abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 22 september 2017 @ 22:37:10 #1
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_173937936
*snotter*
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  Trouwste user 2022 vrijdag 22 september 2017 @ 22:47:27 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_173938110
FF pissen.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173938111
Mooi juist, herfst. O+
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173938167
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 22:47 schreef FlippingCoin het volgende:
Mooi juist, herfst. O+
Het esthetische aspect acht ik ondergeschikt aan de ongemakken die doorgaans gemoeid gaan met deze transformatie.
paypal.me/taaladvies
pi_173938181
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 september 2017 22:51 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Het esthetische aspect acht ik ondergeschikt aan de ongemakken die doorgaans gemoeid gaan met deze transformatie.
Ja als je ergens moet zijn is een regenbui op je pan wel kut, maar goed, dat is in de zomer ook wel zo eigenlijk. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173938210
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 22:52 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja als je ergens moet zijn is een regenbui op je pan wel kut, maar goed, dat is in de zomer ook wel zo eigenlijk. :P
Op je pan? Welke pan?
paypal.me/taaladvies
pi_173938222
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 22:47 schreef tong80 het volgende:
FF pissen.

:P
Als je het maar niet op straat of in het bos doet, dat mag niet van meneer Bromsnor. Juffrouw Saartje zal dit ook maar zo zo vinden, om nog maar te zwijgen van mevrouw de Barones.

Lente is het mooist. Zomer is helemaal super.
Herfst is niets, winter is helemaal kut. :'(

Eigenlijk is het hele leven kut, maar dat is andere discussie. :@ En omdat ik ook nog in reincarnatie geloof, impliceert dit dat ik nog miljarden jaren hier op deze saaie planeet rondhuppel. :'(
pi_173938223
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 22:53 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Op je pan? Welke pan?

;(
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173938243
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 september 2017 22:54 schreef lao_tse het volgende:

[..]

Als je het maar niet op straat of in het bos doet, dat mag niet van meneer Bromsnor. Juffrouw Saartje zal dit ook maar zo zo vinden, om nog maar te zwijgen van mevrouw de Barones.

Lente is het mooist. Zomer is helemaal super.
Herfst is niets, winter is helemaal kut. :'(

Eigenlijk is het hele leven kut, maar dat is andere discussie. :@ En omdat ik ook nog in reincarnatie geloof, impliceert dit dat ik nog miljarden jaren hier op deze saaie planeet rondhuppel. :'(
Nee man, eeuwige zomer is zaaddodend saai, verandering van spijs doet eten.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173938244
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 22:54 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
;(
Ach zo.
paypal.me/taaladvies
pi_173938245
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 september 2017 22:51 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Het esthetische aspect acht ik ondergeschikt aan de ongemakken die doorgaans gemoeid gaan met deze transformatie.
Zoals treinen die niet rijden, omdat er blaadjes op de rails liggen. En elke dag een nat pak op het rijwiel. Bovendien is slapen in een hooiberg comfortabeler in de zomer. :@
pi_173938259
quote:
15s.gif Op vrijdag 22 september 2017 22:55 schreef lao_tse het volgende:

[..]

Zoals treinen die niet rijden, omdat er blaadjes op de rails liggen. En elke dag een nat pak op het rijwiel. Bovendien is slapen in een hooiberg comfortabeler in de zomer. :@
Ja maar NS is altijd klachtwaardig, daar heb je geen herfst voor nodig. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173938308
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 22:55 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nee man, eeuwige zomer is zaaddodend saai, verandering van spijs doet eten.
Dat is waar. Als ik in Nambia of een ander tropisch paradijs zou wonen, zou ik waarschijnlijk de zon, zee, meertjes en strand en zand in mijn koelkast helemaal niet zo waarderen. :@

In warme landen gaan mensen vaak helemaal niet elke dag in hun blote kont de zee in. Er is daar elke dag zon immers. Dan vinden ze juist een pak sneeuw en een meneer met een rode hoed op een wit paard die cadeautjes door je schoorsteen propt weer heel tof. Of zo. :@
pi_173938336
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 september 2017 22:59 schreef lao_tse het volgende:

[..]

Dat is waar. Als ik in Nambia of een ander tropisch paradijs zou wonen, zou ik waarschijnlijk de zon, zee, meertjes en strand en zand in mijn koelkast helemaal niet zo waarderen. :@

In warme landen gaan mensen vaak helemaal niet elke dag in hun blote kont de zee in. Er is daar elke dag zon immers. Dan vinden ze juist een pak sneeuw en een meneer met een rode hoed op een wit paard die cadeautjes door je schoorsteen propt weer heel tof. Of zo. :@
Precies, en super warm weer is helemaal niet zo lekker als je moet werken, het beste zou misschien zijn om een winterhuisje te hebben in Nieuw Zeeland of zo, dan heb je eerst hier in Nederland de zomer, daarna weer even gewoon en dan in de winter elders een tweede zomer. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173938496
Hier alvast een liedje dat ik gezongen heb over sneeuw. 'Sneg' in het Russisch. O+


Hier nog een filmpje over sneeuw:


Toch heb ik liever lente geloof ik. ;(
pi_173938548
Nu word ik echt helemaal melancholisch. :'(
pi_173938551
Herfst is het kutste seizoen. Blijkt dat kou, regen en wind een kut combo is
pi_173938603
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 22:55 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nee man, eeuwige zomer is zaaddodend saai, verandering van spijs doet eten.
Ik heb een hekel aan kou en winter, maar toch heeft het iets. Ondanks dat ik altijd klaag over die kut kou
pi_173938629
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 23:15 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Ik heb een hekel aan kou en winter, maar toch heeft het iets. Ondanks dat ik altijd klaag over die kut kou
Ja precies, en is toch ook best leuk, beetje sneeuw en zo, en wat vallende blaadjes hier en daar.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173938651
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 23:16 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja precies, en is toch ook best leuk, beetje sneeuw en zo, en wat vallende blaadjes hier en daar.
Ja het idee inderdaad. En als je terugkijkt kom je helaas tot de conclusie dat alle seizoenen eigenlijk een vorm van herfst zijn in nederland :')
pi_173938661
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 23:18 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Ja het idee inderdaad. En als je terugkijkt kom je helaas tot de conclusie dat alle seizoenen eigenlijk een vorm van herfst zijn in nederland :')
Hahaha ja dat is ook wel een beetje zo.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173942360
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 22:37 schreef cherrycoke het volgende:
*snotter*
Snotteren maakt het nog geen herfst Waldo. Niet omdat jij verkouden bent of wordt is het ineens herfst. Teken dat je amper tot geen weerstand hebt,typisch voor een Z-Millennial want die zijn niks gewend.



Hierboven is herfst en tot nu toe heb ik dat nergens in Rotterdam gezien, dus faalklacht.
  User die overal opduikt 2022 zaterdag 23 september 2017 @ 09:50:27 #23
186611 Haags
pi_173942363
merk er nog weinig van.
Zonder wrijving geen glans
pi_173942394
quote:
15s.gif Op zaterdag 23 september 2017 09:50 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Snotteren maakt het nog geen herfst Waldo. Niet omdat jij verkouden bent of wordt is het ineens herfst. Teken dat je amper tot geen weerstand hebt,typisch voor een Z-Millennial want die zijn niks gewend.

[ afbeelding ]

Hierboven is herfst en tot nu toe heb ik dat nergens in Rotterdam gezien, dus faalklacht.
:')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')