abonnement Unibet Coolblue
pi_173951760
quote:
5s.gif Op zaterdag 23 september 2017 19:34 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

In het topic waar je binnenviel was er toch niemand vreemdgegaan. Waarom dan wel je pijn daar projecteren?
TS, was getrouwd. Had seksuele berichtjes gestuurd naar een ANDER. Dan is het toch duidelijk?
pi_173951770
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 19:37 schreef Pendule het volgende:

TS, was getrouwd. Had seksuele berichtjes gestuurd naar een ANDER. Dan is het toch duidelijk?
Wel in jouw binaire wereld. :Y
pi_173951789
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 september 2017 19:38 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Wel in jouw binaire wereld. :Y
Ja maar waarom? SEKSUALITEIT is toch iets wat je samen met je partner doet?
Niet met een derde?
pi_173951803
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 september 2017 19:14 schreef Evertjan het volgende:
Niets is belangrijker dan iets anders
TS is z'n boeddhistische fase duidelijk al lang voorbij, helaas.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_173951817
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 19:40 schreef Pendule het volgende:

Ja maar waarom? SEKSUALITEIT is toch iets wat je samen met je partner doet?
Niet met een derde?
Een berichtje die seksueel getint is, is nog geen seks. Het is zeker een teken dat de agenda's niet helemaal meer synchroon lopen, maar om dan gelijk afscheid te nemen.

Als je 16 bent en je zit 2 maanden in een relatie, dan is het niet gezond, maar als 12 jaar getrouwd bent dan is het niet gek als je soms in zo'n situatie verkeerd. Perspectief. En daarmee grijstinten.

Daarnaast ben je in gesprek met TS, dus verplaats je je in zijn situatie. Wat jij doet is het op jezelf betrekken en dan gaan vertellen hoe zielig je iemand vindt.

[ Bericht 8% gewijzigd door _I op 23-09-2017 19:49:23 ]
pi_173951910
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 september 2017 19:43 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Een berichtje die seksueel getint is, is nog geen seks. Het is zeker een teken dat de agenda's niet helemaal meer synchroon lopen, maar om dan gelijk afscheid te nemen.

Als je 16 bent en je zit 2 maanden in een relatie, dan is het niet gezond, maar als 12 jaar getrouwd bent dan is het niet gek als je soms in zo'n situatie verkeerd. Perspectief. En daarmee grijstinten.

Daarnaast ben je in gesprek met TS, dus verplaats je je in zijn situatie. Wat jij doet is het op jezelf betrekken en dan gaan vertellen hoe zielig je iemand vindt.
Ik zie zoiets als een voorteken. Beter nu afscheid dan later er achter moeten komen dat hij toch vreemdgaat. Ik zie het zo; 'Hij heeft contact met een ander, dat betekend dat hij vroeg of laat vreemdgaat. Dat betekend RENNEN'
pi_173951932
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 19:53 schreef Pendule het volgende:

Ik zie zoiets als een voorteken. Beter nu afscheid dan later er achter moeten komen dat hij toch vreemdgaat. Ik zie het zo; 'Hij heeft contact met een ander, dat betekend dat hij vroeg of laat vreemdgaat. Dat betekend RENNEN'
-Ik- en projectie. Probeert het nu eens zo te draaien dat je van toegevoegde waarde kan zijn voor degene met het probleem.
pi_173952004
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 september 2017 19:55 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

-Ik- en projectie. Probeert het nu eens zo te draaien dat je van toegevoegde waarde kan zijn voor degene met het probleem.
Wat valt er nou aan te doen? Zo een persoon is niet te redden; vreemdgaan is vreemdgaan. Het gebeurd wel of niet.
pi_173952010
Blufferdje...
pi_173952029
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 19:59 schreef Pendule het volgende:

Wat valt er nou aan te doen? Zo een persoon is niet te redden; vreemdgaan is vreemdgaan. Het gebeurd wel of niet.
Zwart en wit.. bla bla bla..
pi_173952160
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 september 2017 19:59 schreef Kampratje het volgende:
Blufferdje...
Ik bluf niet. Dit oprecht hoe ik erover denk . Vreemdgaan is vreemdgaan. Dat is dingen doen met een ander die je met je partner doet.
  zaterdag 23 september 2017 @ 20:30:23 #37
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_173952611
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 19:53 schreef Pendule het volgende:

[..]

Ik zie zoiets als een voorteken. Beter nu afscheid dan later er achter moeten komen dat hij toch vreemdgaat. Ik zie het zo; 'Hij heeft contact met een ander, dat betekend dat hij vroeg of laat vreemdgaat. Dat betekend RENNEN'
Pfffff, je zit met twee man in een relatie, je bent er samen verantwoordelijk voor. Als de man de relatie als slecht ervaart dan is het een kwestie van tijd dat hij niet meer 100% loyaal is. Daar ben je met z'n tweeën schuldig aan, niet alleen de man.

Als de man sexueel getinte berichten stuurt naar een ander dan is het tijd voor een gesprek. Miss is je relatie nog te redden, misschien niet. Schuld en verantwoordelijkheid van beiden en niet alleen van de man.
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_173953535
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 20:30 schreef embedguy het volgende:

[..]

Pfffff, je zit met twee man in een relatie, je bent er samen verantwoordelijk voor. Als de man de relatie als slecht ervaart dan is het een kwestie van tijd dat hij niet meer 100% loyaal is. Daar ben je met z'n tweeën schuldig aan, niet alleen de man.

Als de man sexueel getinte berichten stuurt naar een ander dan is het tijd voor een gesprek. Miss is je relatie nog te redden, misschien niet. Schuld en verantwoordelijkheid van beiden en niet alleen van de man.
Nee, dan verbreek je eerst de relatie voordat je met een ander gaat zitten rotzooien.
pi_173954809
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 18:58 schreef Pendule het volgende:
Dit topic open ik naar aanleiding van de zoveelste persoon die mij iets zegt over het 'Zwart-Wit' denken. Er zijn meerdere personen in mijn leven die dat zeggen.
Maar wat is dat nou precies, zwart-wit denken?
Als je niet serieus bent, dan ben je een trol.

quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 19:40 schreef Pendule het volgende:

[..]

Ja maar waarom? SEKSUALITEIT is toch iets wat je samen met je partner doet?
Niet met een derde?
Nee.

SEKSUALITEIT is het zwartwit-denken dat je man bent of vrouw. Aldus Wikipedia:
quote:
Seksualiteit betekent: 1. De splitsing in de geslachten man en vrouw;
https://nl.wikipedia.org/wiki/Seksualiteit
Onder andere.
1 + 1 = blauw
pi_173955066
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 20:08 schreef Pendule het volgende:

[..]

Ik bluf niet. Dit oprecht hoe ik erover denk. Vreemdgaan is vreemdgaan. Dat is dingen doen met een ander die je met je partner doet.
Een school voorbeeld van zwart-wit denken..
  zaterdag 23 september 2017 @ 22:12:13 #41
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_173955272
Wel grappig ergens; ts zijn vriend sloeg hem maar ondanks dat dat fout was, hield hij wel van hem en was hij verder goed enzo.

Hier denkt hij dan weer niet zwart wit over terwijl de meeste mensen dat dan wel weer doen over dit onderwerp (slaan is weg, geen excuus mogelijk).

Maar alsjeblieft ts; leer van jezelf te houden. Je bent het waard ♥. Scheelt je een hoop problemen.

[ Bericht 10% gewijzigd door embedguy op 24-09-2017 08:43:56 ]
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_173955488
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 22:12 schreef embedguy het volgende:
Wel grappig ergens; ts haar vriend sloeg haar maar ondanks dat dat fout was, hield hij wel van haar en was hij verder goed enzo.

Hier denkt ze dan weer niet zwart wit over terwijl de meeste mensen dat dan wel weer doen over dit onderwerp (slaan is weg, geen excuus mogelijk).

Maar alsjeblieft ts; leer van jezelf te houden. Je bent het waard ♥. Scheelt je een hoop problemen.
Een mogelijke verklaring hiervoor is dat ze in haar jeugd te maken heeft gehad met huiselijk geweld, waardoor dat voor haar 'normaal' lijkt.
pi_173955492
Je hebt gewoon nog een hoop te leren op sommige gebieden TS.
En dat is niet erg, je hebt nog alle tijd als je pas 16 bent. :)
pi_173956771
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 22:12 schreef embedguy het volgende:
Wel grappig ergens; ts haar vriend sloeg haar maar ondanks dat dat fout was, hield hij wel van haar en was hij verder goed enzo.

Hier denkt ze dan weer niet zwart wit over terwijl de meeste mensen dat dan wel weer doen over dit onderwerp (slaan is weg, geen excuus mogelijk).

Maar alsjeblieft ts; leer van jezelf te houden. Je bent het waard ♥. Scheelt je een hoop problemen.
ik ben een hij...
pi_173956783
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 22:21 schreef madam-april het volgende:

[..]

Een mogelijke verklaring hiervoor is dat ze in haar jeugd te maken heeft gehad met huiselijk geweld, waardoor dat voor haar 'normaal' lijkt.
Ik ben een HIJ!!!
pi_173956790
Even voor de duidelijkheid... TS is een homoseksuele jongen.
pi_173956968
Maakt dat het anders? Hoe wil je dat we het zien?
pi_173957046
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 23:49 schreef Pendule het volgende:

[..]

Ik ben een HIJ!!!
Sorry:

quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 22:21 schreef madam-april het volgende:

[..]

Een mogelijke verklaring hiervoor is dat ze hij in haar zijn jeugd te maken heeft gehad met huiselijk geweld, waardoor dat voor haar hem 'normaal' lijkt.
Klopt mijn analyse nu?
pi_173957666
quote:
5s.gif Op zondag 24 september 2017 00:02 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:
Maakt dat het anders? Hoe wil je dat we het zien?
ik ben natuurlijk wel het 'vrouwtje' maar toch is t anders.
pi_173957677
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 00:07 schreef madam-april het volgende:

[..]

Sorry:

[..]

Klopt mijn analyse nu?
Ik ben inderdaad veelvuldig fysiek aangeraakt door mijn vader toen hij er nog was. Op latere leeftijd stopte dit wel en was hij een stuk leefbaarder maar ik zie hem al jaren niet meer en ik vind het wel ok zo.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')