abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 december 2002 @ 15:21:27 #1
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_7388582
Ik ben op zoek naar mannen die ooit hun vrouw/vriendin hebben 'gedeeld' met (een) andere man(nen). Ik ben vooral benieuwd naar een diepzinnige analyse van het gevoel wat je ertoe drijft om zo'n ervaring te beleven. Wat gaat er op zo'n moment door je heen? Voel je geen jaloezie? Of is dat juist het erotische element eraan?

Verder ben ik ook nieuwsgierig hoe zulke situaties ontstaan? Allemaal teveel drank op? Was het gepland? Vriendin jarenlang moeten overhalen of vroeg ze er zelf op? Met wie gebeurde het dan?

En tenslotte ook interessant: was het een eenmalig iets? Een keer en nooit meer? Relatie erop stukgelopen? Of was het het begin van een nieuw leven?

Alvast bedankt voor jullie input!

Ed

pi_7388728
haha no way De eeste die ook maar denkt aan mn vriendin te kunnen zitten gaat een erg vervelende tijd tegemoet Die zal ik eens ff traditioneel offeren met de kerst, "hey wat smaakt de kalkoen raar dit jaar"
My Only Fear Of Death Is Coming Back Reincarnated As a Breezahslut.
  dinsdag 17 december 2002 @ 15:28:41 #3
11729 killerkef
Veni, Vidi, Prutsum Erat
pi_7388753
de enige keer dat dat gebeurd is, was zonder toestemming en/of medeweten van mijzelf
  dinsdag 17 december 2002 @ 15:29:17 #4
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_7388766
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 15:27 schreef DevilsNight83 het volgende:
haha no way De eeste die ook maar denkt aan mn vriendin te kunnen zitten gaat een erg vervelende tijd tegemoet Die zal ik eens ff traditioneel offeren met de kerst, "hey wat smaakt de kalkoen raar dit jaar"
Jij Binkie!!

Ik denk dat hij meer bedoelt in de zin van partnerruil en sexclub achtige taferelen...

ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_7388782
'k heb er geen ervaring mee....
maar ik neem aan dat je dit zelf wilt proberen ?
pi_7389181
Ik ga ervan uit in de zin van een triootje?

Een keer gedaan met een vriendin en haar vriendje.. Was tevens de laatste keer trouwens. Niet dat ik er echt tegen ben (als mijn vriendin zoiets zou vragen zou ik niet gelijk "nee" zeggen - wie ben ik op haar geen fantasietjes te gunnen?) maar het maakt dingen wel erg gecompliceerd.

Vriendschappen moeten erg stevig in de schoenen staan, of niet al te vast zijn om dit te overleven en relaties kunnen er inderdaad op stuklopen als een van de partners toch jaloers wordt / de ander eigenlijk ook wel leuk vind.

Bij ons ging het allemaal wel goed omdat ik die jongen toch al niet kende en zij al vaker het bed met me gedeeld had, maar als mijn vriendin met zoiets zou komen zou ik wel erg kritisch zijn bij het goedkeuren van de andere partner.

* SadKingBilly is tamelijk vrij in zijn sexbeleving, en doet niet snel ergens moeilijk over
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  dinsdag 17 december 2002 @ 16:13:49 #7
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_7389799
Ik ben niet zozeer geinteresseerd in mega-gangbang ervaringen ed. Ik ben geinteresseerd in de beleving en motivatie van de man tijdens zo'n ervaring.

Voor de 'bah, ik nooit' roepers, de vraag was niet wie het leuk vond en wie niet.

formeel offtopic vraag voor SadKingBilly: vond je het verder geen 'kick' ofzo om iemand anders zijn vriendin te pakken terwijl die ander er bij stond?

pi_7390415
meerdere keren gedaan, zowel met (toenmalige-) vriendinnen, als vriendinnen van andere mannen.

regeltje 1:
absoluut gebrek aan jaloezie, en dan bedoel ik als karaktertrek dus niet in 'the heat of the moment' of onder invloed van drempelverlagende middelen (drank&drugs) anders krijg je er geheid spijt van, en kan het zomaar de nekslag voor je relatie zijn.
regeltje 2:
weet onvoorwaardelijk wat je hebt aan je partner, en zorg dat zij weet wat ze aan jou heeft, niet jaloers zijn is een ding, maar het 'uitlenen' van je vriendin kan wel eens verkeerd opgevat worden door de vriendin zelf. Ze zal er ernstig van overtuigd moeten zijn dat je 100% voor haar gaat, ondanks dat je haar lichaam kan delen, vrouwen koppelen lichamelijke liefde (lust) namelijk niet zo makkelijk los van 'onvoorwaardelijk houden van' zoals mannen dat kunnen.
regeltje 3:
weet wie je bij je sexspel betrekt, mannen hebben een natuurlijke neiging tot concureren, en in een triootje is dat niet wenselijk, een vriendschap is zo kapot gemaakt. En ook belangrijk: vertrouwen, de dame bepaald wat er gebeurt, hoe het gebeurt, en met wie het gebeurt.
Note:
Heterosexuele blote mannen worden ook nog al snel verlegen van elkaar als er niet genoeg 'afleiding' is, zorg dus voor een aangename setting en sfeer.

voor de rest eigenlijk hetzelfde idee als een normaal triootje (zie ook de andere topics hierover) belangrijkste is denk ik dat je het er van te voren eens uitgebreid over hebt, en dat je nooit iets probeert te plennen, regelen of sturen, dit soort dingen moeten namelijk spontaan 'gebeuren', meestal als 'logisch' gevolg van een bijzondere avond.

en als het je 'ding' is, dan is het gewoon een beregeil gezicht om je vriendin geneukt te zien worden door iemand anders, of om haar een massage te kunnen geven met 'twenty fingers', om maar te zwijgen van de senstaie van een sandwich (vooropgesteld dat de dame dat kan hebben natuurlijk)

volgens mij is een triootje met twee mannen een stiekeme droom van heel veel vrouwen

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_7395294
En waarom wil je dat weten, zomaar uit interresse, of ben je met een onderzoek bezig?

Wij hebben dus regelmatig triotjes, partnerruil, groepssex, en zo nu en dan zelfs gangbangs.

De belangrijkste regels staan hierboven al vermeld. Afspraken maken is een must en die afspraken moeten ook in het heetst van de strijd heilig zijn en blijven.

Wij hebben er dus ruim een jaar over gepraat gedacht en nog meer gepraat, voor we aan PR begonnen. Dat praten was niet om elkaar over te halen, maar om alle mogelijke risico's voor onze relatie goed te overdenken.
Overigens bewust met PR en niet met trio, omdat, hoe je er ook over praat en nadenkt, toch altijd een kleine kans over blijft, dat op het moment dat er echt sex geweest is, je later toch jalouzie en/of spijt zou kunnen krijgen. En als je beide sex gehad hebt met een ander, is er iig geen scheve verhouding wat je met trio dus wel hebt, dan heeft tenslotte slechts 1 van beide sex gehad met een ander.
En ook dat is iets wat we zeer goed afgesproken hadden. Als er 1 van ons achteraf zich niet helemaal happy zou voelen met de situatie, dan zouden we er direct een punt achter zetten, en het er nooit meer over hebben.

Maar het beviel ons perfect, en na meerdere malen PR met meerdere stellen, zijn we verder gegaan. En het bevalt ons nog steeds echt perfect.

Het verbaasde ons zelf trouwens, dat ondanks dat we al een ontzettend goede en hechte relatie hadden, onze relatie nog vele malen hechter is geworden. Ik denk dat dat oa komt omdat jalouzie iets is wat door de vrije sex totaal uit onze relatie gebannen is.

En de bottomline is ook gewoon dat we het beide gewoon ontzettend geil vinden om elkaar met een ander bezig te zien, nog even afgezien van de mogelijkheid sandwich ed.

Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  woensdag 18 december 2002 @ 13:19:30 #10
37799 Epibrator
Faken is ook een vak!
pi_7406318
Heb hier zelf geen ervaring mee. Ken alleen een vrouw wiens ex haar meermaals meenam naar een club en daar moest ze met anderen sex hebben. Anders zou hij bij haar weggaan. De reden was dat ze een keer een misstap had gemaakt. De eikel vond het nodig om haar vanaf dat moment het gevoel te geven dat ze een minderwaardig persoon was, een slet die alleen goed was om geneukt te worden. Dat hijzelf er meerdere anderen op nahield liet hij even buiten het verhaal.

Dat soort mannen verdienen het om hun ballen in kokend water gedompeld te krijgen. En dat zij er geen actie op ondernam kwam omdat ze de gevolgen van een scheiding niet aan kon (kind in het spel).

Ter bescherming van mezelf en anderen doe ik alsof...
pi_7406484
Ik kan mij voorstellen dat mensen aan pr doen of triootjes maar moet er zelf niet aan denken.
Heb hier dus ook geen ervaring mee maar vind het interesant om te lezen hoe de mensen die wel ervaring hebben hun ervaring delen met ons "goddelozen lol".
Proud Skinhead
pi_7430191
Ik zou het nooit met 2 jongens doen als ik met de een verkering heb
Ik denk dat de meeste onbewust toch veel te bezitterig daarvoor zijn.
Als je met allebei niets hebt kan t wel, maar een jongen waar je verkering mee hebt zal zijn eigen jaloezie volgensmij toch altijd onderschatten en terugdraaien kan je het niet meer.
pi_7432974
Wel, extreme en sakura hebben al verteld waar je op moet letten en hoe je ermee om moet gaan om het goed te laten gaan, dus ik ga niet in herhaling vallen..

Ik heb meerdere triootjes gehad, zowel m/m/v(wel hetero) als m/v/v(wel bi), ook quatrootjes(stel/stel) een paar daarvan in een orgie(dus stel/stel terwijl er om je heen een heleboel meer mensen bezig zijn en soms ook wel wat handjes hier en daar verschijnen, maar dat niet echt vergaand).

Het bevalt hartstikke goed!!!

Ik en mijn man zijn al 10 jaar bij elkaar en het ziet er niet naar uit dat ik snel van hem af kom

Het kan dus zeer zeker(er zijn echt heeeeeeeeeeeel veel mensen die sex hebben met andere dan in de relatie en dit legaal), maar wees je bewust van de eventuele "gevaren" en bespreek die, bespreek je grensen en doe rustig aan.
Je hebt je hele leven om erin verder te gaan als alles goed gaat, liever de 1ste keer dat je zoiets probeerd rustig aan en niet tever gaan dan dat er enorme problemen komen.

Respecteer grensen van je partner en PRAAT!!

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 19 december 2002 @ 19:23:38 #14
13075 Big_M
 ziet ze vliegen :-)
pi_7433055
trio ofzo zou ik nog wel doen, maar haar uitlenen??
nee, zover ga ik niet!
""Takeoffs are optional, landings are mandatory" (James McLaughlin)"
  vrijdag 20 december 2002 @ 04:22:12 #15
20603 Runeblades
[]D [] []V[] []D
pi_7443659
whahh dit is iets wat ik niet zo aanraken met een stok van 10 meter.
ik zou nooit een trio willen. (rare gedachten van een man eh?)
ik zou haar nooit willen 'uitlenen'
ik ben hier gewoon veels te jaloers voor en het zou me echt opvreten en resulteren in het beeindigen van de relatie als het wel zou gebeuren.
pi_7443665
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 15:21 schreef EdPowers het volgende:
Ik ben op zoek naar mannen die ooit hun vrouw/vriendin hebben 'gedeeld' met (een) andere man(nen). Ik ben vooral benieuwd naar een diepzinnige analyse van het gevoel wat je ertoe drijft om zo'n ervaring te beleven. Wat gaat er op zo'n moment door je heen? Voel je geen jaloezie? Of is dat juist het erotische element eraan?

Verder ben ik ook nieuwsgierig hoe zulke situaties ontstaan? Allemaal teveel drank op? Was het gepland? Vriendin jarenlang moeten overhalen of vroeg ze er zelf op? Met wie gebeurde het dan?

En tenslotte ook interessant: was het een eenmalig iets? Een keer en nooit meer? Relatie erop stukgelopen? Of was het het begin van een nieuw leven?

Alvast bedankt voor jullie input!

Ed

Beetje zieke gedachte dit... er zit niemand aan mijn vriendin/vrouw/verloofde... ZELFS geen andere vrouw... en al helemaal niet met mijn toestemming....
een trio met 2 vreemde vrouwen is natuurlijk wel ok
......
pi_7445505
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 04:25 schreef kariem112 het volgende:

[..]

Beetje zieke gedachte dit... er zit niemand aan mijn vriendin/vrouw/verloofde... ZELFS geen andere vrouw... en al helemaal niet met mijn toestemming....
een trio met 2 vreemde vrouwen is natuurlijk wel ok

Hypocrisie ten top
maar goed, dat wisten we al van je...
I am the god of hell fire... and i bring you.... FIRE!
pi_7445812
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 11:23 schreef GodOfHellFire het volgende:

[..]

Hypocrisie ten top
maar goed, dat wisten we al van je...

dat was ook mijn eerste reactie, hij wel, zij niet,
maar toen ik goed las, zag ik dat 'ie een trio met twee vreemde vrouwen wel okee vond, dus buiten de relatiesfeer.
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_7445903
ik denk idd dat alle 3 de mensen in een trio het beste gewoon single moeten zijn dan is er idd niet iemand die zig jaloers hoeft te voelen en als je dan toch zoeits wil in een relatie dan denk ik idd dat je dat in evenwicht moet doen. dus alletwee met een ander sex hebben.
'maar ik vrag mij af of ik dat met iemand die ik goed ken zou kunnen ik ken wel een aantal mensen (mannen en vrouwen) die ik zonder problemen mee zou klunnen krijgen daarvoor maar jah de vraag is of mijn relatie dat an zou kunnen (zowel van haar uit als van mij uit)
please don't show any ass, tits or other female body parts. it wil drive annimal inside crazy.
  vrijdag 20 december 2002 @ 11:50:24 #20
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_7445945
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 16:35 schreef extreme het volgende:
meerdere keren gedaan, zowel met (toenmalige-) vriendinnen, als vriendinnen van andere mannen.

regeltje 1:
absoluut gebrek aan jaloezie, en dan bedoel ik als karaktertrek dus niet in 'the heat of the moment' of onder invloed van drempelverlagende middelen (drank&drugs) anders krijg je er geheid spijt van, en kan het zomaar de nekslag voor je relatie zijn.

En dat is de de reden dat ik trios NOOIT zal doen met me eigen vriendin.

Ik ben namelijk een jaloers kreng en ook nog eens flink heetgebakkerd en weet dus zeker dat ik die ander gozer/griet door een bushokje slinger als ik ze aan mijn vriendin zie komen. .

De fantasie lijkt me top, de realiteit lijkt me een enorme domper...

Oh, en ik spreek uit ervaring want ik werd al stikjaloers en witheet van woede toen mijn minnares mijn ex-vriendin zoende .

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_7446430
ik domineer mn vriendin een andere man zou dat van mij niet mogen.
*moord neigingen heeft in zo een situatie
  vrijdag 20 december 2002 @ 12:27:21 #22
42733 323F.com
Crolla In Da HouSe
pi_7446502
mijn vrouwtje delen .... nee daar doe ik niet aan.... als ze nou echt erop stond dat ze een trio met 2 mannen wilde zou ik het wel doen.. al zou ik denk ik jaloers worden
Check My Site.... www.323F.com ... leave a message!
pi_7446728
het spreekwoord is fout:

Niet van ruilen komt huilen, maar van delen...

no way!!!

(met een andere vrouw, das dan weer een ander verhaal)

pi_7446744
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 11:50 schreef X-Ray het volgende:

Oh, en ik spreek uit ervaring want ik werd al stikjaloers en witheet van woede toen mijn minnares mijn ex-vriendin zoende .

Nou is dat ook een vreemde gewaarwording...
pi_7446822
Is het waar dat de meeste mannen het geen bedreiging vinden als hun vriendinnen eens een vrouw zoenen of zelfs met haar vrijen?
Zien mannen mannen als een directe rivaal en vrouwen als een leuk speeltje voor hun vriendin (misschien mogen ze zelf een keertje meedoen!)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')