abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173959871
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Het is natuurlijk verplicht gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

pi_173959882
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 10:22 schreef Roomsnoes het volgende:
Wat een monster :D
En lees dit dan:
"Deze VTech Baby Walker heeft vele activiteiten met onder andere vormen, woordjes, letters en cijfers om te leren."

Hee S, kijk nou, een vierkant. En whoohoo, dit is het cijfer 1. Zeg maar na, 1!
_O-
pi_173959956
Ik probeer Vtech zo veel mogelijk buiten de deur te houden. Jezus, wat een krijs speelgoed.

Sowieso houdt mijn baby (nog) niet van speelgoed met batterijen en wordt echt boos van Zoef Zoef Eddy. Hij speelt liever met regenmakers, plastic bakjes en zijn knuffels. En van echt ALLES een trommel maken. O+
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_173960446
Ojee al dat hysterisch speelgoed :')

Hier is het tij weer gekeerd. We hadden gister een heel ander kind dan afgelopen vrijdag. Het zal dan toch wel de ‘ik-ben-bijna-6weken’ dag zijn geweest, hoop dat ie dan de echte 6 weken overslaat haha.
Hij heeft zowaar in z’n eigen bedje geslapen! O+
pi_173960508
Een vormenstoof vond O al heel snel leuk, die auto uit het vorige topic zou O nog steeds geweldig vinden (hij is nu net 2). Maar zijn Vtech loopkar gebruikt hij ook nog steeds. Fijnste aan het Vtech speelgoed is als de batterijen bijna op zijn, dan blijven de geluidjes hangen. Dat hebben we hier met oa Piet Politieauto.

Man was gisteren weer naar voetbal, dus wij hadden een gezellig avondje!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Manager PR/Moderator zondag 24 september 2017 @ 13:54:09 #6
269689 crew  Viv
pi_173964043
FF wat pittig zo in je eentje! :X En RF wat een nachten joh. :*

Groetjes vanuit de Zwitserse Alpen. :W
pi_173964333
Pfff FF, ik vind je een held.

Hier zijn de toettoet auto's en garage van peuterzus toch wel heel erg in trek. Vooral om je aan de garage op te trekken :')
pi_173965086
Jemig FF, wat een avond :X Je doet het toch maar even allemaal, petje af hoor!

Hier nog steeds een Vtech vrij huis O+

Ik lees wel mee maar schrijf weinig; weinig energie om actief mee te schrijven. De overgang van 1 naar 2 kinderen vind ik behoorlijk wat impact hebben. Zeker in combinatie met slechte nachten blijft er heel weinig over voor mezelf. Ik kijk uit naar het moment dat er meer ruimte komt.
Ondertussen wordt m'n mini wel steeds groter O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Manager PR/Moderator zondag 24 september 2017 @ 19:08:09 #9
269689 crew  Viv
pi_173972132
quote:
7s.gif Op zondag 24 september 2017 14:40 schreef Fazzoletti het volgende:
Hier ook, heerlijk! *O*

Mooie broccolidame heb je daar. O+
pi_173972966
Heerlijke foto Fazz!!

Timo zit in een wat lastiger fase. Hij blijft wel vrolijk, maar slapen gaat weer slecht (ging ff een weekje beter) en hij drinkt nu ook een stuk slechter. Na 100/120 ml heeft ie gewoon genoeg van zijn fles. Op zich blijft hij goed te pas en houdt ie voldoende plasluiers, maar ik vind het toch frappant. Herkenbaar voor zesmaandenbaby's? Hapjes eten gaat wel goed, daar geniet hij echt van. Ook broodkorstjes worden gretig opgesabbeld.
pi_173972998
FF :* de wanhoop komt bij mij al naar boven bij het zien van de foto en bijbehorend verhaal

Wat is ze groot geworden Fazz! O+

Ik zing met peuter het hardst mee met alle speelgoed :D daar heb ik niet zoveel op tegen als de kinderen er blij van worden
pi_173973345
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 19:43 schreef Gogo83 het volgende:
Heerlijke foto Fazz!!

Timo zit in een wat lastiger fase. Hij blijft wel vrolijk, maar slapen gaat weer slecht (ging ff een weekje beter) en hij drinkt nu ook een stuk slechter. Na 100/120 ml heeft ie gewoon genoeg van zijn fles. Op zich blijft hij goed te pas en houdt ie voldoende plasluiers, maar ik vind het toch frappant. Herkenbaar voor zesmaandenbaby's? Hapjes eten gaat wel goed, daar geniet hij echt van. Ook broodkorstjes worden gretig opgesabbeld.
James zijn flessen zijn nooit groter geworden dan 150/5. En die is inmiddels ruim 11 maanden,eet alles en is blij
S. 2014
J. 2016
  zondag 24 september 2017 @ 20:27:52 #13
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_173974199
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 19:43 schreef Gogo83 het volgende:
Heerlijke foto Fazz!!

Wellicht tandjes Gogo? Mijn dochter dronk haar flesjes ook minder goed, want dat voelde blijkbaar niet prettig. En waren der tandjes eenmaal door, ging het drinken gelijk beter.. :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_173977150
Ik voel nog niks, dacht daar toevallig zelf ook aan. Op zich is ie gewoon vrolijk enzo, maar het is toch apart. Woensdag op het cb eens vragen of ze het vaker zien (vast wel).

@gm: Timo is ook geen hele grote drinker, maar 170 á 180 ml ging er toch wel in per keer.
pi_173982221
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 21:44 schreef Gogo83 het volgende:
Ik voel nog niks, dacht daar toevallig zelf ook aan. Op zich is ie gewoon vrolijk enzo, maar het is toch apart. Woensdag op het cb eens vragen of ze het vaker zien (vast wel).

@gm: Timo is ook geen hele grote drinker, maar 170 á 180 ml ging er toch wel in per keer.
Dan zou je inderdaad denken aan tandjes of last van zijn keeltje oid.
S. 2014
J. 2016
pi_173982879
Gogo: Hier veranderde mijn blije baby met 6 maanden in een baby die alleen maar kon zeuren, huilen en bijna niet wilde drinken. Ja een stuk of 15 x per dag 20 of 30 cc.
Ineens ook weer over.

Ik merk trouwens dat Goedzakje alleen nog maar zelf wil eten, prima maar hij krijgt dus niet veel naar binnen. Zijn boterham met banaan vanmorgen is gebruikt als bodylotion, als ik het aan een vorkje prik voor hem lukt dat bijna maar de drang om als koning Triton met zijn arm omhoog en vork in de lucht te zwaaien (met geluidjes hu hu hu hu hu) is toch groter dan de honger.
Gevoerd worden weigert hij nu dus en trekt zichzelf bijna over de tafel om het zelf te pakken en er dan mee te spelen. Dat hij een boterham zelf leert eten geloof ik wel, maar hoe ga ik ooit rijst, aardappels, quinoia of couscous naar binnen krijgen als hij dat zelf wil doen. :')
  maandag 25 september 2017 @ 09:47:09 #17
149959 SQ
snelle trees
pi_173982909
Dat lukt prima hoor regina. Er worden hele volksstammen groot mee. En we leren het allemaal op die manier. Je moet alleen wat meer rommel opruimen ;)

Of had je nog de illusie dat een kind van 4 wél couscous kan eten zonder morsen? O+
disclaimer
  maandag 25 september 2017 @ 09:59:20 #18
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173983075
Aardappelpuree is nog makkelijk, gebruiken ze gewoon hun hand als schep _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_173983168
Eten met de handen O+
pi_173983623
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
Dat lukt prima hoor regina. Er worden hele volksstammen groot mee. En we leren het allemaal op die manier. Je moet alleen wat meer rommel opruimen ;)

Of had je nog de illusie dat een kind van 4 wél couscous kan eten zonder morsen? O+
Rommel en morsen vind ik geen probleem. Maar hij gebruikt het gewoon allemaal liever als bodylotion of bodyscrub. Eerst pakt hij het vast, dan diep oogcontact, stopt het op een millimeter na in zijn mond en dan bedenkt hij zich en smeert het over zichzelf heen. :'(

Nu kan ik daar ook nog best mee leven, maar het is de rest van de dag gezeik dat hij honger heeft. Geef ik hem dus wat te eten, geen kruimel in zijn mond maar wel weer een heel pak bakkes doekjes op.
  maandag 25 september 2017 @ 10:44:35 #21
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173983685
Ik hoor hier niet meer maar ik kan het toch niet laten :')

Eet je beetje op vaste/regelmatige tijden? Want als hij écht honger zou hebben zou hij niet over zijn gezicht smeren denk ik?
Hier is spelen met eten 9 van de 10 keer het teken dat ze vol zit, of dat ze te moe is om echt te eten.
pi_173983780
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 10:44 schreef Molo het volgende:
Ik hoor hier niet meer maar ik kan het toch niet laten :')

Eet je beetje op vaste/regelmatige tijden? Want als hij écht honger zou hebben zou hij niet over zijn gezicht smeren denk ik?
Hier is spelen met eten 9 van de 10 keer het teken dat ze vol zit, of dat ze te moe is om echt te eten.
Ja, hij eet op vaste tijden en heeft ook echt honger. Ik hoor zijn maag soms knorren en dan nog gewoon scrubben en niet eten. Terwijl hij het wel kan, want hij eet wel zelf rijstwafels enzo.
  maandag 25 september 2017 @ 10:57:27 #23
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173983848
Eigenwijze baby's, arg :')
Sterkte iig!
pi_173983900
quote:
7s.gif Op zondag 24 september 2017 14:40 schreef Fazzoletti het volgende:
Jemig FF, wat een avond :X Je doet het toch maar even allemaal, petje af hoor!

Ik lees wel mee maar schrijf weinig; weinig energie om actief mee te schrijven. De overgang van 1 naar 2 kinderen vind ik behoorlijk wat impact hebben. Zeker in combinatie met slechte nachten blijft er heel weinig over voor mezelf. Ik kijk uit naar het moment dat er meer ruimte komt.
Ondertussen wordt m'n mini wel steeds groter O+
SPOILER
Aawh!
En herkenbaar. Ik ben gisteravond sinds lange tijd uit eten geweest met een vriend. Thuis ging alles zonder mij helemaal goed en ik heb het even een avond lang vrijwel niet over kinderen gehad. Nu kan ik er weer tegenaan. O+ .

TrollGoedzakje is lekker bezig! :Y) . :D .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_173984241
Het duurde hier ook altijd wel even voor ze door hebben dat eten hun maag vult. Daar heb je immers melk voor.
pi_173984695
Hier is naast smeren de nieuwste hit als je iets in je mond hebt keihard pffrt te doen. Dat spettert zo leuk en als je broer dan gaat grinniken en ook pffrt zegt is het hek van de dam }:|
pi_173985789
Smeren. O+ Het hoort er echt bij en voeren tot hun X-de verjaardag is ook de oplossing niet, ze moeten het toch ooit leren. L. heeft regelmatig broccoli in haar neus / een stuk pasta op haar schouder / aardappelpuree in haar oor. Ik vind het fantastisch. En inmiddels krijgt ze ook wel aardig wat binnen.

Ik moest lachen Blue, hier doen ze dat met (vrolijk) gillen, maar dat geeft tenminste geen zooi.

Net als bij peuter destijds gaat het slapen ook weer ruk nu. Bij peuter duurde het tot ruim 1,5 voor het beter ging. Ze meldt zich nog steeds voor twee à drie voedingen (geen probleem), maar slaapt daarna niet meer makkelijk verder (wel een probleem). Ze krijgt voor zover wij kunnen zien nog geen tanden, maar is wel (al heel lang) verkouden. Ik vrees dat we weer even door moeten bijten de komende maanden. ;(
pi_173989095
FF: Lijkt me echt pittig een tweeling! Als de ene stopt met huilen dan begint de andere :')

E. was van t weekend 1 maand oud. 1 maand! Wat gaat het snel!

Helaas is E. ook een beetje verkouden ;( Hij maakt soms gekke geluidjes. Tips bij verkoudheid?
pi_173990000
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 16:26 schreef Memoru het volgende:
FF: Lijkt me echt pittig een tweeling! Als de ene stopt met huilen dan begint de andere :')

E. was van t weekend 1 maand oud. 1 maand! Wat gaat het snel!

Helaas is E. ook een beetje verkouden ;( Hij maakt soms gekke geluidjes. Tips bij verkoudheid?
Otrivib zoutspoeling en eventueel met een neusaspirator leegzuigen.

Wiegje iets schuinzetten en halve ui onder het bed..
S. 2014
J. 2016
pi_173990238
Balen van de nachten Selvaria. Lijkt me geen fijn vooruitzicht dat het tot 1,5 gaat duren :X

M'n baby heeft vlekken :o Dit weekend hoge koorts (40) en het kdv belde vanmiddag om te zeggen dat ze allemaal rode vlekjes kreeg. 6e ziekte denken ze. Arm ding...
Afgelopen nacht vond ik mezelf ook heel zielig omdat ze dus maar bleef krijsen en niets hielp, hopelijk komende nacht beter.
  maandag 25 september 2017 @ 17:46:55 #31
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_173990723
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
Nee ;(

RF, helpt het als je het combineert? Dus zelf iets in de hand en tussendoor wat voeren.
Dat deden we bij de oudste (en bij Ella nu weer), omdat ze heel gefrustreerd werd als ze het wel probeerde zelf te doen maar niet zoveel binnen kreeg.

Selv wat rot :{ Nachtvoedingen vind ik ook niet zo erg, als ze maar weer gaan slapen daarna idd. Hopelijk gaat het sneller beter dan bij N.

Oei Fazz, dat was een pittige nacht. Ik kan daar ook nooit zo goed tegen. Dat ze ziek en sneu zijn en het mijn nachtrust kost oké, maar als ze niet te troosten zijn -O-
Beterschap! Hopelijk vannacht beter nu de vlekjes doorgekomen zijn.

Beterschap Memoru! Verkouden baby's zijn zo sneu.
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_173994154
Smeereten O+ wortels en pasta gaan top. Maar luilakje laat zich ook nog lekker voeren, hij is vaak te moe om het zelf te doen ;) ze lerem het vanzelf, je moet alleem opruimen niet erg vinden. :P

FF knap hoe je het allemaal doet.

Selv ook s'nachts nog vaak wakker dus, afgelopen nacht was eerst peuter wakker en daarna James nog 3 keer ivm honger en hoest.

Hij slaapt nog maar 1x en is de rest vd dag in beweging, en dan is loltrappen met grote zus het beste tijdverdrijf 8-)

S. 2014
J. 2016
pi_173995591
hoer ook eten smeren, lepel uit je handen slaan, prfft alles in je gezicht spetteren of na het eten als je het slabbetje uit hebt gedaan nog even lekker heel die oranje of groene kwijl naar buiten duwen met je tong. verder begint hij nu los te zitten en herft hij zondag voor het eerst naar zijn buik gedraaid (precies 6 maanden) naar rug kon hij al. wel chronisch verkouden net als grote zus en een ouffer voor de benauwdheid :(
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  maandag 25 september 2017 @ 22:13:17 #34
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_173996834
Haha wat een vrolijke foto GM :D Das heul geen baby meer!

Halfjaarboks, Sam! 😁
Balen van de chronische verkoudheid, zeg. Maar jeej voor het rollen!

Wij waren vandaag bij het consultatiebureau. Ze heeft eindelijk de 6kg bereikt :P Ze was gisteren aan het overgeven na elke voeding, dus zag de bui al hangen. Maar gelukkig nog netjes haar lijntje aan het volgen.
Consultatiebureau gaf aan dat we yoghurt mogen gaan geven, is dat echt met 6 maanden al? Ik dacht dat de oudste dat pas met 9 maanden ofzo mocht hebben.
  Manager PR/Moderator dinsdag 26 september 2017 @ 00:40:21 #35
269689 crew  Viv
pi_173999398
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 22:13 schreef Sylver_ het volgende:
Consultatiebureau gaf aan dat we yoghurt mogen gaan geven, is dat echt met 6 maanden al? Ik dacht dat de oudste dat pas met 9 maanden ofzo mocht hebben.
Het mag wel gegeven worden, maar tot 1 jaar niet ter vervanging van moedermelk of kunstvoeding, dus geen grote portie. Hier bij het cb probeerden ze dat tóch wel te opperen rond de 6-7 maanden: een schaaltje yoghurt 's avonds en dan een fles eraf. How about no :D ik deed niet voor niets zoveel moeite voor die flessen gekolfde melk...
pi_174002394
Oh Lordy, vannacht 18 x eruit geweest. :')
Want ja.. als je overdag niet eet heb je 's nachts honger.

Vanmorgen wel een geroosterde boterham gegeten, dus hoera voor de vooruitgang.

En die James met z'n zonnebril. :D
  dinsdag 26 september 2017 @ 10:18:32 #37
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_174002457
James O+
*Schuift een dubbele espresso naar RF*
Syl hoera voor de 6 kg :D
Sam wat goed van het draaien en beterschap!
En ook beterschap voor alle andere sneuneusjes!

Ik kreeg (ben op mijn werk) net een filmpje van Aa die achter de vtech loopwagen aan loopt rent O+
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  Manager PR/Moderator dinsdag 26 september 2017 @ 10:18:54 #38
269689 crew  Viv
pi_174002463
RF 18 keer!! :o Dat je steeds weer terug naar bed gegaan bent joh, ik zou de moed na 5 keer wel opgegeven hebben. :')
pi_174002558
Ja, ik ben een optimist. :')

Daarnaast ook heel hard gezucht en een heleboel "tHOOOOH" eruit gegooid in de hoop dat vriend er uit zou gaan. Maar uiteindelijk gewoon regelmatig mijn ijskoude voeten in zijn rug begraven.
  dinsdag 26 september 2017 @ 10:34:13 #40
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_174002675
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 00:40 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Het mag wel gegeven worden, maar tot 1 jaar niet ter vervanging van moedermelk of kunstvoeding, dus geen grote portie. Hier bij het cb probeerden ze dat tóch wel te opperen rond de 6-7 maanden: een schaaltje yoghurt 's avonds en dan een fles eraf. How about no :D ik deed niet voor niets zoveel moeite voor die flessen gekolfde melk...
Ah thanks.
Ik denk dat ze het ook een beetje als vervanging opperde, want ik geef blijkbaar toch wel te vaak borstvoeding volgens de arts.
Maar ik ga eens yogurt proberen, gewoon omdat ik benieuwd ben of ze dat net zo lekker vindt als grote zus :)

18 keer... :o
Ik zou het ook al opgegeven hebben na 5 keer.
c_/ dan maar, RF?
pi_174002860
Haha al die eetverhalen, er staat me dus nog wat te wachten als het zover is :')

18x :o, jammer dat het harde zuchten niet heeft geholpen, hier werkt het gelukkig meestal wel.

Gisteravond een huilende V. gehad van half 9 tot het half 1. Ik lag al in bed dus vriendlief had de jackpot.
Maar zodra hij op mijn borst lag en een extra dekentje over zich heen kreeg lag ie binnen no time te slapen tot 4 en daarna meldde hij zich weer om 8 en ligt nu nog te slapen. Zal wel moe zijn van gisteravond :')

Ohja, wanneer stap je over naar pampers maat 2? Maat 1 raakt nu bijna op en vroeg me af of ik nogmaals 1 moet kopen of al naar maat 2 kan.
Qua kilo’s zal ie nu tegen de 5 aanzitten.
pi_174003048
Wij gaan altijd over naar een volgende maat als hij een kilo ofzo in de gewichtszone van de nieuwe maat zit.
  dinsdag 26 september 2017 @ 10:59:53 #43
149959 SQ
snelle trees
pi_174003139
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 12:57 schreef Selvaria het volgende:
Smeren. O+ Het hoort er echt bij en voeren tot hun X-de verjaardag is ook de oplossing niet, ze moeten het toch ooit leren. L. heeft regelmatig broccoli in haar neus / een stuk pasta op haar schouder / aardappelpuree in haar oor. Ik vind het fantastisch. En inmiddels krijgt ze ook wel aardig wat binnen.

Ik moest lachen Blue, hier doen ze dat met (vrolijk) gillen, maar dat geeft tenminste geen zooi.

Net als bij peuter destijds gaat het slapen ook weer ruk nu. Bij peuter duurde het tot ruim 1,5 voor het beter ging. Ze meldt zich nog steeds voor twee à drie voedingen (geen probleem), maar slaapt daarna niet meer makkelijk verder (wel een probleem). Ze krijgt voor zover wij kunnen zien nog geen tanden, maar is wel (al heel lang) verkouden. Ik vrees dat we weer even door moeten bijten de komende maanden. ;(
hier ook zo, selv. Verder slapen na een voeding lukt haast niet.

Vannacht heb ik het over een andere boeg gegooid en zn eigen bed niet eens geprobeerd, maar meteen gekozen voor tussen ons in slapen. En meneer sliep 2 blokken van 3 uur en ik dus ook! Ik voel me herboren :')
disclaimer
  dinsdag 26 september 2017 @ 11:00:25 #44
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174003151
Ligt beetje aan hoe strak het bandje rond middel zit en absorptievermogen wat je wilt.
Hier mevrouwtje met een heel smal kontje dus kan met kleinere luiers dan eigenlijk zou 'moeten' als ik de kilo-aanduiding volg.
Ligt verder erg qua pasvorm aan het merk...

Oftewel: trial and error :')
  dinsdag 26 september 2017 @ 11:00:49 #45
149959 SQ
snelle trees
pi_174003155
En ik zag een mooi broccolismurfje van fazz O+ twee niet zo blijde baby's van ff ;( en blije James O+
disclaimer
pi_174003220
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 10:44 schreef Flav het volgende:
Haha al die eetverhalen, er staat me dus nog wat te wachten als het zover is :')

18x :o, jammer dat het harde zuchten niet heeft geholpen, hier werkt het gelukkig meestal wel.

Gisteravond een huilende V. gehad van half 9 tot het half 1. Ik lag al in bed dus vriendlief had de jackpot.
Maar zodra hij op mijn borst lag en een extra dekentje over zich heen kreeg lag ie binnen no time te slapen tot 4 en daarna meldde hij zich weer om 8 en ligt nu nog te slapen. Zal wel moe zijn van gisteravond :')

Ohja, wanneer stap je over naar pampers maat 2? Maat 1 raakt nu bijna op en vroeg me af of ik nogmaals 1 moet kopen of al naar maat 2 kan.
Als het past :P
Ik ging over als de luier over ging lopen of het duidelijk te krap was.
Cas zit al in maat 2. Maat 1 kon vorige week al zijn plas niet meer aan :') maat 2 redt de nacht ook niet, maar hij is nou eenmaal een enorme zeikerd

18 keer eruit :o ik zou na 3 keer stoppen met tellen en bij poging 5 gewoon opgeven. Bikkel!

[ Bericht 5% gewijzigd door Skittles op 26-09-2017 11:11:49 ]
pi_174003757
Ik zou ook gaan voor weg van de minste weerstand hoor en na 3 keer belandt madam hier ook tussen ons in.

Ben benieuwd hoe ze de komende nachten gaat met mijn vriend, heb weer eens nachtdienst en ze is 's nachts nog erg van het bijtanken aan de borst.
Zal je zien slaat ze door als ik er niet ben }:|
  dinsdag 26 september 2017 @ 11:43:00 #48
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_174003906
Ik zou het gewoon proberen Flav. Maat 2 heb je sowieso een keer nodig, dus niet erg om al in huis te hebben :)

Gisteren was ik mijn tas vergeten mee te nemen naar het consultatiebureau en hadden we dus geen luiers mee. Gelukkig hadden ze op het cb een paar en blijkbaar past Ella met 6 maanden nog prima in maat 2 :P
pi_174003985
Kijk, het voordeel van een baby die de hele nacht wakker is, is dat hij nu alweer 3.5 uur ligt te tukken.
pi_174004477
oei rf dat is een pittige nacht geweest. Kun je ook wat slaap meepakken nu?

kwa luiers heb ik nog ongeveer voor een week maat 1 liggen. Maat 2 ook al in huis dus die ga ik einde vd week gewoon eens proberen.(ik schat haar iets over 3,5 kg?)
Ik las gister in een folder van pampers dat je over kunt als de randjes meer dan normaal afdrukken achter laten...Maar vooral een kwestie van proberen dus geloof ik.
pi_174005991
Wij gaan tot nu toe meestal over als ie gaat doorlekken.

Wat is James een leukerd, GM! Helemaal geen baby meer.

En RF, wat een kutnacht zeg, hopelijk kan je ergens een dutje doen vandaag.

Ik heb juist al twee nachten best lekker geslapen (klopt dit heel hard af). Hopelijk is ook dit een faaaaase en geen tweemalig iets.
  dinsdag 26 september 2017 @ 13:40:14 #52
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_174006215
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 11:34 schreef BlueEyes het volgende:
Ik zou ook gaan voor weg van de minste weerstand hoor en na 3 keer belandt madam hier ook tussen ons in
Hier ook, nachtrust is me heel veel waard. Zo sliepen we op vakantie soms met z'n vieren in één bed ( O+ ).
Ik doe trouwens mee met de koffie, eerst kwam kuiken 3x uit bed en daarna ben ik nog een uur met Guppy bezig geweest :O.
KuikenGuppy
pi_174006605
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 10:44 schreef Flav het volgende:

Het grote verschil met luiermaten zit vooral in de beentjes hier, zodra de ruimte daar wat klein werd zijn we naar n grotere maat gegaan. T kleintje zit hier nu met zn 4,5 kg in maat twee en dat gaat prima ^O^
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_174007534
Heeft iemand hier mss tips voor het behandelen van een smetplek in de nek. Ze komt er maar niet vanaf, sinds de eerste week en vindt het nu wel op n hoogtepunt. Het zit in een plooi waar nooit lucht bij komt...
pi_174007567
Elke luierwissel die je doet ook even nekje droogdeppen met een hydrofiel.
En ik smeerde soms nog wel eens heel dun beetje zinkolie erop.
Gelukkig nu ze groter is geen last meer van.
pi_174007587
Misschien met wat talkpoeder?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 26 september 2017 @ 15:33:38 #57
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_174008525
Ik deed er wat sudocreme op, Nolita. Een beetje dikke laag, zodat 2x per dag genoeg is (de rest van de dag vergat ik het :@) en het was binnen 2 dagen weg.

Heftige nacht, RF! Sterkte vandaag, maar lekker aan de koffie. En Burd ook al.. :*
pi_174008929
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 15:33 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Ik deed er wat sudocreme op, Nolita. Een beetje dikke laag, zodat 2x per dag genoeg is (de rest van de dag vergat ik het :@) en het was binnen 2 dagen weg.
Dit.

:* voor de dames met rotnachten.

En dit, hier word ik echt zo gelukkig van. O+

SPOILER

[ Bericht 7% gewijzigd door Cygne op 26-09-2017 15:59:50 ]
  dinsdag 26 september 2017 @ 15:55:31 #59
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_174008953
Het zijn ook net puppy's he, die baby's. Komt ze net voorbij geschoven met een speeltje in d'r bek mond :') O+
pi_174009048
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 15:55 schreef Sylver_ het volgende:
Het zijn ook net puppy's he, die baby's. Komt ze net voorbij geschoven met een speeltje in d'r bek mond :') O+
_O-
  dinsdag 26 september 2017 @ 16:07:47 #61
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_174009200
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:45 schreef Nolita het volgende:
Heeft iemand hier mss tips voor het behandelen van een smetplek in de nek. Ze komt er maar niet vanaf, sinds de eerste week en vindt het nu wel op n hoogtepunt. Het zit in een plooi waar nooit lucht bij komt...
Maïzena!
KuikenGuppy
  dinsdag 26 september 2017 @ 16:08:08 #62
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_174009208
Cygne O+.
KuikenGuppy
  dinsdag 26 september 2017 @ 16:09:42 #63
149959 SQ
snelle trees
pi_174009241
Wat een heerlijk lachebekje cygne O+

Schuift Ella al voorbij ja? :o knapperd!
disclaimer
pi_174009380
Wat een heerlijk blij bekkie Cygne!!

Ik heb vandaag extra van S genoten. Morgen is mijn verlof voorbij en moet ik weer aan het werk :'(

Oh hij heeft een nieuwe gorgel-kletsfeature. Zit ie in de wagen, zegt ie: raideh raideh raideh.
Zegt O: S zegt rijden!!
😍
  dinsdag 26 september 2017 @ 16:38:06 #65
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_174009762
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
Wat een heerlijk lachebekje cygne O+

Schuift Ella al voorbij ja? :o knapperd!
Wel achteruit, hoor. Tot haar eigen frustratie :P
  dinsdag 26 september 2017 @ 16:39:07 #66
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_174009779
Oh Cygne, ik had 'm gemist. Wat een vrolijkerd! O+
pi_174009892
Lachebekje zeg Cygne O+ Wat een leuke muts! Zelfgemaakt?

Achteruit schuiven is ook al knap!

We hadden vandaag een afspraak bij het cb. Cas doet het perfect. Hij weegt nu 4715 gram en is 55,5 cm O+
pi_174009957
Mooie stats, skittles!

Niet zelfgemaakt, h&m. :D M werd er wel vrolijk van geloof ik.
  dinsdag 26 september 2017 @ 16:49:53 #69
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_174010010
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 16:47 schreef Cygne het volgende:
Mooie stats, skittles!

Niet zelfgemaakt, h&m. :D M werd er wel vrolijk van geloof ik.
Volgens mij houden baby's van mutsjes, ik heb ook zo'n blij-ei foto van Ella met nieuwe muts :D
pi_174010038
Ik ben nog opzoek naar een leuke muts maar vind vooralsnog alles stom :D
  dinsdag 26 september 2017 @ 16:51:25 #71
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_174010039

[ Bericht 100% gewijzigd door Sylver_ op 26-09-2017 16:51:51 ]
  dinsdag 26 september 2017 @ 16:53:13 #72
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_174010073
Ik kwam er achter dat niet alle mutsen per definitie goed staan bij baby's. Ik vond het mutsje van mijn oudste en die stond haar altijd super schattig.
Bij Ella dus niet :o :+
pi_174010131
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 16:49 schreef Sylver_ het volgende:

[..]

Volgens mij houden baby's van mutsjes, ik heb ook zo'n blij-ei foto van Ella met nieuwe muts :D
Ahh heerlijk he? Ik vind deze zo lekker herfstig. Ik hou van herfst. O+
  dinsdag 26 september 2017 @ 17:12:42 #74
149959 SQ
snelle trees
pi_174010451
Oooh maar noud kan straks de baby vikingmuts weer op O+
disclaimer
  dinsdag 26 september 2017 @ 17:16:28 #75
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_174010513
Wat een vrolijkerd, Cygne O+

Alvast succes morgen, Room! Gaat S. naar de opvang?

Mijn baby kan schaterlachen O+. Ik denk niet dat er genoeg O+ in één post kunnen om mijn gevoel weer te geven. O+ O+ O+
pi_174011292
Ooooh stroop dat is echt O+
pi_174012192
Ik heb een muts met konijnen oren gekocht voor de baby. Vriend en Goedzakje vinden hem vreselijk.

En dat lachebekje met die okergele muts op. Wat lief!

En Goedzakkie heeft vandaan heul lang geslapen, een boterham, halve appel, yogurt, couscous met courgette en een papfles op. Driewerf Hoera en hopelijk een betere nacht.
  dinsdag 26 september 2017 @ 18:46:41 #78
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_174012323
Leuk is dat he, Stroop O+

Ella begon zondag met spugen en vandaag is de rest vsn het gezin ziek. Mijn man kwam eerder thuis omdat kleuter en ik misselijk en lamlendig waren. Is hij net thuis, wordt hij ook ziek! Kon ik alsnog niet mijn bed in duiken :|W
Gelukkig sliep kleuter snel. Nu maar hopen dat het een spuugvrije nacht wordt.
pi_174013122
Oh beterschap Sylver! Hopelijk kun je een beetje bijtanken!

*O* voor een etend Goedzakje!

En O+ voor schattige mutsjes en schaterlachjes.

Mijn baby is morgen gewoon alweer een half jaar! Iets met clichés over vliegende tijd. En wat was het een mooi half jaar!
pi_174014029
L. had vandaag de muts van haar zus te pakken. *)
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')