Verder ben ik ook nieuwsgierig hoe zulke situaties ontstaan? Allemaal teveel drank op? Was het gepland? Vriendin jarenlang moeten overhalen of vroeg ze er zelf op? Met wie gebeurde het dan?
En tenslotte ook interessant: was het een eenmalig iets? Een keer en nooit meer? Relatie erop stukgelopen? Of was het het begin van een nieuw leven?
Alvast bedankt voor jullie input!
Ed
quote:Jij Binkie!!
Op dinsdag 17 december 2002 15:27 schreef DevilsNight83 het volgende:
haha no wayDe eeste die ook maar denkt aan mn vriendin te kunnen zitten gaat een erg vervelende tijd tegemoet
Die zal ik eens ff traditioneel offeren met de kerst, "hey wat smaakt de kalkoen raar dit jaar"
Ik denk dat hij meer bedoelt in de zin van partnerruil en sexclub achtige taferelen...
Voor de 'bah, ik nooit' roepers, de vraag was niet wie het leuk vond en wie niet.
formeel offtopic vraag voor SadKingBilly: vond je het verder geen 'kick' ofzo om iemand anders zijn vriendin te pakken terwijl die ander er bij stond?
regeltje 1:
absoluut gebrek aan jaloezie, en dan bedoel ik als karaktertrek dus niet in 'the heat of the moment' of onder invloed van drempelverlagende middelen (drank&drugs) anders krijg je er geheid spijt van, en kan het zomaar de nekslag voor je relatie zijn.
regeltje 2:
weet onvoorwaardelijk wat je hebt aan je partner, en zorg dat zij weet wat ze aan jou heeft, niet jaloers zijn is een ding, maar het 'uitlenen' van je vriendin kan wel eens verkeerd opgevat worden door de vriendin zelf. Ze zal er ernstig van overtuigd moeten zijn dat je 100% voor haar gaat, ondanks dat je haar lichaam kan delen, vrouwen koppelen lichamelijke liefde (lust) namelijk niet zo makkelijk los van 'onvoorwaardelijk houden van' zoals mannen dat kunnen.
regeltje 3:
weet wie je bij je sexspel betrekt, mannen hebben een natuurlijke neiging tot concureren, en in een triootje is dat niet wenselijk, een vriendschap is zo kapot gemaakt. En ook belangrijk: vertrouwen, de dame bepaald wat er gebeurt, hoe het gebeurt, en met wie het gebeurt.
Note:
Heterosexuele blote mannen worden ook nog al snel verlegen van elkaar als er niet genoeg 'afleiding' is, zorg dus voor een aangename setting en sfeer.
voor de rest eigenlijk hetzelfde idee als een normaal triootje (zie ook de andere topics hierover) belangrijkste is denk ik dat je het er van te voren eens uitgebreid over hebt, en dat je nooit iets probeert te plennen, regelen of sturen, dit soort dingen moeten namelijk spontaan 'gebeuren', meestal als 'logisch' gevolg van een bijzondere avond.
en als het je 'ding' is, dan is het gewoon een beregeil gezicht om je vriendin geneukt te zien worden door iemand anders, of om haar een massage te kunnen geven met 'twenty fingers', om maar te zwijgen van de senstaie van een sandwich (vooropgesteld dat de dame dat kan hebben natuurlijk)
volgens mij is een triootje met twee mannen een stiekeme droom van heel veel vrouwen
Wij hebben dus regelmatig triotjes, partnerruil, groepssex, en zo nu en dan zelfs gangbangs.
De belangrijkste regels staan hierboven al vermeld. Afspraken maken is een must en die afspraken moeten ook in het heetst van de strijd heilig zijn en blijven.
Wij hebben er dus ruim een jaar over gepraat gedacht en nog meer gepraat, voor we aan PR begonnen. Dat praten was niet om elkaar over te halen, maar om alle mogelijke risico's voor onze relatie goed te overdenken.
Overigens bewust met PR en niet met trio, omdat, hoe je er ook over praat en nadenkt, toch altijd een kleine kans over blijft, dat op het moment dat er echt sex geweest is, je later toch jalouzie en/of spijt zou kunnen krijgen. En als je beide sex gehad hebt met een ander, is er iig geen scheve verhouding wat je met trio dus wel hebt, dan heeft tenslotte slechts 1 van beide sex gehad met een ander.
En ook dat is iets wat we zeer goed afgesproken hadden. Als er 1 van ons achteraf zich niet helemaal happy zou voelen met de situatie, dan zouden we er direct een punt achter zetten, en het er nooit meer over hebben.
Maar het beviel ons perfect, en na meerdere malen PR met meerdere stellen, zijn we verder gegaan. En het bevalt ons nog steeds echt perfect.
Het verbaasde ons zelf trouwens, dat ondanks dat we al een ontzettend goede en hechte relatie hadden, onze relatie nog vele malen hechter is geworden. Ik denk dat dat oa komt omdat jalouzie iets is wat door de vrije sex totaal uit onze relatie gebannen is.
En de bottomline is ook gewoon dat we het beide gewoon ontzettend geil vinden om elkaar met een ander bezig te zien, nog even afgezien van de mogelijkheid sandwich ed.
Dat soort mannen verdienen het om hun ballen in kokend water gedompeld te krijgen. En dat zij er geen actie op ondernam kwam omdat ze de gevolgen van een scheiding niet aan kon (kind in het spel).
Ik heb meerdere triootjes gehad, zowel m/m/v(wel hetero) als m/v/v(wel bi), ook quatrootjes(stel/stel) een paar daarvan in een orgie(dus stel/stel terwijl er om je heen een heleboel meer mensen bezig zijn en soms ook wel wat handjes hier en daar verschijnen, maar dat niet echt vergaand).
Het bevalt hartstikke goed!!!
Ik en mijn man zijn al 10 jaar bij elkaar en het ziet er niet naar uit dat ik snel van hem af kom ![]()
Het kan dus zeer zeker(er zijn echt heeeeeeeeeeeel veel mensen die sex hebben met andere dan in de relatie en dit legaal), maar wees je bewust van de eventuele "gevaren" en bespreek die, bespreek je grensen en doe rustig aan.
Je hebt je hele leven om erin verder te gaan als alles goed gaat, liever de 1ste keer dat je zoiets probeerd rustig aan en niet tever gaan dan dat er enorme problemen komen.
Respecteer grensen van je partner en PRAAT!!
quote:Beetje zieke gedachte dit... er zit niemand aan mijn vriendin/vrouw/verloofde... ZELFS geen andere vrouw... en al helemaal niet met mijn toestemming....
Op dinsdag 17 december 2002 15:21 schreef EdPowers het volgende:
Ik ben op zoek naar mannen die ooit hun vrouw/vriendin hebben 'gedeeld' met (een) andere man(nen). Ik ben vooral benieuwd naar een diepzinnige analyse van het gevoel wat je ertoe drijft om zo'n ervaring te beleven. Wat gaat er op zo'n moment door je heen? Voel je geen jaloezie? Of is dat juist het erotische element eraan?Verder ben ik ook nieuwsgierig hoe zulke situaties ontstaan? Allemaal teveel drank op? Was het gepland? Vriendin jarenlang moeten overhalen of vroeg ze er zelf op? Met wie gebeurde het dan?
En tenslotte ook interessant: was het een eenmalig iets? Een keer en nooit meer? Relatie erop stukgelopen? Of was het het begin van een nieuw leven?
Alvast bedankt voor jullie input!
Ed
quote:Hypocrisie ten top
Op vrijdag 20 december 2002 04:25 schreef kariem112 het volgende:[..]
Beetje zieke gedachte dit... er zit niemand aan mijn vriendin/vrouw/verloofde... ZELFS geen andere vrouw... en al helemaal niet met mijn toestemming....
een trio met 2 vreemde vrouwen is natuurlijk wel ok
quote:dat was ook mijn eerste reactie, hij wel, zij niet,
Op vrijdag 20 december 2002 11:23 schreef GodOfHellFire het volgende:[..]
Hypocrisie ten top
maar goed, dat wisten we al van je...
quote:En dat is de de reden dat ik trios NOOIT zal doen met me eigen vriendin.
Op dinsdag 17 december 2002 16:35 schreef extreme het volgende:
meerdere keren gedaan, zowel met (toenmalige-) vriendinnen, als vriendinnen van andere mannen.regeltje 1:
absoluut gebrek aan jaloezie, en dan bedoel ik als karaktertrek dus niet in 'the heat of the moment' of onder invloed van drempelverlagende middelen (drank&drugs) anders krijg je er geheid spijt van, en kan het zomaar de nekslag voor je relatie zijn.
Ik ben namelijk een jaloers kreng en ook nog eens flink heetgebakkerd en weet dus zeker dat ik die ander gozer/griet door een bushokje slinger als ik ze aan mijn vriendin zie komen.
.
De fantasie lijkt me top, de realiteit lijkt me een enorme domper...
Oh, en ik spreek uit ervaring want ik werd al stikjaloers en witheet van woede toen mijn minnares mijn ex-vriendin zoende
.
Niet van ruilen komt huilen, maar van delen...
no way!!!
(met een andere vrouw, das dan weer een ander verhaal)
quote:Nou is dat ook een vreemde gewaarwording...
Op vrijdag 20 december 2002 11:50 schreef X-Ray het volgende:Oh, en ik spreek uit ervaring want ik werd al stikjaloers en witheet van woede toen mijn minnares mijn ex-vriendin zoende
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |