Het zeer hautaine commentaar door zichzelf en zelfbenoemd God's gift to man vindende user "Ryon"quote:Op zaterdag 23 september 2017 22:01 schreef Iwanius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
waarschijnlijk te relaxt met het ijsje eten.
Ik verwacht een heel betoog van TS waarin hij stelt dat hij écht geen racist is en er als een mietje eromheen draait, zoals hij ook bij mij deed toen ik hem erop aansprak een tijdje terug.quote:Op zaterdag 23 september 2017 23:10 schreef timmmmm het volgende:
Die 'pinda', zoals een echte racist mensen betitelt, heeft met Feyenoord wel in 15 maanden 3 prijzen gewonnen. Hoe lang is het geleden sinds jouw club één prijs won? 3x langer?
Ik vind dat je veel praatjes hebt voor een racistische engnek die altijd alleen op terrasjes moet zitten
Voor je het weet zegtie dat zijn (ex-)miep een allochtoonse is en derhalve geen racist isquote:Op zaterdag 23 september 2017 23:12 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik verwacht een heel betoog van TS waarin hij stelt dat hij écht geen racist is en er als een mietje eromheen draait, zoals hij ook bij mij deed toen ik hem erop aansprak een tijdje terug.Niet is erger dan een racist in ontkenning.
Mensen pinda noemen is ook helemaal niet racistisch. Geuzennaamquote:Op zaterdag 23 september 2017 23:12 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik verwacht een heel betoog van TS waarin hij stelt dat hij écht geen racist is en er als een mietje eromheen draait, zoals hij ook bij mij deed toen ik hem erop aansprak een tijdje terug.Niet is erger dan een racist in ontkenning.
Echt hè, alsof je een vrijkaart voor racisme hebt als je zo nu en dan een allochtoon neukt of af en toe döner haalt.quote:Op zaterdag 23 september 2017 23:15 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Voor je het weet zegtie dat zijn (ex-)miep een allochtoonse is en derhalve geen racist is.
TS kan niet anders dan maagd zijn dus dit geloof ik nietquote:Op zaterdag 23 september 2017 23:15 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Voor je het weet zegtie dat zijn (ex-)miep een allochtoonse is en derhalve geen racist is.
Triest idd. Was het eerste dat me opviel.quote:Op zaterdag 23 september 2017 23:10 schreef timmmmm het volgende:
Die 'pinda', zoals een echte racist mensen betitelt, heeft met Feyenoord wel in 15 maanden 3 prijzen gewonnen. Hoe lang is het geleden sinds jouw club één prijs won? 3x langer?
Ik vind dat je veel praatjes hebt voor een racistische engnek die altijd alleen op terrasjes moet zitten
quote:Op zaterdag 23 september 2017 23:17 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Echt hè, alsof je een vrijkaart voor racisme hebt als je zo nu en dan een allochtoon neukt of af en toe döner haalt.Ik erger me dood aan dat soort figuren: "[Zegt iets racistisch], maar ik ben geen racist, want mijn buurman is Marokkaan!"
Of hij post weer foto's van een restaurant en een tafel met vreten uit een buitenlandse keuken en kan daarom ook geen racist zijn.quote:Op zaterdag 23 september 2017 23:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
TS kan niet anders dan maagd zijn dus dit geloof ik niet
Jouw clubkeuze vind ik natuurlijk ook onfortuinlijk, maar het scheelt wel dat je je verder gelukkig niet als zo'n gek gedraagt als de topicstarter, dan kan ik het wel hebbenquote:Op zaterdag 23 september 2017 23:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Triest idd. Was het eerste dat me opviel.
Ik heb ooit een prachtig stripje gezien dat dit illustreert, maar ik kan het niet meer vinden, godverdomme.quote:Op zaterdag 23 september 2017 23:21 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
[..]
Of hij post weer foto's van een restaurant en een tafel met vreten uit een buitenlandse keuken en kan daarom ook geen racist zijn.
Tong is wel een sympathieke neus.quote:Op zaterdag 23 september 2017 23:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jouw clubkeuze vind ik natuurlijk ook onfortuinlijk, maar het scheelt wel dat je je verder gelukkig niet als zo'n gek gedraagt als de topicstarter, dan kan ik het wel hebben
Plus ik open fan topics voor de Kromme en de Tovenaar van Tatabanya.quote:Op zaterdag 23 september 2017 23:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jouw clubkeuze vind ik natuurlijk ook onfortuinlijk, maar het scheelt wel dat je je verder gelukkig niet als zo'n gek gedraagt als de topicstarter, dan kan ik het wel hebben
Dank je.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |