jonger in die tijd.

Wat betreft de opwindingsfactor dat zal wel een beetje per persoon verschillen denk ik. Ikzelf kreeg buiten de natuurlijke gevoelens eigenlijk meer een verknipt gevoel "van wat een meid en da's toch maar even mijn vriendin""-gevoel. Het dipje was in ieder geval ruimschoots voorbij

maandag 23 december 2002 @ 18:22:38 #42
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_7502978
quote:
Op maandag 23 december 2002 16:44 schreef SilentG het volgende:

[..]
Wat betreft de opwindingsfactor dat zal wel een beetje per persoon verschillen denk ik. Ikzelf kreeg buiten de natuurlijke gevoelens eigenlijk meer een verknipt gevoel "van wat een meid en da's toch maar even mijn vriendin""-gevoel. Het dipje was in ieder geval ruimschoots voorbij

Betekent dat dus dat het in jouw geval een positief effect had op je relatie? Wat bedoel je precies met het "van wat een meid en da's toch maar even mijn vriendin""-gevoel.
pi_7505226
quote:
Op zondag 22 december 2002 22:26 schreef EdPowers het volgende:
Dank jullie wel voor jullie reacties!
Sorry dat ik zo lang erover deed om te reageren maar ik was even een lang weekendje weg met mijn vriendinnetje

Ik ben al een paar jaar heel erg nieuwsgierig naar het delen van je vriendin met een andere man. Aangezien ik zelf ook wel redelijk 'jaloers' ben kan ik het eigenlijk deep inside niet helemaal 'vatten' dat je als man je vrouw door een andere man laat zoenen, aanraken of zelfs volledig nemen. Maar het is juist diezelfde jaloezie wat het weer zo aantrekkelijk maakt voor me. De erotische opwinding komt juist van de gedachte aan zoiets 'stouts' en 'spannends'.
Amateurfilms, plaatjes en erotische verhalen omtrent het onderwerp zijn dan ook absoluut aan mij besteed. En mijn collectie is inmiddels omvangrijk te noemen

Ik denk dat de mensen hier zoals Erodome, Extreme en Sakura heel erg van de spanning en de erotiek van sex kunnen genieten zonder last te hebben van schuldgevoelens en jaloezie.
Mijn theorie is dat jullie ook elke keer dat jullie 'aan de slag gaan' (of het nou met jullie partner is of met andere mensen erbij) een soort van spanning voelen vergeleken met je eerste zoen, of de eerste keer sex met een nieuw vriendje/vriendinnetje. Jullie recyclen dat gevoel door elke keer weer nieuwe spannende dingen te doen die andere mensen, die jarenlang trouw blijven aan elkaar misschien niet meer hebben. Er zullen ongetwijfeld wel mensen zijn die wel elke keer die spanning voelen (dus niet meteen boos replyen) maar er zijn denk ik ook genoeg mensen die sex met elkaar hebben om hun primaire sexuele behoeftes te stillen (testosteron) of omdat ze het heerlijk vinden om te vrijen met hun geliefde. Maar voelen ze ook zo'n spanningsveld zoals ik probeer te beschrijven? Klopt het bij jullie dat jullie het zo ervaren of zit ik er volledig naast?

**Het is idd zo dat ons sexleven nog heel spannend is, maar we zijn dan ook best wel expirimenteel(en niet alleen op gebied met sex met andere...), we zijn ruim 10 jaar bij elkaar en we zijn nog lang niet op elkaar uitgekeken op sexueel gebied(en de andere gebieden ook niet).

Over jalousie wil ik nog wel wat zeggen.
Mijn man kent geen jaloesie, ik heb het zeer zeker wel gekend.
Toen ik nog een tiener was ging ik al koken van woede als hij perongelijk wat te lang naar een ander keek!!!
Maar van schade en schande word men wijs, jaloesie helpt een relatie naar de klote(in overdreven mate), dus daar ben ik aan gaan werken.

Het "swingen" was een hele grote fantasie voor me, misschien wel mede door die jaloesie.
We hebben het heel rustig opgebouwd, eerst eens sex in dezelfde ruimte als andere mensen, daarna wat handjes die heen en weer gingen, enz...
Trio met een man erbij geburde al vrij snel(daar hoefde we niet bang te zijn voor jaloesie aangezien mijn man dat niet heeft).

We hebben veel gepraat grensen gesteld, grensen weer verlegt op mijn initiatief.

Maar nogsteeds praten we, dat moet je ook blijven doen, dat kan best op een hele leuke manier, het klinkt heel serieus en dat is het ook wel, maar dat pak je in in fantasie en lol.

mvrgr

Ed Powers

pi_7505302
Niks delen, alleen het idee al....
Doe mij maar een maagd
  dinsdag 24 december 2002 @ 11:59:02 #45
41576 SilentG
Jack in the Box
pi_7517449
Ed Powers, wat ik bedoel is dat als je verder kijkt dan alleen je eigen gevoel het goed mogelijk is dat de ervaring veel positiever uitpakt dan je denkt.

Ik werd er meer opgewonden en trots van dan jaloers zo achteraf bekeken. De relatie werd er in mijn geval zeker beter op. Ondanks dat het geen eeuwige durende relatie was ben ik er van overtuigd dat het trio-idee alleen maar goeds gebracht had.

Wel balen dat het later door een trivialiteit tot een einde komt want het is niet een idee dat je bij elke vrouw kan opperen. En ik zou het zo weer doen...

pi_7533263
Ook maar even gepost als LOS TOPIC je kunt dus op dit 'Topic' ook hier reageren: Dilemma's: Sex met exvriendin van goede vriend!

Nee dan heb ik nog een veel ingewikkelder vorm van trio sex. Miscchien weet men daar ook wel raad mee. En jij Edpowers helpt het misschien ook wel.

Kijk een (wel belangrijk voorhet verhaal: goede) vriend van me heeft twee jaar een relatie gehad met een chick. Nu is dat meerdere malen uitgegaan en is het nu echt uit. Nu geilt die chick op mij. Mijn relatie van een jaar is ook net over.... Je hebt allebei zin en ook nog eens ruimte om het te doen zonder dat iemand je stoort!

Vraag1: Zouden jullie het dan doen of niet?

Nou moet ik eerlijk toegeven dat het al 'fout' is gegaan. Het gebeurd allemaal als één grote secret want we gaan ook nog met dezelfde vrienden om die dit totaal niet van ons zouden verwachten.

Kijk na meerdere malen sex gehad te hebben met haar bevalt het eigenlijk ontzettend goed, ondanks dat het zo secret moet; het maakt het eigenlijk wel spannend! En we 'denken' naja ik weet het wel zeker dat ik nooit verliefd op haar kan worden. In principe wil iedereen toch geen relatie wel onwijs vaak sex?
Kijk en dat zorgt nu weer voor dat onwijs irri dilemma! De chick in kwestie ziet die ex, en dat is dus weer een goede vriend van mij, nog geregeld (geen sex meer alleen...).
Alleen heeft ze wel verteld dat ze wel enorme zin heeft om door ons beide geneukt te worden (tegelijk he! TOPIC!).
Nu heb ik het met die goede vriend van me meerdere malen gehad over het samen neuken van een chick. Mijn inmiddels ex-vriendin was zegmaar "Lijsttrekker" op onze list! Dat is niet meer dus das jammer voor haar. Nu heeft hij wel in het verleden laten doorschemeren mijn ex wel in een trio te willen neuken maar heeft het nog nooit over zijn inmiddels ex-vriendin met mij gehad.
We praten wel heel makkelijk over dit soort onderwerpen alleen weet ik dus totaal niet hoe hij reageert als ik het aan hem voor stel of de chick in kwestie het aan hem voorstelt! Verder is dan het volgende punt:

Hij weet dus niet dat ik al (veel) meerdere malen sex gehad heb met die zelfde chick!

Nu zit ik aan de ene kant dus met:
-een erg goede sexrelatie
-een sexverslaafde chick
-geen vriendin = geen verplichtingen

En aan de andere kant:
-een goede vriend wiens ex door mij geneukt wordt
-een verborgen schuldgevoel
-mogelijkheden tussen haakjes (!) voor een lijkt mij op en top trio.

WAT NU?!

Verder komt daar nog eens bij dat MIJN ex-vriendin ook sexverslaafd is en het een beetje moeilijk begint te krijgen. Nu is zij ook wel erg lekker maar toch ben ik bang dat ik dit ook wel weer relaxed vind zo. Geen relatie wel enorm veel sex! Mijn ex-vriendin weet hier overigens ook niks van (dan zou ze flippen! denk ik)

Jah nu het volgende! Je zal het niet geloven maar die chick van die sexrelatie vind ook mijn ex-vriendin wel relaxed en zou er weer geen bezwaar tegen hebben als we met haar een trio doen. Maar dan heb je dus weer een jaloerse ex vriend van haar.... jah het wordt steeds gekker... volgens mij komst het er op neer dat alle vier de mensen in kwestie porno willen alleen moet het nog even geregeld worden... ze hebben bijna allemaal wat met elkaar gehad:

-ik - mijn exvriendin
-goede vriend - sexverslaafde chick
-ik - sex verslaafde chick

de enige die missen zijn

-mijn exvriendin - sexverslaafde chick
en
-goede vriend - mijn exvriendin

Ow het is echt lastig. Mensen reageer hier eens op en haal eens wat dilemma's weg! Dit is echt de situatie zo....

Aight!

[Dit bericht is gewijzigd door Timmmm op 25-12-2002 11:19]

pi_7575890
quote:
Op maandag 23 december 2002 18:22 schreef EdPowers het volgende:

[..]

Betekent dat dus dat het in jouw geval een positief effect had op je relatie? Wat bedoel je precies met het "van wat een meid en da's toch maar even mijn vriendin""-gevoel.

Misschien dat ik daar even op in kan/mag springen.
Voor mij is dat gevoel het gevoel dat die man mijn vriendin aan het neuken is, en ik dus exact weet wat hij voelt, en hoe hij het kutje van mijn vriendin om zijn pik heen voelt om het maar even heel plat te zeggen. En het feit dat hij het nu 1 keertje (ok, misschien 2 keer tijdens dat trio/pr) kan voelen, maar dat als hij weg is, ik mijn vriendin nog honderden malen kan neuken. Hij is zeg maar te gast, en is zo weer weg, en ik blijf
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  zaterdag 28 december 2002 @ 09:53:00 #48
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_7576730
misschien dat ie weer weg is, maar hij heeft wel je vriendin geinfiltreerd.

Nee, da's leuk als je dan daarna weer 'moet'.

Hou je d'r wel een paar maanden tijd tussen?

zaterdag 28 december 2002 @ 14:32:19 #49
23158 Miss_MacPhisto
This is not an exit.
pi_7579768
Interessant topic.

Ik zou echt omkomen van jaloezie als mijn vriend er een andere vrouw bij zou betrekken in bed. Terwijl ik normaal helemaal niet jaloers ben aangelegd .... raar eigenlijk.

Smell the flowers while you can....
  zaterdag 28 december 2002 @ 22:24:42 #50
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_7587726
Onzekerheid? Heeft mijn vriendin 'last' van. Ze is dan bang dat ik op die andere vrouw verliefd zal worden omdat ze aantrekkelijker is ofzo.
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 14:32 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Interessant topic.

Ik zou echt omkomen van jaloezie als mijn vriend er een andere vrouw bij zou betrekken in bed. Terwijl ik normaal helemaal niet jaloers ben aangelegd .... raar eigenlijk.

pi_9511288
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 15:21 schreef EdPowers het volgende:

Ed

Ik heb het al een aantal keer meegemaakt om met een andere man mijn vriendin te verwennen. Dit zijn wel altijd hele goede vrienden van mij, met vreemden zie ik het niet direct zitten. Overigens doen mijn vrienden en ik niks bij elkaar, maar verwennen wij puur mijn vriendin. Supergeil wordt ze ervan, laatst zei ze dat ze er nog wel een derde bij wilde. Ik heb ook helemaal niet de behoefte om met een andere vrouw (erbij) te sexen. Alleen al het feit dat ze zo heerlijk sletterig kan zijn neemt die behoefte al weg. Ik zou het wel doen als het bijvoorbeeld een goede vriendin van haar is en zij dat zelf wil, maar dan ben ik liever passief.
De eerste is gekomen doordat een vriend van mij bleef slapen, we hadden een nogal klein huis, dus toen zijn we eigenlijk bij wijze van grap met zn drieen in bed gedoken, maar goed, niemand ging er meer uit, dus lag mijn vriendin tussen ons in, en toen de lichten eenmaal uit waren ging het eigenlijk vanzelf, ik begon haar te vingeren en zijn begon hem te trekken en van het een kwam het ander. Daarna hebben we het nog een paar keer met een andere vriend gedaan. Dit doen wij nu zo een keer in de twee drie maanden en is echt een toevoeging aan ons sexleven.
pi_9511630
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 04:25 schreef kariem112 het volgende:

[..]

een trio met 2 vreemde vrouwen is natuurlijk wel ok [img=29,15]i/s/yes.gif[/img]

Ach ja, wie zei ook al weer dat de islam achterhaald en achterlijk was? Begrijpelijke reactie dus
pi_9511748
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 22:57 schreef erodome het volgende:
Wij hebben dus ook wel trio's met 2 mannen voor mij.

Mijn husbie vind het gewoon helemaal te gek om me zo uit mijn dak te zien gaan.
En zo'n opoffering is het niet, he get's to join the ride

Hij is gewoon zeker van zijn sexuele voorkeuren en voelt zich totaal niet bedreigd door een andere man die op dat moment toch wel close is(close in de zin van dichtbij elkaar, naakt).

Hij weet dat mijn liefde voor hem sterk is, het zijn zijn ogen waarin ik kijk als ik klaarkom, het zijn zijn armen in wie ik eindig.

Het is allemaal een kwestie van vertrouwen, vertrouwen in jezelf, vertrouwen in elkaar.

Precies, met jou kan ik praten
pi_9570260
Je vriendin delen?

Nee liever niet...dan is het mijn vriendin niet meer

Ik ben gek :)
  vrijdag 4 april 2003 @ 10:18:54 #55
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_9574973
vriendin delen

no way!!

het idee dat iemand anders met zijn tengels aan m'n vriendinnetje zit

Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_9575586
quote:
Ik sta er voor open, we'll see what happens! Echter geeft mijn vriendin de voorkeur aan een man erbij dan een vrouw... Ik wacht wel tot ze weer bij zinnen komt want dit is natuurlijk geheel de verkeerde keus!
Anyone een tipje om haar ongelijk te tonen?
According to a new survey, women say they feel more comfortable undressing in front of men than they do undressing in front of other women. They say that women are too judgmental, where, of course, men are just grateful.
pi_9578051
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 14:47 schreef CapricorN het volgende:

[..]

Ach ja, wie zei ook al weer dat de islam achterhaald en achterlijk was? Begrijpelijke reactie dus

flauwe reactie!!!

Ik laat mij niet delen, blijf liever een persoon

Life is hard, but so am I.
pi_9580152
Ik zou m'n vriendin niet delen omdat:

1) Ik het gewoon een ongelofelijk vies idee vind.
2) M'n vriendin haar aandacht altijd over 2 mannen moet verdelen: dit gaat nogal gemakkelijk mis met alle ellendige gevolgen van dien.
3) Het nogal moeilijk is om dan nog een gezonde band met haar te creëren.

vrijdag 4 april 2003 @ 14:21:07 #59
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_9580242
Welke idioot gaat er nu samen met een andere vent aan de slag met zijn vriendin?
pi_9580307
Ik vind dat de meesten hier nogal narrowminded zijn hoor en hypocriet ook.
Zoals Kariem21 bijvoorbeeld, zijn vrouw niet, maar hij met 2 andere is wel goed en nota bene nog vreemde vrouwen. Maar in zijn moedercultuur schijnt dat wel geaccepteerd te zijn weten we (vandaar mijn reactie over de islam Tante_Bet).
De rest van de mannen hier vindt het ook maar niks als er een andere man bij komt kijken, maar owee als hun lief begint over een andere vrouw erbij, dan is ineens alles wel goed. Tenminste komt de wens dan nog vanuit de vrouw, maar in de meeste gevallen is het toch zo dat de vrouw liever een tweede man erbij heeft en dan kunnen ze dus bij 99,9% van de mannelijke partners wachten tot ze een ons wegen.

Eigenlijk vind ik dat gedrag getuigen van onzeker en jaloers macho gedrag, maar goed ik zal wel weer te ruimdenkend zijn. Jaloezie is zoiezo een teken van zwakte en onzekerheid, is niks gezonds aan vind ik..

pi_9580434
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 14:16 schreef Doc_Zenith het volgende:

2) M'n vriendin haar aandacht altijd over 2 mannen moet verdelen: dit gaat nogal gemakkelijk mis met alle ellendige gevolgen van dien.

Bij punt 2 en 3: Je spreekt uit ervaring ??? Zo niet, lul dan niet

Ik denk dat je wel moet bezitten over een wat voyeuristisch inslag en een relaxed karakter, en dat gaat zeker niet op voor de meeste amechtig reagerende mannen hier

vrijdag 4 april 2003 @ 14:33:56 #62
46265 org
Drink melk en kijk hentai
pi_9580470
foto = antwoord
/quote It's funny because it's true
  vrijdag 4 april 2003 @ 14:34:53 #63
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_9580496
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 11:23 schreef GodOfHellFire het volgende:

[..]

Hypocrisie ten top [img=29,15]i/s/yes.gif[/img]

Hij heeft wel gelijk
pi_9580593
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 14:31 schreef CapricorN het volgende:

[..]

voyeuristisch inslag en een relaxed karakter, en dat gaat zeker niet op voor de meeste amechtig reagerende mannen hier

Dat gaat voor de meeste mannen niet op. Echt goede driehoeksverhoudingen zijn schaars.

Kijk maar naar de natuur. Mannen moeten altijd strijden om de vrouwtjes voor hun alleen te hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door Doc_Zenith op 04-04-2003 14:40]

vrijdag 4 april 2003 @ 14:40:11 #65
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_9580622
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 14:24 schreef CapricorN het volgende:
Ik vind dat de meesten hier nogal narrowminded zijn hoor en hypocriet
Beter dat dan een ruimdenkende malloot
pi_9580735
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 14:38 schreef Doc_Zenith het volgende:

[..]

Dat gaat voor de meeste mannen niet op. Echt goede driehoeksverhoudingen zijn schaars.

Spreek je zelf wel uit ervarting???

Ehm , ik kan me vergissen maar volgens mij heb ik een heel relaas over mn eigen ervaring uit de doeken gedaan ergens boven in de topic,lees maar. maar om kort te zijn ja ik heb zeker ervaring hiermee
pi_9580831
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 14:40 schreef KingCold het volgende:

[..]

Beter dat dan een ruimdenkende malloot

Ik denk dat wij toch op een ander niveau zitten, je hebt volgens mij ook nog niet echt veel aan dit soort zaken geroken dan wel ervaringen gehad en aangezien je een student bent neem ik aan dat je uberhaupt al weinig levenservaring hebt, dus leef je sociaal geaccepteerde puberale gedrag maar lekker uit, want oei, anders hoor je er niet meer bij dalijk
  vrijdag 4 april 2003 @ 14:54:01 #68
17075 extreme
-wannahave-
pi_9580913
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 14:34 schreef KingCold het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk

hij heeft geen gelijk, misschien zou je de moeite kunnen nemen de rest van het topic te lezen voordat je voorbarige conclusies van anderen overneemt.
  vrijdag 4 april 2003 @ 14:54:33 #69
17075 extreme
-wannahave-
pi_9580926
Dit was een informatief topic, met een interlectuele uitwisseling van standpunten. Oftewel: ieder z'n mening, maar doe i.i.g een poging tot onderbouwing. Loos geblaat doen we in andere fora.
pi_9581002
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 14:31 schreef CapricorN het volgende:

[..]

Bij punt 2 en 3: Je spreekt uit ervaring ??? Zo niet, lul dan niet

Ik denk dat je wel moet bezitten over een wat voyeuristisch inslag en een relaxed karakter, en dat gaat zeker niet op voor de meeste amechtig reagerende mannen hier

Aan je boze reacties te zien bezit je daar zelf niet over.
pi_9581194
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 14:57 schreef Doc_Zenith het volgende:

[..]

Aan je boze reacties te zien bezit je daar zelf niet over.

Boos? Nou dat begrijp ik niet, ik mag toch wel geergerd reageren op een aantal naar mijn mening domme reacties. Ik probeer niemand ergens van te overtuigen, maar dat er zo negatief geraageerd wordt op deze kwestie vind ik eigenlijk een beetje teleurstellend. En dat jij dan meteen de conclusie eraan verbindt dat als ik boos reageer dat ik dan niet relaxed ben snap ik al helemal niet, oftwel ook weer een duffe reactie dus.
pi_9581741
Ach ja, misschien vat ik het wel verkeerd op. Meningen verschillen nou eenmaal en daarom heb je dit topic geopend. Maar dat wil niet zeggen dat je geen respect voor elkaars meningen hoeft te hebben.
pi_9581807
Ieder zijn eigen mening, maar als je het nou leuk vindt om met meerdere te sexen, ga gerust je gang! Ik heb al genoeg aan mijn eigen man.
Offtopic:Islam staat overigens vlg. een moslimvriend van mij niet perse het hebben van meerdere vrouwen toe, is meer cultureel bepaald: statussymbool en omdat er veel mannen sneuvelden in die tijd. In meeste moslimlanden is het gewoon verboden hoor! Christenen kunnen er overigens ook wel wat van: zie Salt Lake City e.o. Godsdienst is zoiezo achterlijk, vind ik...Zouden er ook culturen zijn waar vrouwen meerdere mannen hebben?
Life is hard, but so am I.
pi_9593452
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 14:16 schreef Doc_Zenith het volgende:

Met alle respect voor je mening, punt 2 klopt niet, dit soort problemen zie je eerder als een man zijn aandacht tussen 2 vrouwen moet verdelen(mits de vrouwen niet met elkaar spelen) als dat een vrouw haar aandacht moet verdelen tussen 2 mannen.

Een gemiddelde vrouw kan met gemak 2 mannen aan op sexueel gebied, ze kan ze beide helemaal bevredigen en er zelf dan nog lachend tussen liggen zo van zijn jullie nu al moe

zaterdag 5 april 2003 @ 21:52:56 #75
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_9607441
*Ik denk dat wij toch op een ander niveau zitten*

Ik denk het ook

*je hebt volgens mij ook nog niet echt veel aan dit soort zaken geroken dan wel ervaringen gehad*

Met dit soort zaken heb ik 0 ervaring inderdaad en daar ben ik maar wat blij om

*en aangezien je een student bent neem ik aan dat je uberhaupt al weinig levenservaring hebt*

Und?

*dus leef je sociaal geaccepteerde puberale gedrag maar lekker uit, want oei, anders hoor je er niet meer bij dalijk*

Heb je je weleens afgevraagd waarom dit gedrag tevens sociaal aanvaard is? Bovendien, ik heb de laatste tijd nogal de impressie dat je juist *niet* moet doen wat de massa doet om 'erbij te horen'.

*hij heeft geen gelijk*

Kariem heeft daar wel degelijk gelijk. Veel mannen vinden andere mannen vies en vrouwen lekker, dus willen ze er veel liever een vrouw bijhebben dan een of andere vent. Dat is alleen maar logisch, en of het hypocriet is of niet maakt geen ene moer uit. Bovendien sluit ik me aan bij hetgeen hij zegt.

zaterdag 5 april 2003 @ 21:59:31 #76
16701 scanman01
Today's a good day
pi_9607553
Ik vind alles prima en alles moet ook kunnen. Bezitterigheid staat niet in mijn woordenboek.... en jaloezie ook niet. Alle eerder genoemde sitaties lijken me wel zeer boeiend eigenlijk. We hebben er al een paar geprobeerd en dat is ook best wel goed bevallen.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_9611700
Het is al een paar keer gebeurd en we hebben er goeie afspraken over.
ieder zijn smaak maar het wind me enorm op en mijn vrouw helemaal als ze te keer kan gaan.
  zondag 6 april 2003 @ 13:35:54 #78
34628 _WgV_
It's a magical world
pi_9615021
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 00:01 schreef erodome het volgende:

[..]

Een gemiddelde vrouw kan met gemak 2 mannen aan op sexueel gebied, ze kan ze beide helemaal bevredigen en er zelf dan nog lachend tussen liggen zo van zijn jullie nu al moe

Volgens mij komt dat meer doordat mannen makkelijker te bevredigen zijn dan door de vaardigheid/uithoudingsvermogen van de vrouw
Calvin's dad: The secret to enjoying your job is to have a hobby that is even worse.
  zondag 6 april 2003 @ 19:18:21 #79
37769 erodome
Zweefteef
pi_9621266
quote:
Op zondag 6 april 2003 13:35 schreef _WgV_ het volgende:

[..]

Volgens mij komt dat meer doordat mannen makkelijker te bevredigen zijn dan door de vaardigheid/uithoudingsvermogen van de vrouw

Grinnik, dat zou heel goed kunnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')