abonnement Unibet Coolblue
pi_173942635
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 10:14 schreef Voetbalmeisje het volgende:

[..]

jazeker maar bij dit soort heeft dat geen zin.
Iedereen kan knapper worden toch :7
pi_173942691
Of van die lelijke mannen die alleen een negerin kunnen fixen :')

Ergens wel sneu :'(
pi_173942711
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 10:15 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Iedereen kan knapper worden toch :7
Jawel maar het onaantrekkelijke blijft 👍🏻
pi_173942723
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 10:15 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Iedereen kan knapper worden toch :7
Een lelijke kop niet
pi_173942745
quote:
9s.gif Op zaterdag 23 september 2017 10:21 schreef boekenplank. het volgende:
Of van die lelijke mannen die alleen een negerin kunnen fixen :')

Ergens wel sneu :'(
ja die zijn allen stuk voor stuk lelijk en hartstikke laag qua uiterlijk, als je daarmee gaat dan kan je geen blanke vrouw krijgen want die zijn superieur

Dus dan ga je maar voor aziaat, of afrikaans of andere donkere soorten die nou eenmaal veeeeel lager zijn

Je moet wat
pi_173942785
quote:
9s.gif Op zaterdag 23 september 2017 10:21 schreef boekenplank. het volgende:
Of van die lelijke mannen die alleen een negerin kunnen fixen :')

Ergens wel sneu :'(
Donkere meiden hebben net zo hoge eisen als nederlandse meiden, alleen donkere meiden zijn leuker mi
pi_173942790
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 10:23 schreef Voetbalmeisje het volgende:

[..]

Jawel maar het onaantrekkelijke blijft 👍🏻
Ja klopt. Ook houding vaak
pi_173942885
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 september 2017 10:26 schreef Voetbalmeisje het volgende:

[..]

ja die zijn allen stuk voor stuk lelijk en hartstikke laag qua uiterlijk, als je daarmee gaat dan kan je geen blanke vrouw krijgen want die zijn superieur

Dus dan ga je maar voor aziaat, of afrikaans of andere donkere soorten die nou eenmaal veeeeel lager zijn

Je moet wat
Jij snapt het ^O^
pi_173942933
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 10:39 schreef harrievankempen het volgende:

[..]

Jij snapt het ^O^
nee. Ik was cynisch
pi_173943618
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 10:39 schreef harrievankempen het volgende:

[..]

Jij snapt het ^O^
Deze man :')
Cynisme niet kunnen bespeuren in een post :')
Volgens mij is vblmeis ook zelf donker
pi_173944142
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 10:42 schreef Voetbalmeisje het volgende:

[..]

nee. Ik was cynisch
Toch worden blanke vrouwen wereldwijd als schoonheidsideaal gezien
pi_173944905
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 12:09 schreef harrievankempen het volgende:

[..]

Toch worden blanke vrouwen wereldwijd als schoonheidsideaal gezien
Ah, door wie? Smaken verschillen en dat er toevallig wat media meer aandacht aan groep X schenkt wil niet zeggen dat het zo is he...
pi_173944950
quote:
9s.gif Op zaterdag 23 september 2017 10:21 schreef boekenplank. het volgende:
Of van die lelijke mannen die alleen een negerin kunnen fixen :')

Ergens wel sneu :'(
Nog sneeuer blanke schrale mannetjes die alleen dat willen maar geen kans maken.
pi_173944993
Aziaten vrouwen zijn overigens best tof. Omdat ze echter terughoudender zijn kom je niet gauw in contact met ze.
pi_173945012
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 09:58 schreef Plompzakker het volgende:
Fatoeman onzekerheidstopic :')
pi_173946225
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 12:46 schreef Andros het volgende:

[..]

Ah, door wie?
Oh alleen maar door het gros van de wereldbevolking maar verder niemand hoor.
pi_173946608
Chinese meisjes lijken me best leuk. Misschien wil ik ook wel in China gaan wonen. Ik zal dan eerst de taal moeten leren natuurlijk.

Chinezen hebben een hoger IQ dan wij, dat is dus al geweldig. Ze hebben meer fatsoen dan wij en een zeer hoogstaande cultuur.

Bovendien gaan ze de wereld ook nog eens overnemen. _O_ Ik vind het prima. Chinezen zijn meer dan welkom. O+ Grote filosofen komen en kwamen ook daar vandaan.

Chinese meisjes zien er in de regel ook nog eens zeer goed uit. Alleen vraag ik me af of ik als blanke ooit een kans maak. :@

Ik blijf wel een eenzame zolderkamerautist, net als jullie allemaal hier. ;(
pi_173946688
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 13:58 schreef harrievankempen het volgende:

[..]

Oh alleen maar door het gros van de wereldbevolking maar verder niemand hoor.
En waar haal je die wijsheid? Het gros van de wereldbevolking is niet blank en neukt doorgaans hun eigen soort. Halfbloedjes zijn uitzonderingen.
  zaterdag 23 september 2017 @ 15:36:49 #69
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173947766
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 september 2017 14:16 schreef lao_tse het volgende:
Chinese meisjes lijken me best leuk. Misschien wil ik ook wel in China gaan wonen. Ik zal dan eerst de taal moeten leren natuurlijk.

Chinezen hebben een hoger IQ dan wij, dat is dus al geweldig. Ze hebben meer fatsoen dan wij en een zeer hoogstaande cultuur.

Bovendien gaan ze de wereld ook nog eens overnemen. _O_ Ik vind het prima. Chinezen zijn meer dan welkom. O+ Grote filosofen komen en kwamen ook daar vandaan.

Chinese meisjes zien er in de regel ook nog eens zeer goed uit. Alleen vraag ik me af of ik als blanke ooit een kans maak. :@

Ik blijf wel een eenzame zolderkamerautist, net als jullie allemaal hier. ;(
Gezien deze post en je gebruikersnaam ben jij volgens mij iemand met yellow fever. :')
pi_173947783
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 september 2017 14:16 schreef lao_tse het volgende:
Chinese meisjes lijken me best leuk. Misschien wil ik ook wel in China gaan wonen. Ik zal dan eerst de taal moeten leren natuurlijk.

Chinezen hebben een hoger IQ dan wij, dat is dus al geweldig. Ze hebben meer fatsoen dan wij en een zeer hoogstaande cultuur.

Bovendien gaan ze de wereld ook nog eens overnemen. _O_ Ik vind het prima. Chinezen zijn meer dan welkom. O+ Grote filosofen komen en kwamen ook daar vandaan.

Chinese meisjes zien er in de regel ook nog eens zeer goed uit. Alleen vraag ik me af of ik als blanke ooit een kans maak. :@

Ik blijf wel een eenzame zolderkamerautist, net als jullie allemaal hier. ;(
Meer fatsoen, please. :') Die lui rijden na een aanrijding met een kind nog even achteruit zodat het zeker dood is omdat dit financiëel beter voor ze is. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173947837
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 15:38 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Meer fatsoen, please. :') Die lui rijden na een aanrijding met een kind nog even achteruit zodat het zeker dood is omdat dit financiëel beter voor ze is. :')
En jij bent van mening dat Nederlanders dit niet zouden doen als we in de context leefde van deze mensen?
pi_173947865
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 15:42 schreef Argo het volgende:

[..]

En jij bent van mening dat Nederlanders dit niet zouden doen als we in de context leefde van deze mensen?
Ja.
Als je ziet hoe stoïcijns die lui langs een aangereden kind lopen, dat zou hier echt niet gebeuren.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173947890
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 15:44 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja.
Als je ziet hoe stoïcijns die lui langs een aangereden kind lopen, dat zou hier echt niet gebeuren.
Eigenlijk kan je je daar lelijk in vergissen. In het westen zijn er cases waarin mensen iemand die onwel wordt negeren.

Ook is er in america eens voorgevallen dat een meid op straat wegrende voor iemand die haar neerstak en niemand deed iets.

Denk dat jij je lelijk vergist.
pi_173947918
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 15:47 schreef Argo het volgende:

[..]

Eigenlijk kan je je daar lelijk in vergissen. In het westen zijn er cases waarin mensen iemand die onwel wordt negeren.

Ook is er in america eens voorgevallen dat een meid op straat wegrende voor iemand die haar neerstak en niemand deed iets.

Denk dat jij je lelijk vergist.
Denk het niet, leg maar eens een pop van een doodgereden kind langs een weg, sowieso dat men niet gewoon doorloopt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173947958
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 00:32 schreef datwouiknetzeggen het volgende:

[..]

Zijn 3 miljard chinezen op de wereld weet niet of ze allemaal ICT doen
3 miljard?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')