Heeft natuurlijk ook een baggerjeugd gehad. Denk dat hij nog wel bijtrekt.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij is nu niet direct de aardigste dat is duidelijk. Maar zij laat hem ook amper dat kindje aanraken. Dat is voor hem ook frustrerend en nee, zoals hij zijn frustratie uit is idd niet goed, maar in zekere zin wel te begrijpen want het is ook zijn kind.
Wat voor baggerjeugd?quote:Op donderdag 20 december 2018 00:13 schreef houdjemond het volgende:
Heeft natuurlijk ook een baggerjeugd gehad. Denk dat hij nog wel bijtrekt.
Volgens mij ben jij expert in dit soort zaken. Jij doorgrondt al deze mensen beter dan wie dan ook.quote:Op donderdag 20 december 2018 00:19 schreef Za het volgende:
[..]
Wat voor baggerjeugd?
En waarom is het tegenwoordig een trend voor iedereen om ongevraagd te koketteren met hun baggerjeugd, ongeacht welk programma je kijkt?
Deze man schuift zijn gevaarlijke psychische stoornis af, zijn kind zal het beter krijgen dan hij roept hij, maar dan wel met een moeder die mentaal gebroken is voor haar 20e.
Nooit zal hij bijtrekken dit stuk uitschot.
quote:Op donderdag 20 december 2018 10:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij expert in dit soort zaken. Jij doorgrondt al deze mensen beter dan wie dan ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
En alimentatie is daar ook gewoon verplicht. Beter tyft ze terug naar "my rich faaaamiiiilyyyy in Indonesiaaaa"quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:40 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een pokkenwijf zeg.
Ze eist gewoon van die man dat hij zijn kinderen opgeeft. En dat voor iemand die alleen maar bij hem is voor een verblijfsvergunning.
Ja hoor, opzouten.quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:48 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En alimentatie is daar ook gewoon verplicht. Beter tyft ze terug naar "my rich faaaamiiiilyyyy in Indonesiaaaa"
Ik vind ze allemaal vreselijkquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor, opzouten.
Net als die van daarnet met haar: "Mijn trouwjurk mag wel 100.000 dollar kosten". Ja hoor, maar betaal het dan lekker zelfIk weet niet welke van deze wijven ik het ergste vind. Allemaal eigenlijk
Echt niet. Helemaal niks. Alleen maar berekening. Beschamende vertoningen.quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal vreselijk. Er zit ook geen greintje liefde in, bij geeneen stel
Die vorige bruiloft had 300.000 gekost o.i.d.?quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor, opzouten.
Net als die van daarnet met haar: "Mijn trouwjurk mag wel 100.000 dollar kosten". Ja hoor, maar betaal het dan lekker zelfIk weet niet welke van deze wijven ik het ergste vind. Allemaal eigenlijk
Ja, die vind ik echt steeds leuker worden.quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:16 schreef houdjemond het volgende:
Ashley en Jay. Zij is ook een tikje lijp, maar al die shit die ze over zich heen krijgen omdat huidskleur
![]()
Hoe durf je van een vader te eisen dat hij zijn kinderen opgeeft voor een gelukzoekster die niets maar dan ook niets om hem geeft?.quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:47 schreef Leandra het volgende:
Klagen dat je op de tweede plek komt, na iemands kinderen....
Sowieso snap ik dat "geef je meer om je kind dan om mij" geneuzel niet, net bij dat jinge stel ook.quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe durf je van een vader te eisen dat hij zijn kinderen opgeeft voor een gelukzoekster die niets maar dan ook niets om hem geeft?.
Idd!quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sowieso snap ik dat "geef je meer om je kind dan om mij" geneuzel niet, net bij dat jinge stel ook.
Hell yes, geef je meer om je kind dan om je partner, het is pas een issue als dat niet zo is.
Ja, heel bijzonderquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:53 schreef houdjemond het volgende:
Olga kan opeens wel vliegen en hupsen en rennen en doen..
Ja heb niks tegen haar, maar viel wel érg opquote:
Zeker weten.quote:Op vrijdag 21 december 2018 22:00 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja heb niks tegen haar, maar viel wel érg op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |