Dat je dom bent, wist ik al...quote:Op dinsdag 26 september 2017 20:30 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
kennen ze die in Marokko?
Wat kan de huisarts betekenen? Wil niet aan de pil. Maar dit is geen doen. Ben gewoon een monster en lig in de avond te huilen van de pijn aan mijn borsten.quote:Op dinsdag 26 september 2017 20:28 schreef bloempjuh het volgende:
^ Dat, een kind krijgen of even bij de huisarts langs. Succes!
Vreselijk he? Heb het gewoon standaard al ruim een week van tevoren. Ik ga maar niet zeggen wat ik allemaal heb, maar dit is gewoon niet leuk meer. Teunisbloemolie? Heeft dat geholpen?quote:Op woensdag 27 september 2017 19:46 schreef Koettie het volgende:
Present. Weinig gevonden wat werkt. Ben geminderd met koffie en suiker en slik teunisbloemolie. Verder is 't gewoon complete bagger.
Vervelend ja. Wat zegt je man erover?quote:Op woensdag 27 september 2017 19:47 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Vreselijk he? Heb het gewoon standaard al ruim een week van tevoren. Ik ga maar niet zeggen wat ik allemaal heb, maar dit is gewoon niet leuk meer. Teunisbloemolie? Heeft dat geholpen?
Aha ok! Hoop dat het ooit verdwijnt, want dit is niet leuk meer. Net in de vliegtuig ook gewoon misselijk en bijna moeten overgeven. Zo extreem dus.quote:Op woensdag 27 september 2017 19:52 schreef Koettie het volgende:
Weinig. Maar dat was een tip van de huisarts. Zelfs met mirena heb ik het nu nog. Wel iets minder
Die kan je misschien goede pijnstillers voorschrijven ofzo.quote:Op woensdag 27 september 2017 19:43 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wat kan de huisarts betekenen? Wil niet aan de pil. Maar dit is geen doen. Ben gewoon een monster en lig in de avond te huilen van de pijn aan mijn borsten.
Herkenbaar. Nu ook last van. Voelen extreem zwaar aan. Helaas dus geen medicijn voor.quote:Op woensdag 27 september 2017 19:57 schreef Koettie het volgende:
Ja het is eeecht heel naar. Ben ooit naar de huisarts geweest omdat m'n boobs echt massief beton waren. Meteen doorverwezen naar ziekenhuis in dezelfde week maar niets aan te doen mevrouwtje. Draag maar een sportbh.
Ja, maar wil dus geen probleem oplossen met chemische troep. Zit dus niets anders op dan de rit maar elke maand uitzitten.quote:Op woensdag 27 september 2017 19:57 schreef viceversa het volgende:
De pil. Na de gewenningsperiode nergens meer last van. Je kan ook langer doorslikken, wat ideaal is. Niet elke maand meer dat gezeik.
Je vraagt letterlijk naar een medicijn. Wat had je dan verwacht naast chemische troep?quote:Op woensdag 27 september 2017 20:23 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja, maar wil dus geen probleem oplossen met chemische troep. Zit dus niets anders op dan de rit maar elke maand uitzitten.
Chemische troep? Zelfs als dat waar is kan het weinig kwaad hoor. Lijkt mij geen slechte oplossing. Het scheelt veel ellende.quote:Op woensdag 27 september 2017 20:23 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja, maar wil dus geen probleem oplossen met chemische troep. Zit dus niets anders op dan de rit maar elke maand uitzitten.
PMS is toch iets anders dan menstruatiepijn. Tegen PMS helpt Feminax niet (is waarschijnlijk trouwens gewoon een fancy naam voor naproxen of ibuprofen - ja, naproxen: merkloze naproxen is waarschijnlijk een stuk goedkoper).quote:Op woensdag 27 september 2017 19:57 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Die kan je misschien goede pijnstillers voorschrijven ofzo.
Van de Kruidvat: Feminax.
I know, maar je moet toch iets. Mijn PMS is ook gruwelijk en daar helpt niets tegen. De pil hielp wel, toen ik die nog slikte, tegen PMS. Maar ik bleek overgevoelig voor de hormonen en de bijwerkingen maakten me bijna gek.quote:Op woensdag 27 september 2017 22:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
PMS is toch iets anders dan menstruatiepijn. Tegen PMS helpt Feminax niet (is waarschijnlijk trouwens gewoon een fancy naam voor naproxen of ibuprofen - ja, naproxen: merkloze naproxen is waarschijnlijk een stuk goedkoper).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |