quote:ik ben ze nog niet allemaal kwijt
Op dinsdag 17 december 2002 14:28 schreef Otherside het volgende:[..]
Gelukkig is the900 niet bij MrManson op het klonenkerkhof beland.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hoewel ik nog steeds niet weet hoe/wrom Mr.Manson is gebanned
quote:de titel zegt het al: vrolijk
Op dinsdag 17 december 2002 14:30 schreef ZixS het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:nou...bijna dan
Op dinsdag 17 december 2002 14:28 schreef Otherside het volgende:[..]
Gelukkig is the900 niet bij MrManson op het klonenkerkhof beland.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:permaban? ff vragen, weten ze vast nogwel
Op dinsdag 17 december 2002 14:31 schreef GoLLeM het volgende:[..]
ik ben ze nog niet allemaal kwijt
ik accepteer de cookies.hoewel ik nog steeds niet weet hoe/wrom Mr.Manson is gebanned
ik accepteer de cookies.
quote:hoi
Op dinsdag 17 december 2002 14:28 schreef LAAF het volgende:
hoiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:heb al 2x gemeeld naar forum@fok.nl, vlak nadat ie was gebanned
Op dinsdag 17 december 2002 14:32 schreef Tweater het volgende:[..]
permaban? ff vragen, weten ze vast nogwel
ik accepteer de cookies.
en if not, krijg je em mischien wel terugom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
toch wel jammer...
Mr.Manson gepermbanned, IkBenLieke en Opperhoofd password expres kwijt gemaakt, en ik heb er nog 2 die ik onbekend laat
quote:waarom zou je?
Op dinsdag 17 december 2002 14:33 schreef ZixS het volgende:[..]
heb al 2x gemeeld naar forum@fok.nl, vlak nadat ie was gebanned
nooit antwoord gekregenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.toch wel jammer...
Mr.Manson gepermbanned, IkBenLieke en Opperhoofd password expres kwijt gemaakt, en ik heb er nog 2 die ik onbekend laatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 14:33 schreef ZixS het volgende:[..]
heb al 2x gemeeld naar forum@fok.nl, vlak nadat ie was gebanned
nooit antwoord gekregenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.toch wel jammer...
Mr.Manson gepermbanned, IkBenLieke en Opperhoofd password expres kwijt gemaakt, en ik heb er nog 2 die ik onbekend laatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ach ja, zolang jullie maar weten dat ik geen kloon ben
quote:hoi
Op dinsdag 17 december 2002 14:34 schreef BlaBlub het volgende:
Ik zat al voor verwachting te wachtenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:van wie?
Op dinsdag 17 december 2002 14:34 schreef Bhorka het volgende:
Kloontjes!!!Ach ja, zolang jullie maar weten dat ik geen kloon ben
ik accepteer de cookies.
quote:Zozo en van wie ben je dan wel een kloon?
Kloontjes!!!Ach ja, zolang jullie maar weten dat ik een kloon ben
ik accepteer de cookies.
quote:
Kloontjes!!!Ach ja, zolang jullie maar weten dat ik geen kloon ben
ik accepteer de cookies.
quote:GMTA
Op dinsdag 17 december 2002 14:34 schreef Otherside het volgende:[..]
Zozo en van wie ben je dan wel een kloon?
ik accepteer de cookies.
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 14:34 schreef Otherside het volgende:[..]
Zozo en van wie ben je dan wel een kloon?
ik accepteer de cookies.
quote:TweatTweat
Op dinsdag 17 december 2002 14:34 schreef Tweater het volgende:[..]
hoi
ik accepteer de cookies.
Hoest ermee?
quote:Wij klonen pikken ze er zo tussenuit he.
Op dinsdag 17 december 2002 14:35 schreef ZixS het volgende:[..]
GMTA [afbeelding]
quote:Nu ben ik nieuwsgierig
Op dinsdag 17 december 2002 14:36 schreef Bhorka het volgende:[..]
ik accepteer de cookies.
quote:Ow wat jammer, die ken ik niet.
Op dinsdag 17 december 2002 14:36 schreef Bhorka het volgende:[..]
ik accepteer de cookies.
quote:goed hoor
Op dinsdag 17 december 2002 14:36 schreef BlaBlub het volgende:[..]
TweatTweat
ik accepteer de cookies.Hoest ermee?
ik accepteer de cookies.
quote:Ossiegirl
Op dinsdag 17 december 2002 14:36 schreef Otherside het volgende:[..]
Wij klonen pikken ze er zo tussenuit he.
ik accepteer de cookies.
Ooit is snel
quote:dat wou ik net zeggen
Op dinsdag 17 december 2002 14:35 schreef ZixS het volgende:[..]
GMTA [afbeelding]
quote:*zucht* wat ben ik jaloers op jou
Op dinsdag 17 december 2002 14:37 schreef Tweater het volgende:[..]
goed hoor
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik heb (11xJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.) maar 10 uur les deze week... *zucht wat heb ik het goed*Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop