Of Paulinequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:49 schreef Vimbavimba het volgende:
Paul, als je een meisje was geworden had je dan Paula geheten_
Geen verstand van voetbal hebbenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
KUTRECHT GAAT ERAAN OLE OLEEEEE
Nee hoor want wij worden 1e of 2e dit seizoenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
KUTRECHT GAAT ERAAN OLE OLEEEEE
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee hoor want wij worden 1e of 2e dit seizoen
Thx! Als ik jullie trainier zo hoor wordt het een heel zwaar seizoen en moeten er nog aankoopjes bijquote:Op maandag 5 augustus 2019 04:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd PAULUS. Op een geweldig mooi fantastisch seizoen.
Zou op stemmenquote:
Niet geklikt.quote:Op zondag 11 augustus 2019 09:14 schreef Paul het volgende:
https://frontpage.fok.nl/(...)jij-dit-te-eten.html
Hallo je bent in het Paul topic dan klik je op mijn mooie linkjesquote:
Nee.quote:Op zondag 11 augustus 2019 09:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Hallo je bent in het Paul topic dan klik je op mijn mooie linkjes
meiquote:Op maandag 12 augustus 2019 08:17 schreef Hallojo het volgende:
In welke maand verwacht je het kampioenschap, Paul?
Zo laat pas?quote:
Paulus krijgt een penaltyquote:
Die zal qua gewicht ook gaan aankomen zoals Andy van der Meyde toen die was gestopt met voetballen.quote:
Hij is niet gestopt nog. Officieel dan. Hij heeft dit seizoen wel skybox in de galgenwaardquote:Op maandag 12 augustus 2019 22:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Die zal qua gewicht ook gaan aankomen zoals Andy van der Meyde toen die was gestopt met voetballen.
In die skybox kan het bier rijkelijk vloeien en de bittergarnituur onbeperkt frituren!quote:Op maandag 12 augustus 2019 22:27 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Hij is niet gestopt nog. Officieel dan. Hij heeft dit seizoen wel skybox in de galgenwaard
40-45quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 06:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoelaat speelt Utrecht donderdag?
Jongeeeeeeeee zorg jij nou maarus dat je cluppie puntjes paktquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 06:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoelaat speelt Utrecht donderdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |